Alleen omdat ze in [ONZ] geen reeksen willen, de cultuurbarbarenquote:Op maandag 27 maart 2006 19:57 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Als straks de Google Idols zijn afgelopen dan moeten ze HEEL gauw met iets vernieuwends komen, anders tyft Stofje deze reeks dicht ( Zie Onz-FB)![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 20:17 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Of we zeggen dat [KEL] een speciaal subforum voor Kelly is, toegang op aanvraag![]()
Ze heeft nu al op bijna alle denkbare manieren bewezen dat zij de echte isquote:Op maandag 27 maart 2006 20:45 schreef Jajong het volgende:
Dit begint nu wel erg treurige vormen aan te nemen, en wie is die PommeKelly, leuke kloon.
Ok dan is ze t wel, maar deze adoratie bullshit gaat te furr gek.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:22 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Ze heeft nu al op bijna alle denkbare manieren bewezen dat zij de echte is![]()
Gelukkig is het overtuigen van users zoals u niet haar hoogste prioriteit.![]()
Het is een hype, het hóort 'te furr' te gaanquote:Op maandag 27 maart 2006 21:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ok dan is ze t wel, maar deze adoratie bullshit gaat te furr gek.
Ik betwijfel ook of P&K hier wel posten. Ik denk dat ze alleen meelezen en dubbel liggen van het lachen om al die kansloze figuren hier (quote:Op maandag 27 maart 2006 20:45 schreef Jajong het volgende:
Dit begint nu wel erg treurige vormen aan te nemen, en wie is die PommeKelly, leuke kloon.
Het is echt wel dé Kelly, vraag maar aan een willekeurig persoon die haar op MSN heeftquote:Op maandag 27 maart 2006 21:40 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik betwijfel ook of P&K hier wel posten. Ik denk dat ze alleen meelezen en dubbel liggen van het lachen om al die kansloze figuren hier (waar ik er zelf 1 van ben )
Waar kan ik reserveren?quote:Op maandag 27 maart 2006 21:46 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik ga morgen 1000 t-shirts en 1000 koffiekoppen laten bedrukken met P&K en vet met winst verkopen op de koningendagmarkt.
Aight aight aigth! Wedden dat jij maaaad winst gaat maken?quote:Op maandag 27 maart 2006 21:46 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik ga morgen 1000 t-shirts en 1000 koffiekoppen laten bedrukken met P&K en vet met winst verkopen op de koningendagmarkt.
hoho ik ben hun managerquote:Op maandag 27 maart 2006 21:46 schreef BabeWatcher het volgende:
quote:Op maandag 27 maart 2006 22:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
hoho ik ben hun manager(zelf aangesteld, maar dat doet er ff nie toe) , ik wil 30% van de winst
![]()
Ja maar jij hoeft niet betaald te worden.. toch? (In iedergeval niet met geld..toch?)quote:Op maandag 27 maart 2006 22:11 schreef Noir666 het volgende:
[..]
!
Dan ben ik de voorzitter van hun fanclub!!![]()
En wederom bereiken we in de adoratie een nieuw dieptepunt
Natuurlijk wel, alle clubleden moeten contributie betalen, en je bent een clublid als je in dit topic post!quote:Op maandag 27 maart 2006 22:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja maar jij hoeft niet betaald te worden.. toch? (In iedergeval niet met geld..toch?)
![]()
En idd, een nieuw hoogte(lees:diepte)punt![]()
*jaloers isquote:Op maandag 27 maart 2006 22:14 schreef Maisnon het volgende:
Nja, ik heb dr ook op MSN, maar we hebben het gelukkig niet zo veel over googleidols, kan me wel voorstellen dat ze er moe van wordt, vooral dit weekend was het erg
oja, ík heb geen contract gezien hoorquote:Op maandag 27 maart 2006 22:16 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, alle clubleden moeten contributie betalen, en je bent een clublid als je in dit topic post!
Het contract staat in onzichtbare inkt in de OP natuurlijk, ik ben niet helemaal gek hequote:Op maandag 27 maart 2006 22:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
oja, ík heb geen contract gezien hoorStuur 't ipv naar mij maar meteen door naar m'n jurist
![]()
quote:
oeh *smeert citroen op tft*quote:Op maandag 27 maart 2006 22:19 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Het contract staat in onzichtbare inkt in de OP natuurlijk, ik ben niet helemaal gek he![]()
en sjek die chinees die daar op de achtergrond zit te cs-enquote:Op maandag 27 maart 2006 22:39 schreef GSMboy het volgende:
Waar kan ik die Chinezen hun prutswerk bekijken?
grapefruitsapquote:Op maandag 27 maart 2006 22:39 schreef Mirel het volgende:
Misschien is het grapefruitsap! of sapsap.
quote:Op maandag 27 maart 2006 22:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
en sjek die chinees die daar op de achtergrond zit te cs-en![]()
Hij doet ook wel eens mee, er is zelfs een topic over hemquote:Op maandag 27 maart 2006 22:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
en sjek die chinees die daar op de achtergrond zit te cs-en![]()
Enige wat ik gehoord heb was in dat interviewquote:Op maandag 27 maart 2006 23:17 schreef p-etr-a het volgende:
Maar waarom wilden ze nou niet bij Jensen? Iemand zei hier dat uitleg daarover op hun site zou komen, maar ik kan het niet vinden dus misschien kan iemand me even inlichten?
Niet speciaal.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:23 schreef Badabingea het volgende:
Ze zijn best goed in Engels.
Mooi én slim!quote:Op maandag 27 maart 2006 23:23 schreef Badabingea het volgende:
Ze zijn best goed in Engels.
Hmm oké ik had zoiets in dit topic vaag gelezen. Niet meer dan logisch dat ze niet naar Jensen gaan vind ik, maar ik had het toch leuk gevonden om te weten waarom precies niet.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:23 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Enige wat ik gehoord heb was in dat interview
Op z'n minst onkostenvergoeding om naar de studio's te komen..quote:Op maandag 27 maart 2006 23:28 schreef Badabingea het volgende:
Zouden ze er al geld aan verdiend hebben?
Ze zijn helemaal naar geen enkele studio toe gekomen......quote:Op maandag 27 maart 2006 23:30 schreef Roolio het volgende:
[..]
Op z'n minst onkostenvergoeding om naar de studio's te komen..
Dat vind ik dus ook zo overtrokken... Ze doen gymnasium, ik denk dat al hun klasgenoten net zo goed Engels schrijven, want het is nog niet eens spreken. Niets tegen Kelly (die vooral want zij houdt de site bij) of Pomme, want ik vind ze heel erg leuk, maar dit is volgens mij echt niet zo knap!quote:
Iemand hier in huis zei dat ie ze op tv had gezien, maar dat zal dan wel gewoon een stukje van het filmpje zijn geweest. My bad.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:30 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ze zijn helemaal naar geen enkele studio toe gekomen......
Ja klopt gewoon een stukje uit Respect.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:33 schreef Roolio het volgende:
[..]
Iemand hier in huis zei dat ie ze op tv had gezien, maar dat zal dan wel gewoon een stukje van het filmpje zijn geweest. My bad.
Uitzonderingen heb je altijd. Mijn broertje is ook 15 en die is er, dat weet ik zeker, even goed in. Hij doet de havo.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:39 schreef Roolio het volgende:
Er zijn trouwens heel wat gymnasium meisjes van die leeftijd die heel stuk slechter zijn in Engels hoor.
Ik heb het maar niet meer gevraagd, volgens mij zat er een beetje een lang verhaal achterquote:Op maandag 27 maart 2006 23:17 schreef p-etr-a het volgende:
Maar waarom wilden ze nou niet bij Jensen? Iemand zei hier dat uitleg daarover op hun site zou komen, maar ik kan het niet vinden dus misschien kan iemand me even inlichten?
Hmm oké, zoiets vermoedde ik dus al! Maar misschien komt het nog op de site... Ik hou het in de gaten.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb het maar niet meer gevraagd, volgens mij zat er een beetje een lang verhaal achter
Ze hebben het filmpje voor de grap opgenomen, voor dat er überhaupt google idol was. Ze willen niet dat hun grap zo "uit de hand" gaat lopen. Dat heeft ze eerrrrgens gezegd.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb het maar niet meer gevraagd, volgens mij zat er een beetje een lang verhaal achter
Niet om het een of ander maar het is al ontzettend uit de hand gelopen.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ze hebben het filmpje voor de grap opgenomen, voor dat er überhaupt google idol was. Ze willen niet dat hun grap zo "uit de hand" gaat lopen. Dat heeft ze eerrrrgens gezegd.
quote:Selection
Votes
Pomme & Kelly 77% 19,000
Niet nog meerquote:Op maandag 27 maart 2006 23:54 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Niet om het een of ander maar het is al ontzettend uit de hand gelopen.
Jensen dom programmaquote:Op maandag 27 maart 2006 23:17 schreef p-etr-a het volgende:
Nog geen cent.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:28 schreef Badabingea het volgende:
Zouden ze er al geld aan verdiend hebben?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:59 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Nog geen cent.
Als we er pop-ups en banners enzo op hadden gezet, hadden we inmiddels al duizenden euro's kunnen verdienen. Maar we willen geen commerciële site ofzo, want het gaat ons niet om het geld, we hebben gewoon lol![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |