Ow ja shitquote:Op maandag 27 maart 2006 16:18 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Dan moet je kloon wel een apart IP hebben![]()
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat je niet buitengewoon geboeid bent door hetgeen wat ik heb geschrevenquote:Op maandag 27 maart 2006 16:22 schreef outcast_within het volgende:
noircijfercijfercijfer schreef:
WE
WE
Realplayer.. maar als je in de comments zoekt op pommekelly.com staat er ook wel een link naar de mp3quote:Op maandag 27 maart 2006 16:48 schreef YanniiCke het volgende:
ik vind pomme en kelly ook leuk
hoe speel ik dat interview met welk programma?
Dat kan worden geregeld.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:18 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Dan moet je kloon wel een apart IP hebben![]()
Emma Watson (Harry Potter's Hermione Granger) [Deel 2]quote:Op maandag 27 maart 2006 17:59 schreef FreaCk het volgende:
emma hoe?
Het gaat wel heel ver als je voor je kloon een proxy neemtquote:
Ik hoef geen proxy te nemen.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:14 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Het gaat wel heel ver als je voor je kloon een proxy neemt![]()
OT: Kelly > Emma Watson![]()
Als jij Emma Watson zo ver kan krijgen, kun je mij dan vertellen hoe je dat hebt geregeld?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:16 schreef Mastertje het volgende:
Het is geen klooooooohooooooooon wat moet ze doen, een briefje met FoK voor de cam houden?
Dat kan worden geregeld.
We hadden het ook niet over PommeKelly, we hadden het over hoe we tegen die 1.3 miljard Chinezen in moesten stemmenquote:Op maandag 27 maart 2006 18:16 schreef Mastertje het volgende:
Het is geen klooooooohooooooooon wat moet ze doen, een briefje met FoK voor de cam houden?
Dat kan worden geregeld.
quote:Op maandag 27 maart 2006 18:17 schreef HuHu het volgende:
[..]
Als jij Emma Watson zo ver kan krijgen, kun je mij dan vertellen hoe je dat hebt geregeld?
voorkomen dat ze stemmen?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:18 schreef Noir666 het volgende:
[..]
We hadden het ook niet over PommeKelly, we hadden het over hoe we tegen die 1.3 miljard Chinezen in moesten stemmen![]()
Dan schrijf ik d'r wel een brief.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:18 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Dat is een 6 maand opdracht, daarvoor wil ik betaald krijgen :p
Tegen die Chinese hackers kan je echt niet op, die kunnen zelfs geld via Internet stelen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |