Er zijn twee Huismannen daar. Moderne club.quote:Op zondag 9 april 2006 15:14 schreef Chen het volgende:
Stond Stefan Huisman niet steeds in de basis?
Staat of valt een beetje met de ambitie die je uit weet te stralen. Voor ons tekenden ook al vroeg wat spelers met ervaring in de GGD.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:42 schreef Suijk het volgende:
Er zijn tot nu toe inderdaad 2 hoofdklassemensen gecontracteerd. Het zal wel weer laatste minuut werk worden, niemand kiest nu op dit moment om over te stappen naar Omniworld natuurlijk. Pas als ze nergens anders aan de bak komen.
Opmerkelijk als Omniworld die tijd wel zou nemen!quote:Zenon Caravella krijgt geen contract bij AGOVV
door PIET ARENDS
8 JUNI 2006 - APELDOORN - Zenon Caravella krijgt geen contract bij AGOVV. De 23-jarige Australiër was op proef. Volgens technisch directeur Ted van Leeuwen heeft Caravella nog maanden nodig om aan het Nederlandse voetbal te wennen. ‘Die luxe kunnen we ons niet permitteren, daar zijn we een te kleine club voor.’
Van Leeuwen verwijt de oude selectie, waarvan een groot aantal spelers vertrekken, a-collegiaal gedrag. De spelers gooiden er tot afgrijzen van de technisch directeur in de potjes tegen WSV en Beekbergen met de pet naar. ‘Daar heeft die jongen zich moeten bewijzen. Met gasten die er niets van bakten.’ Over de instelling van Caravella is Van Leeuwen lovend. ‘Een fantastisch joch en heel leergierig.’ Caravella, die in de Australische competitie voor The New Zealand Kights speelde en recentelijk voor Sydney Olympic, struikelt evenwel voornamelijk over zijn tactische achterstand.
AGOVV vergelijken met Omniworld?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:40 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ga er wel vanuit dat we daar makkelijk gaan winnen ja.
Maar dat dacht ik vorig jaar ook toen we naar AGOVV gingen....
idd, een belediging voor AGOVV.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
AGOVV vergelijken met Omniworld?
Foei!
Die hebben tegenwoordig toch ook kunstgras?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd, een belediging voor AGOVV.
Die spelen tenminste op echt gras!
Is dat zo?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die hebben tegenwoordig toch ook kunstgras?![]()
Ja, ik weet niet of die mat er inmiddels al ligt. Maar wel dat ze in de zomerstop hebben besloten om over te stappen.quote:
OK dan, ach, AGOVV spreekt sowieso meer aan dan FCO natuurlijkquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet of die mat er inmiddels al ligt. Maar wel dat ze in de zomerstop hebben besloten om over te stappen.
Jup,
http://www.agovv.nl/index.php?id_page=67&id_article=156
Niet meerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd, een belediging voor AGOVV.
Die spelen tenminste op echt gras!
Dit wijffie was ook lekker bezig trouwens.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:38 schreef Yeahinho het volgende:
Heeft Omniworld eigenlijk nog steeds die toffe omroeper?
Ik wilde het net gaan postenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:32 schreef IJzeren_Rinus het volgende:
[..]
Dit wijffie was ook lekker bezig trouwens.![]()
Tweede zege is binnenquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:38 schreef RayMania het volgende:
Eerste zege is binnen, op naar de periodetitel.
Wat had Telstar toen een werelddeal met AZ, verkocht voor 1 miljoen gulden!quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:06 schreef methodmich het volgende:
Jamal Dibi maakt het seizoen af bij Omniworld. Verrassende aanwinst. Een mooi weer voetballer, maar op goede dagen onnavolgbaar.
Ja, die weet het allemaal nog niet zo goed.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:41 schreef spurs het volgende:
Die stadionspeaker: Bij Stormvogels/Vitesse vinden de volgende wissels plaats...![]()
Je bedoelt slechte wedstrijd van Omniworld of in het algemeen? Denk dat je Omniworld bedoelt....quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:45 schreef IJzeren_Rinus het volgende:
[..]
Ja, die weet het allemaal nog niet zo goed.
En Amrabat is wel ok hoor, normaal gesproken. Verder gewoon slechte wedstrijd.
Hij is in ieder geval ingevallen thuis tegen de Graafschap. Meer weet ik niet, luisterde toen naar de wedstrijd op de radioquote:Op donderdag 9 november 2006 19:40 schreef methodmich het volgende:
Heeft Jamal Dibi nu eigenlijk al gespeeld voor ze?
Arana Barrantes al weer naar de bank verdreven volgens mij. Wilco Krimp zowaar gescoord vorige match.
quote:Amateurelftal verplettert Omniworld: 1-6
22 november
ALMERE - Het Nederlands amateurelftal kreeg dinsdagavond in de oefenwedstrijd tegen eerstedivisionist FC Omniworld zoveel kansen, dat met gemak de dubbele cijfers hadden kunnen worden gehaald. In de laatste oefenwedstrijd voor de interland tegen Engeland gaf het team van bondscoach Marco Bout zowel in de eerste als in de tweede helft - toen er twee verschillende teams aantraden - tevens vrijwel geen kansen weg. Opmerkelijk was dat er vooral na de pauze stevig op los werd gescoord. Eerlijkheidshalve dient wel te worden opgemerkt dat het elftal van trainer Jan Schulting het zonder een aantal basisspelers moest stellen.
In de eerste helft van het treffen in het Mitsubishi Forklift-stadion viel er aanvankelijk niet zo veel te beleven. Nadat een inzet van de op het kunstgras van de thuisclub goed uit de verf komende middenvelder Michael Thé (FC Hilversum) naast het doel van keeper Marc Hoogervorst belandde, was er tien minuten voor het rustsignaal van scheidsrechter Roeleveld (Vinkeveen) pas weer sprake van dreiging voor het doel van FC Omniworld. Na een hakje van rechterspits Daniël da Cruz (Vitesse Delft) mocht de bij vlagen ongrijpbare linkerspits Istvan Bakx (Hoek) alleen op de keeper afstevenen, doch met een goede ingreep voorkwam Hoogervorst de openingstreffer. Ook Karim El Kaddouri had de 0-1 eigenlijk op zijn naam moeten schrijven.
De aanvallende middenvelder van Spakenburg kopte van dichtbij een voorzet van de technisch begaafde Bakx over. Op slag van rust kreeg het Nederlands amateurelftal dan toch de beloning voor het betere voetbal. Thé, die in het Regions' Cup-team ook enkele keren de positie van linkerspits bezette, schoot de bal van twintig meter op prachtige wijze achter Hoogervorst. Opvallend was de positie die John Schot bezette. De vroegere speler van Jong NEC fungeert bij zijn club Kloetinge doorgaans als rechterspits of aanvallende middenvelder, en werd door Bout dinsdagavond als rechtsback opgesteld. Na een onwennig begin, herstelde de Zeeuw zich in de resterende fase van de eerste helft redelijk.
In het tweede bedrijf kwam er een compleet nieuw team binnen de lijnen, dat zich direct zou laten gelden. De plichtmatig opererende thuisclub kreeg in een tijdsbestek van tien minuten maar liefst drie treffers om de oren. Achtereenvolgens centrale verdediger Jordi Meester (Hollandia), linkerspits Elroy Lammers (Katwijk) en middenvelder Niels Buijtenhuis (Sparta Nijkerk) breidden de score uit tot 0-4. In de 57-ste minuut kon de formatie uit Almere wat terugdoen via spits Richard Haklander, die keeper Gijs Roelofsen (FC Omniworld) passeerde. Vooral de aanvallers en rasdribbelaars Patrick Duarte (FC Lisse) en Donovan Mijnals (Spakenburg) zorgden continu voor gevaar. Laatstgenoemde speler had alleen zijn vizier bepaald niet op scherp staan, want hij kreeg drie keer een vrije doortocht naar het vijandelijke doel en toonde zich evenzo vaak niet scherp in de afwerking. Wat dat betreft deed de tactisch sterk spelende Spartaan Buijtenhuis het een stuk beter, want hij trof in het vervolg van de ongelijke strijd nog wel twee keer doel, waardoor de eindstand op 1-6 werd bepaald.
Trainer Marco Bout was na afloop zeer tevreden over het spel van zijn ploeg: "Zowel in de eerste als in de tweede helft hebben we het verdedigend goed neergezet en hebben we weinig ruimte weggegeven. Eigenlijk hadden we voor rust al riant moeten leiden, want vooral in de slotfase kregen we enkele grote kansen. Vooraf hadden we afspraken gemaakt met technisch manager Jeffrey Kooistra over de sterkte van de tegenstander. Er deden een aantal basisspelers niet mee. De ervaring heeft ons geleerd dat hoofdklassers in oefenduels vaak aan met een veredeld tweede elftal aantreden. Daar hebben onze spelers niet zo veel aan, want ze moeten onder druk leren te spelen.
Met wat meer fortuin in de afwerking had er na rust zelfs een monsterscore op het bord kunnen komen. Het elftal dat in de tweede helft speelde, toonde zich zeer gretig en uiterst koelbloedig voor het doel. Wat ik van Engeland weet? Ik heb ze vorig jaar tegen België aan het werk gezien en weet niet wat voor ontwikkeling het team daarna heeft doorgemaakt. Destijds speelde men in een 4-4-2 systeem en ik verwacht eigenlijk dat het team nu dezelfde taktiek zal hanteren."
Bout ging ook nog even in op de vraag, waarom hij middenvelders als Raymond Bolt (Be Quick 1897) en John Schot als rechtsback had geposteerd. Tot voor kort was Rydell Tuinfort (ADO '20) namelijk altijd een zekerheidje voor de trainer, maar nadat de donkere back had afgezegd voor het toernooi om de Regions' Cup werd hij niet meer opgeroepen: "Dat is juist. We hebben nu gemeend andere spelers voor deze positie in aanmerking te laten komen. Tijdens de selectiewedstrijd in Nijkerk kwam naar voren dat er weinig verdedigers waren en we tevens een overschot aan middenvelders hadden. Daarom hebben we het nu met Schot en Bolt geprobeerd, die het goed hebben opgepakt. We moeten keuzes maken. Schot was wel een beetje verrast. Verder bekijken we ook telkens of de jongens die we oproepen de potentie hebben om in de betaalde sector te slagen." Overigens mocht het ook opvallend worden genoemd dat van het Regions' Cup Team er maar liefst tien spelers waren geselecteerd voor dit oefenduel, derhalve waren de districten West I en West II goed vertegenwoordigd.
Eén van de spelers die een opvallende rol vertolkte was Istvan Bakx, de behendige linkerspits van Hoek. Bakx zit sinds kort bij de selectie en geniet met volle teugen: "Ik heb in de eerste helft meegedaan en was gematigd tevreden over mijn persoonlijke prestatie. Ik wisselde namelijk een aantal goede acties met enkele minder goede acties af. Het is geweldig om deel uit te mogen maken van de selectie en ik hoop dat ik de coaches heb kunnen overtuigen. Ik heb vanavond gemerkt dat er nog meer goede aanvallers rondlopen bij het Nederlands amateurelftal, waardoor er sprake is grote concurrentie. Maar dat is alleen maar goed. Vorig jaar zat ik nog in de A-selectie van eredivisonist Sparta. Tegen Roda JC en Heerenveen mocht ik invallen, maar voor de rest heb ik voornamelijk in Jong Sparta gespeeld. Ik kon een contract voor twee jaar tekenen in Rotterdam, maar omdat ik weinig perspectief zag, heb ik daar vanaf gezien. Aan de Hogeschool Zeeland volg ik een opleiding SPH (Sociaal Pedagogische Hulpverlening) en dat vind ik ook heel belangrijk," aldus de linkerspits, die zich vorig seizoen tevens in de belangstelling mocht verheugen van zijn oude club Kloetinge en ASWH.
De volgende spelers zijn inmiddels geselecteerd voor de interland in en tegen Engeland op 29 november: Djimmi van Putten (Achilles '29), Peter Post (AFC), Raymond Bolt (Be Quick 1887), Sven Taberima (DOVO), Taner Ozbek (Elinkwijk), Martijn Jansen (SC Genemuiden), Michael Thé (FC Hilversum), Istvan Bakx (Hoek), Jordy Meester (Hollandia), Elroy Lammers (Katwijk), John Schot (Kloetinge), Patrick Duarte (FC Lisse), Joey van de Berg (MSC-Antaris), Gijs Roelofsen (FC Omniworld), Bart Freke (Rijnsburgse Boys), Donovan Mijnals (Spakenburg), Niels Buitenhuis (Sparta Nijkerk) en Henri de Graaf (IJsselmeervogels).
De spelers die voorlopig op de standby-lijst komen zijn Daniel da Cruz (Vitesse Delft), Karim El Kaddouri (Spakenburg), Alexander van Dommelen (DOTO) en Roel Hendriks (FC Lienden). Die laatste speler kampt met een blessure en is er om die reden niet bij.
FC Omniworld - Nederlands amateurelftal 1-6 (0-1)
45. Michael Thé 0-1, 48. Jordi Meester 0-2, 49. Elroy Lammers 0-3, 54. Niels Buijtenhuis 0-4, 57. Richard Haklander 1-4, 61. Niels Buijtenhuis 1-5, 87. Niels Buijtenhuis 1-6.
Toeschouwers: 200.
Scheidsrechter: M.A. Roeleveld.
Gele kaarten: Vincent Gouttebarge, Tomi Nyman en Zenon Caravella (allen FC Omniworld).
Opstelling Nederlands amateurelftal (eerste helft):
Sven Taberima (DOVO), John Schot (Kloetinge), Djimmie van Putten (Achilles '29), Patrick Post (AFC), Henri de Graaf (IJsselmeervogels), Taner Ozbek (Elinkwijk), Michael Thé (FC Hilversum), Karim El Kaddouri (Spakenburg), Daniël da Cruz (Vitesse Delft), Joey van den Berg (MSC-Antaris), Istvan Bakx (Hoek).
Opstelling Nederlands amateurelftal (tweede helft):
Gijs Roelofsen (FC Omniworld), Raymond Bolt (Be Quick 1887), Bart Freke (Rijnsburgse Boys), Jordi Meester (Hollandia), Roel Hendriks (FC Lienden), Niels Buijtenhuis (Sparta Nijkerk), Alexander van Dommelen (DOTO) en Martijn Jansen (SC Genemuiden), Patrick Duarte (FC Lisse), Donovan Mijnals (Spakenburg), Elroy Lammers (Katwijk).
Dat is gebleken.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:07 schreef IJzeren_Rinus het volgende:
Vrijdag de Graafschap uit is ook geen zekerheidje.
Dondert op, jij bent gebanned!quote:Op maandag 25 december 2006 16:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Die hadden ze ingecalculeerd leek het.
Gokjes hebben ze wel genomen idd. Afdankertjes van andere eerste divisie clubs, vrijbuiters (van Ankeren). Ik hoop dat er nog wat spelers uit Amsterdam komen (uit het 2e ofzo). Kalkhuis bevalt ook wel goed. Maar die willen vaak al niet naar Haarlem, laat staan Almere.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:01 schreef methodmich het volgende:
Nou, valt me ook zeker niet tegen waar ze nu staan. Het heeft toch even tijd nodig voor je ook echt spelers kunt gaan interesseren om naar een relatief jonge profclub te komen. Spelers waarvan je voor 90 % zeker kunt zijn dat ze een versterking zijn, bedoel ik dan vooral. Nu moeten ze toch ook wel gokjes nemen.
Ik denk ik meld het even voor iedereen die mee wil gaan.quote:Ter informatie voor de supporters die meegaan naar Roosendaal voor de uitwedstrijd tegen RBC.
Het stadion is open vanaf 18.45 uur en de kaarten worden verkocht aan het bezoekersvak ŕ 12,50 per kaart. Er is geen openbaar vervoer naar het stadion en het dichtsbijzijnde treinstation is op 6 km afstand.
Waarschuwing: Indien er sprake is van onder invloed verkeren van alcohol en andere zaken zullen deze supporters conform de reglementen geen toegang krijgen tot het stadion.
Geen alcoholverkoop in bezoekersvak
Luchthoorns en lange vlaggenstokken zijn niet toegestaan. Foto en filmapparatuur zijn toegestaan mits voor eigen gebruik
Stewards en politie geven geen toestemming voor het publicerenvan foto's waarop zij staan afgebeeld.
Ga jij?quote:Op donderdag 1 februari 2007 08:34 schreef Suijk het volgende:
Even ter informatie:
[..]
Ik denk ik meld het even voor iedereen die mee wil gaan.
Nee. Heb ook geen idee hoeveel man er mee gaan, denk een stuk of 10 per wedstrijd.quote:
Dibi mag wat mij betreft zeker blijven! Momenten speler, maar kan beslissend zijn. En Ali heb ik wel eens zien voetballen, maar zo goed is 'ie niet.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:29 schreef methodmich het volgende:
Ik zag dat Dennis Hollart wel verlengd had.
Juan Viedma ook weg natuurlijk, dus inderdaad, weer veel nieuwelingen. Zal Dibi blijven? En zal Ali Bouali doorschuiven naar de proftak??
Waterwijk oost?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:49 schreef RayMania het volgende:
Ben benieuwd naar het duo Boeve en Van Vossen, misschien wel een periodetitel?.
Kan Van Vossen trouwens weer in zijn oude huis in Almere wonen. Woonde hier ongeveer 200 meter vandaan.
Ja, maar nu gaat de waarde van z'n sjaal omhoog he.quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:14 schreef Suijk het volgende:
Die valt wat tegen inderdaad. Maar Amrabat is toch wel een nuttige kracht gebleken. Al zal hij nooit in de eredivisie terecht komen.
Ja, maar ze kochten hem pas nadat ze de eredivisie hebben bereikt, dus zij denken wel dat hij dat niveau aankan.quote:Op zondag 17 juni 2007 02:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Moet je ook weer in perspectief zien natuurlijk, VVV heeft mazzel gehad.
Van Vossen woonde in Parkwijk, langs de Hoge Vaart, op een hoekhuis (twee auto's ervoor en alle ramen met rolluiken bedekt)quote:
http://www.freewebs.com/polderfront/ natuurlijk!quote:
quote:En we breken met z'n allen (naam stad tegenstander) af *klap klap*
En we breken met z'n allen (naam stad tegenstander) af *klap klap*
En we breken met z'n allen
We breken met z'n allen
We breken met z'n allen (naam stad tegenstander) af *klap klap*
Ja, sneu he.quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:42 schreef Suijk het volgende:
Als ik vaak zo om me heen kijk in dat stadionnetje, vraag ik me af of ze weten hoe hun tv werkt, laat staan dat ze een website kunnen maken.
Hij is weer naar huis. Wel misschien een portugees en een sloveeen die erbij komen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:02 schreef Suijk het volgende:
Jahoor.
Een Franse spits op proef, ene Frankie Quere, ook al in Belgie gespeeld hoorde ik. Na Gouttebarge willen ze blijkbaar een nieuwe Fransman.
Alsof er 20.000 mensen zitten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:10 schreef Cruoninga het volgende:
Waar komen die supporters vandaan? Waren die al fanatiek aanhanger toen Omniworld nog een amateurclub was ofzo?
Van Assaidi wordt wel wat verwacht ja. Maar er moet voorin echt nog wat bijkomen, Haklander komt in de verdediging toch beter tot zijn recht dus voorin is de spoeling erg dun.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:02 schreef methodmich het volgende:
Assaidi kan de nieuwe pingelaar worden bij jullie toch? Wel opmerkelijk, dacht dat Amrabat voor Marokko zou kiezen.
Die Matusiwa, lekkere schwalbe bij zijn invalbeurt gisteren.
Neequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:10 schreef Cruoninga het volgende:
Waar komen die supporters vandaan? Waren die al fanatiek aanhanger toen Omniworld nog een amateurclub was ofzo?
Ik zie mensen die vlaggen maken, websites maken met teksten van Omniworld-liedjes en op RTL gisteren iemand in het uitvak die een woeste, slaande beweging maakte toen Den Bosch scoorde. Kon me moeilijk voorstellen dat iemand oprecht zo pissig is over een tegendoelpunt van Omniworld, daar spreekt toch iets van fanatisme uit. Hoe vormt zich dat zo snel?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee. Sinds 2005/2006 toen Omniworld profvoetbal ging spelen.
Geen echte supporter trouwens, maar het is wel leuk om de club uit je eigen stad te volgen die een kilometer verderop voetbalt.
Er is ook een kleine groep redelijk fanatiek, redelijk jonge gastjes, misschien er zelf ook gevoetbald. Maar zo gek is het toch niet? Er was niks en zij kunnen van begin af aan iets proberen op te bouwen, zeg maar. Historisch gevormd is het allemaal niet natuurlijk, maar dat is heel Almere niet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:02 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Ik zie mensen die vlaggen maken, websites maken met teksten van Omniworld-liedjes en op RTL gisteren iemand in het uitvak die een woeste, slaande beweging maakte toen Den Bosch scoorde. Kon me moeilijk voorstellen dat iemand oprecht zo pissig is over een tegendoelpunt van Omniworld, daar spreekt toch iets van fanatisme uit. Hoe vormt zich dat zo snel?
vanaf mijn kant (achter het doel) zag het er uit als een penalty, hij kreeg een duw met de hand en werd uit balans gebracht. hij ging niet overdreven liggen... duidelijke penaltyquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:02 schreef methodmich het volgende:
Die Matusiwa, lekkere schwalbe bij zijn invalbeurt gisteren.
denk vooral door dit soort reacties. Je blijft altijd vechten tegen het vooroordeel. De mensen die bij uitwedstrijden zijn zeker fanatiek. JE bent daar steeds met rond de 50 man. Dan lijk je met heel weinig te zijn, maar toch ga je elke keer weer....quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:02 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Ik zie mensen die vlaggen maken, websites maken met teksten van Omniworld-liedjes en op RTL gisteren iemand in het uitvak die een woeste, slaande beweging maakte toen Den Bosch scoorde. Kon me moeilijk voorstellen dat iemand oprecht zo pissig is over een tegendoelpunt van Omniworld, daar spreekt toch iets van fanatisme uit. Hoe vormt zich dat zo snel?
Hij zat vorig seizoen samen met Molenaar wel al in de voorselectie van het olympisch elftal. Molenaar heeft toen wel gespeeld tegen Indonesië.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:38 schreef Suijk het volgende:
Leuk dat Amrabat is geselecteerd voor Jong Oranje, jammer dat het gebeurt nu hij net bij VVV zit.
Afgelopen vrijdag maar 30 hoogstens denk ik.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:09 schreef Ronhui het volgende:
JE bent daar steeds met rond de 50 man.
Dessel Sport is afgelopen seizoen naar 3de gedegradeert.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:53 schreef Suijk het volgende:
ADO zou Jeroen Hessing willen hebben om de verdediging te versterken en Dwight Eind heeft eindelijk een nieuwe club, KFC Dessel uit de Belgische 2e divisie.
Vrijdag tegen Den Bosch, zou mooi zijn als ze er weer een puntje aan konden overhouden.
Klopt ja.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:11 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Hij zat vorig seizoen samen met Molenaar wel al in de voorselectie van het olympisch elftal. Molenaar heeft toen wel gespeeld tegen Indonesië.
Ik heb nog niets gehoord. Hij heeft stage gelopen bij Queen Park Rangers. Hij was vorige week vrijdag bij Omni maar ik heb hem niet gezien helaas.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
Klopt ja.
Jammer dat AZ niet verder wilde met Molenaar, is 'ie nog in Engeland aan de slag gekomen?
inderdaad, en soms met wat meer... het is een gemiddelde.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag maar 30 hoogstens denk ik.
tis daarmee?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:55 schreef TerroRobbie het volgende:
3 namen:
-Hollart
-Caravella
-Asaidi
Wordt dat nog wat met Hessing en ADO of is de vraagprijs te hoog.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:31 schreef Ronhui het volgende:
vlak Hessing niet uit
Dankzij de trainerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoe komt Haklander ineens centraal achterin?
Molenaar zit nu bij een club op cyprus voor een jaartje... jammer! Londen was makkelijker te doen met de bootquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
Klopt ja.
Jammer dat AZ niet verder wilde met Molenaar, is 'ie nog in Engeland aan de slag gekomen?
Wij willen best tegen jullie spelen in de 3e ronde.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:58 schreef Suijk het volgende:
Hoop het wel, zou ook wel eens leuk zijn om in de beker een wat grotere tegenstander te treffen.
quote:Be Quick spits Willem Lanjouw gaat niet in op een aanbieding van eerste divisieclub FC Omniworld. Lanjouw kiest voor zijn huidige maatschappelijke carriere en zijn activiteiten als speler en jeugdtrainer bij Be Quick.
Trainer Peter Boeve van FC Omniworld was zaterdagavond tijdens de bekerwedstrijd Be Quick-Rijnsburgse Boys (3-2) in het Esserbergstadion om de komende tegenstander van FC Omniworld in het bekertoernooi te bekijken.
Lanjouw speelde een goede wedstrijd en Boeve en technisch manager Kooistra toonden daarna hun belangstelling. Overigens bleek Boeve Lanjouw al een tijd te volgen. 'Ik ken Lanjouw nog toen ik trainer was van HSC '21. Dat was in het seizoen toen het ging om Lanjouw of Boersma van Sneek (nu Veendam) als topscorer. Ik vond Lanjouw toen beter dan Boersma'. Ook daarna bleef Boeve zich op de hoogte houden van de verrichtingen van de 25-jarige spits. 'Ik kreeg vorig seizoen een telefoontje dat Lanjouw vier keer tegen HSC had gescoord'.
Omniworld is op zoek naar een scorende spits, omdat de ploeg uit Almere dit seizoen het doel maar moeilijk weet te vinden. Maar Lanjouw wordt het niet, want hij had ondanks een redelijke aanbieding niet het juiste gevoel bij FC Omniworld.
ik vind het een goede speler! speelt heel aardig bij ons!quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:28 schreef methodmich het volgende:
Arana Barrantes... Daar snap ik niks van of die moet zich echt flink verbeterd hebben...
Inmiddels al verlengd tot medio 2010. Ze gaan geloof ik ook het contract van assaidi openbreken. Goede zet. Die jongen houden we toch niet binnen de club, maar zo krijgen we een mooie transfersom!quote:Op maandag 10 september 2007 11:46 schreef Ronhui het volgende:
Duits is trouwens dicht bij contract verlenging!
Zal toch niet heel veel hoger kunnen spelen Bij De Graafschap kwam ie zwaar tekort.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:37 schreef Suijk het volgende:
Goed nieuws, heb ook niet de illusie dat Duits tot 2010 blijft, maar goede intentie.
Okee, leuk dat ie zich dan zo optrekt of Omniworld moet niet al te sterk zijn. Kan ook.quote:Op maandag 10 september 2007 13:27 schreef Ronhui het volgende:
[..]
ik vind het een goede speler! speelt heel aardig bij ons!
Dat is nog eens een faire analysequote:Op dinsdag 18 september 2007 09:12 schreef Suijk het volgende:
Verdiend verloren.
Be Quick wel met Lanjouw. Kunnen jullie hem gelijk straffen dat ie niet naar Omniworld wilde.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:40 schreef Suijk het volgende:
De beker zal nu wel lukken denk ik. Hoop op een leuke tegenstander in de volgende ronde, maar goed, eerst maar eens voorbij Be Quick. Vanavond winnen zou leuk zijn.
Da's een ander Be Quick, namelijk Be Quick '28. Jullie speelden tegen Be Quick 1887, de zondaghoofdklasser.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:21 schreef Ronhui het volgende:
be quick heeft ook het weekend ervoor ONS Sneek met 4-1 aan de kant gezet. Daar had Zwolle het weer erg moeilijk tegen. Beker is altijd raar...
Even kijken wat de loting ons brengt!
De mensen daar op de tribune hebben mij dit verteld, vandaar...quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Da's een ander Be Quick, namelijk Be Quick '28. Jullie speelden tegen Be Quick 1887, de zondaghoofdklasser.
Ik neem het jou ook niet kwalijk hoor, als je het niet echt volgt lijkt Be Quick nogal op elkaar, dus of het dan '28 of 1887 is.quote:Op zondag 30 september 2007 21:36 schreef Ronhui het volgende:
[..]
De mensen daar op de tribune hebben mij dit verteld, vandaar...
quote:FC Omniworld - RBC Roosendaal, de voorbeschouwing.
Komende vrijdag staat de thuiswedstrijd tegen RBC Roosendaal op het programma. De Roosendalers zijn net als de Zwarte Schapen erg slecht aan de competitie begonnen, al kunnen wij blij zijn met het vertoonde spel scoren gaat ons tot vrijdag slecht af. RBC daarentegen had de verwachting om dit seizoen met de eerste zes mee te kunnen doen echter staan ze met beide voetjes op de grond op de 18e plek in de Jupiler League, en werd het in de 2e ronde van de beker uitgeschakeld.
Scoren, daar gaat het vrijdag om. Beide teams hebben moeite met scoren, waar De Zwarte Schapen pas 12 keer het net wisten te vinden, maken de brabanders het nog bonter. Slechts 8 keer wisten ze te scoren. Gezien de doelpuntstatistieken van beide clubs zou het een eenvoudige overwinning kunnen worden voor de Schapen, Omniworld wist in de thuiswedstrijden elke 56 minuten te scoren, RBC in uitwedstrijden elke 113minuten. Maar dat zijn natuurlijk maar cijfertjes.
RBC mist tegen Omniworld de 2e doelman Rodney Ubbergen door een schorsing, en is de 1e doelman Friebel nog niet geheel fit, wellicht dat de 3e doelman de ballen uit zijn doel mag halen. Bij Omniworld missen we in ieder geval Hessing, en is het twijfelachtig of Breeveld, Snijders en v.d. Brink wedstrijdfit zijn. De man die voor de doelpunten moet zorgen (Yannis Anastasiou) zal vermoedelijk op de bank beginnen door het gebrek aan wedstrijdritme.
Wellicht dat deze wedstrijd voor Peter Boeve een "nieuwe" start is? We hebben nu 10 wedstrijden (oke misschien 9) leuk aanvallend en attractief voetbal gespeeld, maar te weinig gescoord en teveel weggeven. Misschien het elftal op een aantal punten wijzigen? Mark Zegers, staat steeds beter te keepen, hij gaat steeds meer uitstralen tussen de doelpalen dus die laat hij vast staan, en terecht natuurlijk. Daarvoor hebben we onbetwist Dennis Hollart, Wilco Krimp, Richard Haklander en Wesley Zandstra, al vrees ik voor de laatste als Bas van den Brink weer helemaal fit is. Het middenveld, Sander Duits, Paul Mulders en Arnoud van Toor zijn daar onbetwist, daarnaast wisselt Peter met Assaidi, Caravella, Breeveld, maar waarom niet met Remco Heerkens?? Dan zet je voorin Jatto Ceesay en Osama Assaidi. Dan heb je op de bank een sterke bezetting met veel mogelijkheden voor als het niet loopt, Caravella, Anastasiou, vd Brink en Matisuwa.
Tot Vrijdag!
Vandorra
Hij speelt nog steeds voetbal, bij de amateurs van Monnickendamquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:01 schreef Suijk het volgende:
Overigens deed ik vorige week mee met de 30 van Almere (15 kilometer). Gouttebarge deed ook mee en liep nog redelijk door. Aardige conditie heeft die nog.
wie is ons?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Lopes Monteiro is nu bij ons op proef.
dan zit je in het verkeerde topic...duhquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:08 schreef TerroRobbie het volgende:
FCDB, duh.
hahaha... vind dat wel erg beledigend voor ons hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Ow shit, had AGOVV topic moeten hebben
Is een berichtje van AD. Laten we kijken wat het gaat brengen vanaaf!quote:Anastasiou: Tijd voor revanche
Door LUDO VAN DENDEREN
ALMERE - Een opmerkelijke carričreswitch voor Yannis Anastasiou. Na bij Roda JC, Ajax en Sparta te hebben gespeeld, gaat de Griek bij FC Omniworld aan de slag. Hij wil de nare bijsmaak van zijn avontuur bij Sparta wegspoelen.
FC Omniworld-aanwinst Yannis Anastasiou (l) krijgt vanavond meteen een basisplaats van trainer Peter Boeve. FOTO UNITED PHOTOS/TOUSSAINT KLUITERS FC Omniworld laat er geen gras over groeien. Pas vier trainingen heeft Yannis Anastasiou bij zijn nieuwe club achter de rug en zijn laatste officiële wedstrijd is van vele maanden geleden. Maar vanavond, in het thuisduel met RBC, maakt de spits direct zijn debuut in de basis. ,,We zien wel hoe lang ik het volhoud,’’ aldus Anastasiou. ,,Drie kwartier, een uur, zeventig minuten, ik heb echt geen idee. Maar ik heb er zin in om weer te mogen voetballen.’’
Anastasiou heeft een paar vervelende seizoenen achter de rug. Eerst kwam de Griek, na de komst van Klaas-Jan Huntelaar naar Ajax, in Amsterdam niet meer aan zijn speelminuten, afgelopen jaar kon hij niet voldoen aan de hoge verwachtingen bij Sparta. Binnengehaald als dé topspits voor de komende seizoenen, scoorde hij op Spangen in zestien duels slechts één keer. ,,Sparta wilde naar de subtop groeien,’’ verklaart hij zijn keuze voor de Rotterdammers. ,,Trainer Wiljan Vloet kende ik van Roda JC, waar ik prima met hem heb samengewerkt. Maar het ging niet goed. Sparta was een counterploeg en dat lag mij niet. Ik moet in de zestien van de tegenstander spelen en niet ver terugverdedigen op mijn eigen helft.
,,Ik heb altijd geprobeerd positief te blijven. Achteraf was het niet de juiste keuze om naar Sparta te komen. Ik snap ook niet waarom Vloet mij heeft gehaald. Hij wist welk type speler ik was en moest daardoor ook weten dat ik in dit systeem niet tot mijn recht kwam. Het heeft gewoon nooit geklikt tussen mij en de rest van het team. Daarom was het verstandig het contract voortijdig te ontbinden. Ik ben geen voetballer die zijn geld pakt door niets te doen. Met Vloet heb ik geen contact meer gehad, terwijl we vroeger redelijk close waren. Tja, zo gaat dat in de voetballerij.’’
Nadat alle formaliteiten waren afgerond, was het wachten op een nieuwe club. Voor iemand met de staat van dienst van Anastasiou moest er wel iets komen. Dat viel dus tegen. ,,Ik kon naar Cyprus, Griekenland en Turkije, maar wilde in Nederland blijven. Er waren genoeg eredivisieclubs die een spits zochten, maar ze kwamen niet bij mij uit. Ik ben wel 34 en heb weinig gespeeld, maar veel ploegen hebben ook een aanvaller op leeftijd.
,,Helaas kwam er niets en heb ik mijn conditie op peil gehouden bij de amateurs van AFC. Totdat Omniworld me drie weken geleden belde. Die club gaf me direct een warm gevoel, wat blijkt uit het feit dat ik vanavond direct in de basis sta. Ook omdat ik met voetballen zo lang als mogelijk door wil gaan, heb ik hier getekend. Wel met een optie om in januari, als er alsnog een grotere club voor me komt, te verkassen. Ik blijf namelijk ambitieus.’’
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe komt Omniworld ineens aan geld?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:.
Ze hebben twee helden binnen gehaald
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:52 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Ze hebben een systeem voor bedrijven in Almere, die ontmoeten elkaar onder andere tijdens wedstrijden. Daar betaal je een leuk bedrag voor.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 03:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Lachen! Innovatief zeg! Omniworld is zeker een van de eersten met een dergelijk systeem.
Heb vrijdag nog een minuut of 20 met Krimp en Yannis staan praten. Vorige week een hele tijd met Zegers, dus dat is wel leuk!quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:24 schreef Suijk het volgende:
Ben eigenlijk altijd redelijk snel weer weg na de wedstrijd, maar zal ook eens een keer wat langer blijven. Sowieso is het allemaal wel lekker toegankelijk vind ik.
Benieuwd wie het waren.quote:FC Omniworld heeft afgelopen vrijdag knullig met 2-3 van RBC Roosendaal verloren. Deze wedstrijd verdient geen verslag en dat zal dan ook niet geschreven worden.
Wij zullen er vrijdag weer zijn en eissen dan de volle 100% inzet van de spelers!
Foto's van de wedstrijd tegen RBC Roosendaal staan online
N.B. Wij hopen overigens dat de gesignaleerde spelers afgelopen vrijdag nog lekker gefeest hebben in de stad.
(Vrijdag 3:00 s'Nachts liep de halve selectie namelijk stom dronken over de Grote Markt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |