AGOVV vergelijken met Omniworld?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:40 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ga er wel vanuit dat we daar makkelijk gaan winnen ja.
Maar dat dacht ik vorig jaar ook toen we naar AGOVV gingen....
idd, een belediging voor AGOVV.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
AGOVV vergelijken met Omniworld?
Foei!
Die hebben tegenwoordig toch ook kunstgras?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd, een belediging voor AGOVV.
Die spelen tenminste op echt gras!
Is dat zo?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die hebben tegenwoordig toch ook kunstgras?![]()
Ja, ik weet niet of die mat er inmiddels al ligt. Maar wel dat ze in de zomerstop hebben besloten om over te stappen.quote:
OK dan, ach, AGOVV spreekt sowieso meer aan dan FCO natuurlijkquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet of die mat er inmiddels al ligt. Maar wel dat ze in de zomerstop hebben besloten om over te stappen.
Jup,
http://www.agovv.nl/index.php?id_page=67&id_article=156
Niet meerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd, een belediging voor AGOVV.
Die spelen tenminste op echt gras!
Dit wijffie was ook lekker bezig trouwens.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:38 schreef Yeahinho het volgende:
Heeft Omniworld eigenlijk nog steeds die toffe omroeper?
Ik wilde het net gaan postenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:32 schreef IJzeren_Rinus het volgende:
[..]
Dit wijffie was ook lekker bezig trouwens.![]()
Tweede zege is binnenquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:38 schreef RayMania het volgende:
Eerste zege is binnen, op naar de periodetitel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |