Waterwijk oost?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:49 schreef RayMania het volgende:
Ben benieuwd naar het duo Boeve en Van Vossen, misschien wel een periodetitel?.
Kan Van Vossen trouwens weer in zijn oude huis in Almere wonen. Woonde hier ongeveer 200 meter vandaan.
Ja, maar nu gaat de waarde van z'n sjaal omhoog he.quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:14 schreef Suijk het volgende:
Die valt wat tegen inderdaad. Maar Amrabat is toch wel een nuttige kracht gebleken. Al zal hij nooit in de eredivisie terecht komen.
Ja, maar ze kochten hem pas nadat ze de eredivisie hebben bereikt, dus zij denken wel dat hij dat niveau aankan.quote:Op zondag 17 juni 2007 02:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Moet je ook weer in perspectief zien natuurlijk, VVV heeft mazzel gehad.
Van Vossen woonde in Parkwijk, langs de Hoge Vaart, op een hoekhuis (twee auto's ervoor en alle ramen met rolluiken bedekt)quote:
http://www.freewebs.com/polderfront/ natuurlijk!quote:
quote:En we breken met z'n allen (naam stad tegenstander) af *klap klap*
En we breken met z'n allen (naam stad tegenstander) af *klap klap*
En we breken met z'n allen
We breken met z'n allen
We breken met z'n allen (naam stad tegenstander) af *klap klap*
Ja, sneu he.quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:42 schreef Suijk het volgende:
Als ik vaak zo om me heen kijk in dat stadionnetje, vraag ik me af of ze weten hoe hun tv werkt, laat staan dat ze een website kunnen maken.
Hij is weer naar huis. Wel misschien een portugees en een sloveeen die erbij komen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:02 schreef Suijk het volgende:
Jahoor.
Een Franse spits op proef, ene Frankie Quere, ook al in Belgie gespeeld hoorde ik. Na Gouttebarge willen ze blijkbaar een nieuwe Fransman.
Alsof er 20.000 mensen zitten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:10 schreef Cruoninga het volgende:
Waar komen die supporters vandaan? Waren die al fanatiek aanhanger toen Omniworld nog een amateurclub was ofzo?
Van Assaidi wordt wel wat verwacht ja. Maar er moet voorin echt nog wat bijkomen, Haklander komt in de verdediging toch beter tot zijn recht dus voorin is de spoeling erg dun.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:02 schreef methodmich het volgende:
Assaidi kan de nieuwe pingelaar worden bij jullie toch? Wel opmerkelijk, dacht dat Amrabat voor Marokko zou kiezen.
Die Matusiwa, lekkere schwalbe bij zijn invalbeurt gisteren.
Neequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:10 schreef Cruoninga het volgende:
Waar komen die supporters vandaan? Waren die al fanatiek aanhanger toen Omniworld nog een amateurclub was ofzo?
Ik zie mensen die vlaggen maken, websites maken met teksten van Omniworld-liedjes en op RTL gisteren iemand in het uitvak die een woeste, slaande beweging maakte toen Den Bosch scoorde. Kon me moeilijk voorstellen dat iemand oprecht zo pissig is over een tegendoelpunt van Omniworld, daar spreekt toch iets van fanatisme uit. Hoe vormt zich dat zo snel?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee. Sinds 2005/2006 toen Omniworld profvoetbal ging spelen.
Geen echte supporter trouwens, maar het is wel leuk om de club uit je eigen stad te volgen die een kilometer verderop voetbalt.
Er is ook een kleine groep redelijk fanatiek, redelijk jonge gastjes, misschien er zelf ook gevoetbald. Maar zo gek is het toch niet? Er was niks en zij kunnen van begin af aan iets proberen op te bouwen, zeg maar. Historisch gevormd is het allemaal niet natuurlijk, maar dat is heel Almere niet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:02 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Ik zie mensen die vlaggen maken, websites maken met teksten van Omniworld-liedjes en op RTL gisteren iemand in het uitvak die een woeste, slaande beweging maakte toen Den Bosch scoorde. Kon me moeilijk voorstellen dat iemand oprecht zo pissig is over een tegendoelpunt van Omniworld, daar spreekt toch iets van fanatisme uit. Hoe vormt zich dat zo snel?
vanaf mijn kant (achter het doel) zag het er uit als een penalty, hij kreeg een duw met de hand en werd uit balans gebracht. hij ging niet overdreven liggen... duidelijke penaltyquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:02 schreef methodmich het volgende:
Die Matusiwa, lekkere schwalbe bij zijn invalbeurt gisteren.
denk vooral door dit soort reacties. Je blijft altijd vechten tegen het vooroordeel. De mensen die bij uitwedstrijden zijn zeker fanatiek. JE bent daar steeds met rond de 50 man. Dan lijk je met heel weinig te zijn, maar toch ga je elke keer weer....quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:02 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Ik zie mensen die vlaggen maken, websites maken met teksten van Omniworld-liedjes en op RTL gisteren iemand in het uitvak die een woeste, slaande beweging maakte toen Den Bosch scoorde. Kon me moeilijk voorstellen dat iemand oprecht zo pissig is over een tegendoelpunt van Omniworld, daar spreekt toch iets van fanatisme uit. Hoe vormt zich dat zo snel?
Hij zat vorig seizoen samen met Molenaar wel al in de voorselectie van het olympisch elftal. Molenaar heeft toen wel gespeeld tegen Indonesië.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:38 schreef Suijk het volgende:
Leuk dat Amrabat is geselecteerd voor Jong Oranje, jammer dat het gebeurt nu hij net bij VVV zit.
Afgelopen vrijdag maar 30 hoogstens denk ik.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:09 schreef Ronhui het volgende:
JE bent daar steeds met rond de 50 man.
Dessel Sport is afgelopen seizoen naar 3de gedegradeert.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:53 schreef Suijk het volgende:
ADO zou Jeroen Hessing willen hebben om de verdediging te versterken en Dwight Eind heeft eindelijk een nieuwe club, KFC Dessel uit de Belgische 2e divisie.
Vrijdag tegen Den Bosch, zou mooi zijn als ze er weer een puntje aan konden overhouden.
Klopt ja.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:11 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Hij zat vorig seizoen samen met Molenaar wel al in de voorselectie van het olympisch elftal. Molenaar heeft toen wel gespeeld tegen Indonesië.
Ik heb nog niets gehoord. Hij heeft stage gelopen bij Queen Park Rangers. Hij was vorige week vrijdag bij Omni maar ik heb hem niet gezien helaas.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
Klopt ja.
Jammer dat AZ niet verder wilde met Molenaar, is 'ie nog in Engeland aan de slag gekomen?
inderdaad, en soms met wat meer... het is een gemiddelde.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag maar 30 hoogstens denk ik.
tis daarmee?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:55 schreef TerroRobbie het volgende:
3 namen:
-Hollart
-Caravella
-Asaidi
Wordt dat nog wat met Hessing en ADO of is de vraagprijs te hoog.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:31 schreef Ronhui het volgende:
vlak Hessing niet uit
Dankzij de trainerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoe komt Haklander ineens centraal achterin?
Molenaar zit nu bij een club op cyprus voor een jaartje... jammer! Londen was makkelijker te doen met de bootquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
Klopt ja.
Jammer dat AZ niet verder wilde met Molenaar, is 'ie nog in Engeland aan de slag gekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |