Wij willen best tegen jullie spelen in de 3e ronde.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:58 schreef Suijk het volgende:
Hoop het wel, zou ook wel eens leuk zijn om in de beker een wat grotere tegenstander te treffen.
quote:Be Quick spits Willem Lanjouw gaat niet in op een aanbieding van eerste divisieclub FC Omniworld. Lanjouw kiest voor zijn huidige maatschappelijke carriere en zijn activiteiten als speler en jeugdtrainer bij Be Quick.
Trainer Peter Boeve van FC Omniworld was zaterdagavond tijdens de bekerwedstrijd Be Quick-Rijnsburgse Boys (3-2) in het Esserbergstadion om de komende tegenstander van FC Omniworld in het bekertoernooi te bekijken.
Lanjouw speelde een goede wedstrijd en Boeve en technisch manager Kooistra toonden daarna hun belangstelling. Overigens bleek Boeve Lanjouw al een tijd te volgen. 'Ik ken Lanjouw nog toen ik trainer was van HSC '21. Dat was in het seizoen toen het ging om Lanjouw of Boersma van Sneek (nu Veendam) als topscorer. Ik vond Lanjouw toen beter dan Boersma'. Ook daarna bleef Boeve zich op de hoogte houden van de verrichtingen van de 25-jarige spits. 'Ik kreeg vorig seizoen een telefoontje dat Lanjouw vier keer tegen HSC had gescoord'.
Omniworld is op zoek naar een scorende spits, omdat de ploeg uit Almere dit seizoen het doel maar moeilijk weet te vinden. Maar Lanjouw wordt het niet, want hij had ondanks een redelijke aanbieding niet het juiste gevoel bij FC Omniworld.
ik vind het een goede speler! speelt heel aardig bij ons!quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:28 schreef methodmich het volgende:
Arana Barrantes... Daar snap ik niks van of die moet zich echt flink verbeterd hebben...
Inmiddels al verlengd tot medio 2010. Ze gaan geloof ik ook het contract van assaidi openbreken. Goede zet. Die jongen houden we toch niet binnen de club, maar zo krijgen we een mooie transfersom!quote:Op maandag 10 september 2007 11:46 schreef Ronhui het volgende:
Duits is trouwens dicht bij contract verlenging!
Zal toch niet heel veel hoger kunnen spelen Bij De Graafschap kwam ie zwaar tekort.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:37 schreef Suijk het volgende:
Goed nieuws, heb ook niet de illusie dat Duits tot 2010 blijft, maar goede intentie.
Okee, leuk dat ie zich dan zo optrekt of Omniworld moet niet al te sterk zijn. Kan ook.quote:Op maandag 10 september 2007 13:27 schreef Ronhui het volgende:
[..]
ik vind het een goede speler! speelt heel aardig bij ons!
Dat is nog eens een faire analysequote:Op dinsdag 18 september 2007 09:12 schreef Suijk het volgende:
Verdiend verloren.
Be Quick wel met Lanjouw. Kunnen jullie hem gelijk straffen dat ie niet naar Omniworld wilde.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:40 schreef Suijk het volgende:
De beker zal nu wel lukken denk ik. Hoop op een leuke tegenstander in de volgende ronde, maar goed, eerst maar eens voorbij Be Quick. Vanavond winnen zou leuk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |