abonnement Unibet Coolblue
  FOK!fotograaf woensdag 26 september 2007 @ 18:14:32 #251
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_53492717
ik heb die hele lanjouw niet gezien haha....

we waren er met een mannetje of 25. Hadden voor de gein een paar flessen champagne gekocht omdat het de eerste keer zou worden dat we naar de 3e ronde gingen. vorig jaar waren we nogal boos bij Genemuiden

voor foto's zie www.vak-e2.nl. Op www.vak-f1.nl zullen binnenkort wat foto;s verschijnen denk ik.
pi_53520012
Opmerkelijk is wel dat ze in de eerste ronde wonnen van Rijnsburgse Boys. In normale vorm had die ploeg me een lastige tegenstander geleken voor Omniworld. Maar ja, werd dus Be Quick.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  FOK!fotograaf donderdag 27 september 2007 @ 23:21:52 #253
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_53531792
be quick heeft ook het weekend ervoor ONS Sneek met 4-1 aan de kant gezet. Daar had Zwolle het weer erg moeilijk tegen. Beker is altijd raar...

Even kijken wat de loting ons brengt!
  FOK!fotograaf vrijdag 28 september 2007 @ 00:05:00 #254
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_53533042
Heracles dus
pi_53551293
quote:
Op donderdag 27 september 2007 23:21 schreef Ronhui het volgende:
be quick heeft ook het weekend ervoor ONS Sneek met 4-1 aan de kant gezet. Daar had Zwolle het weer erg moeilijk tegen. Beker is altijd raar...

Even kijken wat de loting ons brengt!
Da's een ander Be Quick, namelijk Be Quick '28. Jullie speelden tegen Be Quick 1887, de zondaghoofdklasser.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_53564395
Leuke en verrassende spits voor Omniworld erbij, mits fit:

Yannis Anastasiou naar FC Omniworld
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_53564988
Wow, dat is wel een versterking voor de Schapen .

Een ex-Ajacied in ons midden .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_53571436
Jaja, wat een attractie erbij. Van harte!
That's all folks!
pi_53573152
Succes Papa Janus. Dat hij er maar veel mag scoren voor jullie. Janus is en blijft een held
pi_53595065
Yannis erbij idd, dat is wel leuk. Al zal hij conditioneel nog niet helemaal op schema zitten. Hopen dat hij wat goals kan gaan maken, want dat wordt echt wel treurig nu.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_53595136
De ene wedstrijd ben je MOTM tegen FC Thun, de andere keer speel je tegen Telstar .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  FOK!fotograaf zondag 30 september 2007 @ 21:36:38 #262
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_53601154
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 19:16 schreef methodmich het volgende:

[..]

Da's een ander Be Quick, namelijk Be Quick '28. Jullie speelden tegen Be Quick 1887, de zondaghoofdklasser.
De mensen daar op de tribune hebben mij dit verteld, vandaar...
pi_53624433
quote:
Op zondag 30 september 2007 21:36 schreef Ronhui het volgende:

[..]

De mensen daar op de tribune hebben mij dit verteld, vandaar...
Ik neem het jou ook niet kwalijk hoor, als je het niet echt volgt lijkt Be Quick nogal op elkaar, dus of het dan '28 of 1887 is.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  FOK!fotograaf donderdag 4 oktober 2007 @ 10:32:55 #264
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_53687395
Heb even schaamteloos de voorbeschouwing van www.vak-e2.nl afgehaald. voor de liefhebber zal ik maar zeggen
quote:
FC Omniworld - RBC Roosendaal, de voorbeschouwing.

Komende vrijdag staat de thuiswedstrijd tegen RBC Roosendaal op het programma. De Roosendalers zijn net als de Zwarte Schapen erg slecht aan de competitie begonnen, al kunnen wij blij zijn met het vertoonde spel scoren gaat ons tot vrijdag slecht af. RBC daarentegen had de verwachting om dit seizoen met de eerste zes mee te kunnen doen echter staan ze met beide voetjes op de grond op de 18e plek in de Jupiler League, en werd het in de 2e ronde van de beker uitgeschakeld.

Scoren, daar gaat het vrijdag om. Beide teams hebben moeite met scoren, waar De Zwarte Schapen pas 12 keer het net wisten te vinden, maken de brabanders het nog bonter. Slechts 8 keer wisten ze te scoren. Gezien de doelpuntstatistieken van beide clubs zou het een eenvoudige overwinning kunnen worden voor de Schapen, Omniworld wist in de thuiswedstrijden elke 56 minuten te scoren, RBC in uitwedstrijden elke 113minuten. Maar dat zijn natuurlijk maar cijfertjes.

RBC mist tegen Omniworld de 2e doelman Rodney Ubbergen door een schorsing, en is de 1e doelman Friebel nog niet geheel fit, wellicht dat de 3e doelman de ballen uit zijn doel mag halen. Bij Omniworld missen we in ieder geval Hessing, en is het twijfelachtig of Breeveld, Snijders en v.d. Brink wedstrijdfit zijn. De man die voor de doelpunten moet zorgen (Yannis Anastasiou) zal vermoedelijk op de bank beginnen door het gebrek aan wedstrijdritme.

Wellicht dat deze wedstrijd voor Peter Boeve een "nieuwe" start is? We hebben nu 10 wedstrijden (oke misschien 9) leuk aanvallend en attractief voetbal gespeeld, maar te weinig gescoord en teveel weggeven. Misschien het elftal op een aantal punten wijzigen? Mark Zegers, staat steeds beter te keepen, hij gaat steeds meer uitstralen tussen de doelpalen dus die laat hij vast staan, en terecht natuurlijk. Daarvoor hebben we onbetwist Dennis Hollart, Wilco Krimp, Richard Haklander en Wesley Zandstra, al vrees ik voor de laatste als Bas van den Brink weer helemaal fit is. Het middenveld, Sander Duits, Paul Mulders en Arnoud van Toor zijn daar onbetwist, daarnaast wisselt Peter met Assaidi, Caravella, Breeveld, maar waarom niet met Remco Heerkens?? Dan zet je voorin Jatto Ceesay en Osama Assaidi. Dan heb je op de bank een sterke bezetting met veel mogelijkheden voor als het niet loopt, Caravella, Anastasiou, vd Brink en Matisuwa.


Tot Vrijdag!

Vandorra
pi_53687987
Inderdaad, scoren deze wedstrijd.

Overigens deed ik vorige week mee met de 30 van Almere (15 kilometer). Gouttebarge deed ook mee en liep nog redelijk door. Aardige conditie heeft die nog.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  FOK!fotograaf donderdag 4 oktober 2007 @ 16:48:26 #266
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_53696090
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 11:01 schreef Suijk het volgende:
Overigens deed ik vorige week mee met de 30 van Almere (15 kilometer). Gouttebarge deed ook mee en liep nog redelijk door. Aardige conditie heeft die nog.
Hij speelt nog steeds voetbal, bij de amateurs van Monnickendam
pi_53696306
Lopes Monteiro is nu bij ons op proef.
  FOK!fotograaf donderdag 4 oktober 2007 @ 17:06:39 #268
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_53696707
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 16:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Lopes Monteiro is nu bij ons op proef.
wie is ons?
  FOK!fotograaf donderdag 4 oktober 2007 @ 21:00:52 #270
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_53702792
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 17:08 schreef TerroRobbie het volgende:
FCDB, duh.
dan zit je in het verkeerde topic...duh
pi_53709556
Ow shit, had AGOVV topic moeten hebben
  FOK!fotograaf vrijdag 5 oktober 2007 @ 08:59:32 #272
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_53712931
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 23:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Ow shit, had AGOVV topic moeten hebben
hahaha... vind dat wel erg beledigend voor ons hoor

Maar... laten we hopen dat hij in ieder geval voor half 9 bij het stadion aankomt, zodat hij de 2e helft kan voetballen
  FOK!fotograaf vrijdag 5 oktober 2007 @ 09:05:50 #273
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_53712998
quote:
Anastasiou: Tijd voor revanche
Door LUDO VAN DENDEREN

ALMERE - Een opmerkelijke carrièreswitch voor Yannis Anastasiou. Na bij Roda JC, Ajax en Sparta te hebben gespeeld, gaat de Griek bij FC Omniworld aan de slag. Hij wil de nare bijsmaak van zijn avontuur bij Sparta wegspoelen.

FC Omniworld-aanwinst Yannis Anastasiou (l) krijgt vanavond meteen een basisplaats van trainer Peter Boeve. FOTO UNITED PHOTOS/TOUSSAINT KLUITERS FC Omniworld laat er geen gras over groeien. Pas vier trainingen heeft Yannis Anastasiou bij zijn nieuwe club achter de rug en zijn laatste officiële wedstrijd is van vele maanden geleden. Maar vanavond, in het thuisduel met RBC, maakt de spits direct zijn debuut in de basis. ,,We zien wel hoe lang ik het volhoud,’’ aldus Anastasiou. ,,Drie kwartier, een uur, zeventig minuten, ik heb echt geen idee. Maar ik heb er zin in om weer te mogen voetballen.’’

Anastasiou heeft een paar vervelende seizoenen achter de rug. Eerst kwam de Griek, na de komst van Klaas-Jan Huntelaar naar Ajax, in Amsterdam niet meer aan zijn speelminuten, afgelopen jaar kon hij niet voldoen aan de hoge verwachtingen bij Sparta. Binnengehaald als dé topspits voor de komende seizoenen, scoorde hij op Spangen in zestien duels slechts één keer. ,,Sparta wilde naar de subtop groeien,’’ verklaart hij zijn keuze voor de Rotterdammers. ,,Trainer Wiljan Vloet kende ik van Roda JC, waar ik prima met hem heb samengewerkt. Maar het ging niet goed. Sparta was een counterploeg en dat lag mij niet. Ik moet in de zestien van de tegenstander spelen en niet ver terugverdedigen op mijn eigen helft.

,,Ik heb altijd geprobeerd positief te blijven. Achteraf was het niet de juiste keuze om naar Sparta te komen. Ik snap ook niet waarom Vloet mij heeft gehaald. Hij wist welk type speler ik was en moest daardoor ook weten dat ik in dit systeem niet tot mijn recht kwam. Het heeft gewoon nooit geklikt tussen mij en de rest van het team. Daarom was het verstandig het contract voortijdig te ontbinden. Ik ben geen voetballer die zijn geld pakt door niets te doen. Met Vloet heb ik geen contact meer gehad, terwijl we vroeger redelijk close waren. Tja, zo gaat dat in de voetballerij.’’

Nadat alle formaliteiten waren afgerond, was het wachten op een nieuwe club. Voor iemand met de staat van dienst van Anastasiou moest er wel iets komen. Dat viel dus tegen. ,,Ik kon naar Cyprus, Griekenland en Turkije, maar wilde in Nederland blijven. Er waren genoeg eredivisieclubs die een spits zochten, maar ze kwamen niet bij mij uit. Ik ben wel 34 en heb weinig gespeeld, maar veel ploegen hebben ook een aanvaller op leeftijd.

,,Helaas kwam er niets en heb ik mijn conditie op peil gehouden bij de amateurs van AFC. Totdat Omniworld me drie weken geleden belde. Die club gaf me direct een warm gevoel, wat blijkt uit het feit dat ik vanavond direct in de basis sta. Ook omdat ik met voetballen zo lang als mogelijk door wil gaan, heb ik hier getekend. Wel met een optie om in januari, als er alsnog een grotere club voor me komt, te verkassen. Ik blijf namelijk ambitieus.’’

Is een berichtje van AD. Laten we kijken wat het gaat brengen vanaaf!
pi_53713056
Wel leuk om hem te zien spelen. Maar ja, als 'ie het echt goed doet, is 'ie in januari weer weg.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  FOK!fotograaf vrijdag 5 oktober 2007 @ 09:13:46 #275
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_53713104
ben bang dat assaidi ook weg is dan.
vorige week zat Ajas en HSV op de tribune om te kijken. Gelukkig voor ons speelde hij wat minder door zijn maandje vasten
  FOK!fotograaf vrijdag 5 oktober 2007 @ 09:14:02 #276
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_53713110
Suijk, waar zit jij eigenijk altijd?
pi_53713194
Ik sta meestal ergens op E, niet zo ver van de dug out af. Jij?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  FOK!fotograaf vrijdag 5 oktober 2007 @ 09:34:01 #278
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_53713434
Sta sinds het begin op F1, maar vorige week bij de (p)olderboys op E2, wel heel erg gezellig is het daar

Sta dus bij de andere dug out. Schijnt best wel intimiderend te zijn voor de wisselspelers als wij weer eens wat die kant op schreeuwen. Hoorde ik van Duits. Die viel in met de Graafschap in het eerste seizoen. voor de rest zijn we gewoon lief hoor
pi_53718184
Ja, je zit natuurlijk heel erg dicht op die dugout. En het zijn niet altijd even vriendelijke dingen die er geroepen worden Maar goed, dat vind ik op zich wel leuk, je hoort de trainers ook goed.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  FOK!fotograaf vrijdag 5 oktober 2007 @ 13:06:41 #280
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_53718578
Dat is inderdaad leuk.
Vind een sta vak ook wel leuk. sta toch altijd tijdens wedstrijden en nu kan ik nog lekker rondlopen, met de stewards babbelen en ff bij de andere vakjes kijken
pi_53719304
Ja, klopt, veel relaxter. Hoop dat dat in het nieuwe stadion ook blijft. Al heb ik geen idee wanneer ze dat willen neerzetten.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  FOK!fotograaf vrijdag 5 oktober 2007 @ 13:41:56 #282
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_53719519
Binnenkort... we gaan namelijk een geweldig 2e helft van het seizoen draaien. Periode titeltje...promoveren naar de Ere divisie en dan hebben we een nieuw stadion nodig (A)

ok... laatste niet, maar die periode titel moet nu wel eens een keer lukken!
  FOK!fotograaf vrijdag 5 oktober 2007 @ 23:26:43 #283
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_53733898
Helaas... weer geen winst!

Vanaf maanda komt Wamberto trouwens op proef bij Omni!
pi_53740232
Wel de eerste goal van Ioannis voor FC Omniworld. Doet ie toch snel, zou hij dan nog niet versleten zijn?

Wamberto erbij zou ook wel erg leuk zijn hoor.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  FOK!fotograaf zaterdag 6 oktober 2007 @ 13:32:21 #285
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_53741871
Yannis voelde zich goed vertelde hij. hij had niet verwacht de hele wedstrijd te spelen. Wel mooi hoe hij uitleg geeft aan bepaalde jongens hier!
pi_53746174
Hoe komt Omniworld ineens aan geld?
pi_53747311
Qua begroting staan ze niet zo heel slecht hoor. En dit zijn geen spelers die tonnen kosten. Wel leuk, Wamberto, maar ik zou ook graag wat toekomst willen zien. Nu blijf je ieder jaar weer compleet vernieuwen, met die oudjes.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_53747620
Op die foto wordt hij al grijs
pi_53747750
Papa Janus gescoord en Wampie erbij
Ik ga Omniworld eens wat meer volgen.
Ze hebben twee helden binnen gehaald
  FOK!fotograaf zaterdag 6 oktober 2007 @ 22:52:49 #290
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_53752595
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 17:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe komt Omniworld ineens aan geld?


Ze hebben een systeem voor bedrijven in Almere, die ontmoeten elkaar onder andere tijdens wedstrijden. Daar betaal je een leuk bedrag voor.
  FOK!fotograaf zaterdag 6 oktober 2007 @ 22:53:19 #291
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_53752605
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 19:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:.
Ze hebben twee helden binnen gehaald

Er staan alleen maar helden!
pi_53757044
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 22:52 schreef Ronhui het volgende:

[..]

Ze hebben een systeem voor bedrijven in Almere, die ontmoeten elkaar onder andere tijdens wedstrijden. Daar betaal je een leuk bedrag voor.


Lachen! Innovatief zeg! Omniworld is zeker een van de eersten met een dergelijk systeem.
  FOK!fotograaf zondag 7 oktober 2007 @ 12:37:10 #293
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_53760631
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 03:45 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Lachen! Innovatief zeg! Omniworld is zeker een van de eersten met een dergelijk systeem.


ze hebben ook kut initiatieven... maar dat maakt niet uit zolang het geld maar binnen stroomt!
pi_53760669
Potentie genoeg in Almere. Nu de goals nog.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  FOK!fotograaf zondag 7 oktober 2007 @ 22:09:35 #295
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_53776857
suijk, blijf je wel eens na de wedstrijd? is wel geinig hoor, lekker babbelen met de spelers, nu kan het nog
pi_53783202
Ben eigenlijk altijd redelijk snel weer weg na de wedstrijd, maar zal ook eens een keer wat langer blijven. Sowieso is het allemaal wel lekker toegankelijk vind ik.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  FOK!fotograaf maandag 8 oktober 2007 @ 11:08:46 #297
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_53786173
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 08:24 schreef Suijk het volgende:
Ben eigenlijk altijd redelijk snel weer weg na de wedstrijd, maar zal ook eens een keer wat langer blijven. Sowieso is het allemaal wel lekker toegankelijk vind ik.
Heb vrijdag nog een minuut of 20 met Krimp en Yannis staan praten. Vorige week een hele tijd met Zegers, dus dat is wel leuk!
pi_53787877
Toffe gozer he, die Janus
pi_53788121
Ik zal er ook eens komen dan.

Overigens wel een grappig berichtje van Vak f1:
quote:
FC Omniworld heeft afgelopen vrijdag knullig met 2-3 van RBC Roosendaal verloren. Deze wedstrijd verdient geen verslag en dat zal dan ook niet geschreven worden.

Wij zullen er vrijdag weer zijn en eissen dan de volle 100% inzet van de spelers!

Foto's van de wedstrijd tegen RBC Roosendaal staan online

N.B. Wij hopen overigens dat de gesignaleerde spelers afgelopen vrijdag nog lekker gefeest hebben in de stad.

(Vrijdag 3:00 s'Nachts liep de halve selectie namelijk stom dronken over de Grote Markt)
Benieuwd wie het waren.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')