SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neequote:Op zondag 26 maart 2006 14:48 schreef murp het volgende:
kan je dit ook online spelen? en zo ja. kost dit geld? alvast bedankt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
Dat persuaden heb ik ook nog niet zo door indd, ik gebruik het nooit.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:55 schreef Asmodean het volgende:
wie kan me trouwens uitleggen hoe dat lockpicken precies gaat? Very easy gaat nog net, maar dan houdt het ook wel op...
ohja, en nog iets wat ik niet helemaal snap: dat je met mensen kunt praten dmv die admire/joke/en nog wat schijf. wat heb je eraan en wat kun je ermee. en hoe werkt het precies?
quote:Op zondag 26 maart 2006 13:49 schreef Xrenity het volgende:
[..]
:|
Ik heb eerst fokking lang gewacht tot er een winkel open ging
quote:Op zondag 26 maart 2006 14:47 schreef Shakermaker het volgende:
Nummer 8 alweer. Dat gaat rap!
Iemand anders al een vampire?Toen ik op vampieren ging jagen werd ik wel besmet. Gelukkig was ik er op tijd bij met een cure disease potion.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel simpel, gewoon die palletjes omhoog tikken en dan op A rammen en dan blijft-ie hangen. Dit doe je met alle palletjes en klaar ben je.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:55 schreef Asmodean het volgende:
wie kan me trouwens uitleggen hoe dat lockpicken precies gaat? Very easy gaat nog net, maar dan houdt het ook wel op...
ohja, en nog iets wat ik niet helemaal snap: dat je met mensen kunt praten dmv die admire/joke/en nog wat schijf. wat heb je eraan en wat kun je ermee. en hoe werkt het precies?
Ok, mooi.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:05 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Keb trouwens de Thoronir sidequest uitgespeeld. Als iemand vragen daarover heeft kan ik ze beantwoorden
Gisteren een Oblivion gate gesloten en vandaag echt zitten klooienquote:Op zondag 26 maart 2006 15:31 schreef HAL9000S het volgende:
Vandaag lekker de hele dag dungeons leegroven en uplevellen.
hier nog eentjequote:
Staat nog steeds een prijs op je kop, je gestolen goederen zijn nog steeds weggenomen, maar volgens mij worden je skills niet verminderd. Maar dat laatste weet ik niet 100% zeker.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:23 schreef Gamedemon het volgende:
Maargoed wat gebeurt er als ik in de bak zit en ik lockpick mezelf eruit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog ff een algemene vraag: Kan je op de pc ook de tijd vooruitspoelen zonder ergens een bed te moeten vinden?Fok! Groentje
quote:Op zondag 26 maart 2006 16:05 schreef Fillipe het volgende:
Even een paar vraagjes.
Is het ook mogelijk om die textures van bergen al vroegtijdig te laden, zodat ze altijd op hun 'mooist' zijn zeg maar? Als je uitkijkt op die bergen zijn ze namelijk vrij lelijk, als die textures nog niet compleet geladen zijn. Dit moet toch wel ergens in te stellen zijn in de .ini ?
Hoe kan je zien welk item (bv. zwaard) het beste is? Puur aan het geldbedrag?
Voor de rest leuk spel.
Alstuquote:In de verte geen vage omgeving meer
Het is mogelijk om het aantal ingeladen grids te verhogen. Het effect is dat de verte er beter uitkomt te zien. De standaard waarde staat op "5" en kan verhoogd worden, naar maximaal "10". Dit zorgt er wel voor dat de laadtijden langer kunnen duren, maar heeft geen effect op de FPS.
Set uGridsToLoad = 10
Een alternatief is, om een lockpick skill te kopenquote:Op zondag 26 maart 2006 14:55 schreef Asmodean het volgende:
Bedankt!quote:Op zondag 26 maart 2006 16:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
[..]
Alstu
Was net een schipswrak in gegaan en die was echt freaky, met gemartelde lijken en spoken![]()
[quote]Op zondag 26 maart 2006 15:37 schreef kulandra het volgende:quote:Op zondag 26 maart 2006 15:24 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ok, mooi.Ik ben dus in de Merchant Inn, daar zit Thorondir.
Wat moet ik nu doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beschrijf hieronder even de algehele Thoronir sidequestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 maart 2006 14:47 schreef Shakermaker het volgende:
Nummer 8 alweer. Dat gaat rap!
Iemand anders al een vampire?KutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Wat kun je daarmee doen? Beter picken? Ik heb al toch wel een relatief goede skill, maar heb liever zo een spell dat je deuren open kan doenquote:Op zondag 26 maart 2006 16:12 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
Een alternatief is, om een lockpick skill te kopen![]()
2100 uur geloof ikquote:Op zondag 26 maart 2006 16:58 schreef HAL9000S het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe laat de winkels sluiten?
Een lockpick spell kan je in meerdere klassen kopen, ikzelf heb een ''hard lockpick spell'' gekochtquote:Op zondag 26 maart 2006 16:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat kun je daarmee doen? Beter picken? Ik heb al toch wel een relatief goede skill, maar heb liever zo een spell dat je deuren open kan doen
lvl 2 hierquote:Op zondag 26 maart 2006 17:04 schreef Genjuro het volgende:
eens je weet hoe lockpicking juist werkt kun je alle locks zonder problemen opendoen
Arena-quests zijn trouwens iets te gemakkelijk vind ik, op lvl 7 was ik al Grand Champion![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
Moeilijkheidsgraad van alles schaalt mee met je levelquote:Op zondag 26 maart 2006 17:04 schreef Genjuro het volgende:
eens je weet hoe lockpicking juist werkt kun je alle locks zonder problemen opendoen
Arena-quests zijn trouwens iets te gemakkelijk vind ik, op lvl 7 was ik al Grand Champion![]()
Jawel, je wordt sterkerquote:Op zondag 26 maart 2006 17:22 schreef Asmodean het volgende:
dus in feite heb je er helemaal niks aan als je levels omhoog gaat?
quote:Op zondag 26 maart 2006 17:21 schreef Retuobak het volgende:
Moeilijkheidsgraad van alles schaalt mee met je level
quote:Op zondag 26 maart 2006 17:25 schreef Asmodean het volgende:
maar je vijanden ook, dus je hebt er dan toch niks aan.
[..]
ja, jij ook?quote:Op zondag 26 maart 2006 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Snap je de bedoeling van dit soort spellen wel?
quote:Op zondag 26 maart 2006 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Snap je de bedoeling van dit soort spellen wel?
Zie je nu dat Westen > Oosten strol?quote:Op zondag 26 maart 2006 17:29 schreef Strolie75 het volgende:
14 uur gegamed in 2 dagen en nog steeds niet aan de main quest begonnen.
Warrior komt af en toe ook aan op strategiequote:Op zondag 26 maart 2006 17:36 schreef kipknots het volgende:
Ik moet zeggen dat m'n dief/archer een stuk leuker vind om te spelen als een warrior. Je moet veel subtieler zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik ookquote:Op zondag 26 maart 2006 18:22 schreef Mister_T het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om aan de story-line te beginnenVind het rondlopen, dungeon clearen, rondlopen, dungeon clearen, missie fighters guild, beetje jatten, side-quest, enz veel leuker
Op je 360 of op de pc?quote:Op zondag 26 maart 2006 18:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zou het dungeon clearen leuk vinden als Oblivion niet elke 5 min vastliep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
quote:Op zondag 26 maart 2006 18:15 schreef Grim. het volgende:
Ben pas sinds vrijdag bezig, maar ik vind het nu al een van de vetste spellen dit jaar. Ik heb al ongeveer 7/8 uur gespeeld zonder aan de hoofdquest te beginnen. . Maar op dit moment zit ik ff vast . Het volgende stukje is een spoiler als je nog niet de missie in het kasteel van Chorrol hebt gedaan;).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit op hetzelfde punt vast in die quest. Bekijk trouwens de verklaringen van iedreeen eens, dan zie je dat er ook iets vreemds is bij die vrouw
Ken je die uitspraak van die uitzondering en die regel?quote:Op zondag 26 maart 2006 17:40 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Zie je nu dat Westen > Oosten strol?
Mooi weer de leeuw?quote:Op zondag 26 maart 2006 19:25 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ken je die uitspraak van die uitzondering en die regel?.
Travel nog een x ergens anders heen?quote:Op zondag 26 maart 2006 19:38 schreef Mister_T het volgende:
Ik ben mijn paard kwijtDeed een fast-travel naar the imperial city maar mijn paard staat niet in de stal buiten de stad
Die quest heb ik ook net gedaan. Komt dat niet vanzelf weer goed?quote:Op zondag 26 maart 2006 17:36 schreef kipknots het volgende:
Weet iemand hoe je een damaged stat kan herstellen? Mijn luck is van 70 naar 15 gegaan door een quest. Niet leuk als pickpocket bijna niet meer werkt als dief.
Ja dat is een dx9 kaart, maar verwacht geen wonderen, ik zou maar gaan spelen op 640x480 en alles op low met shadows off.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:47 schreef ARKON het volgende:
Werkt dit spel wel met een ati x300?
Klik het bed eens aan.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:51 schreef Egamer het volgende:
Ik zit nu in de gevangenis, hoelang moet ik wachten totdat ik er weer uit mag?
Whehe en jij maar uren wachten in die cel totdat er een wacht aankomt om je vrij te latenquote:
Gratis bed, gratis voedsel, gratis equipment en vriendelijke mensen om je heen. Vond het wel cool om erbij te gaan.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:34 schreef H.Flick het volgende:
Wat heb je eigenlijk aan de Blades? Ik zit er ook bij, maar volgens mij geven ze helemaal geen opdrachten. Net als die anti-vampieren order.
Modegek!quote:Op zondag 26 maart 2006 20:37 schreef H.Flick het volgende:
maar eigenlijk heb ik er spijt van, want het is helemaal niet mooi.
Vind je? Ik liep eerst rond in karige steel armour, werd daar ook wel zat van eik.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:37 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb nu die blades-armor... maar eigenlijk heb ik er spijt van, want het is helemaal niet mooi.
Bij de kapel net buiten chorrol. Als je de amulet of kings hebt afgeleverd moet je met een pater daar praten en vragen om assistance. Dan krijg je van hem te horen dat je zijn paard mee mag nemen.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:09 schreef HAL9000S het volgende:
Weet iemand trouwens nog waar je dat gratis paard kunt halen? Welke stad etc.?
Ik vond Steel juist mooi! Het heeft dezelfde eigenschappen als die van de Blades, maar het ziet het veel beter uit.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:01 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Vind je? Ik liep eerst rond in karige steel armour, werd daar ook wel zat van eik.
werken voor je geldquote:Op zondag 26 maart 2006 21:18 schreef Gamedemon het volgende:
ik wordt heeeeeeeeeeeeleeeeeeemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal gestooooooord van dat tyfus guards systeem
ik heb gvd 6000 gold op me kop staan, als ik de bak in ga verlies ik 6 skill points op alles onderhand
En bij de thiefs guild kan ik het voor de helft weghalen maar waar haal ik gvd 3000 gold vandaan
gaat nergens over, ik kan geen stad meer inlopen zonder dat ik tegen 10 guards oploop
Je moet ook eerlijk zijn en niet stelen!quote:Op zondag 26 maart 2006 21:18 schreef Gamedemon het volgende:
ik wordt heeeeeeeeeeeeleeeeeeemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal gestooooooord van dat tyfus guards systeem
ik heb gvd 6000 gold op me kop staan, als ik de bak in ga verlies ik 6 skill points op alles onderhand
En bij de thiefs guild kan ik het voor de helft weghalen maar waar haal ik gvd 3000 gold vandaan
gaat nergens over, ik kan geen stad meer inlopen zonder dat ik tegen 10 guards oploop
als thief werken betekent dat je moet inbreken bij huizen, maar je kan niet langs die kutguards sneaken dus ik ben gewoon de lul, ik ga ook niet overnieuw beginnen ofzo, ben der al te ver voorquote:
Blijf Dark Brotherhood quests doen dan krijg je een paard van Lucien.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:52 schreef HAL9000S het volgende:
Ik loop in zo'n kek zwart pakje rond van de dark brotherhood
Volgens mij moet je gewoon niet met de guards praten dan doen ze je niks, maar kan het mis hebben. Al vaak genoeg gehad dat ik een guard aan wou spreken en toen zei die ja dit en dat gevangenisquote:Op zondag 26 maart 2006 21:18 schreef Gamedemon het volgende:
Welke bedoel je? Ik draag nu de Shrouded Armor om te sneaken.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Blijf Dark Brotherhood quests doen dan krijg je een paard van Lucien.
Maar ik loop daar ook nog steeds in rond, lvl 6. Waar kun je andere coole light armor krijgen?
Ja bij mij zegt ie : Gevangenis of sterf, ik ga voor keuze C en laat hem sterfen en dan krijg je een dikke bounty die het spel verpestquote:Op zondag 26 maart 2006 21:22 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Volgens mij moet je gewoon niet met de guards praten dan doen ze je niks, maar kan het mis hebben. Al vaak genoeg gehad dat ik een guard aan wou spreken en toen zei die ja dit en dat gevangenis
jaquote:Op zondag 26 maart 2006 21:21 schreef EmjaY het volgende:
Als je door die Imperial City guards wordt gezocht, word je dan ook in andere steden opgepakt?![]()
Zou balen zijn, moet nog een paar K gold betalen![]()
kheb geen idee, heb het spel nog nietquote:Op zondag 26 maart 2006 21:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
als thief werken betekent dat je moet inbreken bij huizen, maar je kan niet langs die kutguards sneaken dus ik ben gewoon de lul, ik ga ook niet overnieuw beginnen ofzo, ben der al te ver voor
Maar hoe moet ik die prison gast dan killen zonder gezien te wordenquote:Op zondag 26 maart 2006 21:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Blijf Dark Brotherhood quests doen dan krijg je een paard van Lucien.
Maar ik loop daar ook nog steeds in rond, lvl 6. Waar kun je andere coole light armor krijgen?
quote:Op zondag 26 maart 2006 21:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ja bij mij zegt ie : Gevangenis of sterf, ik ga voor keuze C en laat hem sterfen en dan krijg je een dikke bounty die het spel verpest
[..]
ja
ik zit met hetzelfde probleem, als ik wat wil vendorren moet ik rennend door de stad met 10 guards achter me aan die vendor vinden.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:33 schreef EmjaY het volgende:
[..]
Wtfhoe moet ik nou aan zoveel gold komen als ik geen 1 stad in kan zonder gepakt te worden. KAn ik dus ook niets verkopen etc.
Ik gebruik gewoon die armor die je kreeg bij toetreding van Dark Brotherhood. Zitten allemaal leuke extra tjes opquote:Op zondag 26 maart 2006 21:23 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Welke bedoel je? Ik draag nu de Shrouded Armor om te sneaken.
om daarna weer de bak in te draaien en ze weer te verliezen? gaat gewoon nergens overquote:Op zondag 26 maart 2006 21:43 schreef Strolie75 het volgende:
Dat gezeur hier over de gevangenis indraaienDie skill points heb je zo weer terug, gewoon een paar dungeons induiken. Beetje slecht zijn is af en toe cool.
Ik MOEST net in de gevangenis zien te geraken om met een gevangene te spreken. Quest kwam van zijn zwaar irritante vrouw. Do something to get arrested!!! Ok, PATS PATS PATS PATS hierrrrr snol. Dat hielp en luchtte op!
Nja, je kunt ook gewoon de boete betalen.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:48 schreef Gamedemon het volgende:
om daarna weer de bak in te draaien en ze weer te verliezen? gaat gewoon nergens over
Jaquote:Op zondag 26 maart 2006 21:53 schreef Egamer het volgende:
Ik ben over encoumberd, ofzo.Moet ik wachten?
Je moet spullen droppen zodat je weer onder je encumburance komt.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:53 schreef Egamer het volgende:
Ik ben over encoumberd, ofzo.Moet ik wachten?
Hoelang dan? Zit nu al 5 min te wachten.quote:
Daarom hou ik het bij light armorquote:Op zondag 26 maart 2006 21:57 schreef Wessiej het volgende:
Je moet spullen droppen zodat je weer onder je encumburance komt.
Ik ben het de hele tijd, rot arena heavy armor, die moet ik de hele tijd weg gooien.
Lezen, krengquote:Op zondag 26 maart 2006 21:57 schreef Egamer het volgende:
[..]
Hoelang dan? Zit nu al 5 min te wachten.
quote:Op zondag 26 maart 2006 21:53 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Stel je voor:
Je bent onderweg naar een kasteel. Je rijdt op je paard met een rustige draf door het bos. Bomen bewegen mee met de wind. Je hoort de hoeven van je trouwe dier stappen in het gras. In de verte zie je wat herten vrolijk rondhuppelen. Je rijdt heuvelopwaarts. Eenmaal aan de top van de heuvel kijk je uit over een bijzonder mooi stuk land. En op ongeveer een kilometer afstand zie je het kasteel. Het steekt uit tussen de bomen op zijn eigen heuvel en ziet er degelijk gebouwd uit. Het zien van het kasteel zorgt ervoor dat je niet meer kan wachten er naar binnen te rijden! Je springt met je paard de heuvel af en stormt vol in galop naar het mooie kasteel. Onderweg kom je langs twee delen van een parelwitte ruïne. Na zo'n 5 minuten kom je aan bij het kasteel. Je stapt voor de poorten af van je paard en loopt richting de poort. Je hoort het zware geluid van de deuren en loopt vol trots het grote bouwwerk naar binnen.
En het mooie is, het is allemaal waarDromen worden werkelijkheid met dit spel!
quote:Op zondag 26 maart 2006 18:15 schreef Grim. het volgende:
Ben pas sinds vrijdag bezig, maar ik vind het nu al een van de vetste spellen dit jaar. Ik heb al ongeveer 7/8 uur gespeeld zonder aan de hoofdquest te beginnen. . Maar op dit moment zit ik ff vast . Het volgende stukje is een spoiler als je nog niet de missie in het kasteel van Chorrol hebt gedaan;).
Niemand anders dan Fliepke die die missie heeft gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
quote:Op zondag 26 maart 2006 23:41 schreef EmjaY het volgende:
Volgens mij heb ik al 678932 guards etc vermoord, maar nog geen uitnodiging van de Dark Mofo's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Vermoord je ook onschuldige mensen? Guards tellen volgens mij niet.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:41 schreef EmjaY het volgende:
Volgens mij heb ik al 678932 guards etc vermoord, maar nog geen uitnodiging van de Dark Mofo's
Kill een onschuldige iddquote:Op zondag 26 maart 2006 23:41 schreef EmjaY het volgende:
Dat wilde mij vanmiddag niet lukken, ben toen gewoon met een Claymore rennend achter herten aangegaan. Voorbij rennen en dan afslachten!quote:Op maandag 27 maart 2006 00:30 schreef Refragmental het volgende:
Wat is het toch heerlijk om lekker op wild te jagen midden in het bos!
Lekker je pijl en boog pakken, en dan op een gigantische afstand met 1 pijl een hert of wolf afschieten.
Begin aardig goed te worden met pijl en boog.
Het enige wat ik nog niet precies snap is lockpicking, het lukt me redelijk goed, maar vooral op puur geluk, want het schijnt dat je op geluiden moet letten enzo.
Als je binnen drie dagen na infectie naar de kerk gaat, is er niks aan de hand. Als je de boodschap tijdens een droom krijgt, dan moet je op een lange quest. Of je leert ermee te leven. Dat doe ik nu. De pluspunten wegen voor mij veel zwaarder dan de minpunten.quote:Op maandag 27 maart 2006 01:48 schreef HAL9000S het volgende:
Weet iemand een remedie voor het vampieren-virus?
Hehe volgens mij ben ik in diezelfde cave geweestquote:Op maandag 27 maart 2006 03:29 schreef Sloggi het volgende:
Hmm. Net in een tombe geweest net ten noord noord-oosten van de allerzuidelijkste stad. Ik heb een heel nieuw mooi light armour gevonden, verspreid over de tombe, alleen de broek ontbreekt nog. De dungeon 2x doorlopen en nog steeds niks
Iemand al in die tombe geweest? 't Was iets met tomb of Amil geloof ik (ik kan er ook gruwelijk naast zitten).
npc's die meevechtenquote:
heel gaar iddquote:Op maandag 27 maart 2006 07:53 schreef Retuobak het volgende:
Oh erger nog, bij de kvatch gate, gaan de guards precies voor je lopen terwijl je vecht tegen vjianden, raak je hen per ongeluk. En dan gaan ze idd aan de kant voordat de tegenstander iets terug doet
Dit is inderdaad extreem irritantquote:Op maandag 27 maart 2006 07:42 schreef Retuobak het volgende:
[afbeelding]
It's funny because it's true
quote:Op maandag 27 maart 2006 03:43 schreef HAL9000S het volgende:
Hier nog een interessant stuk over het uplevellen in oblivion:
http://www.elderscrolls.com/forums/index.php?showtopic=298991
Fraps downloaden op www.fraps.comquote:Op maandag 27 maart 2006 02:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verdomme, ik krijg geen screenshots
Heb in de .ini al bAllowScreenshots op 1 gezet, maar hij doet t niet
Ja dat duurde bij mij ook effe, maar nu gaat het veel te hard en blijven mijn skills echt achterquote:Op maandag 27 maart 2006 03:20 schreef piet_pelle het volgende:
Man ik heb nu ruim 40 lui gekilld, lid geworden van the fighters guild en heb net heel lang geslapen en nog steeds ben ik nog niet up geleveld.
Ik mag toch wel verwachten dat ik na ruim 4 uur speeldtijd wel een keertje level 2 zou bereiken![]()
In makkelijker engels-nederlandsquote:Op maandag 27 maart 2006 09:33 schreef Sjotime het volgende:
[..]Holy shit Geeeen idee wat daar staat
Ik hou het wel gewoon zoals ik het nu doe ! Lekker rustig en langzaam !
quote:Op maandag 27 maart 2006 09:09 schreef Woutey het volgende:
haha heel herkenbaar dat stripje
Heb ook vaak dat er een of andere pino die ik niet ken begint mee te knokken en dan af en toe met zn mes mijn kant op komt rennen zodat ik em een ijspegel door zn porem jaag. Vinden ze vaak ook niet fijn, en wat in eerste instantie een helpende hand was wordt een hp killer en kan je missie zwaar verneuken.
Maarjah blijft een goed spel, ik heb alleen nog een vraagje over de 3e Dark brotherhood missieHelaas niet. Doe een quicksave precies voor die gate en blijf het proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Goud verdwijnt toch ook niet?quote:Op maandag 27 maart 2006 11:26 schreef Retuobak het volgende:
wtf? Ik was aan het klooien in de imperial city, pakt een mannetje me bij het inbreken in z'n huis. Dus ik mep hem dood en wil hem leegroven. Verdwijnt z'n goud niet :S
350.000 goud geloot
Maar op een aparte save gezet
Nou, ik bedoel wanneer ik het probeer te looten krijg ik het er wel bij maar gaat het niet weg uit z'n inventory. Dus ik kon blijven looten.quote:
Owwww... das netjesquote:Op maandag 27 maart 2006 11:34 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nou, ik bedoel wanneer ik het probeer te looten krijg ik het er wel bij maar gaat het niet weg uit z'n inventory. Dus ik kon blijven looten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles wat ik post is toch wel leuk
quote:Op maandag 27 maart 2006 11:51 schreef VrijeVal het volgende:
Top spel!
Alleen valt het einde na 5 minuten spelen al te bedenken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je het ook willen proberen, gast heettequote:
Pfff,...quote:Op maandag 27 maart 2006 10:17 schreef Genjuro het volgende:
[..]
In makkelijker engels-nederlands
de skills die je het meest gaat gebruiken, niet (allemaal) als major zetten want zo level je te snel op
Bijvoorbeeld, als pure warrior geen blade,blunt of hand-to-hands kiezen als major zorgt ervoor dat je +5 op str kunt krijgen per lvl als je uiteindelijk levelled
Sommigen zullen zeggen "pff maakt geen fuck uit, hoe meer lvls ik heb hoe sterker ik ben". Spijtig genoeg niet waar doordat het spel je tegenstanders kiest naarmate je lvl, dus als je te zwak bent voor je lvl, wordt je gewoon constant neergehaalt, terwijl als je goed sterk bent voor je lvl(het is via deze manier zelfs mogelijk om als lvl 1 karakter 100 blade,block en heavy armor te hebben, ook al is dit het eigenlijke doel van deze tactiek niet) je het veel makkelijker hebt
Dit is trouwens niks nieuw, in Morrowind was het net hetzelfde
Persoonlijk gebruik ik het niet, omdat het spel te makkelijk word via deze manier, het is dus eigenlijk gewoon een exploit
quote:Op maandag 27 maart 2006 11:55 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Mocht je het ook willen proberen, gast heetteIk ben die knakker al wel een paar keer tegen gekomen inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The truth was in here.
welke kerel was dat? ik heb centen nodig voor mijn bountyquote:Op maandag 27 maart 2006 11:34 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nou, ik bedoel wanneer ik het probeer te looten krijg ik het er wel bij maar gaat het niet weg uit z'n inventory. Dus ik kon blijven looten.
Check de spoiler die bastard net quottequote:Op maandag 27 maart 2006 12:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
welke kerel was dat? ik heb centen nodig voor mijn bounty
Het wordt lastig maar ik ga het proberen dan...je kan een stad nameljik niet insneaken...zodra je een stap de poort in zet staan er 5 man voor me neus die denken dat ze me kunnen hebben, dus dat wordt een hit and runquote:Op maandag 27 maart 2006 12:31 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Check de spoiler die bastard net quotte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand een oplossing??
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Yupsquote:Op maandag 27 maart 2006 12:41 schreef Gamedemon het volgende:
Kan ik trouwens bij the dark brotherhood en the thieves guild tegelijk?
Ah, heb gevonden hoe je ervan af komt. Ga even naar de chapel in Cheyindall, als je het altar gebruikt krijg je je normale stats weer terug.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die quest heb ik ook net gedaan. Komt dat niet vanzelf weer goed?![]()
verrassendquote:Op maandag 27 maart 2006 13:02 schreef zatoichi het volgende:
Er zitten sowieso aardig wat (kleine) bugs in oblivion.
Ik ben wel een keer "uit" en dungeon gevallen :Squote:Op maandag 27 maart 2006 13:02 schreef zatoichi het volgende:
Er zitten sowieso aardig wat (kleine) bugs in oblivion. Zo ben ik in een bos een zwevende steen tegengekomen. Hij zit er altijd, althans in mijn versie van Oblivion. En ik stond een keer in een hoekje te sneaken, tussen een muur en een lantaarnpaal, en toen ik naar achteren liep, ging ik in een keer omhoog. Toen zat ik dus op de lantaarnpaal. Misschien kan dit ook wel gewoon eigenlijk....
Been there done that, al stond ik opeens door een val op de level en kon ik vijanden aanvallen vanaf daar. Daarna viel ik door de level en spawnde ik weer naast een vijand. dood.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:11 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
[..]
Ik ben wel een keer "uit" en dungeon gevallen :S
Ik liep daar rond, kom in een nieuwe kamer, en val plotseling naar beneden. Toen zag ik dus ook die hele dungeon van de onderkant :/
en na een tijdje kwam ik plotseling ergens anders in die dungeon weer terecht.
quote:Op maandag 27 maart 2006 11:51 schreef VrijeVal het volgende:
Top spel!
Alleen valt het einde na 5 minuten spelen al te bedenken..ehm, je red toch een zekere Martin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoe wil de keizer het uitleggen dat een Argonian zijn heir is? Zieke shit
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op maandag 27 maart 2006 13:27 schreef Dnareb het volgende:
Heeft iemand de mage guild gedaan? Ik heb alle recomendations, en ik moet nu een staff maken. Dus ik naar de grot in Welspring cave, zijn die 2 chicks waarmee ik die staff moet maken dood. En ik moet dat onderzoeken. Maar ik heb geen aanknopings punt. Heeft iemand deze quest al gedaan??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brrr.. ben toen meteen weer ff gestopt, dit spel is misschien beetje te eng voor me
Where facts are few, experts are many.
Ligt aan jezelfquote:Op maandag 27 maart 2006 14:00 schreef Egamer het volgende:
Als je bij de Dark Brotherhood zit, kom je dan vaak in de gevangenis?
Als je een onschuldig iemand vermoord en dan gaat slapen krijg je bezoek.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:00 schreef Egamer het volgende:
Als je bij de Dark Brotherhood zit, kom je dan vaak in de gevangenis?
Ohja, ik ben al 3x in de Arena geweest en succesvol. Wanneer kan ik een invite verwachten van die Dark gastjes?
je moet die half-affe staf uit dat altaar gappen en terug gaan naar die harry potter in de arcane uni.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:53 schreef Dnareb het volgende:
@ Woutey, Nou dat heb ik nu gedaan. Ik heb ook al die gasten gedood. Een staff gepakt uit een of andere stenen altaar. Maar krijg geen vervolg op die quest, dus ik hang een beetje vast daar.
Zelfs die gast waarvan ik de quest heb gekregen zegt ook niets.
Heb je wel een weyness(ofzo) stone? Dan shock op de steen, en je krijgt er een nieuwe slappe kutspreuk voor terugquote:Op maandag 27 maart 2006 14:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Moet echt ff geld hebben, wil een shock spell, moet ik op een steen doen
ben benieuwd wat ik krijg..
Ik heb wel shock scrolls, hopelijk werken die ook
volgens mij heb ik geen weyness stonequote:Op maandag 27 maart 2006 14:03 schreef Woutey het volgende:
[..]
Heb je wel een weyness(ofzo) stone? Dan shock op de steen, en je krijgt er een nieuwe slappe kutspreuk voor terug
Kun je gappen uit de lobby van archmage traven, in zon bakquote:Op maandag 27 maart 2006 14:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
volgens mij heb ik geen weyness stone
Zijn Replica'squote:Op maandag 27 maart 2006 14:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
(die hebben moooooooie wapens liggen in kastjes)
Nou, ik had een nieuwe warrior met security gemaakt ook om deze reden, maarquote:Op maandag 27 maart 2006 14:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Moet echt ff geld hebben, wil een shock spell, moet ik op een steen doen
ben benieuwd wat ik krijg..
Ik heb wel shock scrolls, hopelijk werken die ook
ook eens wat quest gaan doen voor fighters guild
(die hebben moooooooie wapens liggen in kastjes)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elke skill heeft zijn achterliggende stat(bv destruction=willpower en armorer=endurance) en er zijn per stat 3 skillsquote:Op maandag 27 maart 2006 12:08 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Pfff,...
Maar kan je je +5 level ups (multipliers) ook op andere skills zetten dan? Dat wist ik dus niet. Als je level up gaat en ik kies een andere dan bv strengt is die bv niet +5 maar +1 !
Je moet dan gewoon hetzelfde trukje toepassen met andere skills als je het op een andere stat wilt hebben
[ Bericht 14% gewijzigd door Genjuro op 27-03-2006 14:18:10 ]100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
quote:Op maandag 27 maart 2006 13:54 schreef Atreidez het volgende:
Jammer genoeg weekend niet veel gedaan met het spel, nogal druk gehad. Zat zaterdag wel ff te spelen en toenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brrr.. ben toen meteen weer ff gestopt, dit spel is misschien beetje te eng voor meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja freaky he, jammer dat ik alleen niet kon antwoorden, ik had alleen de keus om weg te gaan.
|Maar ook al had ik gesaved, ik durfde eigenlijk helemaal niet naar binnen.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
Na 2400 uur.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:14 schreef Egamer het volgende:
Hmm, ik heb de quest waarbij ik Gray Fox kan vinden. Ik zit nu in zo'n garden, ik moest daar 's avonds zijn.Alleen zie ik daar niemand.
dat is niet de DB, dat zijn de thievesquote:Op maandag 27 maart 2006 14:22 schreef Soepblik het volgende:
Dit spel is echt briljant!![]()
Ik heb nu zo'n briefje gekregen van de Dark Brotherhood dat ik naar de tuinen van blaweetikveel moet gaan in het Waterfront District in de Imperial City om lid te worden, maar ik kan daar echt geen tuinen vinden? Alleen een boot, een toren en wat hutjes... Iemand enig idee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Emo is een volledig geaccepteerde, edoch niet al te langdurige, levensstijl...
waar is dat ergens?quote:Op maandag 27 maart 2006 14:07 schreef Woutey het volgende:
[..]
Kun je gappen uit de lobby van archmage traven, in zon bakIk had me een ons gezocht naar een ay(nogwat) ruine toen ik daar achter kwam.
Maarjah ben nu zelf archmage, en mooi alle shit verpatsen wat in dat hokkie zit.
Je kunt je later toch ook nog daarin specialiseren? Of zit ik er nu naast?quote:Op maandag 27 maart 2006 14:57 schreef EmjaY het volgende:
Echt mooi dat ik nu vooral warrior / archer ben, en beetje jatten en killen.
Hele magic kant heb ik nog niet gebruikt, dus dat ga ik met mn volgende char doen. Als ik met deze over 5 triljard uur klaar ben![]()
Real-timequote:Op maandag 27 maart 2006 14:57 schreef SuperUli het volgende:
Ga 'm zelf nog halen, maar zijn de gevechten turnbased of realtime?
het is 2006, welk is het meest logische?quote:Op maandag 27 maart 2006 14:57 schreef SuperUli het volgende:
Ga 'm zelf nog halen, maar zijn de gevechten turnbased of realtime?
Net zo logisch als Final Fantasy XII??quote:Op maandag 27 maart 2006 15:05 schreef Genjuro het volgende:
[..]
het is 2006, welk is het meest logische?
Alsof er nu totaal geen turnbased spellen meer worden uitgebracht..quote:Op maandag 27 maart 2006 15:05 schreef Genjuro het volgende:
[..]
het is 2006, welk is het meest logische?
Dat was zeker in die kerker net tegenover de sewers waar je begint!quote:Op maandag 27 maart 2006 11:30 schreef MMaRsu het volgende:
LOL.
Ik kwam overigens in een dungeon, vond ik daar 3 stenen die 1000 gold waard zijn per stuk!
Serieus............ level 13 ook. Zit net op 4 en al dik 20 uur in het spelquote:Op maandag 27 maart 2006 15:36 schreef Retuobak het volgende:
Eindelijk in de Arcane university
Ben nu lvl 13 en alles wat ik vind is werkelijk 500+ waard, zelfs zonder die oneindige-loot-bug die ik vond ben ik rijk. Heb nu denk ik 40k van mezelf
.
Key word is vlgs mij vrije tijd en een eigen kamer hebben waar je ongestoord kan gamen..quote:Op maandag 27 maart 2006 15:42 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Serieus............ level 13 ook. Zit net op 4 en al dik 20 uur in het spelLevel up gaan is me nog niet helemaal duidelijk merk ik
12 uur gespeeldquote:Op maandag 27 maart 2006 15:42 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Serieus............ level 13 ook. Zit net op 4 en al dik 20 uur in het spelLevel up gaan is me nog niet helemaal duidelijk merk ik
Maar je moet dus via de voorkant de cel in van die man?quote:Op maandag 27 maart 2006 15:43 schreef Retuobak het volgende:
Stealth is the key. Mij is het gewoon gelukt, zij het op het einde keihard rennend omdat er 3 guards achter me aan zaten
Nee idd,..... dan game ik anders....... rustig lopen en alles zien. Ik fast travel ook wel eens maar main quests bv en echt adventuring doe ik allemaal te voet !!quote:Op maandag 27 maart 2006 15:44 schreef Retuobak het volgende:
[..]
12 uur gespeeld
En m'n skills zijn prima op peil
Maar ik ben volgens mij een van weinigen die gewoon zo vaak mogelijk fast travel gebruikt.
Ja maar ik wil niet snel levellenquote:Op maandag 27 maart 2006 15:51 schreef Retuobak het volgende:
Mja, ik zie de lol niet zo in van eindeloos ronddolen, ik level al snel genoeg met de gewone quests, dan hoef ik niet alle dungeons ook nog eens te raiden.
quote:Op zondag 26 maart 2006 15:37 schreef kulandra het volgende:
Effe een vraagje over die unfriendly competition questline:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beschrijf hieronder even de algehele Thoronir sidequestHmm, heb maar 1 lockpick kunnen kopen in de stad,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
had eerst ze key gejat, alleen toen zag ik dat wapen(die wou ik ook hebben![]()
en ging jatten) toen werd ik in de gevangenis geknalt..
Nu probeer ik weer die key te jatten, heeft ie die key niet meer..
heb alleen een spell op open locks with very easy
Wat nu?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Help.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:16 schreef Egamer het volgende:
Hmm, ik moet 2 mensen vinden om een witness te doen voor de quest Imperial Corruption. Jensine wilt absoluut niet, en de andere 2 kan ik niet overhalen.
Zoek een fighter guild op in een ander dorp... bv Anvil ofzo... kan je ze gewoon joinen.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:27 schreef Framed het volgende:
Hoe kom je nou bij de fighters guild? Ik heb al de vijanden verslagen in de Arena, maar weet niet hoe je de fighters guild moet joinen.. en begrijp ook niet veel van het speechcraft ding.. kan iemand me dat uitleggen?
Wat dacht je ervan om naar de fightersguild te gaan, en "Join the fightersguild" te drukken als je met die hoge pief praat.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:27 schreef Framed het volgende:
Hoe kom je nou bij de fighters guild? Ik heb al de vijanden verslagen in de Arena, maar weet niet hoe je de fighters guild moet joinen.. en begrijp ook niet veel van het speechcraft ding.. kan iemand me dat uitleggen?
iemand een tip?quote:Op maandag 27 maart 2006 16:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm, heb maar 1 lockpick kunnen kopen in de stad,
had eerst ze key gejat, alleen toen zag ik dat wapen(die wou ik ook hebben![]()
en ging jatten) toen werd ik in de gevangenis geknalt..
Nu probeer ik weer die key te jatten, heeft ie die key niet meer..
heb alleen een spell op open locks with very easy
Wat nu?
mja ik denk dat ik me eerdere save laad, en ff overnieuw doe, alleen zoek ik dat ook weer niet echt.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:39 schreef Egamer het volgende:
Merchants Inn misschien? Of misschien een dungeon bezoeken.
Hrm, ik heb altijd echt superveel lockpicks.. Maar ik zoek dan ook elk mannetje door die ik vermoord. Vergeet niet te saven voordat je gaat picken he...quote:Op maandag 27 maart 2006 16:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
mja ik denk dat ik me eerdere save laad, en ff overnieuw doe, alleen zoek ik dat ook weer niet echt.
heb maar 1 lockpick kunnen kopen in heel die stad..
als ik ergens kan kopen, koop ik er meteen 100![]()
Dat had ik ook, tot ik de Grand Champion van de Arene werd. Toen kon ik weer bidden enzo. Je moet dan volgens mij pelgrimstochten doen naar heilige plaatsen en dan krijg je stats erbij ofzo.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:32 schreef Woutey het volgende:
een ding dat ik nog niet begrijp, zijn die altaartjes in de kerk
je hebt echt zo'n 200 verschillende, en elke keer krijg ik een groen wolkje om me heen maar verder gebeurt er niets.
En die grote bak in t midden hoort er voor te zijn om je bounty weg te halen, maar als ik een of andere aap voor zn bek schiet dan zegt ie: Blabla your crimes, wicked one! En gebeurt er verder niets.
Lekker handig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
Ik ben nog geen journeyman armorer, dus ik kan het niet zelf doen, maar als ik het laat doen dan niet in ieder geval.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:31 schreef Framed het volgende:
Repairen?
Bij mages guilds is er altijd eentje die enchanted items weer kan opladen.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:29 schreef NJ het volgende:
Hoe laad je eigenlijk een enchanted item weer op?
in de mages guild is hier een optie voor bij sommige npcsquote:Op maandag 27 maart 2006 17:29 schreef NJ het volgende:
Hoe laad je eigenlijk een enchanted item weer op?
quote:Op maandag 27 maart 2006 17:17 schreef Egamer het volgende:
Ik heb echt iets geweldigs meegemaakt.
Wel een geinig wapentje jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gebruik nu zelf een frost staff die ik kreeg bij het joinen van de arcane university.
Maar die gebruik ik niet superveel, gebruik vooral gewoon m'n spreuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |