abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 maart 2006 @ 15:53:57 #276
138256 Sjotime
Delta 168
pi_36407168
quote:
Op maandag 27 maart 2006 15:51 schreef Retuobak het volgende:
Mja, ik zie de lol niet zo in van eindeloos ronddolen, ik level al snel genoeg met de gewone quests, dan hoef ik niet alle dungeons ook nog eens te raiden .
Ja maar ik wil niet snel levellen Snap je... dat is het verschil.... genieten... elke minuut !!
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
pi_36407219
Ik geniet ook hoor, ik geniet juist niet wanneer ik zinloos rondhobbel
pi_36407668
quote:
Op zondag 26 maart 2006 15:37 schreef kulandra het volgende:
Effe een vraagje over die unfriendly competition questline:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik beschrijf hieronder even de algehele Thoronir sidequest
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, heb maar 1 lockpick kunnen kopen in de stad,
had eerst ze key gejat, alleen toen zag ik dat wapen(die wou ik ook hebben en ging jatten) toen werd ik in de gevangenis geknalt..
Nu probeer ik weer die key te jatten, heeft ie die key niet meer..
heb alleen een spell op open locks with very easy

Wat nu?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  maandag 27 maart 2006 @ 16:14:23 #279
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_36407769
quote:
Op maandag 27 maart 2006 15:16 schreef Egamer het volgende:
Hmm, ik moet 2 mensen vinden om een witness te doen voor de quest Imperial Corruption. Jensine wilt absoluut niet, en de andere 2 kan ik niet overhalen.
Help.
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
pi_36408095
Hoe kom je nou bij de fighters guild? Ik heb al de vijanden verslagen in de Arena, maar weet niet hoe je de fighters guild moet joinen.. en begrijp ook niet veel van het speechcraft ding.. kan iemand me dat uitleggen?
Hoi
pi_36408228
een ding dat ik nog niet begrijp, zijn die altaartjes in de kerk

je hebt echt zo'n 200 verschillende, en elke keer krijg ik een groen wolkje om me heen maar verder gebeurt er niets.

En die grote bak in t midden hoort er voor te zijn om je bounty weg te halen, maar als ik een of andere aap voor zn bek schiet dan zegt ie: Blabla your crimes, wicked one! En gebeurt er verder niets.

Lekker handig
  maandag 27 maart 2006 @ 16:32:56 #282
138256 Sjotime
Delta 168
pi_36408241
quote:
Op maandag 27 maart 2006 16:27 schreef Framed het volgende:
Hoe kom je nou bij de fighters guild? Ik heb al de vijanden verslagen in de Arena, maar weet niet hoe je de fighters guild moet joinen.. en begrijp ook niet veel van het speechcraft ding.. kan iemand me dat uitleggen?
Zoek een fighter guild op in een ander dorp... bv Anvil ofzo... kan je ze gewoon joinen.
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
pi_36408267
quote:
Op maandag 27 maart 2006 16:27 schreef Framed het volgende:
Wat dacht je ervan om naar de fightersguild te gaan, en "Join the fightersguild" te drukken als je met die hoge pief praat.
pi_36408340
quote:
Op maandag 27 maart 2006 16:10 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Hmm, heb maar 1 lockpick kunnen kopen in de stad,
had eerst ze key gejat, alleen toen zag ik dat wapen(die wou ik ook hebben en ging jatten) toen werd ik in de gevangenis geknalt..
Nu probeer ik weer die key te jatten, heeft ie die key niet meer..
heb alleen een spell op open locks with very easy

Wat nu?
iemand een tip?
of weet iemand waar je meer lockpicks kan kopen?
je gestolen goederen kun je niet terug krijgen, en gaan ook niet terug naar de echte eigenaar
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  maandag 27 maart 2006 @ 16:39:07 #285
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_36408422
Merchants Inn misschien? Of misschien een dungeon bezoeken.
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
pi_36408511
Ik wist toch niet waar de fighters guild zat:P
Hoi
pi_36408699
quote:
Op maandag 27 maart 2006 16:39 schreef Egamer het volgende:
Merchants Inn misschien? Of misschien een dungeon bezoeken.
mja ik denk dat ik me eerdere save laad, en ff overnieuw doe, alleen zoek ik dat ook weer niet echt.
heb maar 1 lockpick kunnen kopen in heel die stad..
als ik ergens kan kopen, koop ik er meteen 100
pi_36409004
quote:
Op maandag 27 maart 2006 16:48 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

mja ik denk dat ik me eerdere save laad, en ff overnieuw doe, alleen zoek ik dat ook weer niet echt.
heb maar 1 lockpick kunnen kopen in heel die stad..
als ik ergens kan kopen, koop ik er meteen 100
Hrm, ik heb altijd echt superveel lockpicks.. Maar ik zoek dan ook elk mannetje door die ik vermoord. Vergeet niet te saven voordat je gaat picken he...
pi_36409037
Over dat overtuigen van mensen:

Als je op 'Start' klinkt zie je vier opties (Joke/admire/Coerce en nog iets). Door met je muis hier over heen te gaa zie je de reactie van de NPC op deze dingen.
Verder zie je nog dat ieder vakje voor een deel is 'ingekleurd'. Hoe meer iets is ingekleurd, hoe groter het effect van die optie op de NPC.

Iedere keer als je op Start hebt gedrukt begint het spel, dat bestaat uit vier rondes. In die vier rondes moet je iedere ronde een andere optie gebruiken, zodat je uiteindelijk alle opties hebt gebruikt.
. Whu, maar dan moet ik dus verplicht opties kiezen die de NPC pissig mken?
Ja, maar de 'ingekleurdheid' draait iedere ronde. Je moet dus zó kiezen dat je de opties met een positief effect kiest als hun ingekleurdheid (en dus effect) groot is, en de opties met een negatief effect moet je kiezen als hun ingekleurdheid (en dus effect) klein is. Zo is het gemiddelde van de vier rondes hopelijk positief.

Bijvoorbeeld:
Ik ga een NPC overtuigen van iets en klik op start. Door snel over de vier opties te gaan met mijn muis zie ik aan zijn veranderende gezichtsuitdrukking dat hij:
Héél positief staat tegenover Coerce
Positief staat tegenover Joke
Negatief staat tegenover Admire
Heel negatief staat tegenover Iets Anders.

Meteen in de eerste ronde zie ik dat Coerce helemaal is ingekleurd. Een heel groot positief effect dus. Die kies ik. Zijn disposition gaat tien ofzo omhoog. Nu kan ik Coerce niet meer kiezen.
In de tweede ronde is Iets Anders helemaal ingekleurd, en dus kies ik die niet. Ik zie wel dat Admire helemaal níet is ingekleurd, en dus kies ik die. Dat heeft een negatief effect, maar dat is nu heel klein. Die kies ik. Zijn disposition gaat twee omlaag.
In de derde ronde is Joke helemaal ingekleurd. Dat heeft een positief effect, en dus kies ik die. Disposition gaat zeven omhoog.
In de laatste ronde móet ik Iets Anders kiezen, want alle andere opties heb ik al gehad. Helaas is het vakje bijna helemaal ingekleurd. Ik heb helaas geen andere keuze, en dus gaat zijn disposition zeven omlaag.

Uiteindelijk resultaat: 10-2+7-7= acht disposition erbij. Yeah!
Herhalen tot ik het niveau heb bereikt dat ik wil. Het is een beetje een mix tussen geluk en strategie. Bij hogere speechcraft krijg je extra opties.

Succes. .
  maandag 27 maart 2006 @ 16:59:03 #290
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_36409046
quote:
Op maandag 27 maart 2006 16:32 schreef Woutey het volgende:
een ding dat ik nog niet begrijp, zijn die altaartjes in de kerk

je hebt echt zo'n 200 verschillende, en elke keer krijg ik een groen wolkje om me heen maar verder gebeurt er niets.

En die grote bak in t midden hoort er voor te zijn om je bounty weg te halen, maar als ik een of andere aap voor zn bek schiet dan zegt ie: Blabla your crimes, wicked one! En gebeurt er verder niets.

Lekker handig
Dat had ik ook, tot ik de Grand Champion van de Arene werd. Toen kon ik weer bidden enzo. Je moet dan volgens mij pelgrimstochten doen naar heilige plaatsen en dan krijg je stats erbij ofzo.
Nu kan ik dat niet meer want ben weer lekker "wicked".
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_36409310
Dankje Usual:) Ben nu lid van de fighters guild.. moet nu een mevrouw helpen haar ratten veilig te stellen:)

Wel vervelend is dat als ik Alt+Tab en weer terug ingame ga.. het spel 9/10 crasht..
Hoi
  maandag 27 maart 2006 @ 17:17:58 #292
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_36409540
Ik heb echt iets geweldigs meegemaakt.
SPOILER
  maandag 27 maart 2006 @ 17:27:53 #293
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_36409819
Sorry voor de dubbelpost.

maandag 27 maart 2006 @ 17:29:23 #294
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_36409855
Hoe laad je eigenlijk een enchanted item weer op?
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_36409920
Repairen?
Hoi
  maandag 27 maart 2006 @ 17:32:59 #296
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_36409944
quote:
Op maandag 27 maart 2006 17:31 schreef Framed het volgende:
Repairen?
Ik ben nog geen journeyman armorer, dus ik kan het niet zelf doen, maar als ik het laat doen dan niet in ieder geval.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_36410086
quote:
Op maandag 27 maart 2006 17:29 schreef NJ het volgende:
Bij mages guilds is er altijd eentje die enchanted items weer kan opladen.
pi_36410121
quote:
Op maandag 27 maart 2006 17:29 schreef NJ het volgende:
in de mages guild is hier een optie voor bij sommige npcs
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
pi_36410128
quote:
Op maandag 27 maart 2006 17:17 schreef Egamer het volgende:
Ik heb echt iets geweldigs meegemaakt.
SPOILER
Wel een geinig wapentje ja
Gebruik nu zelf een frost staff die ik kreeg bij het joinen van de arcane university.
Maar die gebruik ik niet superveel, gebruik vooral gewoon m'n spreuken.
  maandag 27 maart 2006 @ 17:46:47 #300
76525 kulandra
Rondom 10 rules
pi_36410315
Ja ik heb dat wapen ook, alleen ik heb Selena niet hoeven koudmaken, maar ze gaf zich aan me over toen ik haar vertelde alles van haar plannetje te weten (en ze was nogal geschokt toen ik vertelde haar 3 mannelijke helpertjes wel naar de haaien had gestuurd). Je wapens kan je trouwens ook dmv soulgems weer opladen, alleen dan moet je er wel een soul in trappen, en hoe dat ook alweer ging...... dan moet je een wapen hebben dat dat mogelijk maakt denkik. Ik heb wel 1 soulgem met inhoud gevonden, dat was een petty souldgem met weak soul ofzo en die rechargde dat zwaard voor 150 punten.
Fok! Groentje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')