Ja maar ik wil niet snel levellenquote:Op maandag 27 maart 2006 15:51 schreef Retuobak het volgende:
Mja, ik zie de lol niet zo in van eindeloos ronddolen, ik level al snel genoeg met de gewone quests, dan hoef ik niet alle dungeons ook nog eens te raiden.
quote:Op zondag 26 maart 2006 15:37 schreef kulandra het volgende:
Effe een vraagje over die unfriendly competition questline:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beschrijf hieronder even de algehele Thoronir sidequestHmm, heb maar 1 lockpick kunnen kopen in de stad,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
had eerst ze key gejat, alleen toen zag ik dat wapen(die wou ik ook hebben![]()
en ging jatten) toen werd ik in de gevangenis geknalt..
Nu probeer ik weer die key te jatten, heeft ie die key niet meer..
heb alleen een spell op open locks with very easy
Wat nu?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Help.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:16 schreef Egamer het volgende:
Hmm, ik moet 2 mensen vinden om een witness te doen voor de quest Imperial Corruption. Jensine wilt absoluut niet, en de andere 2 kan ik niet overhalen.
Zoek een fighter guild op in een ander dorp... bv Anvil ofzo... kan je ze gewoon joinen.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:27 schreef Framed het volgende:
Hoe kom je nou bij de fighters guild? Ik heb al de vijanden verslagen in de Arena, maar weet niet hoe je de fighters guild moet joinen.. en begrijp ook niet veel van het speechcraft ding.. kan iemand me dat uitleggen?
Wat dacht je ervan om naar de fightersguild te gaan, en "Join the fightersguild" te drukken als je met die hoge pief praat.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:27 schreef Framed het volgende:
Hoe kom je nou bij de fighters guild? Ik heb al de vijanden verslagen in de Arena, maar weet niet hoe je de fighters guild moet joinen.. en begrijp ook niet veel van het speechcraft ding.. kan iemand me dat uitleggen?
iemand een tip?quote:Op maandag 27 maart 2006 16:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm, heb maar 1 lockpick kunnen kopen in de stad,
had eerst ze key gejat, alleen toen zag ik dat wapen(die wou ik ook hebben![]()
en ging jatten) toen werd ik in de gevangenis geknalt..
Nu probeer ik weer die key te jatten, heeft ie die key niet meer..
heb alleen een spell op open locks with very easy
Wat nu?
mja ik denk dat ik me eerdere save laad, en ff overnieuw doe, alleen zoek ik dat ook weer niet echt.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:39 schreef Egamer het volgende:
Merchants Inn misschien? Of misschien een dungeon bezoeken.
Hrm, ik heb altijd echt superveel lockpicks.. Maar ik zoek dan ook elk mannetje door die ik vermoord. Vergeet niet te saven voordat je gaat picken he...quote:Op maandag 27 maart 2006 16:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
mja ik denk dat ik me eerdere save laad, en ff overnieuw doe, alleen zoek ik dat ook weer niet echt.
heb maar 1 lockpick kunnen kopen in heel die stad..
als ik ergens kan kopen, koop ik er meteen 100![]()
Dat had ik ook, tot ik de Grand Champion van de Arene werd. Toen kon ik weer bidden enzo. Je moet dan volgens mij pelgrimstochten doen naar heilige plaatsen en dan krijg je stats erbij ofzo.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:32 schreef Woutey het volgende:
een ding dat ik nog niet begrijp, zijn die altaartjes in de kerk
je hebt echt zo'n 200 verschillende, en elke keer krijg ik een groen wolkje om me heen maar verder gebeurt er niets.
En die grote bak in t midden hoort er voor te zijn om je bounty weg te halen, maar als ik een of andere aap voor zn bek schiet dan zegt ie: Blabla your crimes, wicked one! En gebeurt er verder niets.
Lekker handig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
Ik ben nog geen journeyman armorer, dus ik kan het niet zelf doen, maar als ik het laat doen dan niet in ieder geval.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:31 schreef Framed het volgende:
Repairen?
Bij mages guilds is er altijd eentje die enchanted items weer kan opladen.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:29 schreef NJ het volgende:
Hoe laad je eigenlijk een enchanted item weer op?
in de mages guild is hier een optie voor bij sommige npcsquote:Op maandag 27 maart 2006 17:29 schreef NJ het volgende:
Hoe laad je eigenlijk een enchanted item weer op?
quote:Op maandag 27 maart 2006 17:17 schreef Egamer het volgende:
Ik heb echt iets geweldigs meegemaakt.
Wel een geinig wapentje jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gebruik nu zelf een frost staff die ik kreeg bij het joinen van de arcane university.
Maar die gebruik ik niet superveel, gebruik vooral gewoon m'n spreuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |