SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neequote:Op zondag 26 maart 2006 14:48 schreef murp het volgende:
kan je dit ook online spelen? en zo ja. kost dit geld? alvast bedankt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
Dat persuaden heb ik ook nog niet zo door indd, ik gebruik het nooit.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:55 schreef Asmodean het volgende:
wie kan me trouwens uitleggen hoe dat lockpicken precies gaat? Very easy gaat nog net, maar dan houdt het ook wel op...
ohja, en nog iets wat ik niet helemaal snap: dat je met mensen kunt praten dmv die admire/joke/en nog wat schijf. wat heb je eraan en wat kun je ermee. en hoe werkt het precies?
quote:Op zondag 26 maart 2006 13:49 schreef Xrenity het volgende:
[..]
:|
Ik heb eerst fokking lang gewacht tot er een winkel open ging
quote:Op zondag 26 maart 2006 14:47 schreef Shakermaker het volgende:
Nummer 8 alweer. Dat gaat rap!
Iemand anders al een vampire?Toen ik op vampieren ging jagen werd ik wel besmet. Gelukkig was ik er op tijd bij met een cure disease potion.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel simpel, gewoon die palletjes omhoog tikken en dan op A rammen en dan blijft-ie hangen. Dit doe je met alle palletjes en klaar ben je.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:55 schreef Asmodean het volgende:
wie kan me trouwens uitleggen hoe dat lockpicken precies gaat? Very easy gaat nog net, maar dan houdt het ook wel op...
ohja, en nog iets wat ik niet helemaal snap: dat je met mensen kunt praten dmv die admire/joke/en nog wat schijf. wat heb je eraan en wat kun je ermee. en hoe werkt het precies?
Ok, mooi.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:05 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Keb trouwens de Thoronir sidequest uitgespeeld. Als iemand vragen daarover heeft kan ik ze beantwoorden
Gisteren een Oblivion gate gesloten en vandaag echt zitten klooienquote:Op zondag 26 maart 2006 15:31 schreef HAL9000S het volgende:
Vandaag lekker de hele dag dungeons leegroven en uplevellen.
hier nog eentjequote:
Staat nog steeds een prijs op je kop, je gestolen goederen zijn nog steeds weggenomen, maar volgens mij worden je skills niet verminderd. Maar dat laatste weet ik niet 100% zeker.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:23 schreef Gamedemon het volgende:
Maargoed wat gebeurt er als ik in de bak zit en ik lockpick mezelf eruit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog ff een algemene vraag: Kan je op de pc ook de tijd vooruitspoelen zonder ergens een bed te moeten vinden?Fok! Groentje
quote:Op zondag 26 maart 2006 16:05 schreef Fillipe het volgende:
Even een paar vraagjes.
Is het ook mogelijk om die textures van bergen al vroegtijdig te laden, zodat ze altijd op hun 'mooist' zijn zeg maar? Als je uitkijkt op die bergen zijn ze namelijk vrij lelijk, als die textures nog niet compleet geladen zijn. Dit moet toch wel ergens in te stellen zijn in de .ini ?
Hoe kan je zien welk item (bv. zwaard) het beste is? Puur aan het geldbedrag?
Voor de rest leuk spel.
Alstuquote:In de verte geen vage omgeving meer
Het is mogelijk om het aantal ingeladen grids te verhogen. Het effect is dat de verte er beter uitkomt te zien. De standaard waarde staat op "5" en kan verhoogd worden, naar maximaal "10". Dit zorgt er wel voor dat de laadtijden langer kunnen duren, maar heeft geen effect op de FPS.
Set uGridsToLoad = 10
Een alternatief is, om een lockpick skill te kopenquote:Op zondag 26 maart 2006 14:55 schreef Asmodean het volgende:
Bedankt!quote:Op zondag 26 maart 2006 16:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
[..]
Alstu
Was net een schipswrak in gegaan en die was echt freaky, met gemartelde lijken en spoken![]()
[quote]Op zondag 26 maart 2006 15:37 schreef kulandra het volgende:quote:Op zondag 26 maart 2006 15:24 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ok, mooi.Ik ben dus in de Merchant Inn, daar zit Thorondir.
Wat moet ik nu doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beschrijf hieronder even de algehele Thoronir sidequestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 maart 2006 14:47 schreef Shakermaker het volgende:
Nummer 8 alweer. Dat gaat rap!
Iemand anders al een vampire?KutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Wat kun je daarmee doen? Beter picken? Ik heb al toch wel een relatief goede skill, maar heb liever zo een spell dat je deuren open kan doenquote:Op zondag 26 maart 2006 16:12 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
Een alternatief is, om een lockpick skill te kopen![]()
2100 uur geloof ikquote:Op zondag 26 maart 2006 16:58 schreef HAL9000S het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe laat de winkels sluiten?
Een lockpick spell kan je in meerdere klassen kopen, ikzelf heb een ''hard lockpick spell'' gekochtquote:Op zondag 26 maart 2006 16:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat kun je daarmee doen? Beter picken? Ik heb al toch wel een relatief goede skill, maar heb liever zo een spell dat je deuren open kan doen
lvl 2 hierquote:Op zondag 26 maart 2006 17:04 schreef Genjuro het volgende:
eens je weet hoe lockpicking juist werkt kun je alle locks zonder problemen opendoen
Arena-quests zijn trouwens iets te gemakkelijk vind ik, op lvl 7 was ik al Grand Champion![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
Moeilijkheidsgraad van alles schaalt mee met je levelquote:Op zondag 26 maart 2006 17:04 schreef Genjuro het volgende:
eens je weet hoe lockpicking juist werkt kun je alle locks zonder problemen opendoen
Arena-quests zijn trouwens iets te gemakkelijk vind ik, op lvl 7 was ik al Grand Champion![]()
Jawel, je wordt sterkerquote:Op zondag 26 maart 2006 17:22 schreef Asmodean het volgende:
dus in feite heb je er helemaal niks aan als je levels omhoog gaat?
quote:Op zondag 26 maart 2006 17:21 schreef Retuobak het volgende:
Moeilijkheidsgraad van alles schaalt mee met je level
quote:Op zondag 26 maart 2006 17:25 schreef Asmodean het volgende:
maar je vijanden ook, dus je hebt er dan toch niks aan.
[..]
ja, jij ook?quote:Op zondag 26 maart 2006 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Snap je de bedoeling van dit soort spellen wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |