quote:Op zondag 26 maart 2006 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Snap je de bedoeling van dit soort spellen wel?
Zie je nu dat Westen > Oosten strol?quote:Op zondag 26 maart 2006 17:29 schreef Strolie75 het volgende:
14 uur gegamed in 2 dagen en nog steeds niet aan de main quest begonnen.
Warrior komt af en toe ook aan op strategiequote:Op zondag 26 maart 2006 17:36 schreef kipknots het volgende:
Ik moet zeggen dat m'n dief/archer een stuk leuker vind om te spelen als een warrior. Je moet veel subtieler zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik ookquote:Op zondag 26 maart 2006 18:22 schreef Mister_T het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om aan de story-line te beginnenVind het rondlopen, dungeon clearen, rondlopen, dungeon clearen, missie fighters guild, beetje jatten, side-quest, enz veel leuker
Op je 360 of op de pc?quote:Op zondag 26 maart 2006 18:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zou het dungeon clearen leuk vinden als Oblivion niet elke 5 min vastliep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
quote:Op zondag 26 maart 2006 18:15 schreef Grim. het volgende:
Ben pas sinds vrijdag bezig, maar ik vind het nu al een van de vetste spellen dit jaar. Ik heb al ongeveer 7/8 uur gespeeld zonder aan de hoofdquest te beginnen. . Maar op dit moment zit ik ff vast . Het volgende stukje is een spoiler als je nog niet de missie in het kasteel van Chorrol hebt gedaan;).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit op hetzelfde punt vast in die quest. Bekijk trouwens de verklaringen van iedreeen eens, dan zie je dat er ook iets vreemds is bij die vrouw
Ken je die uitspraak van die uitzondering en die regel?quote:Op zondag 26 maart 2006 17:40 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Zie je nu dat Westen > Oosten strol?
Mooi weer de leeuw?quote:Op zondag 26 maart 2006 19:25 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ken je die uitspraak van die uitzondering en die regel?.
Travel nog een x ergens anders heen?quote:Op zondag 26 maart 2006 19:38 schreef Mister_T het volgende:
Ik ben mijn paard kwijtDeed een fast-travel naar the imperial city maar mijn paard staat niet in de stal buiten de stad
Die quest heb ik ook net gedaan. Komt dat niet vanzelf weer goed?quote:Op zondag 26 maart 2006 17:36 schreef kipknots het volgende:
Weet iemand hoe je een damaged stat kan herstellen? Mijn luck is van 70 naar 15 gegaan door een quest. Niet leuk als pickpocket bijna niet meer werkt als dief.
Ja dat is een dx9 kaart, maar verwacht geen wonderen, ik zou maar gaan spelen op 640x480 en alles op low met shadows off.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:47 schreef ARKON het volgende:
Werkt dit spel wel met een ati x300?
Klik het bed eens aan.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:51 schreef Egamer het volgende:
Ik zit nu in de gevangenis, hoelang moet ik wachten totdat ik er weer uit mag?
Whehe en jij maar uren wachten in die cel totdat er een wacht aankomt om je vrij te latenquote:
Gratis bed, gratis voedsel, gratis equipment en vriendelijke mensen om je heen. Vond het wel cool om erbij te gaan.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:34 schreef H.Flick het volgende:
Wat heb je eigenlijk aan de Blades? Ik zit er ook bij, maar volgens mij geven ze helemaal geen opdrachten. Net als die anti-vampieren order.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |