Modegek!quote:Op zondag 26 maart 2006 20:37 schreef H.Flick het volgende:
maar eigenlijk heb ik er spijt van, want het is helemaal niet mooi.
Vind je? Ik liep eerst rond in karige steel armour, werd daar ook wel zat van eik.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:37 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb nu die blades-armor... maar eigenlijk heb ik er spijt van, want het is helemaal niet mooi.
Bij de kapel net buiten chorrol. Als je de amulet of kings hebt afgeleverd moet je met een pater daar praten en vragen om assistance. Dan krijg je van hem te horen dat je zijn paard mee mag nemen.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:09 schreef HAL9000S het volgende:
Weet iemand trouwens nog waar je dat gratis paard kunt halen? Welke stad etc.?
Ik vond Steel juist mooi! Het heeft dezelfde eigenschappen als die van de Blades, maar het ziet het veel beter uit.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:01 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Vind je? Ik liep eerst rond in karige steel armour, werd daar ook wel zat van eik.
werken voor je geldquote:Op zondag 26 maart 2006 21:18 schreef Gamedemon het volgende:
ik wordt heeeeeeeeeeeeleeeeeeemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal gestooooooord van dat tyfus guards systeem
ik heb gvd 6000 gold op me kop staan, als ik de bak in ga verlies ik 6 skill points op alles onderhand
En bij de thiefs guild kan ik het voor de helft weghalen maar waar haal ik gvd 3000 gold vandaan
gaat nergens over, ik kan geen stad meer inlopen zonder dat ik tegen 10 guards oploop
Je moet ook eerlijk zijn en niet stelen!quote:Op zondag 26 maart 2006 21:18 schreef Gamedemon het volgende:
ik wordt heeeeeeeeeeeeleeeeeeemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal gestooooooord van dat tyfus guards systeem
ik heb gvd 6000 gold op me kop staan, als ik de bak in ga verlies ik 6 skill points op alles onderhand
En bij de thiefs guild kan ik het voor de helft weghalen maar waar haal ik gvd 3000 gold vandaan
gaat nergens over, ik kan geen stad meer inlopen zonder dat ik tegen 10 guards oploop
als thief werken betekent dat je moet inbreken bij huizen, maar je kan niet langs die kutguards sneaken dus ik ben gewoon de lul, ik ga ook niet overnieuw beginnen ofzo, ben der al te ver voorquote:
Blijf Dark Brotherhood quests doen dan krijg je een paard van Lucien.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:52 schreef HAL9000S het volgende:
Ik loop in zo'n kek zwart pakje rond van de dark brotherhood
Volgens mij moet je gewoon niet met de guards praten dan doen ze je niks, maar kan het mis hebben. Al vaak genoeg gehad dat ik een guard aan wou spreken en toen zei die ja dit en dat gevangenisquote:Op zondag 26 maart 2006 21:18 schreef Gamedemon het volgende:
Welke bedoel je? Ik draag nu de Shrouded Armor om te sneaken.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Blijf Dark Brotherhood quests doen dan krijg je een paard van Lucien.
Maar ik loop daar ook nog steeds in rond, lvl 6. Waar kun je andere coole light armor krijgen?
Ja bij mij zegt ie : Gevangenis of sterf, ik ga voor keuze C en laat hem sterfen en dan krijg je een dikke bounty die het spel verpestquote:Op zondag 26 maart 2006 21:22 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Volgens mij moet je gewoon niet met de guards praten dan doen ze je niks, maar kan het mis hebben. Al vaak genoeg gehad dat ik een guard aan wou spreken en toen zei die ja dit en dat gevangenis
jaquote:Op zondag 26 maart 2006 21:21 schreef EmjaY het volgende:
Als je door die Imperial City guards wordt gezocht, word je dan ook in andere steden opgepakt?![]()
Zou balen zijn, moet nog een paar K gold betalen![]()
kheb geen idee, heb het spel nog nietquote:Op zondag 26 maart 2006 21:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
als thief werken betekent dat je moet inbreken bij huizen, maar je kan niet langs die kutguards sneaken dus ik ben gewoon de lul, ik ga ook niet overnieuw beginnen ofzo, ben der al te ver voor
Maar hoe moet ik die prison gast dan killen zonder gezien te wordenquote:Op zondag 26 maart 2006 21:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Blijf Dark Brotherhood quests doen dan krijg je een paard van Lucien.
Maar ik loop daar ook nog steeds in rond, lvl 6. Waar kun je andere coole light armor krijgen?
quote:Op zondag 26 maart 2006 21:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ja bij mij zegt ie : Gevangenis of sterf, ik ga voor keuze C en laat hem sterfen en dan krijg je een dikke bounty die het spel verpest
[..]
ja
ik zit met hetzelfde probleem, als ik wat wil vendorren moet ik rennend door de stad met 10 guards achter me aan die vendor vinden.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:33 schreef EmjaY het volgende:
[..]
Wtfhoe moet ik nou aan zoveel gold komen als ik geen 1 stad in kan zonder gepakt te worden. KAn ik dus ook niets verkopen etc.
Ik gebruik gewoon die armor die je kreeg bij toetreding van Dark Brotherhood. Zitten allemaal leuke extra tjes opquote:Op zondag 26 maart 2006 21:23 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Welke bedoel je? Ik draag nu de Shrouded Armor om te sneaken.
om daarna weer de bak in te draaien en ze weer te verliezen? gaat gewoon nergens overquote:Op zondag 26 maart 2006 21:43 schreef Strolie75 het volgende:
Dat gezeur hier over de gevangenis indraaienDie skill points heb je zo weer terug, gewoon een paar dungeons induiken. Beetje slecht zijn is af en toe cool.
Ik MOEST net in de gevangenis zien te geraken om met een gevangene te spreken. Quest kwam van zijn zwaar irritante vrouw. Do something to get arrested!!! Ok, PATS PATS PATS PATS hierrrrr snol. Dat hielp en luchtte op!
Nja, je kunt ook gewoon de boete betalen.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:48 schreef Gamedemon het volgende:
om daarna weer de bak in te draaien en ze weer te verliezen? gaat gewoon nergens over
Jaquote:Op zondag 26 maart 2006 21:53 schreef Egamer het volgende:
Ik ben over encoumberd, ofzo.Moet ik wachten?
Je moet spullen droppen zodat je weer onder je encumburance komt.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:53 schreef Egamer het volgende:
Ik ben over encoumberd, ofzo.Moet ik wachten?
Hoelang dan? Zit nu al 5 min te wachten.quote:
Daarom hou ik het bij light armorquote:Op zondag 26 maart 2006 21:57 schreef Wessiej het volgende:
Je moet spullen droppen zodat je weer onder je encumburance komt.
Ik ben het de hele tijd, rot arena heavy armor, die moet ik de hele tijd weg gooien.
Lezen, krengquote:Op zondag 26 maart 2006 21:57 schreef Egamer het volgende:
[..]
Hoelang dan? Zit nu al 5 min te wachten.
quote:Op zondag 26 maart 2006 21:53 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Stel je voor:
Je bent onderweg naar een kasteel. Je rijdt op je paard met een rustige draf door het bos. Bomen bewegen mee met de wind. Je hoort de hoeven van je trouwe dier stappen in het gras. In de verte zie je wat herten vrolijk rondhuppelen. Je rijdt heuvelopwaarts. Eenmaal aan de top van de heuvel kijk je uit over een bijzonder mooi stuk land. En op ongeveer een kilometer afstand zie je het kasteel. Het steekt uit tussen de bomen op zijn eigen heuvel en ziet er degelijk gebouwd uit. Het zien van het kasteel zorgt ervoor dat je niet meer kan wachten er naar binnen te rijden! Je springt met je paard de heuvel af en stormt vol in galop naar het mooie kasteel. Onderweg kom je langs twee delen van een parelwitte ruïne. Na zo'n 5 minuten kom je aan bij het kasteel. Je stapt voor de poorten af van je paard en loopt richting de poort. Je hoort het zware geluid van de deuren en loopt vol trots het grote bouwwerk naar binnen.
En het mooie is, het is allemaal waarDromen worden werkelijkheid met dit spel!
quote:Op zondag 26 maart 2006 18:15 schreef Grim. het volgende:
Ben pas sinds vrijdag bezig, maar ik vind het nu al een van de vetste spellen dit jaar. Ik heb al ongeveer 7/8 uur gespeeld zonder aan de hoofdquest te beginnen. . Maar op dit moment zit ik ff vast . Het volgende stukje is een spoiler als je nog niet de missie in het kasteel van Chorrol hebt gedaan;).
Niemand anders dan Fliepke die die missie heeft gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
quote:Op zondag 26 maart 2006 23:41 schreef EmjaY het volgende:
Volgens mij heb ik al 678932 guards etc vermoord, maar nog geen uitnodiging van de Dark Mofo's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Vermoord je ook onschuldige mensen? Guards tellen volgens mij niet.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:41 schreef EmjaY het volgende:
Volgens mij heb ik al 678932 guards etc vermoord, maar nog geen uitnodiging van de Dark Mofo's
Kill een onschuldige iddquote:Op zondag 26 maart 2006 23:41 schreef EmjaY het volgende:
Dat wilde mij vanmiddag niet lukken, ben toen gewoon met een Claymore rennend achter herten aangegaan. Voorbij rennen en dan afslachten!quote:Op maandag 27 maart 2006 00:30 schreef Refragmental het volgende:
Wat is het toch heerlijk om lekker op wild te jagen midden in het bos!
Lekker je pijl en boog pakken, en dan op een gigantische afstand met 1 pijl een hert of wolf afschieten.
Begin aardig goed te worden met pijl en boog.
Het enige wat ik nog niet precies snap is lockpicking, het lukt me redelijk goed, maar vooral op puur geluk, want het schijnt dat je op geluiden moet letten enzo.
Als je binnen drie dagen na infectie naar de kerk gaat, is er niks aan de hand. Als je de boodschap tijdens een droom krijgt, dan moet je op een lange quest. Of je leert ermee te leven. Dat doe ik nu. De pluspunten wegen voor mij veel zwaarder dan de minpunten.quote:Op maandag 27 maart 2006 01:48 schreef HAL9000S het volgende:
Weet iemand een remedie voor het vampieren-virus?
Hehe volgens mij ben ik in diezelfde cave geweestquote:Op maandag 27 maart 2006 03:29 schreef Sloggi het volgende:
Hmm. Net in een tombe geweest net ten noord noord-oosten van de allerzuidelijkste stad. Ik heb een heel nieuw mooi light armour gevonden, verspreid over de tombe, alleen de broek ontbreekt nog. De dungeon 2x doorlopen en nog steeds niks
Iemand al in die tombe geweest? 't Was iets met tomb of Amil geloof ik (ik kan er ook gruwelijk naast zitten).
npc's die meevechtenquote:
heel gaar iddquote:Op maandag 27 maart 2006 07:53 schreef Retuobak het volgende:
Oh erger nog, bij de kvatch gate, gaan de guards precies voor je lopen terwijl je vecht tegen vjianden, raak je hen per ongeluk. En dan gaan ze idd aan de kant voordat de tegenstander iets terug doet
Dit is inderdaad extreem irritantquote:Op maandag 27 maart 2006 07:42 schreef Retuobak het volgende:
[afbeelding]
It's funny because it's true
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 maart 2006 03:43 schreef HAL9000S het volgende:
Hier nog een interessant stuk over het uplevellen in oblivion:
http://www.elderscrolls.com/forums/index.php?showtopic=298991
Fraps downloaden op www.fraps.comquote:Op maandag 27 maart 2006 02:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verdomme, ik krijg geen screenshots
Heb in de .ini al bAllowScreenshots op 1 gezet, maar hij doet t niet
Ja dat duurde bij mij ook effe, maar nu gaat het veel te hard en blijven mijn skills echt achterquote:Op maandag 27 maart 2006 03:20 schreef piet_pelle het volgende:
Man ik heb nu ruim 40 lui gekilld, lid geworden van the fighters guild en heb net heel lang geslapen en nog steeds ben ik nog niet up geleveld.
Ik mag toch wel verwachten dat ik na ruim 4 uur speeldtijd wel een keertje level 2 zou bereiken![]()
In makkelijker engels-nederlandsquote:Op maandag 27 maart 2006 09:33 schreef Sjotime het volgende:
[..]Holy shit Geeeen idee wat daar staat
Ik hou het wel gewoon zoals ik het nu doe ! Lekker rustig en langzaam !
quote:Op maandag 27 maart 2006 09:09 schreef Woutey het volgende:
haha heel herkenbaar dat stripje
Heb ook vaak dat er een of andere pino die ik niet ken begint mee te knokken en dan af en toe met zn mes mijn kant op komt rennen zodat ik em een ijspegel door zn porem jaag. Vinden ze vaak ook niet fijn, en wat in eerste instantie een helpende hand was wordt een hp killer en kan je missie zwaar verneuken.
Maarjah blijft een goed spel, ik heb alleen nog een vraagje over de 3e Dark brotherhood missieHelaas niet. Doe een quicksave precies voor die gate en blijf het proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |