Nee.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Krijg jij geen lange van Pomme en Kelly dan?
quote:Op zondag 26 maart 2006 12:46 schreef Svensational het volgende:
BVO: http://sport.fok.nl/voetbal/reageren/subleagues/1090/20810
quote:Op zondag 26 maart 2006 12:48 schreef HuHu het volgende:
Je bent het lijstje met de namen van de users en de waarschuwing van Snakey vergeten in de OP.
Nou en.. dit is toch niet het Kelly en Pomme-topic..quote:Op zondag 26 maart 2006 12:48 schreef HuHu het volgende:
Je bent het lijstje met de namen van de users en de waarschuwing van Snakey vergeten in de OP.
Dat was ook gewoon kut.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:48 schreef Bupatih het volgende:
Ik doe ook al geen zak meer aan dat NationStates!
Ja, je moet zelf de grootte van de balk aangeven.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:50 schreef HuHu het volgende:
Huidige stand:
Pomme & Kelly [afbeelding] 78% 6,778
The Back Dormitory Boys [afbeelding] 22% 1,958
Ja, ik had 'm al weggehaaldquote:Op zondag 26 maart 2006 12:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, je moet zelf de grootte van de balk aangeven.
Ja!quote:Op zondag 26 maart 2006 12:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Is dit wat jullie voelden toen IDO naar Showchat kwam?
Bah..
Ik heb met jullie te doen, en bied mijn welgemeende excuses aan voor mijn entree van IDO naar SHOquote:
Tut tut.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:59 schreef HuHu het volgende:
[..]
Bupatih... ga eens snel in de ONZ FB kijken.
Vort !
Ik zag het.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tut tut.NJ heeft dat al lang opgelost.
Nee wnat ik had al geslapen (min of meer)quote:Op zondag 26 maart 2006 12:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]Da's niet vroegie, da's latie!!11!1!!!!!1
![]()
:w
quote:
quote:Op zondag 26 maart 2006 14:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat klopt dan doet die Karel maar vreemdJe kunt vertrekken pak je koffers maar.
Nee, niet lief dat ie dat zo met de afvallende kandidaat omgaat![]()
quote:
Nee.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:46 schreef babette21 het volgende:
[maar eh, gaat ie nou dood of niet?!?![]()
]
en waar baseer je dat op?! ik kreeg nl een beetje het idee dat het aan de kijker overgelaten werd [of dat prikkie dus dodelijk was of niet]quote:Op zondag 26 maart 2006 14:47 schreef Svensational het volgende:
Nee.
't is ook gewoon 'n leuker idee als de badguy tóch nog wint... lekker on-Amerikaansquote:Op zondag 26 maart 2006 14:56 schreef sbientje het volgende:
ik dacht ook dat ie niet dood ging babette... omdat die kerel zei van: ik hoop dat je bij je eerlijke leven blijft, anders moet ik nog terugkomen.. ofzoiets
Brad is de kers op de slagroomquote:
Ja het is ook gewoon een goede film.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
Brad is de kers op de slagroom[ofzo
]
maar 't plot van die film en dan met name de laatste 20 minuten is echt
ja dat had ik dus al geëdit... wel blijven opletten hequote:Op zondag 26 maart 2006 15:11 schreef Airelle het volgende:
Oh, eigenlijk is het er maar één (Woelli).
Ja smiecht. Snel edittenquote:Op zondag 26 maart 2006 15:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja dat had ik dus al geëdit... wel blijven opletten he
But in the end you are not too bad?quote:Op zondag 26 maart 2006 15:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
Smiecht is my middle name:
Babette Smiecht Eenentwintig
Farrell is de meest overgewaardeerde acteur die er is.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:49 schreef sbientje het volgende:
ik vond m eigenlijk tegenvallen, phone booth.. ik dacht eik dat ie veel enger zou zijn, maar goed, colin farrell maakt veel goed
Niet opquote:Op zondag 26 maart 2006 15:16 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Farrell is de meest overgewaardeerde acteur die er is.
niet doorvertellen hoor..quote:Op zondag 26 maart 2006 15:16 schreef Airelle het volgende:
But in the end you are not so bad?
ik ken wel íets van Hooverphonic [Mad about youquote:Of ken je Hooverphonic niet? Dan gaat het namelijk helemaal langs je heen.
Nou dat is dus van Mad About Youquote:Op zondag 26 maart 2006 15:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
niet doorvertellen hoor..
[..]
ik ken wel íets van Hooverphonic [Mad about you] maar helaas [nog] te weinig
een vriendin van mij loopt altijd op hem te kwijlen, maar ik had niks met 'm... [beetje overgewaardeerd-idee idd, dan hoeft 't bij mij al niet meer]... Gisteren zat ik dus te kijken en ik dacht echt van "mm jummy, wie is die gozer?!"... kijk ik in de gids, is 't Collinquote:
ja dat zég ik tochquote:Op zondag 26 maart 2006 15:19 schreef Airelle het volgende:
Nou dat is dus van Mad About You.
Ik heb alle cd's (behalve de meeste recente).
Haha.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
een vriendin van mij loopt altijd op hem te kwijlen, maar ik had niks met 'm... [beetje overgewaardeerd-idee idd, dan hoeft 't bij mij al niet meer]... Gisteren zat ik dus te kijken en ik dacht echt van "mm jummy, wie is die gozer?!"... kijk ik in de gids, is 't Collin![]()
![]()
Oh, ja sorry. Ik dacht dat je niet wist dat het een stukje lyrics was.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja dat zég ik toch
maar heel veel meer ken ik, dus eh: doe mij 's kopietje sturen ofzo
[meenemen naar de Efteling mag ook]
in ruil heb ik eh De Dijk... en eh De Dijk.. en nóg meer De Dijk
Wie heeft hier tegenkracht voorquote:Op zondag 26 maart 2006 15:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Haha.
Speciaal voor ons en duvel dan:
[afbeelding]
Lemmings-wannabe.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:58 schreef Svensational het volgende:
Ik kom niet verder dan level 2
http://www.gamegarage.co.uk/play/wormcraft/
En ik ben de laatste week veranderd in een menselijke schoorsteenquote:Op zondag 26 maart 2006 17:03 schreef MissBliss het volgende:
Donderdag kijken voor een kamer in Amsterdam
Het is wel een niet-roken kamer
Ja, laat ik nóg een stresspuntje inbouwen in mn leven, ik ben al zo heerlijk stabiel momenteel!, lukt vastquote:Op zondag 26 maart 2006 17:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Mooi moment om te stoppen.
Hoezo?quote:Op zondag 26 maart 2006 17:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, laat ik nóg een stresspuntje inbouwen in mn leven, ik ben al zo heerlijk stabiel momenteel!, lukt vast
Nee hoor, ik hoop maar dat ze een balkon hebben
Hoewel de kans dat ik die kamer krijg maar miniem is natuurlijk.
Zoquote:
Er waren erg veel gegadigden.quote:
Ja, maar je moet jezelf een beetje verkopen toch enzo?quote:
Ze waren er zelf toch nietquote:Op zondag 26 maart 2006 17:19 schreef babette21 het volgende:
die Pomme en Kelly zijn nu ook op Life & Cooking
met name Carlo vindt er geen reet aan
Mja, ik ga mn best doen jaquote:Op zondag 26 maart 2006 17:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja, maar je moet jezelf een beetje verkopen toch enzo?
Hospiteeravonden. Ik vind het nu al leuk... ik ga in mei/juni ook beginnen.
Foto'squote:Op zondag 26 maart 2006 17:25 schreef MissBliss het volgende:
Het is allemaal bij jongens in een studentenhuis, dus ik zal mn kleding erop aanpassen
Mn leuke rokjes liggen nog bij mn ex-vriendje...quote:
nee dat wilden ze niet...quote:
Dan maak je toch foto's zonder rokjequote:Op zondag 26 maart 2006 17:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mn leuke rokjes liggen nog bij mn ex-vriendje...
Het duurde maar anderhalf uur toch?quote:Op zondag 26 maart 2006 17:18 schreef babette21 het volgende:
mijn auto is ook rookvrij.... wil je nou nog wel meerijden?!![]()
Dat is een optie ja... maar toch maar nietquote:Op zondag 26 maart 2006 17:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan maak je toch foto's zonder rokje
ik ben al 12 jaar niet meer geweest & dacht dat 't ergens voorbij Eindhoven lag...quote:
Dat overleef ik welquote:Op zondag 26 maart 2006 17:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben al 12 jaar niet meer geweest & dacht dat 't ergens voorbij Eindhoven lag...
maar via de routeplanner ontdekte ik dat het zowaar maar een goed uur rijden is vanaf Den Haag
vanaf Dordrecht is 't dan nog maar 'n half uur ofzo
Ik ben nu nog niet echt in staat om naar hem toe te gaan en dan gewoon weer weg te gaan, zonder 'in te storten'. Het ligt nog erg gevoelig. Maar goed, over een tijdje zal ik wel moeten ja, maar liever als ik me iets beter erover voel dan.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:35 schreef BVO het volgende:
Dan ga je toch langs bij die ex en haal je de hele zooi op?
je moet het gewoon van de andere kant bekijken, nu hebben we éxtra lang tijd voor de voorpretquote:Op zondag 26 maart 2006 17:36 schreef MissBliss het volgende:
Dat overleef ik wel
Ik heb er écht zin in, kan wel wat leuks gebruiken na deze kutweek... Ware het niet dat het nog een maand duurt maar goed
quote:Op zondag 26 maart 2006 17:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
je moet het gewoon van de andere kant bekijken, nu hebben we éxtra lang tijd voor de voorpret
[afbeelding]
quote:Oops!
Google Page Creator is having a little trouble right now.
This is not because of anything you did; it's just a little hiccup in our system that will hopefully go away soon. We apologize for the inconvenience, and recommend you try reloading this page.
--------------------------------------------------------------------------------
error.session.open
Unlike others... Ik vraag me af met hoeveel we er zijn die dagquote:Op zondag 26 maart 2006 17:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
duh... áls ik 't zeg, dan meen ik 't ook....
Wie gingen er ook alweer allemaal?quote:Op zondag 26 maart 2006 17:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Unlike others... Ik vraag me af met hoeveel we er zijn die dag
Ik ook niet helemaal, maar ik doe een gokquote:Op zondag 26 maart 2006 18:02 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wie gingen er ook alweer allemaal?
Ik heb het eerder gevraagd, maar ik weet het niet meer
Ga je ook mee?quote:Op zondag 26 maart 2006 18:02 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wie gingen er ook alweer allemaal?
Ik heb het eerder gevraagd, maar ik weet het niet meer
Yes.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:17 schreef sbientje het volgende:
gaat dit over de efteling? :S
Dat ding gaat niet verder dan 9999quote:Op zondag 26 maart 2006 18:12 schreef BVO het volgende:
Hebben jullie al zo'n übertoffe clicker?
http://static.flickr.com/54/116398483_d3b7c7248d.jpg?v=0
Hou zou ik er aan moeten komenquote:Op zondag 26 maart 2006 18:12 schreef BVO het volgende:
Hebben jullie al zo'n übertoffe clicker?
http://static.flickr.com/54/116398483_d3b7c7248d.jpg?v=0
Axequote:Op zondag 26 maart 2006 18:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hou zou ik er aan moeten komen?
Miskien wel, miskien niet.quote:
quote:Op zondag 26 maart 2006 18:18 schreef PeRi het volgende:
Aanhang komt niet meer!
Nee nee, hij heeft iets anders die dag.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:21 schreef Duiveltja het volgende:
Ruzie? Komt het door je geflirt met Tom_tom-? Vertel...
Dat kan er dan ook nog wel bij.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, laat ik nóg een stresspuntje inbouwen in mn leven, ik ben al zo heerlijk stabiel momenteel!, lukt vast
Die krijf je gratis bij twee bussen deo ofzoquote:
Áls ik geld zou hebben ja.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:21 schreef PeRi het volgende:
Sven had ook toegezegd voor de Efteling trouwens.
Jep.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die krijfg je gratis bij twee bussen deo ofzo?
Begin met blowen.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hoop maar dat ze een balkon hebben
Hoewel de kans dat ik die kamer krijg maar miniem is natuurlijk.
Het is nieuw, volgens mij nog niet eens open.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:19 schreef sbientje het volgende:
die 2e foto is niet van de efteling hoor![]()
edit - of het is spiksplinter nieuw, maar ik denk van niet![]()
Jij was trouwens nog flink aan het noten geslagen voor je op zwart ging.quote:
Toch hopelijk niet vanwege dezelfde reden als mijn aanhang niet meer komt?quote:Op zondag 26 maart 2006 18:18 schreef PeRi het volgende:
Aanhang komt niet meer!
Jawel dusquote:Op zondag 26 maart 2006 18:19 schreef sbientje het volgende:
die 2e foto is niet van de efteling hoor![]()
edit - of het is spiksplinter nieuw, maar ik denk van niet![]()
Aaaaaaaaaaah, toeoeoeoeoeh *kijkt lief*quote:
Ahquote:Op zondag 26 maart 2006 18:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee nee, hij heeft iets anders die dag.
Yesquote:Op zondag 26 maart 2006 18:24 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat kan er dan ook nog wel bij.
Je rookt maar lekker door..
Whehe, nee dat heeft nu niet echt een tof effect op mij, ik hou het bij een pafke en een wijntje af en toequote:Op zondag 26 maart 2006 18:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Begin met blowen.
Iemand die ik ken stopte naar eigen zeggen met roken, maar hij blowde nog wel, omdat dat "anders" was![]()
Onderbenen van een man zijn trouwens altijd dun, ook al zijn het spierbonken.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:30 schreef Airelle het volgende:
[afbeelding]
Heeft 'ie nou van die dunne beentjes of ligt dat aan de foto?.
GOD!quote:Op zondag 26 maart 2006 18:33 schreef timbob het volgende:
goeie OP
ik heb een kelly telefoonscreensaver
Het blijft sneu (en geen gezicht).quote:Op zondag 26 maart 2006 18:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Onderbenen van een man zijn trouwens altijd dun, ook al zijn het spierbonken.
Was leukquote:Op zondag 26 maart 2006 19:16 schreef Airelle het volgende:
Bupa, hoe vond je onder de tram?
Ik vind het maar matig. Soms wel grappig maar het geheel te chaotisch.
Dat liften-onderzoekquote:Op zondag 26 maart 2006 19:16 schreef Airelle het volgende:
Ik vind het maar matig. Soms wel grappig maar het geheel te chaotisch.
Hihi, dat was wel lollig ja.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat liften-onderzoek. Hellsangel met een aquarium werkt beter dan een HellsAngel met Natasja en de marrokkanen verkleed als non
.
![]()
![]()
![]()
.
De serie die erna kwam (De Belager) was goed trouwens. Raar dat ik daar alle promo (als het er was tenminste) van gemist heb. Goede acteursquote:
quote:Op zondag 26 maart 2006 19:22 schreef pberends het volgende:
Die Sophie Hilbrand is onderhand meer te gast in programma's dan dat ze er zelf 1 presenteert...
quote:Ze debuteerde met het omroeploze programma 6pack, stapte daarna over naar BNN en sloeg een aanbod van televisiezender Talpa af.
Dat bedacht ik me laatst ook. Zie haar ook steeds vaker aanschuiven bij de Wereld draait door. Ach het stoort me niet, zoveel zegt ze niet en ze is af en toe best grappigquote:Op zondag 26 maart 2006 19:22 schreef pberends het volgende:
Die Sophie Hilbrand is onderhand meer te gast in programma's dan dat ze er zelf 1 presenteert...
Nee, heb net al bolino's op. Genoeg choco voor mijquote:Op zondag 26 maart 2006 19:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Iemand nog een stukje mokkataart?.
.
Ik was de enige die het lustte..
quote:Afgelopen zondag waren we in het Zuidpleintheater in Rotterdam bij de theatershow van Hind Laroussi die in oktober vorig jaar haar tweede album 'Halfway Home' uitbracht. Hans en ik hadden nog geen tijd gehad om ons te verdiepen in deze CD (al kenden we haar eersteling natuurlijk wel) dus we konden ons echt laten verrassen. We hadden om zeven uur afgesproken met Hinds tourmanager omdat er nog een andere reden was voor ons bezoek: Hind was de foto's van de première kwijt (camera van de fotograaf was gestolen) en wij hadden aangeboden dat een klein beetje goed te maken voor haar. De soundcheck was nog in volle gang maar er was gelukkig nog wel even tijd om met Hind en haar manager afspraken te maken over de foto's.
Het Zuidpleintheater was goed gevuld met voornamelijk jong publiek dat gewapend met mobieltjes en digitale camera's in de aanslag zat te wachten op wat komen ging. Het doek was half open en op het podium er achter waren in het blauwe licht dansende vrouwenfiguren te ontwaren, tot het doek helemaal open ging en Hind met al haar dansers de show openden. Een geweldige keuze om het programma te verlevendigen met flitsende dansnummers waaraan Hind zelf ook een verdienstelijk steentje bijdraagt. Ik vond zelf de dans met de voiles heel mooi maar ook de spiegelende choreografieën waren prachtig evenals het 'getolkte' dansnummer dat ontstaan is toen Hind een keer optrad voor dove mensen.
In het programma komen vooral de nummers van de nieuwe CD voorbij waarvan Hind er een aantal zelf schreef. Haar zelfgeschreven nummers (waarvan drie samen met Tjeerd van Zanen) gaan vooral over onrecht in de wereld zoals het nummer 'Ya Wili', over haar bezoek aan India, en 'Ashamed', dat ze schreef ze samen met Tjeerd Oosterhuis, over uitgeprocedeerde asielzoekers. Een hele goede zaak trouwens dat jonge mensen die in de spotlights staan, zoals Hind, niet alleen de muziek maar ook hun naam verbinden aan goede doelen die zich richten op onrecht en armoede in de wereld. Hind is sinds haar deelname aan Idols indertijd zeer actief geweest op dat gebied en dat siert haar zeer.
Haar nieuwe album 'Halfway Home' heeft een multiculturele uitstraling en sound, net als Hind zelf trouwens die zich met een Marokkaanse vader en een Nederlandse moeder in beide culturen uitstekend thuis voelt. In veel van de nummers is dan ook een duidelijke Arabische invloed te horen en ook in de choreografieën van Hinds zus, Mouna Laroussi, komt dat thema veelvuldig terug. Tussen de nummers door vertelt Hind op een professionele en ontspannen manier over de nummers die ze zingt. Zo vertelt ze over 'Habbaytek Besaif' dat ze dat vroeger altijd draaiden in de auto als ze naar Marokko gingen. Dit klassieke Arabische nummer van de bekende zangeres Fairuz werd met een eigentijds arrangement in een modern jasje gestoken. Ronduit schitterend vonden wij allebei de twee fadonummers die Hind zong, beide van Dulce Pontes: 'Fado me' en 'Garca Perdida'. Dat ligt niet alleen aan haar stem, die zich uitstekend leent voor fado, maar ze kan het ook doorvoelen waardoor het overtuigt en raakt. Ook de wat meer jazzy nummers zoals 'Sweet Woman-Child' en ballads zoals 'Say a word' passen Hind als een handschoen.
Het is overduidelijk dat het merendeels jonge publiek vooral komt voor de swingende 'Arabpop', zoals ze dat zelf noemt refererend aan het muziekgenre dat in de Arabische wereld snel aan populariteit wint. Zo is er bij voorbeeld het vrolijke 'Summer all over again' of 'In the distance'. In het laatste deel van het programma gaat de hele zaal dan ook uit de stoel en swingt van harte mee, al dan niet met een filmend mobieltje in de boven het hoofd geheven handen. Hind is een hit bij al die jonge mensen en krijgt ook door het hele programma heen reacties uit de zaal waarvan een groot deel in de Arabische taal.
Het is knap hoe deze jonge talentvolle zangeres een avondvullende show van muziek en dans neer weet te zetten die van voor naar achter de aandacht weet vast te houden. Met haar 21 jaar doet ze dat als een echte pro! Ze is van vele markten thuis en dat laat ze horen ook. Bovendien weet ze zich te omringen met een uitstekende band en dito dansers. Ze blijft in haar show heel dicht bij zichzelf en komt daarbij heel naturel over. Ik ben heel benieuwd hoe haar eigen sound zich verder zal gaan ontwikkelen in de loop van de komende jaren. Van mij mag ze best wat meer de kant op die we horen in haar vertolking van de fado.
quote:Op zondag 26 maart 2006 19:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Oeh, ze zijn het fotoboek aan het upgraden.![]()
Ziet er op de screenshot niet fantastisch uit...
quote:Nieuwe userts
quote:Op zondag 26 maart 2006 19:39 schreef BVO het volgende:
Screenshots, waar?
gewoon op fotoboek.fok.nlquote:Op zondag 26 maart 2006 19:39 schreef BVO het volgende:
Screenshots, waar?
Clearasil reclame op het fotoboekquote:
"Voor de zelfbewuste Fok!ker!"quote:
Ruik ik hier racistische motieven?quote:
Waar heb je het over?quote:
Nou, een ander dan:quote:Op zondag 26 maart 2006 20:47 schreef sbientje het volgende:
wel een hele mooie foto, als die tekst er niet in had gestaan..
de situ niet natuurlijk, maar de foto met die kleuren vind ik wel mooi
Dat weet jij dondersgoed vuile neo naziquote:Op zondag 26 maart 2006 21:17 schreef pberends het volgende:
Waar heb je het over?
quote:
Je kan ook weer de oude kiezen geloof ikquote:Op zondag 26 maart 2006 21:23 schreef alwaysthebest het volgende:
D'r kwamen toch verschillende layouts voor het fotoboek? ik hoop het tenminste...
Ik krijg nog steeds dat downtime plaatje.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:26 schreef timbob het volgende:
fotoboek is online
het werkt alleen nog voor geen meter
http://photobook.fok.nl/quote:Op zondag 26 maart 2006 21:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds dat downtime plaatje.
quote:Op zondag 26 maart 2006 21:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds dat downtime plaatje.
Het is een grapje.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:28 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Wel raar dat ze het nieuwe een verbetering noemen, een hoop reclame erbij en een gigantisch lelijke layout.
Ik vind het wel mooi.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:28 schreef timbob het volgende:
[..]
http://photobook.fok.nl/
DNS problemen. reageren lukt ook nog niet
en de uitlijning van van alles is nog krom.
quote:
Hoe ben je daar nou weer achtergekomenquote:Op zondag 26 maart 2006 21:28 schreef timbob het volgende:
[..]
http://photobook.fok.nl/
DNS problemen. reageren lukt ook nog niet
en de uitlijning van van alles is nog krom.
ik kwam daar gewoon zomaarquote:Op zondag 26 maart 2006 21:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe ben je daar nou weer achtergekomen?
Knut, het fotoboek...quote:Op zondag 26 maart 2006 21:41 schreef timbob het volgende:
ik twijfel of ik al moet gaan zeuren in BUG en een topic moet openen over de brakke uitlijning
Geen idee eigenlijk, altijd al een afkeer van gehadquote:
Leuk. Leuke humor.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:16 schreef Airelle het volgende:
Ik vond het maar matig. Soms wel grappig maar het geheel te chaotisch.
Vraag je geld terug!quote:Op zondag 26 maart 2006 22:07 schreef MissBliss het volgende:
Hey, bij mij staat gelijk de laatste voyeur weer aan...
En mn rode tekst is niet meer rood...
En ik kan de racties niet gelijk zien...
En ik vind het onoverzichtelijk...
spuiselsquote:Op zondag 26 maart 2006 22:07 schreef MissBliss het volgende:
Hey, bij mij staat gelijk de laatste voyeur weer aan...
En ik kan de racties niet gelijk zien...
En ik vind het onoverzichtelijk...
Moest je me maar niet na-apen.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:07 schreef MissBliss het volgende:
ja, dat nog welquote:
Nee hoor. Je activeert hem, en mensen kunnen reacties geven. En je kunt niet offtopic gaan. Is me dat handig.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, wat is eigenlijk het doel van een fotoboek? Is het niet weer gewoon iets wat je bij moet houden?
Jij hebt toch helemaal niet gezegd hoe het moest?quote:
Hmm, het kan dus ook eigenlijk geen kwaad...quote:Op zondag 26 maart 2006 22:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nee hoor. Je activeert hem, en mensen kunnen reacties geven. En je kunt niet offtopic gaan. Is me dat handig.![]()
Nee, maar daar zijn ze via-via achtergekomen!quote:Op zondag 26 maart 2006 22:24 schreef Paltos het volgende:
[..]
Jij hebt toch helemaal niet gezegd hoe het moest?
Trouwens, de foto's allemaal zichtbaar maken het wel lelijk bij mensen met verschillende formaten.![]()
Bij jou dus.
Via jou jaquote:Op zondag 26 maart 2006 22:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, maar daar zijn ze via-via achtergekomen!![]()
Tsja.Nou ja, je weet tenminste wel wat je aanklikt.
Via mij.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, maar daar zijn ze via-via achtergekomen!![]()
Tsja.Nou ja, je weet tenminste wel wat je aanklikt.
Moet je horen wie het zegt.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:45 schreef timbob het volgende:
dooie boel
Ik heb er over nagedachtquote:Op zondag 26 maart 2006 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hmm, het kan dus ook eigenlijk geen kwaad...
Ik zal er eens over na gaan denken.
Eh, caps lockquote:
quote:Laatste voyeur: Haaibaaike
geheel automematisch als het goed isquote:Op zondag 26 maart 2006 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
En hoe krijg je dan [afbeelding] te zien, als jeeen fotoboek hebt?
Bij instellingen wijzigen.. In je fotoboek dus. 'Laat een icoontje zien op de andere subsites'quote:Op zondag 26 maart 2006 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
En hoe krijg je dan [afbeelding] te zien, als jeeen fotoboek hebt?
ja, dat dusquote:Op zondag 26 maart 2006 23:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Bij instellingen wijzigen.. In je fotoboek dus. 'Laat een icoontje zien op de andere subsites'
Hm, bij BVO ook al. Ze gaat de hele showchat na.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:03 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Bij mij ook.![]()
![]()
Ja nu niet meer, nu heb ik zelf gekeken.![]()
Behoorlijk lege OP.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:18 schreef Duiveltja het volgende:
Eigen topic spam
Katherine McPhee van American Idol
Mij is het gelukt.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:22 schreef Svensational het volgende:
Dat reacties verwijderen werkt heulegaar niet.
Probeer mijn reactie eens te verwijderen?quote:Op zondag 26 maart 2006 23:22 schreef Svensational het volgende:
Dat reacties verwijderen werkt heulegaar niet.
Gelukt, ik weet al hoe het komt. Als je via de link op het forum naar je fotoboek gaat kun je niet reacties verwijderen. Plak je er /user tussen wel.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Probeer mijn reactie eens te verwijderen?
Ik heb even bij hem gereageerd.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:34 schreef Paltos het volgende:
Elke keer als een Anonieme Fok!ker je fobo bekijkt en je klikt op diens link, ga je naar het profiel van een kerel met die username.
Samenstelling van verneukt, verrot, klote, beroerd.quote:
nee hoor, in Den Haag [en 't westland] is 't ook een gewone uitdrukkingquote:Op maandag 27 maart 2006 09:41 schreef PeRi het volgende:
Samenstelling van verneukt, verrot, klote, beroerd.
Is dat weer Rotterdams ofzo?.
Ik las eerst "verliefd". Ik vond het al zo raar passen in het rijtje.quote:Op maandag 27 maart 2006 08:31 schreef PeRi het volgende:
Check. Ik heb kut geslapen, hebhoofdpijn, ben vertiefd. En ik ben vrij.
hihi dat las ik ookquote:Op maandag 27 maart 2006 09:49 schreef Duiveltja het volgende:
Ik las eerst "verliefd". Ik vond het al zo raar passen in het rijtje.![]()
Hey hunquote:
3 Doors Downquote:Op maandag 27 maart 2006 09:59 schreef babette21 het volgende:
damned, ik heb zo 'n huisbezoek, terwijl ik m'n ogen niet eens open kan houden
welk concert was je geweest, Diz?!?
geilquote:
later, moet nu weg..... tot vanmiddagquote:Bet... nieuwe titels + verlaagde prijzen: [TK] DVD's en CD's bijna alles 6 euro incl!!!
Tering! De Slechtheidquote:Op maandag 27 maart 2006 10:09 schreef rena het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=pYak2F1hUYA
Whehehe![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 10:09 schreef rena het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=pYak2F1hUYA
Whehehe![]()
Damn...quote:Op maandag 27 maart 2006 10:15 schreef rena het volgende:
http://www.thewebshite.net/blogpages/final_countdown.htm![]()
![]()
ja dat blijkt...quote:
Wekker stuk. VIndt het meer Laat-ie checkquote:Op maandag 27 maart 2006 12:46 schreef BVO het volgende:
Vroegie-check.
Als dat zo is dan gun ik het ze niet.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:34 schreef PeRi het volgende:
Heeft er überhaupt iemand een lekkere nacht gehad?.
Ja.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:34 schreef PeRi het volgende:
Heeft er überhaupt iemand een lekkere nacht gehad?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |