't is ook gewoon 'n leuker idee als de badguy tóch nog wint... lekker on-Amerikaansquote:Op zondag 26 maart 2006 14:56 schreef sbientje het volgende:
ik dacht ook dat ie niet dood ging babette... omdat die kerel zei van: ik hoop dat je bij je eerlijke leven blijft, anders moet ik nog terugkomen.. ofzoiets
Brad is de kers op de slagroomquote:
Ja het is ook gewoon een goede film.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
Brad is de kers op de slagroom[ofzo
]
maar 't plot van die film en dan met name de laatste 20 minuten is echt
ja dat had ik dus al geëdit... wel blijven opletten hequote:Op zondag 26 maart 2006 15:11 schreef Airelle het volgende:
Oh, eigenlijk is het er maar één (Woelli).
Ja smiecht. Snel edittenquote:Op zondag 26 maart 2006 15:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja dat had ik dus al geëdit... wel blijven opletten he
But in the end you are not too bad?quote:Op zondag 26 maart 2006 15:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
Smiecht is my middle name:
Babette Smiecht Eenentwintig
Farrell is de meest overgewaardeerde acteur die er is.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:49 schreef sbientje het volgende:
ik vond m eigenlijk tegenvallen, phone booth.. ik dacht eik dat ie veel enger zou zijn, maar goed, colin farrell maakt veel goed
Niet opquote:Op zondag 26 maart 2006 15:16 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Farrell is de meest overgewaardeerde acteur die er is.
niet doorvertellen hoor..quote:Op zondag 26 maart 2006 15:16 schreef Airelle het volgende:
But in the end you are not so bad?
ik ken wel íets van Hooverphonic [Mad about youquote:Of ken je Hooverphonic niet? Dan gaat het namelijk helemaal langs je heen.
Nou dat is dus van Mad About Youquote:Op zondag 26 maart 2006 15:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
niet doorvertellen hoor..
[..]
ik ken wel íets van Hooverphonic [Mad about you] maar helaas [nog] te weinig
een vriendin van mij loopt altijd op hem te kwijlen, maar ik had niks met 'm... [beetje overgewaardeerd-idee idd, dan hoeft 't bij mij al niet meer]... Gisteren zat ik dus te kijken en ik dacht echt van "mm jummy, wie is die gozer?!"... kijk ik in de gids, is 't Collinquote:
ja dat zég ik tochquote:Op zondag 26 maart 2006 15:19 schreef Airelle het volgende:
Nou dat is dus van Mad About You.
Ik heb alle cd's (behalve de meeste recente).
Haha.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
een vriendin van mij loopt altijd op hem te kwijlen, maar ik had niks met 'm... [beetje overgewaardeerd-idee idd, dan hoeft 't bij mij al niet meer]... Gisteren zat ik dus te kijken en ik dacht echt van "mm jummy, wie is die gozer?!"... kijk ik in de gids, is 't Collin![]()
![]()
Oh, ja sorry. Ik dacht dat je niet wist dat het een stukje lyrics was.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja dat zég ik toch
maar heel veel meer ken ik, dus eh: doe mij 's kopietje sturen ofzo
[meenemen naar de Efteling mag ook]
in ruil heb ik eh De Dijk... en eh De Dijk.. en nóg meer De Dijk
Wie heeft hier tegenkracht voorquote:Op zondag 26 maart 2006 15:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Haha.
Speciaal voor ons en duvel dan:
[afbeelding]
Lemmings-wannabe.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:58 schreef Svensational het volgende:
Ik kom niet verder dan level 2
http://www.gamegarage.co.uk/play/wormcraft/
En ik ben de laatste week veranderd in een menselijke schoorsteenquote:Op zondag 26 maart 2006 17:03 schreef MissBliss het volgende:
Donderdag kijken voor een kamer in Amsterdam
Het is wel een niet-roken kamer
Ja, laat ik nóg een stresspuntje inbouwen in mn leven, ik ben al zo heerlijk stabiel momenteel!, lukt vastquote:Op zondag 26 maart 2006 17:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Mooi moment om te stoppen.
Hoezo?quote:Op zondag 26 maart 2006 17:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, laat ik nóg een stresspuntje inbouwen in mn leven, ik ben al zo heerlijk stabiel momenteel!, lukt vast
Nee hoor, ik hoop maar dat ze een balkon hebben
Hoewel de kans dat ik die kamer krijg maar miniem is natuurlijk.
Zoquote:
Er waren erg veel gegadigden.quote:
Ja, maar je moet jezelf een beetje verkopen toch enzo?quote:
Ze waren er zelf toch nietquote:Op zondag 26 maart 2006 17:19 schreef babette21 het volgende:
die Pomme en Kelly zijn nu ook op Life & Cooking
met name Carlo vindt er geen reet aan
Mja, ik ga mn best doen jaquote:Op zondag 26 maart 2006 17:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja, maar je moet jezelf een beetje verkopen toch enzo?
Hospiteeravonden. Ik vind het nu al leuk... ik ga in mei/juni ook beginnen.
Foto'squote:Op zondag 26 maart 2006 17:25 schreef MissBliss het volgende:
Het is allemaal bij jongens in een studentenhuis, dus ik zal mn kleding erop aanpassen
Mn leuke rokjes liggen nog bij mn ex-vriendje...quote:
nee dat wilden ze niet...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |