Nee.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Krijg jij geen lange van Pomme en Kelly dan?
quote:Op zondag 26 maart 2006 12:46 schreef Svensational het volgende:
BVO: http://sport.fok.nl/voetbal/reageren/subleagues/1090/20810
quote:Op zondag 26 maart 2006 12:48 schreef HuHu het volgende:
Je bent het lijstje met de namen van de users en de waarschuwing van Snakey vergeten in de OP.
Nou en.. dit is toch niet het Kelly en Pomme-topic..quote:Op zondag 26 maart 2006 12:48 schreef HuHu het volgende:
Je bent het lijstje met de namen van de users en de waarschuwing van Snakey vergeten in de OP.
Dat was ook gewoon kut.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:48 schreef Bupatih het volgende:
Ik doe ook al geen zak meer aan dat NationStates!
Ja, je moet zelf de grootte van de balk aangeven.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:50 schreef HuHu het volgende:
Huidige stand:
Pomme & Kelly [afbeelding] 78% 6,778
The Back Dormitory Boys [afbeelding] 22% 1,958
Ja, ik had 'm al weggehaaldquote:Op zondag 26 maart 2006 12:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, je moet zelf de grootte van de balk aangeven.
Ja!quote:Op zondag 26 maart 2006 12:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Is dit wat jullie voelden toen IDO naar Showchat kwam?
Bah..
Ik heb met jullie te doen, en bied mijn welgemeende excuses aan voor mijn entree van IDO naar SHOquote:
Tut tut.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:59 schreef HuHu het volgende:
[..]
Bupatih... ga eens snel in de ONZ FB kijken.
Vort !
Ik zag het.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tut tut.NJ heeft dat al lang opgelost.
Nee wnat ik had al geslapen (min of meer)quote:Op zondag 26 maart 2006 12:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]Da's niet vroegie, da's latie!!11!1!!!!!1
![]()
:w
quote:
quote:Op zondag 26 maart 2006 14:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat klopt dan doet die Karel maar vreemdJe kunt vertrekken pak je koffers maar.
Nee, niet lief dat ie dat zo met de afvallende kandidaat omgaat![]()
quote:
Nee.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:46 schreef babette21 het volgende:
[maar eh, gaat ie nou dood of niet?!?![]()
]
en waar baseer je dat op?! ik kreeg nl een beetje het idee dat het aan de kijker overgelaten werd [of dat prikkie dus dodelijk was of niet]quote:Op zondag 26 maart 2006 14:47 schreef Svensational het volgende:
Nee.
't is ook gewoon 'n leuker idee als de badguy tóch nog wint... lekker on-Amerikaansquote:Op zondag 26 maart 2006 14:56 schreef sbientje het volgende:
ik dacht ook dat ie niet dood ging babette... omdat die kerel zei van: ik hoop dat je bij je eerlijke leven blijft, anders moet ik nog terugkomen.. ofzoiets
Brad is de kers op de slagroomquote:
Ja het is ook gewoon een goede film.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
Brad is de kers op de slagroom[ofzo
]
maar 't plot van die film en dan met name de laatste 20 minuten is echt
ja dat had ik dus al geëdit... wel blijven opletten hequote:Op zondag 26 maart 2006 15:11 schreef Airelle het volgende:
Oh, eigenlijk is het er maar één (Woelli).
Ja smiecht. Snel edittenquote:Op zondag 26 maart 2006 15:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja dat had ik dus al geëdit... wel blijven opletten he
But in the end you are not too bad?quote:Op zondag 26 maart 2006 15:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
Smiecht is my middle name:
Babette Smiecht Eenentwintig
Farrell is de meest overgewaardeerde acteur die er is.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:49 schreef sbientje het volgende:
ik vond m eigenlijk tegenvallen, phone booth.. ik dacht eik dat ie veel enger zou zijn, maar goed, colin farrell maakt veel goed
Niet opquote:Op zondag 26 maart 2006 15:16 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Farrell is de meest overgewaardeerde acteur die er is.
niet doorvertellen hoor..quote:Op zondag 26 maart 2006 15:16 schreef Airelle het volgende:
But in the end you are not so bad?
ik ken wel íets van Hooverphonic [Mad about youquote:Of ken je Hooverphonic niet? Dan gaat het namelijk helemaal langs je heen.
Nou dat is dus van Mad About Youquote:Op zondag 26 maart 2006 15:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
niet doorvertellen hoor..
[..]
ik ken wel íets van Hooverphonic [Mad about you] maar helaas [nog] te weinig
een vriendin van mij loopt altijd op hem te kwijlen, maar ik had niks met 'm... [beetje overgewaardeerd-idee idd, dan hoeft 't bij mij al niet meer]... Gisteren zat ik dus te kijken en ik dacht echt van "mm jummy, wie is die gozer?!"... kijk ik in de gids, is 't Collinquote:
ja dat zég ik tochquote:Op zondag 26 maart 2006 15:19 schreef Airelle het volgende:
Nou dat is dus van Mad About You.
Ik heb alle cd's (behalve de meeste recente).
Haha.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
een vriendin van mij loopt altijd op hem te kwijlen, maar ik had niks met 'm... [beetje overgewaardeerd-idee idd, dan hoeft 't bij mij al niet meer]... Gisteren zat ik dus te kijken en ik dacht echt van "mm jummy, wie is die gozer?!"... kijk ik in de gids, is 't Collin![]()
![]()
Oh, ja sorry. Ik dacht dat je niet wist dat het een stukje lyrics was.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja dat zég ik toch
maar heel veel meer ken ik, dus eh: doe mij 's kopietje sturen ofzo
[meenemen naar de Efteling mag ook]
in ruil heb ik eh De Dijk... en eh De Dijk.. en nóg meer De Dijk
Wie heeft hier tegenkracht voorquote:Op zondag 26 maart 2006 15:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Haha.
Speciaal voor ons en duvel dan:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |