Via mij.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, maar daar zijn ze via-via achtergekomen!![]()
Tsja.Nou ja, je weet tenminste wel wat je aanklikt.
Moet je horen wie het zegt.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:45 schreef timbob het volgende:
dooie boel
Ik heb er over nagedachtquote:Op zondag 26 maart 2006 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hmm, het kan dus ook eigenlijk geen kwaad...
Ik zal er eens over na gaan denken.
Eh, caps lockquote:
quote:Laatste voyeur: Haaibaaike
te zien, als jeeen fotoboek hebt?
geheel automematisch als het goed isquote:Op zondag 26 maart 2006 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
En hoe krijg je dan [afbeelding] te zien, als jeeen fotoboek hebt?
Bij instellingen wijzigen.. In je fotoboek dus. 'Laat een icoontje zien op de andere subsites'quote:Op zondag 26 maart 2006 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
En hoe krijg je dan [afbeelding] te zien, als jeeen fotoboek hebt?
ja, dat dusquote:Op zondag 26 maart 2006 23:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Bij instellingen wijzigen.. In je fotoboek dus. 'Laat een icoontje zien op de andere subsites'
Hm, bij BVO ook al. Ze gaat de hele showchat na.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:03 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Bij mij ook.![]()
![]()
Ja nu niet meer, nu heb ik zelf gekeken.![]()
Behoorlijk lege OP.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:18 schreef Duiveltja het volgende:
Eigen topic spam
Katherine McPhee van American Idol
Mij is het gelukt.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:22 schreef Svensational het volgende:
Dat reacties verwijderen werkt heulegaar niet.
Probeer mijn reactie eens te verwijderen?quote:Op zondag 26 maart 2006 23:22 schreef Svensational het volgende:
Dat reacties verwijderen werkt heulegaar niet.
Gelukt, ik weet al hoe het komt. Als je via de link op het forum naar je fotoboek gaat kun je niet reacties verwijderen. Plak je er /user tussen wel.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Probeer mijn reactie eens te verwijderen?
Ik heb even bij hem gereageerd.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:34 schreef Paltos het volgende:
Elke keer als een Anonieme Fok!ker je fobo bekijkt en je klikt op diens link, ga je naar het profiel van een kerel met die username.
Samenstelling van verneukt, verrot, klote, beroerd.quote:
nee hoor, in Den Haag [en 't westland] is 't ook een gewone uitdrukkingquote:Op maandag 27 maart 2006 09:41 schreef PeRi het volgende:
Samenstelling van verneukt, verrot, klote, beroerd.
Is dat weer Rotterdams ofzo?.
Ik las eerst "verliefd". Ik vond het al zo raar passen in het rijtje.quote:Op maandag 27 maart 2006 08:31 schreef PeRi het volgende:
Check. Ik heb kut geslapen, hebhoofdpijn, ben vertiefd. En ik ben vrij.
hihi dat las ik ookquote:Op maandag 27 maart 2006 09:49 schreef Duiveltja het volgende:
Ik las eerst "verliefd". Ik vond het al zo raar passen in het rijtje.![]()
Hey hunquote:
3 Doors Downquote:Op maandag 27 maart 2006 09:59 schreef babette21 het volgende:
damned, ik heb zo 'n huisbezoek, terwijl ik m'n ogen niet eens open kan houden
welk concert was je geweest, Diz?!?
geilquote:
later, moet nu weg..... tot vanmiddagquote:Bet... nieuwe titels + verlaagde prijzen: [TK] DVD's en CD's bijna alles 6 euro incl!!!
Tering! De Slechtheidquote:Op maandag 27 maart 2006 10:09 schreef rena het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=pYak2F1hUYA
Whehehe![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 10:09 schreef rena het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=pYak2F1hUYA
Whehehe![]()
Damn...quote:Op maandag 27 maart 2006 10:15 schreef rena het volgende:
http://www.thewebshite.net/blogpages/final_countdown.htm![]()
![]()
ja dat blijkt...quote:
Wekker stuk. VIndt het meer Laat-ie checkquote:Op maandag 27 maart 2006 12:46 schreef BVO het volgende:
Vroegie-check.
Als dat zo is dan gun ik het ze niet.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:34 schreef PeRi het volgende:
Heeft er überhaupt iemand een lekkere nacht gehad?.
Ja.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:34 schreef PeRi het volgende:
Heeft er überhaupt iemand een lekkere nacht gehad?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |