quote:
Eens een sissy, altijd een sissyquote:ik voel me flauw
Tsja heb ik soms ook weleensquote:mun zus vond dat ik vervelend werd
maar jij plaagt dan terugquote:Op zondag 26 maart 2006 03:47 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
[..]
Eens een sissy, altijd een sissy![]()
[..]
Tsja heb ik soms ook weleens![]()
Ah, dat handje weerquote:
Ik heb daarmee mezelf wel een beetje onsterfelijk gemaakt hequote:en met die kalkaanslag-kamertjes in de titel moest je wel ff reageren he?
heb jij last van kalkaanslag in je douche dan?quote:Op zondag 26 maart 2006 04:07 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ah, dat handje weer. Kan ik niks aan doen dat je een makkelijk doelwit bent
.
[..]
Ik heb daarmee mezelf wel een beetje onsterfelijk gemaakt he. Ach ja waarom niet?.....hmm eigenlijk ook waarom wel?
![]()
Nope, bij laatste check was ie nog schoonquote:Op zondag 26 maart 2006 04:12 schreef petre86 het volgende:
[..]
heb jij last van kalkaanslag in je douche dan?
Kijken of het me ook staatquote:en jah, dat handje weer
en de tong
makkelijk doelwit?![]()
![]()
Deze serie is niet alleen maar voor homo's. Het maakt niet uit of je HE, HO, LE, Bi of weet ik veel bent, iedereen mag meepraten.quote:Op zondag 26 maart 2006 04:38 schreef rudedeltadude het volgende:
is deze serie eigenlijk alleen voor homo's ?
ik slapen?quote:Op zondag 26 maart 2006 04:18 schreef wizarddragon het volgende:
Zeg prinses, wanneer ga je slapen, want ik wil ook gaan eten he
zolang je mensen maar in hun waarde laat ( uitzonderingen daargelatenquote:Op zondag 26 maart 2006 04:38 schreef rudedeltadude het volgende:
is deze serie eigenlijk alleen voor homo's ?
Hoe moet ik dat weten meneer anoniemquote:
Sorryquote:
Owja jij bent het container mannetje van de stavanger wegquote:Op zondag 26 maart 2006 05:01 schreef LuQas het volgende:
[..]
Sorry
Mijn ketting was er afgevallen dus ik moest helemaal vanaf de Admiral de Ruyterweg naar huis lopen
en hoe voel je je daarbij?quote:Op zondag 26 maart 2006 06:04 schreef Tichelaar het volgende:
Ik struikelde zowat over een condoom
Wat fijn, dat ik gelijk heb.quote:Op zondag 26 maart 2006 10:37 schreef HuubTuub het volgende:
maar... maar... je wordt toch als hoosmoo geboren, da's toch geen cursus die je doet.
Volgens mij wil je weten of ik nieuw en recentelijk pas in dit topic ben gaan posten. Ja, daar zou je misschien wel gelijk in kunnen hebben.
Nee, ik ben een piepjonge homo.quote:Op zondag 26 maart 2006 10:41 schreef HuubTuub het volgende:
heb je dat graag? Gelijk...
In topic #1305 heb ik ook nog iets gepost, daarna is het iets minder geworden.
Ben jij dan een ouwe homo?
Sinds Augustus vorig jaar, niet echt dus.quote:Op zondag 26 maart 2006 10:49 schreef HuubTuub het volgende:
maar ben je een oude homo in het topic?
Ja.quote:Op zondag 26 maart 2006 10:52 schreef HuubTuub het volgende:
maar dus wel een meer regelamtige bezoeker
Laat ik zeggen dat niet iedereen mij hier even lief vindt.quote:Op zondag 26 maart 2006 10:56 schreef HuubTuub het volgende:
Bevalt het hier of valt het regelmatig vies tegen?
*snif* Ja, dokter.quote:Op zondag 26 maart 2006 11:03 schreef HuubTuub het volgende:
Daaruit maak ik op dat je dat wel het liefst zou hebben.
Ik zie een trend, graag gelijk hebben... iedereen zou je misschien lief moeten vinden...
Loop je hier vaker tegenaan?
Wil je erover praten?
Het is toch een stille zondagochtend.
Maar hoe kwam je er dan op om op een stille zondachtochtend hier te gaan posten?quote:Op zondag 26 maart 2006 11:12 schreef HuubTuub het volgende:
kut... daar heb ik nou helemaaaaaaaaaaaaaaal geen zin in. Het is weekend en nog wel een uur korter ook.
Ik constateer iets en ik vond het belangrijk om effe te melden.quote:Op zondag 26 maart 2006 11:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Maar hoe kwam je er dan op om op een stille zondachtochtend hier te gaan posten?
Pretentieus!quote:Op zondag 26 maart 2006 11:19 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Ik constateer iets en ik vond het belangrijk om effe te melden.
Het "erover willen praten" was meer uit beleefdheid dan een daadwerkelijk aanbod.
Dat is Cybart. Cybart is een stoere homo.quote:Op zondag 26 maart 2006 11:34 schreef HuubTuub het volgende:
hoi
Niet nodig, hier vind je ze allemaal: [HOMO] 1108 - gelukkig hebben we de foto's nog!quote:Op zondag 26 maart 2006 11:37 schreef HuubTuub het volgende:
ow, Ik zal effe een lijstje aanmaken met typische kenmerken van de leden hier.
1 meter 82 in Delft omdat ik daarna gestopt ben met groeien en natuurlijk blauw.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:15 schreef DennisMoore het volgende:
Heel goed, en ik heb een raar geheugen..
En hoe lang al Delft? En waarom? En welke kleur?
Je denkt alleen maar Rotterdam vanwege de R connectie.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:17 schreef DennisMoore het volgende:
Ik bedoel, ik bedoel, was het niet eerst Rotterdam?
Of denk ik alleen maar Rotterdam omdat Rotterdam met een R begint en er ook een R in Marijn zit, hoewel eigenlijk een r, maar dat zijn details? En in Erik natuurlijk.
Dat is gewoon ranzigquote:Op zondag 26 maart 2006 12:17 schreef creno het volgende:
de schat ligt verborgen in ieders hart !
quote:Op zondag 26 maart 2006 12:17 schreef creno het volgende:
de schat ligt verborgen in ieders hart !
Nee, het wordt een be film.quote:
er stond hart, geen HOLquote:
hahaha, die heb ik wel in huis. De duo Bastogne, zijn toch iets minder dan het origineel.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:41 schreef creno het volgende:
hmmm, geef mij maar een bastogne koek
Roze Koeken!quote:Op zondag 26 maart 2006 12:40 schreef HuubTuub het volgende:
Ik vond roze koeken weer zo overdreven...
eerlijk gezegd heb ik nooit pennywafels in huis, maar dat kwam het eerste in me op.
Had je goed gekauwt? of had je klontjes?quote:Op zondag 26 maart 2006 12:45 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb laatst overgegeven door die amandelbastognekoeken.
God, wat een vieze teringzooi is dat, zeg. Jakkie-bah!
negerzoenen buyszoenenquote:Op zondag 26 maart 2006 12:44 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
hahaha, die heb ik wel in huis. De duo Bastogne, zijn toch iets minder dan het origineel.
Gewoon Old Skool Bastogne is het beste.
Ik had de verkeerde gekocht en zag niet dat er van die vieze amandeltroep opzat.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:47 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Had je goed gekauwt? of had je klontjes?
Gelukkig hou je van kotsen.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:50 schreef TehRockstar het volgende:
Ik had de verkeerde gekocht en zag niet dat er van die vieze amandeltroep opzat.
Iel, ik kan me identificeren met een oude meneer.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:50 schreef HuubTuub het volgende:
Ja, wel die van Buys. De Dickmans zijn net isolatieschuim met een laagje choco
Dat zijn toch Duitse?quote:Op zondag 26 maart 2006 12:50 schreef HuubTuub het volgende:
De Dickmans zijn net isolatieschuim met een laagje choco
quote:In Österreich seit 1988 in und um aller Munde ist Super Dickmann’s der Große unter den Küssen.
Wer kennt ihn nicht, den Slogan „Mann, ist der Dickmann“? Unter diesem Motto wurde Super Dickmann´s aus dem Hause Storck schnell zum beliebten Schokokuss, der auf keiner Party fehlen darf.
Ergänzt um Mini Dickmann’s sorgt dieses fröhliche Duo für allerlei Spaß bei Groß und Klein.
Niet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is your crotch hungry girl, 'cause it's eating your pants!
Hij zei meneer tegen mequote:Op zondag 26 maart 2006 12:51 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Iel, ik kan me identificeren met een oude meneer.
quote:Op zondag 26 maart 2006 12:52 schreef TehRockstar het volgende:
Niet!
'k Vind het wel mooi zoals de spoiler inspringt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee, ik meen zoiets ooit van je gelezen te hebben.
Ik zeg ook weleens 'meneer' tegen vrouwen, dus zo bijzonder ben je niet.quote:
Hij houdt je wel bezig he?quote:
Juultje toevalligquote:Op zondag 26 maart 2006 12:56 schreef LuQas het volgende:
[..]
Hij houdt je wel bezig he?
Ik sprak gisteren een jongen die ik al tijdje vaag ken van af en toe hallo zeggen en hoe gaat het, kwam hij gisteren semi-grappig met de vraag of hij eens aan mijn onderbroeken mocht ruiken en likken. Ik vond het toch een beetje naar.
Niets. Maar Buys liet zich onder druk zetten door een of ander blatend groepje Surinamers van een of andere anti-slavernij-actiecommiteetje. Ofzo.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:55 schreef creno het volgende:
wat is er eigenlijk discriminerend aan negerzoenen ?
Ik vind hem erg interessant, ja.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:56 schreef LuQas het volgende:
[..]
Hij houdt je wel bezig he?
Ik sprak gisteren een jongen die ik al tijdje vaag ken van af en toe hallo zeggen en hoe gaat het, kwam hij gisteren semi-grappig met de vraag of hij eens aan mijn onderbroeken mocht ruiken en likken. Ik vond het toch een beetje naar.
Er zeggen wel vaker mensen meneer tegen mij, dus zo bijzonder ben jij ook nietquote:Op zondag 26 maart 2006 12:55 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik zeg ook weleens 'meneer' tegen vrouwen, dus zo bijzonder ben je niet.
Wie wilt er nou niet gezoend worden door een mooie, bruine negermeneer.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:55 schreef creno het volgende:
wat is er eigenlijk discriminerend aan negerzoenen ?
Haha ken jij die ook al? Nee, die was het niet, maar ik heb daar ook wel eens het een en ander over gehoord.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Juultje toevallig?
Die heb k ook achter me aan gehad
Mwjah ik ben niet zo v/d fetishes, hij welquote:Op zondag 26 maart 2006 13:00 schreef LuQas het volgende:
[..]
Haha ken jij die ook al? Nee, die was het niet, maar ik heb daar ook wel eens het een en ander over gehoord.Volgens mij is het verder best een aardige jongen.
Hoezo, je hebt toch een piemel?quote:Op zondag 26 maart 2006 13:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mwjah ik ben niet zo v/d fetishes, hij wel
En ik ben nou niet het typje om iemand anaal te verkrachten
Ik ben er het type niet voor. Zie je mij een volwassen persoon al dwingen bepaalde dingen te doen?quote:
Als ik negermuziek luister, meestal wel.quote:
Michael Jackson dan?quote:Op zondag 26 maart 2006 13:03 schreef TehRockstar het volgende:
Als ik negermuziek luister, meestal wel.
Maar nu niet.
Billie Holiday en consorten. Dat soort negermuziek kan ik wel waarderen.quote:
Heb je Audition gezien? Kleine Aziatische vrouwtjes kunnen het, dus er is geen reden voor je om het niet te kunnen.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ben er het type niet voor. Zie je mij een volwassen persoon al dwingen bepaalde dingen te doen?
Nou. Nee.
Ik passeerquote:Op zondag 26 maart 2006 13:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Heb je Audition gezien? Kleine Aziatische vrouwtjes kunnen het, dus er is geen reden voor je om het niet te kunnen.
[afbeelding]
Zojuist Terence Trent D'Arby.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Michael Jackson dan?.
Volgens mij ben jij te oud voor Michael Jackson.
what's nextquote:Op zondag 26 maart 2006 12:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Niets. Maar Buys liet zich onder druk zetten door een of ander blatend groepje Surinamers van een of andere anti-slavernij-actiecommiteetje. Ofzo.
Slappe zooi, bij Buys.
Zulksch een discussie is al vaker voorgekomen.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:07 schreef creno het volgende:
[..]
what's next
Kattetongen mag niet meer, dieronvriendelijk
Blanke vla: discriminerend
Jodekoeken: idem
kletsmajoors: belediging aan het leger
Koninginnesoep: belediging aan het koningshuis
mars en milkyway: intergalactische belediging
Krijg ik dan ook zakgeld?quote:
Ken ik niet.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:06 schreef TehRockstar het volgende:
Zojuist Terence Trent D'Arby.
Nu: Skip James - Devil got my woman.
Een stomp in je gezicht kan je krijgen, jij vieze homo.quote:
ik had geen zin om de verloren topics terug te lezen !quote:Op zondag 26 maart 2006 13:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Zulksch een discussie is al vaker voorgekomen.
Ik wil alleen maar dat je me wat liefde geeft, in dit geval i/d vorm van stom nep papiergeld!quote:Op zondag 26 maart 2006 13:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Een stomp in je gezicht kan je krijgen, jij vieze homo.
quote:Op zondag 26 maart 2006 13:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ken ik niet.
'k Ga ook eens even wat negermuziek luisteren... *zap*
Ik waarschuwde je alleen maar.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:10 schreef creno het volgende:
[..]
ik had geen zin om de verloren topics terug te lezen !
Nee, deze:quote:Op zondag 26 maart 2006 13:11 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]
Da's pas een gangsta-neger.
quote:Heej dudes, ik ben ..Stijn
Ik ben 16 jaar (jupz, ik ben geboren in 1989 )Ik ben een gothic. Ik houd veel van zwart, maar óók vrolijke kleuren..ik kleed me meestal naar t seizoen (ik ben dus níet depressief omdat ik zwart draag)
Ik ben een open..Ik praat heel makkelijk over gevoelens, angsten enzo
Ik ben ook een verzorgd persoon, (naar mijn stijl dan he .
Ik gebruik trouwens ook gebruik make-up, bijvoorbeeld eyeliner en nagellak (meestal donkere kleuren)
quote:Op zondag 26 maart 2006 13:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik luister naar P!nk. Wat ik gewoon goede pop vind.
Wat is er met de i gebeurdżquote:Op zondag 26 maart 2006 13:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik luister naar P!nk. Wat gewoon goede pop is.
Geen idee.quote:
quote:Op zondag 26 maart 2006 14:51 schreef DennisMoore het volgende:
http://members.home.nl/jan.pieter/Kiyo-01-Noor.mp3
quote:Op zondag 26 maart 2006 14:51 schreef DennisMoore het volgende:
http://members.home.nl/jan.pieter/Kiyo-01-Noor.mp3
Het heet dan ook 'warm noise from Japan'quote:
Het werkt op mn zenuwenquote:Op zondag 26 maart 2006 15:15 schreef DennisMoore het volgende:
http://members.home.nl/jan.pieter/Kiyo-08-WayOut.mp3
'k Vind het wel een fijne CD..
Rijkquote:
quote:Op zondag 26 maart 2006 15:20 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Rijk
(Ik heet trouwens geen BB Koning, ik heb Koning achter mn naam geplakt. Ik heet in het echt BB
Hoe kom jij eigenlijk aan jouw naam? Zijn jouw ouders kakkersBij jouw naam moet ik aan Rijkman Groenink denken, topman bij ABN Amro. )
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is your crotch hungry girl, 'cause it's eating your pants!
quote:Op zondag 26 maart 2006 15:26 schreef TehRockstar het volgende:
[..]En je woont in het betere gedeelte van AmsterdamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bb_koning.hyves.nl
Ooit.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:28 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
En je woont in het betere gedeelte van Amsterdam![]()
Ik ben tuig uit de Bijlmerquote:
quote:Op zondag 26 maart 2006 15:26 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Familie van Frank?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Love is all you need to know, and all you need to know is: Love is all you need.... to know
Je hebt lang haarquote:
Liver schaar ik me bij de langharige kunstenaars/vrije geestenquote:Op zondag 26 maart 2006 15:34 schreef davidov het volgende:
[..]
Je hebt lang haarhou iemand anders voor de gek wil je
Alleen omdat jij er imbeciel uit zou zien met lang haar, betekent niet dat iedereen met lang haar, tuig is.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:34 schreef davidov het volgende:
[..]
Je hebt lang haarhou iemand anders voor de gek wil je
david heeft stekeltjesquote:Op zondag 26 maart 2006 15:36 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Alleen omdat jij er imbeciel uit zou zien met lang haar, betekent niet dat iedereen met lang haar, tuig is.
Jawelquote:Op zondag 26 maart 2006 15:36 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Alleen omdat jij er imbeciel uit zou zien met lang haar, betekent niet dat iedereen met lang haar, tuig is.
Stekeltjes of iig kortquote:
quote:Op zondag 26 maart 2006 15:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
ik doelde op iemand anders.. maar het was ooit aaibaar ja
Ja, maar er was nog iemand dat ooit tegen davidov zei.. en dat was ik nietquote:Op zondag 26 maart 2006 15:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
je verdraait mijn woorden
"davidovs haar is aaibaar volgens Vlarp" was het dus eigelijk
wil je daar iets mee suggereren?
Langharig werkschuw tuig dus.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:36 schreef BB_Koning het volgende:
Liver schaar ik me bij de langharige kunstenaars/vrije geestenen dus niet bij langharig tuig
![]()
die dronken halve engelsman die in de SOHO telkens naar de wc liep en er bijna van de trap flikkerde?quote:Op zondag 26 maart 2006 16:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, maar er was nog iemand dat ooit tegen davidov zei.. en dat was ik niet![]()
Nog iets dat ik heb gemistquote:Op zondag 26 maart 2006 16:05 schreef petre86 het volgende:
[..]
die dronken halve engelsman die in de SOHO telkens naar de wc liep en er bijna van de trap flikkerde?
Nee hoorquote:Op zondag 26 maart 2006 16:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je middagdutje gemist?
Zomertijd he? Verwarrend joh.
Bi?quote:Op zondag 26 maart 2006 16:17 schreef error het volgende:
Sinds wanneer is dit trouwens een bi-topic?
optiefen!!
hear hearquote:Op zondag 26 maart 2006 16:17 schreef error het volgende:
optiefen!!
bismontagquote:Op zondag 26 maart 2006 16:20 schreef DennisMoore het volgende:
bischierig / bisgierig
Had je m'n 'warm noise from Japan' gemist?quote:Op zondag 26 maart 2006 16:22 schreef HuubTuub het volgende:
Zo is de fase van negermuziek hier weer voorbij?
Ik had fijn Leonard Cohen in m'n oren.
Het zonnetje is al weer klaar met schijnen in Delft.
8052 (gemiddeld 7 per dag)quote:Op zondag 26 maart 2006 16:24 schreef LuQas het volgende:
4931 (gemiddeld 5 per dag)
Ik heb bijna 5000 keer een bericht gepost op fok! (onder dit account)....
Ja en?quote:Op zondag 26 maart 2006 16:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Tiefen vind ik voldoende. Schoppen is overdreven.
bishokjequote:Op zondag 26 maart 2006 16:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Tiefen vind ik voldoende. Schoppen is overdreven.
Liever "Big in Japan" van Tom Waitsquote:Op zondag 26 maart 2006 16:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Had je m'n 'warm noise from Japan' gemist?.
daar hebben we niks aan hequote:
Elk jaar weerquote:
Ja vind ik nou ookquote:
Jouw.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:26 schreef Just-Dennis het volgende:
Ja vind ik nou ook
Maar een troost, ik vind dat van al jou posts
*grin*quote:Op zondag 26 maart 2006 16:29 schreef error het volgende:
Ik ga even kijken hoe mijn keukenvloer erbij ligt (die wordt nu betegeld) en daarna de buurman (die is gister overleden).
Vroeg ik om je opvoedkunde?quote:Op zondag 26 maart 2006 16:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, dat was opvoedkundig, zeker niet nutteloos.
quote:Op zondag 26 maart 2006 16:17 schreef error het volgende:
optiefen!!
quote:
Vieze flikkersquote:
Tja, het is voor je eigen bestwil he? Jouw als bezittelijk voornaamwoord. Ont-hou-den.quote:
Nee, ik heb je zojuist nog iets geleerd. Jouw. Een nuttige bijdrage aan deze zondag.quote:Totaal nutteloos dus
Eigenlijk ben jij nutteloos
Ik heb netjes een 40-urige werkweek ja.quote:Je hebt een nutteloos leven, nou ja heb je die wel buiten [homo] om?
Buiten fok doe ik ook nog andere dingen hoor, maar bedankt voor je bezorgheid.quote:Beetje je dag slijten op een forum en dan maar lopen miepen als iemand een typfoutje maakt
Alles is ijdelheid, sprak Prediker al.quote:Nutteloos, totaal nutteloos
Aaah wat schattigquote:Op zondag 26 maart 2006 16:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
16 graden buiten.. !!
Ik zweette bij het snijden van wat tapijt!
Ik kom op fok inderdaad niet buiten [homo] maar ik kom buiten fok toevallig nog wel is in het sociale leven buiten internetquote:Op zondag 26 maart 2006 16:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Tja, het is voor je eigen bestwil he? Jouw als bezittelijk voornaamwoord. Ont-hou-den..
Met juiste spelling en grammatica kom je alweer wat minder dom over. Alle beetjes helpen.
[..]
Nee, ik heb je zojuist nog iets geleerd. Jouw. Een nuttige bijdrage aan deze zondag.
[..]
Ik heb netjes een 40-urige werkweek ja..
http://forum.fok.nl/user/history/45211 Da's jouw posthistorie. Wie komt er nou niet buiten [homo]?.
[..]
Buiten fok doe ik ook nog andere dingen hoor, maar bedankt voor je bezorgheid..
Typfoutjes doen jou er nog dommer uitzien dan je bent, dus ik probeer je te helpen.
[..]
Alles is ijdelheid, sprak Prediker al.
Wat goed zeg van je. Grote jongen!quote:Op zondag 26 maart 2006 16:42 schreef Just-Dennis het volgende:
Ik kom op fok inderdaad niet buiten [homo] maar ik kom buiten fok toevallig nog wel is in het sociale leven buiten internet
Nee, op m'n werk fok ik niet.quote:Een 40 urige werkweek op fok zeker?
Staat netjes in m'n profiel, mag je zelf uitrekenen.quote:En hou oud ben je ook alweer?
40?
45?
60?
Ja hoor, ik ben ook goed....dank je voor de bevestiging!quote:Op zondag 26 maart 2006 16:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat goed zeg van je. Grote jongen!.
[..]
Nee, op m'n werk fok ik niet..
[..]
Staat netjes in m'n profiel, mag je zelf uitrekenen..
Sarcasme is een kunst.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:47 schreef Just-Dennis het volgende:
Ja hoor, ik ben ook goed....dank je voor de bevestiging!
Príma!quote:Kan jij dan zomaar zonder fok, joh?
Je mag het houden op wat je wil joh.quote:Ja maar een andere datum intypen is niet zo moeilijk dus hou ik het op 40+
60+?quote:Op zondag 26 maart 2006 16:48 schreef HuubTuub het volgende:
Nee met 40+ zit je verkeerd.
het schijnt een kunst te zijn jaquote:Op zondag 26 maart 2006 16:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Sarcasme is een kunst..
[..]
Príma!
[..]
Je mag het houden op wat je wil joh..
Vertel trouwens eens, Elvis, is dat gebrek aan humor aangeboren of heb je er voor doorgeleerd?
nou dan is het tussen de 10 en 12?quote:Op zondag 26 maart 2006 16:50 schreef HuubTuub het volgende:
ook niet
Dan ben je niet de enige.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:50 schreef Just-Dennis het volgende:
wie zegt dat ik grappig doe of wil zijn? ik zie er geen humor in namelijk
1990 was een leuk jaar !quote:
Dat kan ik niet.quote:
14.gif+15.gifquote:Op zondag 26 maart 2006 16:52 schreef TehRockstar het volgende:
Dat kan ik niet.
DennisMoore gebruikt eyeliner.![]()
tubgirlgoatseeineinzwei!11!!!1!!?
Weet je dat je een jaartje ernaast zit?quote:
Waar?quote:Op zondag 26 maart 2006 16:53 schreef petre86 het volgende:
wat een bitchfight weer heren..
helemaal nietquote:Op zondag 26 maart 2006 16:53 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Weet je dat je een jaartje ernaast zit?
Ha-ha, jij gaat lekker eerder dood.quote:
"Het begon allemaal deze morgen in mijn melkherberg" - Ned 3quote:Op zondag 26 maart 2006 16:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nah, alsof hetero's niet kunnen rellen..
roze koeken zitten nog in de kastquote:Op zondag 26 maart 2006 16:57 schreef HuubTuub het volgende:
wanneer gaat het hier nou weer gezellig worden, zoals bastognekoeken op de zondagmiddag bij de koffie? (roze koeken mag ook)
Het is hier altijd gezellig?quote:Op zondag 26 maart 2006 16:57 schreef HuubTuub het volgende:
wanneer gaat het hier nou weer gezellig worden, zoals bastognekoeken op de zondagmiddag bij de koffie? (roze koeken mag ook)
Heb ik wel lekker minder lang last van 't broeikaseffect etc.quote:
zonder saus zekerquote:Op zondag 26 maart 2006 17:03 schreef wizarddragon het volgende:
Maar goed, ik ga saté's maken, dus mazzel
Ow de satésaus is er welquote:Op zondag 26 maart 2006 17:04 schreef petre86 het volgende:
[..]
zonder saus zeker.. nepsaté
ga ik met het woest gevaarlijke zwart-witte beest lopen tussen de dijken hier... grrrrr
Ah, weer dat handjequote:
Tsja dat zijn ook prinsesjes, alleen wel vieze prinsesjesquote:en K3 is op TV, das belangrijker he
Toontje lagerquote:Op zondag 26 maart 2006 17:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
#.. Zóveel te doen... ik heb nog zoveel te doen ..#
ik denk dat ik vanaaf maar naar enschede ga, daar kan ik tenminste wat doorwerkenquote:Op zondag 26 maart 2006 17:06 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow de satésaus is er wel
Nee, je essay maken jij. Luiwhammes![]()
vies?quote:Op zondag 26 maart 2006 17:09 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ah, weer dat handje.
Was ik lekker later
[..]
Tsja dat zijn ook prinsesjes, alleen wel vieze prinsesjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |