Ik kom op fok inderdaad niet buiten [homo] maar ik kom buiten fok toevallig nog wel is in het sociale leven buiten internetquote:Op zondag 26 maart 2006 16:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Tja, het is voor je eigen bestwil he? Jouw als bezittelijk voornaamwoord. Ont-hou-den..
Met juiste spelling en grammatica kom je alweer wat minder dom over. Alle beetjes helpen.
[..]
Nee, ik heb je zojuist nog iets geleerd. Jouw. Een nuttige bijdrage aan deze zondag.
[..]
Ik heb netjes een 40-urige werkweek ja..
http://forum.fok.nl/user/history/45211 Da's jouw posthistorie. Wie komt er nou niet buiten [homo]?.
[..]
Buiten fok doe ik ook nog andere dingen hoor, maar bedankt voor je bezorgheid..
Typfoutjes doen jou er nog dommer uitzien dan je bent, dus ik probeer je te helpen.
[..]
Alles is ijdelheid, sprak Prediker al.
Wat goed zeg van je. Grote jongen!quote:Op zondag 26 maart 2006 16:42 schreef Just-Dennis het volgende:
Ik kom op fok inderdaad niet buiten [homo] maar ik kom buiten fok toevallig nog wel is in het sociale leven buiten internet
Nee, op m'n werk fok ik niet.quote:Een 40 urige werkweek op fok zeker?
Staat netjes in m'n profiel, mag je zelf uitrekenen.quote:En hou oud ben je ook alweer?
40?
45?
60?
Ja hoor, ik ben ook goed....dank je voor de bevestiging!quote:Op zondag 26 maart 2006 16:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat goed zeg van je. Grote jongen!.
[..]
Nee, op m'n werk fok ik niet..
[..]
Staat netjes in m'n profiel, mag je zelf uitrekenen..
Sarcasme is een kunst.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:47 schreef Just-Dennis het volgende:
Ja hoor, ik ben ook goed....dank je voor de bevestiging!
Príma!quote:Kan jij dan zomaar zonder fok, joh?
Je mag het houden op wat je wil joh.quote:Ja maar een andere datum intypen is niet zo moeilijk dus hou ik het op 40+
60+?quote:Op zondag 26 maart 2006 16:48 schreef HuubTuub het volgende:
Nee met 40+ zit je verkeerd.
het schijnt een kunst te zijn jaquote:Op zondag 26 maart 2006 16:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Sarcasme is een kunst..
[..]
Príma!
[..]
Je mag het houden op wat je wil joh..
Vertel trouwens eens, Elvis, is dat gebrek aan humor aangeboren of heb je er voor doorgeleerd?
nou dan is het tussen de 10 en 12?quote:Op zondag 26 maart 2006 16:50 schreef HuubTuub het volgende:
ook niet
Dan ben je niet de enige.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:50 schreef Just-Dennis het volgende:
wie zegt dat ik grappig doe of wil zijn? ik zie er geen humor in namelijk
1990 was een leuk jaar !quote:
Dat kan ik niet.quote:
14.gif+15.gifquote:Op zondag 26 maart 2006 16:52 schreef TehRockstar het volgende:
Dat kan ik niet.
DennisMoore gebruikt eyeliner.![]()
tubgirlgoatseeineinzwei!11!!!1!!?
Weet je dat je een jaartje ernaast zit?quote:
Waar?quote:Op zondag 26 maart 2006 16:53 schreef petre86 het volgende:
wat een bitchfight weer heren..
helemaal nietquote:Op zondag 26 maart 2006 16:53 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Weet je dat je een jaartje ernaast zit?
Ha-ha, jij gaat lekker eerder dood.quote:
"Het begon allemaal deze morgen in mijn melkherberg" - Ned 3quote:Op zondag 26 maart 2006 16:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nah, alsof hetero's niet kunnen rellen..
roze koeken zitten nog in de kastquote:Op zondag 26 maart 2006 16:57 schreef HuubTuub het volgende:
wanneer gaat het hier nou weer gezellig worden, zoals bastognekoeken op de zondagmiddag bij de koffie? (roze koeken mag ook)
Het is hier altijd gezellig?quote:Op zondag 26 maart 2006 16:57 schreef HuubTuub het volgende:
wanneer gaat het hier nou weer gezellig worden, zoals bastognekoeken op de zondagmiddag bij de koffie? (roze koeken mag ook)
Heb ik wel lekker minder lang last van 't broeikaseffect etc.quote:
zonder saus zekerquote:Op zondag 26 maart 2006 17:03 schreef wizarddragon het volgende:
Maar goed, ik ga saté's maken, dus mazzel
Ow de satésaus is er welquote:Op zondag 26 maart 2006 17:04 schreef petre86 het volgende:
[..]
zonder saus zeker.. nepsaté
ga ik met het woest gevaarlijke zwart-witte beest lopen tussen de dijken hier... grrrrr
Ah, weer dat handjequote:
Tsja dat zijn ook prinsesjes, alleen wel vieze prinsesjesquote:en K3 is op TV, das belangrijker he
Toontje lagerquote:Op zondag 26 maart 2006 17:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
#.. Zóveel te doen... ik heb nog zoveel te doen ..#
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |