helemaal nietquote:Op zondag 26 maart 2006 16:53 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Weet je dat je een jaartje ernaast zit?
Ha-ha, jij gaat lekker eerder dood.quote:
"Het begon allemaal deze morgen in mijn melkherberg" - Ned 3quote:Op zondag 26 maart 2006 16:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nah, alsof hetero's niet kunnen rellen..
roze koeken zitten nog in de kastquote:Op zondag 26 maart 2006 16:57 schreef HuubTuub het volgende:
wanneer gaat het hier nou weer gezellig worden, zoals bastognekoeken op de zondagmiddag bij de koffie? (roze koeken mag ook)
Het is hier altijd gezellig?quote:Op zondag 26 maart 2006 16:57 schreef HuubTuub het volgende:
wanneer gaat het hier nou weer gezellig worden, zoals bastognekoeken op de zondagmiddag bij de koffie? (roze koeken mag ook)
Heb ik wel lekker minder lang last van 't broeikaseffect etc.quote:
zonder saus zekerquote:Op zondag 26 maart 2006 17:03 schreef wizarddragon het volgende:
Maar goed, ik ga saté's maken, dus mazzel
Ow de satésaus is er welquote:Op zondag 26 maart 2006 17:04 schreef petre86 het volgende:
[..]
zonder saus zeker.. nepsaté
ga ik met het woest gevaarlijke zwart-witte beest lopen tussen de dijken hier... grrrrr
Ah, weer dat handjequote:
Tsja dat zijn ook prinsesjes, alleen wel vieze prinsesjesquote:en K3 is op TV, das belangrijker he
Toontje lagerquote:Op zondag 26 maart 2006 17:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
#.. Zóveel te doen... ik heb nog zoveel te doen ..#
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |