quote:
Eens een sissy, altijd een sissyquote:ik voel me flauw
Tsja heb ik soms ook weleensquote:mun zus vond dat ik vervelend werd
maar jij plaagt dan terugquote:Op zondag 26 maart 2006 03:47 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
[..]
Eens een sissy, altijd een sissy![]()
[..]
Tsja heb ik soms ook weleens![]()
Ah, dat handje weerquote:
Ik heb daarmee mezelf wel een beetje onsterfelijk gemaakt hequote:en met die kalkaanslag-kamertjes in de titel moest je wel ff reageren he?
heb jij last van kalkaanslag in je douche dan?quote:Op zondag 26 maart 2006 04:07 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ah, dat handje weer. Kan ik niks aan doen dat je een makkelijk doelwit bent
.
[..]
Ik heb daarmee mezelf wel een beetje onsterfelijk gemaakt he. Ach ja waarom niet?.....hmm eigenlijk ook waarom wel?
![]()
Nope, bij laatste check was ie nog schoonquote:Op zondag 26 maart 2006 04:12 schreef petre86 het volgende:
[..]
heb jij last van kalkaanslag in je douche dan?
Kijken of het me ook staatquote:en jah, dat handje weer
en de tong
makkelijk doelwit?![]()
![]()
Deze serie is niet alleen maar voor homo's. Het maakt niet uit of je HE, HO, LE, Bi of weet ik veel bent, iedereen mag meepraten.quote:Op zondag 26 maart 2006 04:38 schreef rudedeltadude het volgende:
is deze serie eigenlijk alleen voor homo's ?
ik slapen?quote:Op zondag 26 maart 2006 04:18 schreef wizarddragon het volgende:
Zeg prinses, wanneer ga je slapen, want ik wil ook gaan eten he
zolang je mensen maar in hun waarde laat ( uitzonderingen daargelatenquote:Op zondag 26 maart 2006 04:38 schreef rudedeltadude het volgende:
is deze serie eigenlijk alleen voor homo's ?
Hoe moet ik dat weten meneer anoniemquote:
Sorryquote:
Owja jij bent het container mannetje van de stavanger wegquote:Op zondag 26 maart 2006 05:01 schreef LuQas het volgende:
[..]
Sorry
Mijn ketting was er afgevallen dus ik moest helemaal vanaf de Admiral de Ruyterweg naar huis lopen
en hoe voel je je daarbij?quote:Op zondag 26 maart 2006 06:04 schreef Tichelaar het volgende:
Ik struikelde zowat over een condoom
Wat fijn, dat ik gelijk heb.quote:Op zondag 26 maart 2006 10:37 schreef HuubTuub het volgende:
maar... maar... je wordt toch als hoosmoo geboren, da's toch geen cursus die je doet.
Volgens mij wil je weten of ik nieuw en recentelijk pas in dit topic ben gaan posten. Ja, daar zou je misschien wel gelijk in kunnen hebben.
Nee, ik ben een piepjonge homo.quote:Op zondag 26 maart 2006 10:41 schreef HuubTuub het volgende:
heb je dat graag? Gelijk...
In topic #1305 heb ik ook nog iets gepost, daarna is het iets minder geworden.
Ben jij dan een ouwe homo?
Sinds Augustus vorig jaar, niet echt dus.quote:Op zondag 26 maart 2006 10:49 schreef HuubTuub het volgende:
maar ben je een oude homo in het topic?
Ja.quote:Op zondag 26 maart 2006 10:52 schreef HuubTuub het volgende:
maar dus wel een meer regelamtige bezoeker
Laat ik zeggen dat niet iedereen mij hier even lief vindt.quote:Op zondag 26 maart 2006 10:56 schreef HuubTuub het volgende:
Bevalt het hier of valt het regelmatig vies tegen?
*snif* Ja, dokter.quote:Op zondag 26 maart 2006 11:03 schreef HuubTuub het volgende:
Daaruit maak ik op dat je dat wel het liefst zou hebben.
Ik zie een trend, graag gelijk hebben... iedereen zou je misschien lief moeten vinden...
Loop je hier vaker tegenaan?
Wil je erover praten?
Het is toch een stille zondagochtend.
Maar hoe kwam je er dan op om op een stille zondachtochtend hier te gaan posten?quote:Op zondag 26 maart 2006 11:12 schreef HuubTuub het volgende:
kut... daar heb ik nou helemaaaaaaaaaaaaaaal geen zin in. Het is weekend en nog wel een uur korter ook.
Ik constateer iets en ik vond het belangrijk om effe te melden.quote:Op zondag 26 maart 2006 11:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Maar hoe kwam je er dan op om op een stille zondachtochtend hier te gaan posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |