Net nu het donderdag is geweest?quote:
Hoop ik ook.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:55 schreef davidov het volgende:
mja dat kan je als een minpunt zien maar dat is het juist niet
Ik hoop alleen dat mensen genoeg over houden zodat ze volgende week dat weer massaal aan mn vereniging kunnen uitgeven![]()
Twee broodjes doner. Patat en een grillburger bij de Febo. Een portie falafel.quote:
Febo is keiver lopenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:13 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Twee broodjes doner. Patat en een grillburger bij de Febo. Een portie falafel.
Stadionplein?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Febo is keiver lopen
Ik ga wel naar de AH denk.
Ik ga wel pizza halen ofzo..of pannenkoekenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:19 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Stadionplein?
Dan ga je toch naar de snackbar?
Of een stukje Geza.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ga wel pizza halen ofzo..of pannenkoeken
jajajajajaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:00 schreef Waxxer het volgende:
Zozozozozozozoooo....
Echt, als ik érgens een adrenalinestoot van krijg, is het na een dag werkenquote:
Pas maar op straks studeer je nog afquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Echt, als ik érgens een adrenalinestoot van krijg, is het na een dag werkenvreselijk
Heb nog nooit zoveel aan mijn studie gedaan als deze week
Jaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:30 schreef davidov het volgende:
[..]
Pas maar op straks studeer je nog af
Hmm zei je wat?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgens mij produceer ik geluidsoverlast
Hoor je het, Alex?
Nee.quote:
Doen jullie eens leuke dingetjes posten om mij te vermaken!quote:
Ik heb blauwe plekken omdat een meisje van 7 me van het bed afduwde.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Broertje heeft een blauwe plek van mij, een geschopte console, een bijt v/d hond en hoofdpijn.
(samenvatting van het laatste uur hier)
Mijn neefje van 5 gooide vorige keer zn autootje tegen m'n heupquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:54 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb blauwe plekken omdat een meisje van 7 me van het bed afduwde.
Ik ben zo'n watje.
Bah! Slaan!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mijn neefje van 5 gooide vorige keer zn autootje tegen m'n heup(auw)
Nee!quote:
Handje voor de mond, en dan slaan.quote:
M'n neefje sla ik niet!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:59 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Handje voor de mond, en dan slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |