quote:Op zondag 26 maart 2006 13:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ken ik niet.
'k Ga ook eens even wat negermuziek luisteren... *zap*
Ik waarschuwde je alleen maar.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:10 schreef creno het volgende:
[..]
ik had geen zin om de verloren topics terug te lezen !
Nee, deze:quote:Op zondag 26 maart 2006 13:11 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]
Da's pas een gangsta-neger.
quote:Heej dudes, ik ben ..Stijn
Ik ben 16 jaar (jupz, ik ben geboren in 1989 )Ik ben een gothic. Ik houd veel van zwart, maar óók vrolijke kleuren..ik kleed me meestal naar t seizoen (ik ben dus níet depressief omdat ik zwart draag)
Ik ben een open..Ik praat heel makkelijk over gevoelens, angsten enzo
Ik ben ook een verzorgd persoon, (naar mijn stijl dan he .
Ik gebruik trouwens ook gebruik make-up, bijvoorbeeld eyeliner en nagellak (meestal donkere kleuren)
quote:Op zondag 26 maart 2006 13:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik luister naar P!nk. Wat ik gewoon goede pop vind.
Wat is er met de i gebeurd¿quote:Op zondag 26 maart 2006 13:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik luister naar P!nk. Wat gewoon goede pop is.
Geen idee.quote:
quote:Op zondag 26 maart 2006 14:51 schreef DennisMoore het volgende:
http://members.home.nl/jan.pieter/Kiyo-01-Noor.mp3
quote:Op zondag 26 maart 2006 14:51 schreef DennisMoore het volgende:
http://members.home.nl/jan.pieter/Kiyo-01-Noor.mp3
Het heet dan ook 'warm noise from Japan'quote:
Het werkt op mn zenuwenquote:Op zondag 26 maart 2006 15:15 schreef DennisMoore het volgende:
http://members.home.nl/jan.pieter/Kiyo-08-WayOut.mp3
'k Vind het wel een fijne CD..
Rijkquote:
quote:Op zondag 26 maart 2006 15:20 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Rijk
(Ik heet trouwens geen BB Koning, ik heb Koning achter mn naam geplakt. Ik heet in het echt BB
Hoe kom jij eigenlijk aan jouw naam? Zijn jouw ouders kakkersBij jouw naam moet ik aan Rijkman Groenink denken, topman bij ABN Amro. )
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is your crotch hungry girl, 'cause it's eating your pants!
quote:Op zondag 26 maart 2006 15:26 schreef TehRockstar het volgende:
[..]En je woont in het betere gedeelte van AmsterdamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bb_koning.hyves.nl
Ooit.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:28 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
En je woont in het betere gedeelte van Amsterdam![]()
Ik ben tuig uit de Bijlmerquote:
quote:Op zondag 26 maart 2006 15:26 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Familie van Frank?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Love is all you need to know, and all you need to know is: Love is all you need.... to know
Je hebt lang haarquote:
Liver schaar ik me bij de langharige kunstenaars/vrije geestenquote:Op zondag 26 maart 2006 15:34 schreef davidov het volgende:
[..]
Je hebt lang haarhou iemand anders voor de gek wil je
Alleen omdat jij er imbeciel uit zou zien met lang haar, betekent niet dat iedereen met lang haar, tuig is.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:34 schreef davidov het volgende:
[..]
Je hebt lang haarhou iemand anders voor de gek wil je
david heeft stekeltjesquote:Op zondag 26 maart 2006 15:36 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Alleen omdat jij er imbeciel uit zou zien met lang haar, betekent niet dat iedereen met lang haar, tuig is.
Jawelquote:Op zondag 26 maart 2006 15:36 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Alleen omdat jij er imbeciel uit zou zien met lang haar, betekent niet dat iedereen met lang haar, tuig is.
Stekeltjes of iig kortquote:
quote:Op zondag 26 maart 2006 15:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
ik doelde op iemand anders.. maar het was ooit aaibaar ja
Ja, maar er was nog iemand dat ooit tegen davidov zei.. en dat was ik nietquote:Op zondag 26 maart 2006 15:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
je verdraait mijn woorden
"davidovs haar is aaibaar volgens Vlarp" was het dus eigelijk
wil je daar iets mee suggereren?
Langharig werkschuw tuig dus.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:36 schreef BB_Koning het volgende:
Liver schaar ik me bij de langharige kunstenaars/vrije geestenen dus niet bij langharig tuig
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |