hahaha, die heb ik wel in huis. De duo Bastogne, zijn toch iets minder dan het origineel.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:41 schreef creno het volgende:
hmmm, geef mij maar een bastogne koek
Roze Koeken!quote:Op zondag 26 maart 2006 12:40 schreef HuubTuub het volgende:
Ik vond roze koeken weer zo overdreven...
eerlijk gezegd heb ik nooit pennywafels in huis, maar dat kwam het eerste in me op.
Had je goed gekauwt? of had je klontjes?quote:Op zondag 26 maart 2006 12:45 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb laatst overgegeven door die amandelbastognekoeken.
God, wat een vieze teringzooi is dat, zeg. Jakkie-bah!
negerzoenen buyszoenenquote:Op zondag 26 maart 2006 12:44 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
hahaha, die heb ik wel in huis. De duo Bastogne, zijn toch iets minder dan het origineel.
Gewoon Old Skool Bastogne is het beste.
Ik had de verkeerde gekocht en zag niet dat er van die vieze amandeltroep opzat.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:47 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Had je goed gekauwt? of had je klontjes?
Gelukkig hou je van kotsen.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:50 schreef TehRockstar het volgende:
Ik had de verkeerde gekocht en zag niet dat er van die vieze amandeltroep opzat.
Iel, ik kan me identificeren met een oude meneer.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:50 schreef HuubTuub het volgende:
Ja, wel die van Buys. De Dickmans zijn net isolatieschuim met een laagje choco
Dat zijn toch Duitse?quote:Op zondag 26 maart 2006 12:50 schreef HuubTuub het volgende:
De Dickmans zijn net isolatieschuim met een laagje choco
quote:In Österreich seit 1988 in und um aller Munde ist Super Dickmann’s der Große unter den Küssen.
Wer kennt ihn nicht, den Slogan „Mann, ist der Dickmann“? Unter diesem Motto wurde Super Dickmann´s aus dem Hause Storck schnell zum beliebten Schokokuss, der auf keiner Party fehlen darf.
Ergänzt um Mini Dickmann’s sorgt dieses fröhliche Duo für allerlei Spaß bei Groß und Klein.
Niet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is your crotch hungry girl, 'cause it's eating your pants!
Hij zei meneer tegen mequote:Op zondag 26 maart 2006 12:51 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Iel, ik kan me identificeren met een oude meneer.
quote:Op zondag 26 maart 2006 12:52 schreef TehRockstar het volgende:
Niet!
'k Vind het wel mooi zoals de spoiler inspringt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee, ik meen zoiets ooit van je gelezen te hebben.
Ik zeg ook weleens 'meneer' tegen vrouwen, dus zo bijzonder ben je niet.quote:
Hij houdt je wel bezig he?quote:
Juultje toevalligquote:Op zondag 26 maart 2006 12:56 schreef LuQas het volgende:
[..]
Hij houdt je wel bezig he?
Ik sprak gisteren een jongen die ik al tijdje vaag ken van af en toe hallo zeggen en hoe gaat het, kwam hij gisteren semi-grappig met de vraag of hij eens aan mijn onderbroeken mocht ruiken en likken. Ik vond het toch een beetje naar.
Niets. Maar Buys liet zich onder druk zetten door een of ander blatend groepje Surinamers van een of andere anti-slavernij-actiecommiteetje. Ofzo.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:55 schreef creno het volgende:
wat is er eigenlijk discriminerend aan negerzoenen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |