Voor de mensen die de eerdere trackmania spellen niet kennen: Het is een enorm over the top variant op het oude 4d stunts. Een arcade racer waarmee je de meest belachelijke banen kan bouwen en over kan racen.quote:TM NATIONS VEROVERT DE WERELD!
Exclusief op TM-radio, werd het grote nieuws onthuld dat Nadeo een partnerschap heeft aangegaan met het grootste gaming competitie orgaan in de wereld (ESWC). Speciaal voor de 2006 editie zal Nadeo een unieke versie van hun TrackMania spel crëren genaamd TrackMania: Nations. Dit spel zal enkele specifieke gameplay modes zoals een speciale team mode en de world 1vs1 modus bevatten die gebruikt zal worden om het spel in z'n officiële hoedanigheid te spelen en zo mee te dingen.
Het spel bevat 1 omgeving (stadium) met een nieuwe gameplay en racewagens en natuurlijk ook unieke bouwblokken. Dit spel is dus geen uitbreiding of vervolg op TrackMania Original of Sunrise maar bestaat naast deze twee games als een soort van Nadeo paradepaardje dat klaar is om de wereld te veroveren en niet-ingewijden te laten kennis maken met de TrackMania spirit. Bovendien zal het spel volledig gratis zijn maar het zal wel sponsoring content bevatten.
TrackMania is dus ook meteen als officiële dicipline aangenomen door de ESWC, welke een kleine duizend kampioenen van meer dan 50 landen zal laten strijden in het grootste wereldkampioenschap voor online games. TrackMan staat samen naast andere games zoals quake4 en counterstrike CS!
Ik heb hem gedownload maar nu? In welke map moet hij?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:32 schreef Fir3fly het volgende:
Teeveepee.
Graag feedback op mijn nieuwe track![]()
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=98515#auto
Kopieer hem naar Gamedata/Tracks/Challenges/My Challengesquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:48 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik heb hem gedownload maar nu? In welke map moet hij?
Je bedoelt in de loopings? De meeste mensen vinden daar camerastand 3 het makkelijkst...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:50 schreef Fittslickare het volgende:
De baan is wel leuk Fir3. Vind alleen het camera standpunt een beetje irritant, ik bepaal liever zelf met welke stand ik rij over de track...
Wilde hem net toevoegen maar ik kom momenteel niet op de tm-echange site.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:32 schreef Fir3fly het volgende:
Teeveepee.
Graag feedback op mijn nieuwe track![]()
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=98515#auto
even opnieuw downloadenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:35 schreef Mauro het volgende:
Ik krijg continue deze foutmelding als ik het programma wil installeren.
Waar zou dat aan kunnen liggen?
[afbeelding]
Of speelt dit alleen maar onder linux?
PC zonder videokaart? hoe doe je dat?quote:Op zondag 26 maart 2006 17:41 schreef JumperJack het volgende:
gespeeld op een PC zonder videokaart. gaat niet zo goed... denk dat er maar een stuk of 10 beelden per seconde waren![]()
gelukkig doet ie het op de andere PC wel goed![]()
heb volgens mij nu iets van 1400 punten... hoeveel de anderen hier???
videokaart is geintergreerd aan het moederbord (ofzo). komt wel vaker voor bij pure werkpc's die absoluut geen moeilijke videokaarten nodig hebbenquote:
3038.1, sta nu 388ste van Nederland.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:41 schreef JumperJack het volgende:
heb volgens mij nu iets van 1400 punten... hoeveel de anderen hier???
speel al 2 maanden geen TMN meer, gek dat ik 14000e van de wereld sta hèquote:Op zondag 26 maart 2006 17:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
3038.1, sta nu 388ste van Nederland.![]()
Even pimpen met mijn scores hoor
Nee, als ik 2 dagen niet speel sta ik ook zo weer op de 800 plaats van Nederlandquote:Op zondag 26 maart 2006 18:39 schreef JumperJack het volgende:
[..]
speel al 2 maanden geen TMN meer, gek dat ik 14000e van de wereld sta hè![]()
Ja, en da's prima... maar daarna moet je terugschakelen naar 'custom', zodat de keuze van de speler gebruikt wordt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je bedoelt in de loopings? De meeste mensen vinden daar camerastand 3 het makkelijkst...
Aha, bedankt voor de tip. Ik zal het aanpassenquote:Op maandag 27 maart 2006 02:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, en da's prima... maar daarna moet je terugschakelen naar 'custom', zodat de keuze van de speler gebruikt wordt.
Wat jij echter doet is overschakelen naar een vast 3rd person camerastandpunt, ipv naar custom. En da's kut... Verder is het wel 'n toffe baan, trouwens... verdacht lastig.
Ik vind hem wel leuk, alleen een beetje..standaard.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:37 schreef Fittslickare het volgende:
Ok, heb er nog 1 gemaakt.
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=100472#auto
Deze vind ik persoonlijk leuker
Ik ben nieuwsgierig, vertel!quote:Op zondag 26 maart 2006 21:06 schreef e-wok het volgende:
behalve een track ben ik nu met totaal iets anders bezig
later meer info.
Je werkt met twee mediatracker-triggers... de ene gebruik je om de camera op 3 te zetten, de tweede (na de loop) gebruik je om de camera op 'custom' te zetten.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:23 schreef Fittslickare het volgende:
Hoe kan ik er voor zorgen dat de camera weer terug gaat naar de stand waar iemand mee aan het rijden was na een loop? Ik krijg het alleen voor elkaar om camera stand 3 voor een aantal seconden aan te laten staan, dus als iemand wat langzaam door de looping gaat zit de camera al weer op de oude stand voordat hij/zij de loop door iswat irritant kan zijn... HELP!!
Ik vind ze allebei wel tof... 'k hou wel van dat soort loeisnelle banen vol wallrides.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:37 schreef Fittslickare het volgende:
Ok, heb er nog 1 gemaakt.
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=100472#auto
Deze vind ik persoonlijk leuker
Wat 'n toffe baan... Al vrees ik dat veel mensen hem te lastig vinden en dus laag gaan waarderen, maar ik zie 'm graag op de server verschijnen.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:41 schreef Fittslickare het volgende:
Het is geluk met de camera's thx Jordy![]()
Nieuwe track http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=102176#auto
Je banen zijn best leuk. Zitten iig leuke stukken in, maar ik vind ze toch iets te kaal. Sowieso zit er geen tot weinig scenery in, dat maakt een track toch altijd een stuk leuker vind ik (met dus). En verder is 't een beetje erhm, simpel i guess. Voor m'n gevoel hadden je banen veel leuker gekunt met wat andere (/meer verschillende) baanelementen erin. Alsnog leuk thoquote:Op maandag 27 maart 2006 23:41 schreef Fittslickare het volgende:
Het is geluk met de camera's thx Jordy![]()
Nieuwe track http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=102176#auto
De kunst is natuurlijk om een goede balans aan te brengen...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:04 schreef Jordy-B het volgende:
'k vind scenery vaak juist overbodig... 'k word echt niet blij van 'n ovaaltje waarvan m'n computer op hol slaat omdat de maker iets te druk is geweest met het aanbrengen van versiering...
ik vind em wel leukquote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:02 schreef Fittslickare het volgende:
Ja klopt, inrichte van de banen ben ik niet zo goed in.. Mja ik zal morgen is wat anders gaan maken dan ben ik toch vrij
Ik vind jouw tackle.two track erg leuk eigenlijk, jammer dat de rest het niet met me eens isquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:25 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
De kunst is natuurlijk om een goede balans aan te brengen...
Gisteren heb ik mijn derde track afgerond, kijken of ik die ook op TMN exchange kan pleuren vanavond.
Thanksquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:50 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind jouw tackle.two track erg leuk eigenlijk, jammer dat de rest het niet met me eens is![]()
Als je die bochten ervoor een beetje goed doorkomt, kun je die sprong met gemak in één keer halen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:28 schreef Jordy-B het volgende:
Die checkpoint na die bult...(tussen de wallrides in, geloof ik)
Die's beroerd en haalt je hele baan omlaag... verder is 'ie zoals je andere banen.
Kom vanavond ook wel even op de fok server, even wat custom trakkies uit proberenquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:42 schreef kree het volgende:
stuk of 10 nieuwe tracks toegevoegd op de fok! server die ik kreeg via de mail en dit topic
Heb er geen 1 zelf getest. Dus ik let wel weer op de trackscores
Wat is het criterium om op de server te blijven? Een score van boven de 10 met een 'aardig aantal' stemmen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:42 schreef kree het volgende:
stuk of 10 nieuwe tracks toegevoegd op de fok! server die ik kreeg via de mail en dit topic
Heb er geen 1 zelf getest. Dus ik let wel weer op de trackscores
Ja dat moet ik nog even doenquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:51 schreef Jordy-B het volgende:
Kan je dan ook de laagstscorende tracks weghalen?
Ik kijk meestal naar de gemiddelde trackscore en van de tracks die daaronder scoren haal ik er een paar (laagstscorende) weg.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:52 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Wat is het criterium om op de server te blijven? Een score van boven de 10 met een 'aardig aantal' stemmen?
Lastige track, maat wel leuk. Leuk bedacht met dat 'doolhofje'quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:19 schreef Tackleberry het volgende:
Ah, fly heeft uiteraard meteen het record op Tackle.three te pakken...
Als je eenmaal doorhebt hoe die eerste jump het beste genomen kan worden is het een prima trackquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Lastige track, maat wel leuk. Leuk bedacht met dat 'doolhofje'![]()
Mijn eigen track Crossover viel minder in de smaak, omdat men de eerste jump niet kon halen
Thanks.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:52 schreef Fir3fly het volgende:
Lastige track, maat wel leuk. Leuk bedacht met dat 'doolhofje'![]()
Die is nieuw op de server neem ik aan? Ik zie hem oveigens op TMX staan, dus die download ik thuis wel even.quote:Mijn eigen track Crossover viel minder in de smaak, omdat men de eerste jump niet kon halen
Rode verhogingen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:16 schreef Tackleberry het volgende:
Kan iemand me overigens even uitleggen hoe ik die 'rode verhogingen' in de track kan knallen? Moeten die ergens 'overheen' gebouwd worden? Zo ja wat?
Als je goed kijkt naar de track van Fir3fly zie je die 'verhogingen' met die rode 'bolwanden'... Vlakke bovenkant en van die bolle wanden. Ik weet even niet hoe ik het gemakkelijk (goed) kan uitleggen, sorry.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:43 schreef Evil_Koekje het volgende:
Rode verhogingen?
Die zitten onder dezelfde categorie als de 'palen'.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:16 schreef Tackleberry het volgende:
Kan iemand me overigens even uitleggen hoe ik die 'rode verhogingen' in de track kan knallen? Moeten die ergens 'overheen' gebouwd worden? Zo ja wat?
Ik vraag niet waar ze zittenquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:59 schreef Fir3fly het volgende:
Die zitten onder dezelfde categorie als de 'palen'.![]()
Ah sorry, verkeerd begrepenquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:08 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Ik vraag niet waar ze zittenmaar hoe je ze kunt plaatsen. Op de normale manier lukt het me in ieder geval niet.
Hmmm, kutbaan.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:43 schreef Henkmanz het volgende:
gedaan.. All Star #1 heet-ie.. misschien dat iemand hem wil uitproberen?
Hij is véél te verneukeratief... Er zitten best geinige stukjes in, maar over het algemeen ben je meer bezig met je auto op de baan te houden, dan echt met racen. En da's gewoonweg niet leuk.quote:
En niet vergeten: daarna weer terug naar customquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:54 schreef Jordy-B het volgende:
Oh ja... en kijk even naar de mediatracker (zie de handleiding in de installatiemap). Hiermee kan je bijvoorbeeld het camerastandpunt naar 1st person (num 3) zetten voor de looping en/of de wallride.
Bedankt voor je kritiek en tipsquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:54 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hij is véél te verneukeratief... Er zitten best geinige stukjes in, maar over het algemeen ben je meer bezig met je auto op de baan te houden, dan echt met racen. En da's gewoonweg niet leuk.
Lastige stukjes zijn prima, maar met mate... en ook geen dingen neerzetten die overduidelijk bedoeld zijn om je te laten crashen... Bijvoorbeeld die lange turbo met dat hobbeltje erna, waardoor je totaal tegen 't principe in op de rem moet om maar niet uit de baan gewipt te worden. Of die verhoging met die bocht, vlak na de start... En de baan geeft de indruk uit twee delen te bestaan... Een langzaam, verneukeratief deel en een snel stuntdeel. Ik vond het stuntdeel véél leuker. Ik zou dat stuntdeel dan ook verder uitwerken tot één volwaardige baan...
Maar zoals 'ie nu is, is hem (zelfs al zou 'ie op de server verschijnen) geen lang leven beschoren...
Ik ben dus blij dat je hem eerst op het forum post, ipv hem gelijk naar kree te mailen... op deze manier kan je er nog aan schaven, voordat 'ie op de server geplaatst wordt. Hebben wij een stuk meer plezier van, en hij heeft een langer leven op de server.
Oh ja... en kijk even naar de mediatracker (zie de handleiding in de installatiemap). Hiermee kan je bijvoorbeeld het camerastandpunt naar 1st person (num 3) zetten voor de looping en/of de wallride.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:08 schreef Henkmanz het volgende:
Die moet je gewoon hoger dan de grond bouwen.. dan staan ze er gewoon. Heel simpel.
En meer dan één tile.
Klopt, het is gelukt, thanks.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:10 schreef Fir3fly het volgende:
Maar zoals Henkmanz zegt, gewoon wat verhogen en dan een rechthoekje er mee maken
Ik heb eens zitten kijken, maar er is geen racecamera die terugschakelt naar de voorkeur van de racer. Ik kan hem in ieder geval niet vinden. Als je 'camera custom' doet, moet je em zelf instellen (in de mediatracker)quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:32 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
En niet vergeten: daarna weer terug naar custom
Bekijk het eens van de andere kant: als je de banen in één keer helemaal onder de knie hebt, is er niet echt een uitdaging om een strakke ronde neer te zetten...quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:08 schreef dop het volgende:
waarom is de fok server altijd met van die ..... circus banen
je moet er vaak racen anders ben je kansloos
dat heb ik bijna elke ochtendquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:41 schreef Oldbie het volgende:
Ik heb vandaag mijn eerste podiumplaats gehaald
Lol. Gelukkig is dat subjectiefquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:55 schreef Jordy-B het volgende:
't ging er niet zozeer om dat 'ie lastig was, maar dat 'ie gewoon niet leuk was.
Leuke trackquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:00 schreef Fir3fly het volgende:
Heb mijn track geupdate, alles is nu beter aangegeven.
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=101173#auto
ik snuffel graag een beetje rond en wil niet altijd op de zelfde server rijdenquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:54 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Bekijk het eens van de andere kant: als je de banen in één keer helemaal onder de knie hebt, is er niet echt een uitdaging om een strakke ronde neer te zetten...
Tot op heden waren de ergste tracks dat je de volle zeven minuten nodig had voordat je een track doorhad... Maar dat waren dan ook echt de irritantere tracks...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:16 schreef dop het volgende:
ik snuffel graag een beetje rond en wil niet altijd op de zelfde server rijden
als een track eerst 20 keer moet worden gereden voor je kunt finischen dat word het wat vervelend.
het mag van mij iets meer het midden houden tussen track kennis en rijders kwaliteid.
Zet wel een beetje een fatsoenlijke tijd neer, staat zo stom als je met een eerste rit meteen de author tijd verbetert... (ja, dat gebeurt soms echt...)quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:56 schreef e-wok het volgende:
Ik moet alleen nog een intro neerzetten, na een testrit is mn baan dan klaar.
zoals tackle threequote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:34 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Tot op heden waren de ergste tracks dat je de volle zeven minuten nodig had voordat je een track doorhad... Maar dat waren dan ook echt de irritantere tracks...
Dat zal niet gebeuren, zie mn andere tracksquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:06 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Zet wel een beetje een fatsoenlijke tijd neer, staat zo stom als je met een eerste rit meteen de author tijd verbetert... (ja, dat gebeurt soms echt...)
Hele leuke track.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:50 schreef Evil_Koekje het volgende:
Zo, ff paar daagjes niet gespeeld, maar ik ben weer in da house.
M'n nieuwe track is ook af.
Klik
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, en of 'ie serverwaardig is. Ben d'r nog redelijk lang mee bezig geweest, zelf best tevreden met het resultaat.![]()
Ik gok dat 'ie goed te doen is, alleen de laatste loopsessie zou wat lastig kunnen zijn de eerste keer, maar als je die eenmaal door hebt wil 'ie best.
Kree, als ik positieve reacties krijg gooi je 'm dan op de server?
Heb hem op de server gezet.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:50 schreef Evil_Koekje het volgende:
Zo, ff paar daagjes niet gespeeld, maar ik ben weer in da house.
M'n nieuwe track is ook af.
Klik
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, en of 'ie serverwaardig is. Ben d'r nog redelijk lang mee bezig geweest, zelf best tevreden met het resultaat.![]()
Ik gok dat 'ie goed te doen is, alleen de laatste loopsessie zou wat lastig kunnen zijn de eerste keer, maar als je die eenmaal door hebt wil 'ie best.
Kree, als ik positieve reacties krijg gooi je 'm dan op de server?
Sorry, maar rechtdoor rijden bij een kruising noem ik niet moeilijk...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:54 schreef bonke het volgende:
zoals tackle three
je zoekt je rot
die kreeg van mij ook een 1( lekkerpuh )
Boehoe, daar gaat mn CrossOverquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:33 schreef kree het volgende:
[..]
Heb hem op de server gezet.
Morgen ga ik weer is met de bezem door de tracks. En worden slecht scorenende tracks verwijderdt.
Ik denk dat het met de kleurcode te maken heeft.quote:Op zondag 2 april 2006 02:55 schreef Evil_Koekje het volgende:
Kree, in de statistics, en op de server staat soms "AO Sixtyniner [Koekjesmonster II]" , enig idee waarom die AO ervoor staat?
Is de server nu weer helemaal up to date?quote:Op zondag 2 april 2006 14:17 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk dat het met de kleurcode te maken heeft.
zo staat die op de server: $FAO Sixtyniner $FFF [Koekjesmonster II].Challenge.Gbx
ik denk dat het eerste stukje $FA0 moet zijn ipv $FAO.
Snel snel.....ik heb zin in nieuwe tracks....quote:Op zondag 2 april 2006 15:19 schreef kree het volgende:
Ja volgende tracks (alles onder gemiddelde(12) zijn eruit)
Track votes score
=============================
Koekjesmonster 83 11.8
Oranje 73 11.8
The Sweeper 10 11.6
UpTheBend 68 11.4
Remix 80 11.4
OddWorld 47 11
Tackle.two 40 10.9
deep shit 39 10.9
Flatliner 90 10.6
CrossOver 16 10.6
battlestation 102 10.5
Pro A-1 62 10.3
Ximple 72 9.7
Backflip 16 9.4
Djoszee-Endurance#02 102 9.3
MONACO 103 8.5
Tackle.three 17 5.8
| +Spin+ | 15 1.3
Ga zo even de nieuwe tracks toevoegen
Ja hoor, heb er daar ook een paar uitgepakt.quote:Op zondag 2 april 2006 15:54 schreef e-wok het volgende:
bedankt kree. Ik zie nu nog niet welke tracks er nieuw op staan, maar hoop dat je naar mn links hebt gekeken.
Die's te lang...quote:
auteur medaille staat op 1.04 oid. Ik heb em al in 1.07 gedaanquote:Op zondag 2 april 2006 17:35 schreef Jordy-B het volgende:
Die's te lang...
de tijden zaten net ruim boven de 1.10...quote:Op zondag 2 april 2006 17:50 schreef e-wok het volgende:
[..]
auteur medaille staat op 1.04 oid. Ik heb em al in 1.07 gedaan
Zal ik binnenkort eens doen idd.quote:Op zondag 2 april 2006 15:55 schreef e-wok het volgende:
evil koekje, misschien een idee om je tracks op tmx te zetten
tof!quote:Op zondag 2 april 2006 17:55 schreef Evil_Koekje het volgende:
edit: gelijk maar gedaan
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=tracksearch&mode=1&id=112156#auto
Ah daarom zag ik em niet. Dom van mequote:Op zondag 2 april 2006 19:10 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Hmm zonet zat de xs4all server nog gewoon vol.
Dat is je score, had het bij de rest achter de naam vandaan gehaald, maar bij jouw vergetenquote:Op zondag 2 april 2006 19:40 schreef Jordy-B het volgende:
Wat is die 300 achter m'n naam, kree?
Gaat wel lukken, had ik nog even geen zin in vanmiddag.quote:Op zondag 2 april 2006 18:56 schreef e-wok het volgende:
[..]
tof!
Heb je nog hulp nodig voor screenshots of geef je daar niet om?
quote:Op zondag 2 april 2006 19:50 schreef Fir3fly het volgende:
Die track Indoors is echt belachelijk.
Heb eens gekeken, deze track heeft 21525 coppers (daar staat die c voor, vroeger moest je coppers unlocken om banen te kunnen bouwen) en dat is dus echt teveel. 7000 is eigenlijk wel het maximum voor een goede server baan.quote:Op zondag 2 april 2006 19:55 schreef e-wok het volgende:
Hmm, er staat niet bij hoeveel coppers maar aan het plaatje te zien een heleboel.
Die laatste track van jou is echt vet. Geen baan die je een aantal keer moet spelen, zoals je andere tracks. Heb je een award gegeven + k*ttijd neergezet op tmx. Nu nog even de mediatracker lerenquote:Op zondag 2 april 2006 20:12 schreef Evil_Koekje het volgende:
Gaat wel lukken, had ik nog even geen zin in vanmiddag.Thnx anyway.
Een van de tracks van Panis had voorheen al op de server gestaan...quote:Op zondag 2 april 2006 22:06 schreef JumperJack het volgende:
zitten de tracks van Panis die ik jullie had getipt er al bij???![]()
en hoe kan je eigenlijk ingame stemmen![]()
echt waarquote:Op zondag 2 april 2006 22:21 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Een van de tracks van Panis had voorheen al op de server gestaan...
Sixtyniner? Dankequote:Op zondag 2 april 2006 21:29 schreef e-wok het volgende:
Die laatste track van jou is echt vet. Geen baan die je een aantal keer moet spelen, zoals je andere tracks. Heb je een award gegeven
edit: De camera veranderd toch in de loops? En d'r zit tekst o.a. @ 't stuk voor de laatste loop? Zou wel raar zijn als dat bij jou niet zo was?quote:+ k*ttijd neergezet op tmx. Nu nog even de mediatracker leren
Was die andere track van Panis die track waarbij je die scheve jump naar de looping moest maken, ipv gewoon de weg volgen (beide routes werken wel, maar door de looping is zoveel seconden sneller)? Die was gaaf...quote:Op zondag 2 april 2006 22:47 schreef kree het volgende:
Volgens mij hebben die van panis er alle twee al opgestaan.
Maar ik heb er nu weer eentje bijgezet
Zie dat echt wel staan, wist toch niet of iets in moest voerenquote:Op maandag 3 april 2006 00:48 schreef Jordy-B het volgende:
[Fok!] dedicated linux
Had je kunnen weten als je 'n moment naar de openingspost had gekeken.
om het kort te houden :quote:Op maandag 3 april 2006 01:23 schreef Jordy-B het volgende:
heh? Jij vraagt altijd zonder eerst even zelf te kijken?
Dat is dezelfde track, Thunderboldquote:Op maandag 3 april 2006 00:43 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Was die andere track van Panis die track waarbij je die scheve jump naar de looping moest maken, ipv gewoon de weg volgen (beide routes werken wel, maar door de looping is zoveel seconden sneller)? Die was gaaf...
Bij deze track heb je dat ontbrekende stuk weg waardoor je 'n vrij hoge minimumsnelheid moet halen...
Roemloos ten onder gegaan...quote:Op zondag 2 april 2006 15:19 schreef kree het volgende:
Ja volgende tracks (alles onder gemiddelde(12) zijn eruit)
Track votes score
=============================
Tackle.two 40 10.9
Tackle.three 17 5.8
Mischien ze een beetje updaten en wat leuker maken. Dan kunnen ze wat mij betreft zo weer op de serverquote:
Tackle.four is onderwegquote:Op maandag 3 april 2006 12:55 schreef kree het volgende:
Mischien ze een beetje updaten en wat leuker maken. Dan kunnen ze wat mij betreft zo weer op de server
Eigenwijs hè...quote:
Misschien wel, misschien niet, we zullen het nooit weten. Maar ik heb er eerlijk gezegd niet meer aan gedacht om dat aan te passen. Misschien dat ik dat, samen met nog wat andere wijzigingen, nog doorvoer en vervolgens een update van Tackle.three op TMX zet.quote:Op maandag 3 april 2006 13:49 schreef Jordy-B het volgende:
Eigenwijs hè...
Als je van je derde baan die checkpoint na die bult nou gewoon had weggehaald, had je vast 'n hogere waardering gekregen...
Oke mooi, want volgens e-wok "Nu nog even de mediatracker leren" zit het er niet in. Dat is vreemd lijkt me?quote:Op maandag 3 april 2006 13:41 schreef Fittslickare het volgende:
Ja, camera stand gaat naar 3 en bij de laatste loop staat er ook wat geschreven.
Florentina is best leuk.quote:Op maandag 3 april 2006 16:47 schreef kree het volgende:
Ik denk dat deze er zoiezo af moeten:
Sprint1-7 9 3.8
The Long Haul 7 1.3
Indoors 4 1
Nazi's Base 2 1
die florentina scored nog redelijk. Heb hem zelf nog niet gespeeld, meer mensen die er problemen mee hebben?
Verder de tracks moet ik even handmatig door elkaar schudden. kan helaas niet automatisch, maar dat zal ik nog even doen vanavond of morgen
dat is Moving Power ZOOO GENIAALquote:Op maandag 3 april 2006 12:23 schreef Jordy-B het volgende:
ehm... nee. Die track met die scheve looping is een andere track dan die track met dat ontbrekende stuk...
k, nice.quote:Op maandag 3 april 2006 16:47 schreef kree het volgende:
Verder de tracks moet ik even handmatig door elkaar schudden. kan helaas niet automatisch, maar dat zal ik nog even doen vanavond of morgen
Niet als je PC daarop standaard vast loopt.quote:
dat dingetje achter de server betekent dat er iemand uit je buddylijst op de server zitquote:Op maandag 3 april 2006 17:41 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
k, nice.![]()
[..]
Niet als je PC daarop standaard vast loopt.
En wtf is dit, nog nooit eerder gezien?
[afbeelding]
florentina nooit gespeeld, maar mijn pc loopt al 5x per dag vast, en dat vind ik genoeg. en dat met mijn pc:quote:Op maandag 3 april 2006 18:10 schreef Fittslickare het volgende:
Mijn pc loopt ook vast op Florentina. En ik heb nou niet echt een slechte pc.
quote:[2006/04/03 23:44:55] <chat> [lin] lutk nie
[2006/04/03 23:45:28] <chat> [tersebasje] 1ste x dat ik hem deed lukte die ook niet
[2006/04/03 23:45:29] <chat> [lin] zijn jullie leuk? :p
[2006/04/03 23:45:42] <chat> [tersebasje] wat zie jij onder leuk????
[2006/04/03 23:46:10] <chat> [lin] lief?
[2006/04/03 23:46:38] <chat> [ome_ed] we zijn wel stoer!
[2006/04/03 23:46:44] <chat> [tersebasje] als je een meisje bent wil i k wel lief voor je xzijn hoor
[2006/04/03 23:46:57] <chat> [lin] aah
[2006/04/03 23:47:03] <chat> [lin] ja ik ben n meisje hor
[2006/04/03 23:47:23] <chat> [tersebasje] dan wil ik best lief zijn;)
[2006/04/03 23:48:57] <chat> [tersebasje] komt vanzelf goed:D
[2006/04/03 23:49:00] <chat> [lin] jak
[2006/04/03 23:49:25] <chat> [ome_ed] we zijn ook meisjes!
[2006/04/03 23:49:32] <chat> [tersebasje] wat is je naam meisje???
[2006/04/03 23:49:36] <chat> [lin] linda
[2006/04/03 23:49:50] <chat> [ome_ed] nou.....
[2006/04/03 23:50:21] <chat> [tersebasje] heb je msn??
[2006/04/03 23:50:25] <chat> [ome_ed] hoe kom jij aan die ster meisje>?
Heb je het over Black Velvet, van GanjaRider? Die staat gewoon op de Fok! server.quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:01 schreef Incolumis het volgende:
laatst op zo'n map gespeeld waar je eerst van bovenaf kijkt het 1e stuk, was volgens mij op 1 van de UT Twente servers. erg vette map
toch wel grappigquote:Op dinsdag 4 april 2006 01:26 schreef Linnert het volgende:
Ik zag het. Bij mij deed hij het![]()
Leuk die quote... als ik dat wist deed ik niet zo lijp![]()
100% mee eens. Ik rij meestal 3 a 4 banen op de fok server, daarna weer Nadeos. Vind Customs ook soms wel erg onoverzichtelijkquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:00 schreef Henkmanz het volgende:
Ik vind de nadeotracks veel leuker dan die custom tracks. Nadeobanen zijn over het algemeen vrij makkelijk uit te rijden zonder voorkennis, dat is met custom tracks wel anders...
Plus, de duitse en franse servers waar de nadeo (pro) tracks op staan boosten je ranking als een motherfucker, ik zit onderhand alweer aan de 2000 punten
100% mee oneens.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:06 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
100% mee eens. Ik rij meestal 3 a 4 banen op de fok server, daarna weer Nadeos. Vind Customs ook soms wel erg onoverzichtelijk![]()
eens met allebeiquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:18 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
100% mee oneens.Een beetje uitvinden hoe banen moeten enzo, ze verkennen, vind ik juist leuk om te doen. Daarnaast vind ik de meeste Nadeo tracks gewoon erg matig tot kut.
Vandaar dat ik vrijwel alleen op de Fok!server speel.
Ik ook niet (punten), maar d'r zijn gewoon leuke tracks en 't is er gezellig. Reden genoeg voor mij om gewoon lekker op de Fok! server te blijven.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:01 schreef JumperJack het volgende:
op de fok! server haal ik met mijn rank gewoon GEEN punten meer, zelfs als ik eerste wordtik sta namelijk 7000e
![]()
7000e van de wereld neem ik aan toch?quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:01 schreef JumperJack het volgende:
[..]
eens met allebei![]()
custom tracks zijn vaak erg leuk om uit te zoeken
nadeo tracks boosten je punten (maar wat zijn nou punten, de nederlanders mogen toch niet naar parijs, en als ze zouden mogen zou je nooit in de top3 belanden)
ik heb ook laatst in 2 uur van 1100 punten naar 3200 punten gehaald op een duitse serverdat ging lekker. heel de tijd 99.99
op de fok! server haal ik met mijn rank gewoon GEEN punten meer, zelfs als ik eerste wordtik sta namelijk 7000e
![]()
Jawel, maar aan het begin zou het tof zijn als de auto op je af vliegt of dat je em van boven ziet (camera path of camera custom) Ook in de hoge loop zou het tof zijn als de auto (voor een deel) op je af vliegt. Je mediatracker werkt wel, maar er is meer dan alleen maar incarquote:Op maandag 3 april 2006 00:33 schreef Evil_Koekje het volgende:
De camera veranderd toch in de loops? En d'r zit tekst o.a. @ 't stuk voor de laatste loop? Zou wel raar zijn als dat bij jou niet zo was?
das is idd black velvet van ganjarider:quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:01 schreef Incolumis het volgende:
laatst op zo'n map gespeeld waar je eerst van bovenaf kijkt het 1e stuk, was volgens mij op 1 van de UT Twente servers. erg vette map
Ah op die manier. Ja dat is waar, ik zal eens kijken wat voor onzin ik in mn nieuwere banen kan doen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:06 schreef e-wok het volgende:
[..]
Jawel, maar aan het begin zou het tof zijn als de auto op je af vliegt of dat je em van boven ziet (camera path of camera custom) Ook in de hoge loop zou het tof zijn als de auto (voor een deel) op je af vliegt. Je mediatracker werkt wel, maar er is meer dan alleen maar incar
ja, en ik heb in vroegere tijden nog 300e van de wereld gestaan, ongeveer rond de tijd dat de nummer één 2500 punten hadquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:38 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
7000e van de wereld neem ik aan toch?
Ik sta nu namelijk ong 1000e van NL en heb nog geen 3000 punten
Dat stukje heb ik lang mee zitten kutten, maar de bedoeling is uiteindelijk geworden dat je met zo'n snelheid aankomt dat je alle boosts gebruikt. Weet niet of je daar mee kan leven?quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:21 schreef Fittslickare het volgende:
Koekje, bij Julie and Candy II komt er na de eerste bocht een jump, daar spring ik telkens tegen de muur op waar de pijltjes naar beneden wijzen.
Ik vond 't juist wel fijn werken, ik wacht nog even andere reacties af voordat ik dat edit.quote:Ook de omgekeerde turbo's vind ik zwaar irritant en zie ik liever weggelaten. Rem liever zelf want met die turbo's maak ik de bochten veels te scherp of juist weer niet.
Danke.quote:[quote]
Voor de rest een leuke track.
Zal hem vanavond ff rijdenquote:Op woensdag 5 april 2006 15:29 schreef Tackleberry het volgende:
Zijn er al mensen die de nieuwe Tackle.three hebben gespeeld? Mijn eerste 'testcommentaren' waren erg positief, maar ik hoor het graag van nog wat meer mensen.
zou je wel willen weten hè...quote:Op woensdag 5 april 2006 16:26 schreef RedFever007 het volgende:
welke server was dat dan? de ktd?
Maar Pro banen duren wel rond de minuut toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 16:27 schreef JumperJack het volgende:
[..]
zou je wel willen weten hè...
TnkxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil ook zo'n goede internet verbinding !!quote:Op woensdag 5 april 2006 16:18 schreef JumperJack het volgende:
ik ga GOED de laatste tijd![]()
en dat komt omdat ik de laatste tijd (behalve op fok!) ook op DE duitse proserver met 64 man speel!!!
Man wel 6 hele honderdsten!!!quote:dit was op een PRO server, met bijna alleen maar mensen uit de top500!!!!!!!!!!!! en dan ZO EEN VERSCHIL MET DE NUMMER 2!!!!!!!!!!!!!!![]()
niks mis met florentinaquote:Op woensdag 5 april 2006 16:31 schreef Evil_Koekje het volgende:
Kree, mag Florentina van de server af, m'n PC blijft vastlopen bij die track somehow. En hij heeft ook maar een 9,9 dus aub?![]()
Ik krijg 't nogsteeds niet voor elkaar.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:53 schreef Fittslickare het volgende:
Even over een officieel [Fok!] team. Ga naar deze site: https://www.trackmanianations.com/indexUk.php#LadderTeam
dan scroll je naar beneden en vul je in.
Team: [Fok!]
password: 12345
dan klik je op join, en dan doen we mee met de officiele ladder![]()
De pagina vernieuwd ook bij mij. Staat dan Welcome Duurtlang en wat stats.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:35 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik krijg 't nogsteeds niet voor elkaar.
Bovenin staat zo'n inlogding, met Username en Password, dat vul ik en, druk op ok, en dan vernieuwd de pagina lijkt het. en authenticate account wil niet want ik heb geen key... now what?![]()
Opschepper.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:18 schreef JumperJack het volgende:
ik ga GOED de laatste tijd![]()
heb sinds midden februari niet meer gespeeld, en sinds 3 april speel ik weer. totaal na de rust periode maar 3 uur gespeeld, maar moet je DEZE grafiek bekijken![]()
![]()
[[url=http://xs75.xs.to/pics/06143/TMNglobalscore.jpg]afbeelding][/url]
![]()
en dat komt omdat ik de laatste tijd (behalve op fok!) ook op DE duitse proserver met 64 man speel!!!
en daar was ik zojuist toch goed!!! 11 keer achtereenvolgens in de top12!!! en ook nog eens 4 keer daarvan in de top3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
(heb vroeger in de top400 van de wereld gestaan, wil ik weer halen)
een screen om te bewijzen dat ik echt zovaak in de top3 heb gestaan![]()
[[url=http://xs75.xs.to/pics/06143/screentmn01.jpg]afbeelding][/url]
dit was op een PRO server, met bijna alleen maar mensen uit de top500!!!!!!!!!!!! en dan ZO EEN VERSCHIL MET DE NUMMER 2!!!!!!!!!!!!!!![]()
Nou je pc nog in orde....quote:Op woensdag 5 april 2006 16:18 schreef JumperJack het volgende:
---Blaat---
bf2 doet het inderdaad nog steeds nietquote:Op woensdag 5 april 2006 18:12 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Nou je pc nog in orde....
Ik speel alleen 's avonds en uurtje of 2. Puur en alleen om die collega's van mijn werk achter me te houden
Jumperjack, waarom doe je zo stoer? Ik heb onderhand een aantal keer bij je in de Xenonserver #1 gezeten en om nou te zeggen dat je echt imponeerde, nee. Ik ben zelf ook lang niet de beste, maar ik ga dan ook niet zo lopen schreeuwen...quote:
begrijp hetquote:Op woensdag 5 april 2006 19:03 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Jumperjack, waarom doe je zo stoer? Ik heb onderhand een aantal keer bij je in de Xenonserver #1 gezeten en om nou te zeggen dat je echt imponeerde, nee. Ik ben zelf ook lang niet de beste, maar ik ga dan ook niet zo lopen schreeuwen...
In deze server zitten best wat top500 mensen, maar om dan zo hysterisch te lopen schreeuwen als je eerste wordt gaat wel heel ver... Die banen zijn ook maar gewone nadeobanen hoor.
Oh trouwens, als je echt vaak eerste wordt krijg je geen 99.99 punten als je eerste wordt. En schreeuw je niet 'EERSTE' onderin de chat.
Dit is overigens niet lullig bedoeld hoor, maar ik probeer je even met beide benen op de grond te krijgen.
quote:Op woensdag 5 april 2006 19:07 schreef Fittslickare het volgende:
[..]
Vooral dat ''EERSTE'' in de screenshot doet het 'm![]()
test em morgen wel ff (offline of course)quote:Op woensdag 5 april 2006 15:42 schreef Tackleberry het volgende:
Hij staat overigens ook (uiteraard) op TMX: linkje
Wow, dit is serieus de eerste keer dat ik geen ontzettend harde flame naar mn kop gegooid krijg als ik kritiek leverquote:Op woensdag 5 april 2006 21:21 schreef JumperJack het volgende:
[..]
begrijp hetwas een opwelling, een heeeele lange
![]()
[..]
![]()
![]()
maar om nog wel even stiekem te pimpen met mijne score: 7000 punten en 62e van NL![]()
Leuke trackquote:Op woensdag 5 april 2006 15:42 schreef Tackleberry het volgende:
Hij staat overigens ook (uiteraard) op TMX: linkje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 april 2006 00:52 schreef Henkmanz het volgende:
Leuke track. Ik heb zojuist na een keertje of 6 je highscore verbeterd (zal je zelf vast sneller gedaan hebben onderhand)
Thanks, maar wat bedoel je met 'onder de looping doorgekard?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu je het zegt, er moest eigenlijk nog een checkpoint in die kombocht, die heeft er tijdens het bouwen wel gezeten... Vergeten terug te plaatsen.quote:Op donderdag 6 april 2006 01:24 schreef Jordy-B het volgende:
Je aanpassing is tof, Tackle...
Alleen die eerste checkpoint is wat maf geplaatst (hoewel je nauwelijks winst hebt van afsnijden) en je kunt er op rekenen dat iedereen die loopings gaat overslaan.
Hier dezelfde vraagt; hoezo de loopings overslaan? Uit de looping springen en dan de finish vanaf de andere kant benaderen ofzo?.
quote:Op maandag 27 maart 2006 09:30 schreef RedFever007 het volgende:
Ook zo'n ding maken? --> je eigen TM sig
Mijn login is 'inconnu chez nadeo'quote:Op maandag 27 maart 2006 09:30 schreef RedFever007 het volgende:
[afbeelding]
Ook zo'n ding maken? --> je eigen TM sig
Tnkx to tK![]()
Hmm......quote:
Check. Maar het werkt nog nietquote:Op donderdag 6 april 2006 09:58 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Hmm......
Ton login TMN : Je inlognaam. Dus niet je nickname
Ton pseudo (sans aucun code couleur) : Je nickname [Fok!]Fir3fly voor jou dus (zonder kleurcodes!)
Ton mot de passe (*) Wachtwoord
Dan een skin kiezen, en op OK klikken. Dat zou moeten werken
![]()
Geef je wachtwoord enzo maar probeer ik het evenquote:
In het midden van een looping is het gewoon vlak, dus kan je over de grond naar de andere helft gaan.quote:Op donderdag 6 april 2006 08:56 schreef Tackleberry het volgende:
Hier dezelfde vraagt; hoezo de loopings overslaan? Uit de looping springen en dan de finish vanaf de andere kant benaderen ofzo?
Je kan voor je de looping in gaat op de rem stappen en dan gewoon over de grond naar de finish gaan. Dat scheelt zo een paar seconden als je het snel en goed doet...quote:Op donderdag 6 april 2006 08:56 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Thanks, maar wat bedoel je met 'onder de looping doorgekard?
[..]
Nu je het zegt, er moest eigenlijk nog een checkpoint in die kombocht, die heeft er tijdens het bouwen wel gezeten... Vergeten terug te plaatsen.
Hier dezelfde vraagt; hoezo de loopings overslaan? Uit de looping springen en dan de finish vanaf de andere kant benaderen ofzo?
En het lijkt ook makkelijker te zijn dan die loopings met die vreemde plaat in het midden.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:37 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Je kan voor je de looping in gaat op de rem stappen en dan gewoon over de grond naar de finish gaan. Dat scheelt zo een paar seconden als je het snel en goed doet...
quote:Op donderdag 6 april 2006 10:21 schreef Jordy-B het volgende:
In het midden van een looping is het gewoon vlak, dus kan je over de grond naar de andere helft gaan.
quote:Op donderdag 6 april 2006 11:37 schreef Henkmanz het volgende:
Je kan voor je de looping in gaat op de rem stappen en dan gewoon over de grond naar de finish gaan. Dat scheelt zo een paar seconden als je het snel en goed doet...
Ik ga er vanavond even naar kijken, want ik ben er nog niet 100% uit over wat jullie precies bedoelen.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:06 schreef Jordy-B het volgende:
En het lijkt ook makkelijker te zijn dan die loopings met die vreemde plaat in het midden.
Maar dat kan op zich geen kwaad... Het onderscheidt de wat slimmere racers van de rest
Aha, nu wordt het duidelijk... Bedankt, nu weet ik precies waar ik vanavond naar moet kijken. Is het nu duidelijk genoeg dat ik dit NIET wist...?quote:Op donderdag 6 april 2006 12:24 schreef Jordy-B het volgende:
Het einde van de looping ligt vóór het begin van de looping. Je hebt daardoor een stukje op de bodem van de looping, waar de twee delen van de looping naast elkaar liggen en zo een plat vlak vormen. Je kan dus over dat platte vlak, op de bodem van de looping, zonder problemen van het ene deel (links) naar het andere deel (rechts) doorsteken. Je gaat dus wel door de looping, alleen niet helemaal op de manier waarop jij het in gedachten had.
Doordat je twee loopings achter elkaar hebt geplaatst (één naar rechts, één naar links) moet je twee keer doorsteken. Wat dan overblijft is een soort van creatieve chicane.
ik heb hier altijd goed kunnen spelenquote:Could not contact server
Connection failed or disconnected from server (10061)
echt?quote:Op donderdag 6 april 2006 13:31 schreef Fittslickare het volgende:
Ik vind de eerste Tackle.Three beter.
Ik heb het ookquote:Op donderdag 6 april 2006 13:19 schreef JumperJack het volgende:
opeens wordt ik weggeknald van de xenonserver #1 probeer ik de reconnecten, werkt niet. opnieuw opstarten: werkt niet. de xenonserver #1 is de enige server waar ik niet meer op kan komen![]()
dit is de foutmelding:
[..]
ik heb hier altijd goed kunnen spelen![]()
iemand oplossingen???
hoop dat het morgen over isquote:Op donderdag 6 april 2006 13:47 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Ik heb het ookweet niet wat het is...
![]()
Hoe doe je dat en vooral: Waar doe je dat?quote:Op donderdag 6 april 2006 13:50 schreef JumperJack het volgende:
heb iig wel al de magische 8000 punten gehaaldterwijl ik 3 dagen geleden nog 1400 punten had, en ik in totaal slechts 6 uur heb gespeeld
![]()
xenonserver #1quote:Op donderdag 6 april 2006 13:53 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Hoe doe je dat en vooral: Waar doe je dat?![]()
![]()
Hij staat wel in de tracklist, maar om één of andere reden geeft ie een load errorquote:Op donderdag 6 april 2006 09:01 schreef Tackleberry het volgende:
kree, Tackle.three komt niet terug in de tracklist sinds de oude versie is verwijderd. Terwijl je deze wel erop had gezet toch? Ik kan in ieder geval hem niet terugvinden in de matchlog, gisteren had hij er toch in voor moeten komen lijkt me...
Maar ik ga nog wat kleine aanpassingen aanbrengen, dus ik geef wel een gil als Tackle.three v3 klaar is.
1 2 3 4 | [2006/04/06 11:28:18] ...ERROR: Load failed [2006/04/06 11:28:18] Loading challenge Remember Indy_.Challenge.Gbx... [2006/04/06 11:28:18] ...Load succeeds |
Misschien omdat hij eerder op de server heeft gestaan? Bij de track records staat hij uiteraard al met de oude tijden. Ik gok dat daar een probleem zit. Ik zal hem vanavond hernoemen, zodat we dat probleem kunnen uitsluiten.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:23 schreef kree het volgende:
Hij staat wel in de tracklist, maar om één of andere reden geeft ie een load error
[ code verwijderd ]
Maar aangezien je toch een nieuwe versie maakt wacht ik die wel even af
it's about friggin' timequote:Op donderdag 6 april 2006 15:30 schreef Fir3fly het volgende:
Verdomme Jordy, 2 van mijn records eruit gereden![]()
Wat is daar flauw aan?quote:Op donderdag 6 april 2006 15:38 schreef Xanteh het volgende:
[afbeelding]
@JumperJack, wel een beetje flauw om zo snel punten binnen te halen.
Omdat er ontzettend veel misbruik van gemaakt wordt. En ik vind dat als iemand op een bepaalde server uren lang speelt voor veel punten, niet echt sportief meer bezig is. Maar goed, de hele puntentelling in het spel klopt trouwens niet. Het systeem in Trackmania Original en Trackmania Sunrise is veel beter, en eerlijker.quote:
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 6 april 2006 15:46 schreef Xanteh het volgende:
[..]
Omdat er ontzettend veel misbruik van gemaakt wordt. En ik vind dat als iemand op een bepaalde server uren lang speelt voor veel punten, niet echt sportief meer bezig is. Maar goed, de hele puntentelling in het spel klopt trouwens niet. Het systeem in Trackmania Original en Trackmania Sunrise is veel beter, en eerlijker.
En nu is er :quote:Op donderdag 6 april 2006 13:54 schreef JumperJack het volgende:
[..]
xenonserver #1alleen die doet het dus niet meer
![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 15:52 schreef -tK- het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
en toch maak ik er ook sinds dit weekend ook misbruik van![]()
Het gaat erom dat je spelers die hoger staan verslaat, dus is het in mijn ogen terecht dat je punten krijgt daarvoor... Hoe zou het systeem dan moeten volgens jou?quote:Op donderdag 6 april 2006 15:46 schreef Xanteh het volgende:
Omdat er ontzettend veel misbruik van gemaakt wordt. En ik vind dat als iemand op een bepaalde server uren lang speelt voor veel punten, niet echt sportief meer bezig is.
Ik weet niet hoe de puntentelling van TMO en TMS is, do tellquote:Maar goed, de hele puntentelling in het spel klopt trouwens niet. Het systeem in Trackmania Original en Trackmania Sunrise is veel beter, en eerlijker.
Ik weet het, ik hou het goed bij wie tegen wie wanneer moet rijden in de poulesquote:Op donderdag 6 april 2006 16:05 schreef Xanteh het volgende:
[..]Je wint er toch niks mee
![]()
De mensen die kans maken om in Parijs de finales te rijden zijn al bekend.
Vind je?? Bij de training afgelopen maandag heb ik vreselijk gereden. Zat er helemaal niet in, ik kende D6 niet eensquote:Op donderdag 6 april 2006 16:11 schreef -tK- het volgende:
[..]
Ik weet het, ik hou het goed bij wie tegen wie wanneer moet rijden in de poules![]()
Jij zit trouwens in een behoorlijk lastige poule
ach... 'k ben eigenlijk alleen blij met DutchDelight... Palm-Stadium was per ongeluk.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:30 schreef Fir3fly het volgende:
Verdomme Jordy, 2 van mijn records eruit gereden![]()
ik vind de maps die daar gedraaid worden ook echt leukquote:Op donderdag 6 april 2006 15:46 schreef Xanteh het volgende:
[..]
Omdat er ontzettend veel misbruik van gemaakt wordt. En ik vind dat als iemand op een bepaalde server uren lang speelt voor veel punten, niet echt sportief meer bezig is. Maar goed, de hele puntentelling in het spel klopt trouwens niet. Het systeem in Trackmania Original en Trackmania Sunrise is veel beter, en eerlijker.
inderdaad. heb even gekeken en gezien dat je alleen maar 99.99 kunt halen wanneer je nog niet in de top1000 zitquote:Op donderdag 6 april 2006 16:46 schreef Fir3fly het volgende:
Hegb nu ook even op een boost-server gezeten, en een paar keer in de top-10 gefinished. Jammer dat je niet meer dan 99.99 punten kan krijgen![]()
nederlanders konden toch niet naar parijs omdat dat niet gefinancieerd werd ofzoquote:Op donderdag 6 april 2006 16:11 schreef -tK- het volgende:
[..]
Ik weet het, ik hou het goed bij wie tegen wie wanneer moet rijden in de poules![]()
Jij zit trouwens in een behoorlijk lastige poule
dutch delightquote:Op donderdag 6 april 2006 16:21 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
ach... 'k ben eigenlijk alleen blij met DutchDelight... Palm-Stadium was per ongeluk.
Er gaat 1 Nederlander naar Parijs:quote:Op donderdag 6 april 2006 16:47 schreef JumperJack het volgende:
[..]
nederlanders konden toch niet naar parijs omdat dat niet gefinancieerd werd ofzo![]()
Nou, stel je voor. Ik sta op rank 600 en jij op 400. Als jij van mij verliest gaan er punten af, omdat je hoger in de rank staat.. Vind ik zelf eerlijker dan 0 punten krijgen.. Of wat je nou krijgt, dat mensen korte banen maken en lame punten binnen halen op deze manier.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:09 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je spelers die hoger staan verslaat, dus is het in mijn ogen terecht dat je punten krijgt daarvoor... Hoe zou het systeem dan moeten volgens jou?
[..]
Ik weet niet hoe de puntentelling van TMO en TMS is, do tell
Nu je het zegt, ik dacht dat dat eerst ook in TMN zou zitten, maar ik ben het idd nog niet tegengekomen...quote:Op donderdag 6 april 2006 17:09 schreef Xanteh het volgende:
Nou, stel je voor. Ik sta op rank 600 en jij op 400. Als jij van mij verliest gaan er punten af, omdat je hoger in de rank staat.. Vind ik zelf eerlijker dan 0 punten krijgen.. Of wat je nou krijgt, dat mensen korte banen maken en lame punten binnen halen op deze manier.
www.gamelux.nl of het forum, ik weet niet of ze alle resultaten gaan posten...quote:Op donderdag 6 april 2006 17:15 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Is dat hele finale gebeuren ergens te volgen?
Die grens hebben ze pas na 'n paar weekjes ingesteld. Daarvoor waren er dus mensen bij die vrolijk honderden punten per race binnenhaalden.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:47 schreef JumperJack het volgende:
inderdaad. heb even gekeken en gezien dat je alleen maar 99.99 kunt halen wanneer je nog niet in de top1000 ziten ik ben inmiddels al 500e
![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | [img]http://www.tipserv.net/tm/sign_ladder/sign_ladder_FOK_Tackleberry.png[/img] <-- Tackleberry [img]http://www.tipserv.net/tm/sign_ladder/sign_ladder_FCG.png[/img] <-- RedFever007 [img]http://www.tipserv.net/tm/sign_ladder/sign_ladder_Slindenau-X14_.png[/img] <-- slindenau [img]http://www.tipserv.net/tm/sign_ladder/sign_ladder_Oldbie.png[/img] <-- Oldbie [img]http://www.tipserv.net/tm/sign_ladder/sign_ladder_Baaf.png[/img] <-- Barbaaf [img]http://www.tipserv.net/tm/sign_ladder/sign_ladder_BMH.png[/img] <-- BMH [img]http://www.tipserv.net/tm/sign_ladder/sign_ladder_Mijndert.png[/img] <-- Lunar [img]http://www.tipserv.net/tm/sign_ladder/sign_ladder_JumperJack.png[/img] <-- JumperJack [img]http://www.tipserv.net/tm/sign_ladder/sign_ladder_henkmanz.png[/img] <-- Henkmanz [img]http://www.tipserv.net/tm/sign_ladder/sign_ladder_Denise.png[/img] <-- Xanteh [img]http://www.tipserv.net/tm/sign_ladder/sign_ladder_Hutsefluts.png[/img] <-- Chapter_V Zelf een TMN sig aanmaken --> http://www.tipserv.net/index.php?cat=tm&item=sign |
LOL, gmta enzoquote:Op donderdag 6 april 2006 19:53 schreef RedFever007 het volgende:
Misschien handig om voor deel 8 onderstaande in de OP te zetten.
Een overzicht van alle TMN sigs, beginnend bij tK omdat hij als eerste een sig had. (deel 6, laatste pagina(s) )
Een van die OP afbeeldingen zou eventueel kunnen worden verwijderd.
[ code verwijderd ]
edit: Haha toen Bardaaf poste was ik al bezig met maken van een overzicht
en inderdaad misschien is een overzicht van wie er in het FoK! team zitten ook wel handig. Ik zit er in ieder geval wel in![]()
ik zit er ook inquote:Op donderdag 6 april 2006 19:53 schreef RedFever007 het volgende:
Misschien handig om voor deel 8 onderstaande in de OP te zetten.
Een overzicht van alle TMN sigs, beginnend bij tK omdat hij als eerste een sig had. (deel 6, laatste pagina(s) )
Een van die OP afbeeldingen zou eventueel kunnen worden verwijderd.
[ code verwijderd ]
edit: Haha toen Bardaaf poste was ik al bezig met maken van een overzicht
en inderdaad misschien is een overzicht van wie er in het FoK! team zitten ook wel handig. Ik zit er in ieder geval wel in![]()
Fixedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |