Je had het over meer bieden... PSV wint uiteraard van Willem II, maar dus de manier waarop. Aissati kan de bal met een simpel (niet perfect) boogje over de keeper heen tillen, 0-1. Verder stuiterende passes, weinig openingen en Koné als stoorzender. Als enige resultaat veel corners waar niks uitkomt. De achterste linie kan echt geen bal foutloos rondspelen. Tenslotte Farfan neemt zijn vrije trap matig, bal valt echter gunstig en Addo maakt de rebound 0-2.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Over Addo, eensch. De rest van de spelers die je noemt moeten met gemak ver boven het niveau Willem II uitstijgen. Ook daarom is PSV weer kampioen geworden.
Da\t moeten de andere clubs zich aanrekenen Sandman, niet PSV.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Omdat het niet hoeft! Dat proef je er gewoon uit. Als we op 50/75% spelen winnen we ook wel. Dat vind ik dus belachelijk. Als het één keer zo is, dat kan... Twee keer, misschien drie keer ook. Maar het hele seizoen?
tja... kon NAC maar zo spelen momenteel..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:44 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV speelt weer zwaar eens anti-voetbal maar 0-3![]()
Ze spelen vast ook op 50%
Daarom staat het 0-3quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:44 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV speelt weer zwaar eens anti-voetbal maar 0-3![]()
Ze spelen vast ook op 50%
Als je de poppetjes langsloopt kom je toch anders uit. Addo en Ball zijn gewoon beperkt. Aissati kan (nog) niet constant presteren. Beasley speelt te weinig. Farfan en Koné zijn niet in vorm. Cocu mag zich niet te druk maken. Alex en Simons zijn de enige opvallende krachten in dit elftal.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Omdat het niet hoeft! Dat proef je er gewoon uit. Als we op 50/75% spelen winnen we ook wel. Dat vind ik dus belachelijk. Als het één keer zo is, dat kan... Twee keer, misschien drie keer ook. Maar het hele seizoen?
het gaat nog redelijk goedquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:49 schreef SCH het volgende:
HUP HEERENVEEN - hoorde net op de radio dat er 3 x gescoord was maar niet voor wie, durfde gewoon niet op teletekst te kijken
Volgens de users ( voornamelijk Ajacieden ) spelen we anti-voetbal en niet op 100%quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:48 schreef EminemRulezz het volgende:
[..]
Daarom staat het 0-3Anti-voetbal en 0-3 ?
JAAP!quote:
Als we vanavond winnen, ben ik echt gelukkig, we hebben zo'n lastig programma en Twente uit is echt een kwellingquote:
mwah, ik als Ajacied kan het wel snappen hoor. Leuk voetbal is fijn, maar winnen is fijnerquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Volgens de users ( voornamelijk Ajacieden ) spelen we anti-voetbal en niet op 100%
SCH had ik inderdaad niet op voorsprong verwacht tegen die Tukkersquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Als we vanavond winnen, ben ik echt gelukkig, we hebben zo'n lastig programma en Twente uit is echt een kwelling
Het oh zo fijne Lasse Nilsson topic
Ik zag net een boot in de Singel liggen die heette SCH 34 - moet een voorteken zijn geweestquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:01 schreef Eilanden het volgende:
[..]
SCH had ik inderdaad niet op voorsprong verwacht tegen die Tukkers
Maarja we weten nog hoe Ajax in 2004 kampioen werdquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mwah, ik als Ajacied kan het wel snappen hoor. Leuk voetbal is fijn, maar winnen is fijner.
Ik vind psv ook vaak niet mooi spelen nee, maar goed, ze pakken wel de punten en wij niet...
Ik weet wel wat ik zo kiezen nu.
Dat is al eens geprobeerd.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Eensch. Mogen ze er wel eens 1 aan ons geven...
En dan extra Limburgse clubs ervoor in de plaatsquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:00 schreef SCH het volgende:
Hoe minder Brabantse clubs hoe beter - RBCWillem II
precies. En Ajac speelt nu echt kut en ze winnen nietquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maarja we weten nog hoe Ajax in 2004 kampioen werd
Jullie waren er toen ook blij mee.
Ik heb die boot ook zien liggen!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zag net een boot in de Singel liggen die heette SCH 34 - moet een voorteken zijn geweest
De man had naar Feyenoord moeten gaan inplaats van Schalke.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Cziommer komt wat tekort voor de echte top denk ik. Het is 'n soort Alfred Schreuder. Uitblinker in de subtop, maar onzichtbaar bij de top...
Schalke was foute loopbaanplanning inderdaad. Dat zag ook iedereen al wel aankomen dat hij daar nauwelijks zou spelen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De man had naar Feyenoord moeten gaan inplaats van Schalke.
Bij de NL'se top zie ik hem nog weleens slagen.
Eens , maar Culina is waardevoller dan de meeste denken die fout maakte ik ook over hem.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:07 schreef mitt het volgende:
Cziommer is beter dan Culina hoor.
Klopt. Cziommer is in principe een betere voetballer, maar als schakel in het team bij 'n topclub heb je meer aan Culina. Cziommer moet ergens kunnen uitblinken, niet gewoon 'n schakel zijn. Daarom is hij wat mij betreft voorbestemd om uitblinker te zijn in de subtop, maar te floppen in de echte top.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Eens , maar Culina is waardevoller dan de meeste denken die fout maakte ik ook over hem.
De Jong deed het goed op een gegeven moment , maar nu die blessure...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat dacht PSV ook van John de Jong, Vayrinen, Sibon en zo...
Vayrinen komt gewoon tekort voor PSV. Leuke speler voor Heerenveen, waar veel om hem draait, maar PSV heeft er gewoon weinig aan..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De Jong deed het goed op een gegeven moment , maar nu die blessure...
Vayrinen krijgt zijn kans niet vind ik.
John de Jong is gewoon erg ongelukkig, die jongen heeft alleen maar blessures gekend, maar speelde in ieder geval in zijn huurperiode bij SC Heerenveen prima... Väyrynen heeft de grote pech dat hij het seizoen is begonnen met een hardnekkige blessure en dat PSV met Culina, Simons, Cocu, Aissati en Afelly toch niet te klagen heeft over alternatieven... de aankoop van Sibon juich ik nu nog steeds toe, alhoewel hij het cijfermatig nog niet eens zo slecht deed bij ons..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat dacht PSV ook van John de Jong, Vayrinen, Sibon en zo...
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:20 schreef venomsnake het volgende:
en nu ff net doen alsof je in de euroborg speelt Grunn, dan mot het lukken.
De Jong deed het goed bij Heerenveen en dat bewijst mijn punt. Leuke speler voor de subtop, maar niet voor PSV. Hetzelfde geldt voor Vayrinen en Sibon.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:21 schreef orchideusstuifmeelsnuiver het volgende:
[..]
John de Jong is gewoon erg ongelukkig, die jongen heeft alleen maar blessures gekend, maar speelde in ieder geval in zijn huurperiode bij SC Heerenveen prima... Väyrynen heeft de grote pech dat hij het seizoen is begonnen met een hardnekkige blessure en dat PSV met Culina, Simons, Cocu, Aissati en Afelly toch niet te klagen heeft over alternatieven... de aankoop van Sibon juich ik nu nog steeds toe, alhoewel hij het cijfermatig nog niet eens zo slecht deed bij ons..
Cziommer heeft heel erg veel kwaliteiten, echter is hij een speler waar je je elftal toch (gedeeltelijk) om heen moet bouwen, terwijl een Culina overal (relatief) gemakkelijk in te passen is..
ben ik niet geheel met je eens... ik vind toch dat John de Jong door alle blessureleed nooit echt de kans heeft gehad om bij PSV te tonen wat hij in huis heeft.. vgl. bijvoorbeeld maar eens een Arnold Bruggink die bij PSV de sterren van de hemel speelde voor hij naar Spanje vertrok, maar bij SC Heerenveen dan weer af en toe alle moeite heeft om het niveau bij te benen (natuurlijk is dat een heel ander soort voetbal, etc.). maar wie van die twee is dan de betere voetballer?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De Jong deed het goed bij Heerenveen en dat bewijst mijn punt. Leuke speler voor de subtop, maar niet voor PSV. Hetzelfde geldt voor Vayrinen en Sibon.
De Jong heeft bijna 100 wedstrijden de kans gehad bij PSV om wat te laten zien. Dat heeft hij nagelaten. Nu is hij geblesseerd, maar ook zonder zijn blessure zou hij van weinig toegevoegde waarde zijn geweest voor PSV.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:30 schreef orchideusstuifmeelsnuiver het volgende:
[..]
ben ik niet geheel met je eens... ik vind toch dat John de Jong door alle blessureleed nooit echt de kans heeft gehad om bij PSV te tonen wat hij in huis heeft.. vgl. bijvoorbeeld maar eens een Arnold Bruggink die bij PSV de sterren van de hemel speelde voor hij naar Spanje vertrok, maar bij SC Heerenveen dan weer af en toe alle moeite heeft om het niveau bij te benen (natuurlijk is dat een heel ander soort voetbal, etc.). maar wie van die twee is dan de betere voetballer?
Hoe is het toch verdmmme mogelijk dat het uit zo fucking slecht gaat met FCGquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:32 schreef bolivian het volgende:
Komaan Groningen!
Ik krijg hier Atletico Madrid flashbacks, make it happen!
Conspiracy theory.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:33 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Hoe is het toch verdmmme mogelijk dat het uit zo fucking slecht gaat met FCG![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nog een goal voor Twente en ik ben tevreden
Ik wil volgend jaar Europees in Twente en je bent voor de verkeerde Friese clubquote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nóg een goal voor grunn en ik ben tevreden
Er is maar 1 Friesche clubquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik wil volgend jaar Europees in Twente en je bent voor de verkeerde Friese club
Voetbal is iets magisch: het houdt zich niet aan tijd.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:48 schreef orchideusstuifmeelsnuiver het volgende:
paar minuutjes toch nog maar? iemand die er een tijd bij heeft lopen (oftewel beeld? met klok en tussenstand?)
De 0-3 was dan ook niet het resultaat van het spel van PSV, maar van de achterlijke mongoolheid waar de Willem II spelers in spelen. Het lijkt wel of ze op mars zitten in de eerste en laatste 5 minuten van elke helft. We hebben al zoveel punten hierdoor verloren! Het had makkelijk 0-0 tot aan de rust kunnen blijven staan als Willem II eens had opgelet.... Dat PSV als nog had gewonnen geloof ik best, je staat niet voor niets 17e en 1e.....quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:41 schreef okee6 het volgende:
[..]
Je had het over meer bieden... PSV wint uiteraard van Willem II, maar dus de manier waarop. Aissati kan de bal met een simpel (niet perfect) boogje over de keeper heen tillen, 0-1. Verder stuiterende passes, weinig openingen en Koné als stoorzender. Als enige resultaat veel corners waar niks uitkomt. De achterste linie kan echt geen bal foutloos rondspelen. Tenslotte Farfan neemt zijn vrije trap matig, bal valt echter gunstig en Addo maakt de rebound 0-2.
Ik heb er geen problemen mee dat het op deze manier gaat, maar om nou te zeggen dat dit "meer" is.
Wel een mooie actie trouwens net van Beasley, die de derde treffer niet te missen aanbood. Beasley speelt trouwens ook weinig. Jammer, want ik zie hem wel graag spelen.
Wederom een puntendeling tussen Nijmegen en Groningen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:53 schreef fanneke het volgende:
NEC-Groningen afgelopen. 2-2
Oh ja: talpaquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:00 schreef bolivian het volgende:
Ah, Talpa gaat los.
Ik zit hier in Den Haag en we motte die die hagenezen slachten.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:50 schreef Suijk het volgende:
Wat maakt het nou nog uit. Feyenoord speelt om niks meer op dit moment.
quote:Op zondag 26 maart 2006 12:55 schreef Saekerhett het volgende:
Hoezo doet Kalou niet mee? Toch niet omdat hij niet wist dat de zomertijd in ging? Dan snap ik ook wel waarom hij die test verknald heeft
Niks NAC en RKC, laat ons nou maar tegen Feyenoord spelenquote:Op zondag 26 maart 2006 13:22 schreef pascalheister het volgende:
Ado
alvast Hup Rkc en Nac voor straks
Ik denk dat ze er bij Feyenoord net zo over denken.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:26 schreef twi het volgende:
Niks NAC en RKC, laat ons nou maar tegen Feyenoord spelen
Met als verschil dat ze er in Rotterdam deze keer geen DVD's van zullen makenquote:Op zondag 26 maart 2006 13:31 schreef kasper het volgende:
Ik denk dat ze er bij Feyenoord net zo over denken.
S * A * R * C * A * S * M * Equote:
Ow oke, nu begrijp ik het....quote:
Herkenbaar voor Feijenoord.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:56 schreef clauwheee het volgende:
Feijenoord kan het weer niet bolwerken aan het eind van de competitie.
't Is echt elk jaar zo. Alsof het een soort faalangst isquote:Op zondag 26 maart 2006 13:56 schreef clauwheee het volgende:
Waar spelen ze dan ook nog om, kan me voorstellen dat ze het niet zo meer boeit allemaal. Onbewust zal dat toch meespelen.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:56 schreef clauwheee het volgende:
Je bedoelt dat het geluk op isquote:Op zondag 26 maart 2006 13:56 schreef clauwheee het volgende:
Denk het ook, maar is dan wel lullig voor de supporters.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Waar spelen ze dan ook nog om, kan me voorstellen dat ze het niet zo meer boeit allemaal. Onbewust zal dat toch meespelen.
Wel gek dat ze dat in de eerste 25 wedstrijden niet hadden danquote:Op zondag 26 maart 2006 13:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, dat Feyenoord kwaliteit tekort heeft.
Zeker, je kunt het eigenlijk niet maken natuurlijk.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:58 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Denk het ook, maar is dan wel lullig voor de supporters.
quote:Op zondag 26 maart 2006 13:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wel gek dat ze dat in de eerste 25 wedstrijden niet hadden dan.
Het zit jullie van alle kanten tegen.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:59 schreef Stefkuh het volgende:
dit ga je niet menen gewoon![]()
kut feijenoord
Gezien een groot deel van de competitie hebben jullie dan nog minder kwaliteit?quote:Op zondag 26 maart 2006 13:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat zei ikquote:Op zondag 26 maart 2006 13:49 schreef EminemRulezz het volgende:
0-2 gaat nog vallenDan is PSV volgende week kampioen want AZ wint ook niet in Waalwijk
Waarom staan jullie dan 4de??????quote:Op zondag 26 maart 2006 13:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hij is van NAC, winst van ADO vanmiddag is niet echt goed voor ze. NAC maakt er zelf een potje van dit seizoen, maar er is volgens mij ook nog geen één club die ze een beetje heeft geholpen dit seizoenquote:Op zondag 26 maart 2006 14:00 schreef Merkie het volgende:
Hoezo clauwheee?
Ja, stimmt.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:00 schreef Noca het volgende:
[..]
Gezien een groot deel van de competitie hebben jullie dan nog minder kwaliteit?
Omdat wij een kut ongebalanceert elftal hebben, maar waarom moet je de aandacht weer op Ajax richten? Ik begrijp dat Feyenoorders eigenlijk niets anders doen hoor, maar in zo'n (relatief , als je derde wordtquote:Op zondag 26 maart 2006 14:01 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
Waarom staan jullie dan 4de??????
OMG nog zo een, wat heeft het feit dat Feyenoord kwaliteitstekort heeft te maken met Ajax??quote:Op zondag 26 maart 2006 14:01 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
Waarom staan jullie dan 4de??????
Nou, wat dacht je om het feit dat jij voor Ajax bent?quote:Op zondag 26 maart 2006 14:02 schreef Saekerhett het volgende:
Waarom moeten ze meteen weer richting ons kijken als we het over kwaliteitstekort hebben?
Jij begrijpt 't tenminste....quote:Op zondag 26 maart 2006 14:03 schreef Noca het volgende:
[..]
Nou, wat dacht je om het feit dat jij voor Ajax bent?
Had ik dan moeten zeggen dat wij nog minder kwaliteit hebben? Beetje onlogisch he.
Waarom moet Ajax er überhaupt bijgehaald worden?quote:Op zondag 26 maart 2006 14:03 schreef Noca het volgende:
[..]
Nou, wat dacht je om het feit dat jij voor Ajax bent?
Had ik dan moeten zeggen dat wij nog minder kwaliteit hebben? Beetje onlogisch he.
Had een odd van 10.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Kut ik wilde nog geld inzetten op den haag.
Stel je niet zo aan zegquote:Op zondag 26 maart 2006 14:04 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom moet Ajax er überhaupt bijgehaald worden?
Kun je net zo goed zeggen:
"Feyenoord heeft kwaliteitstekort"
- "Ja, maar Groningen heeft een nieuw stadion!!!"
Zo ken ik er ook nog wel één.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:04 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom moet Ajax er überhaupt bijgehaald worden?
t'is uiteraard eerst onze fout, maar hel... wat een kut seizoen wordt het zoquote:Op zondag 26 maart 2006 14:00 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Het zit jullie van alle kanten tegen.
je vraagt er toch zelf omquote:Op zondag 26 maart 2006 14:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
OMG nog zo een, wat heeft het feit dat Feyenoord kwaliteitstekort heeft te maken met Ajax??
Haha, uitgeluld nu?quote:
Dat is lekker wakker wordenquote:Op zondag 26 maart 2006 14:07 schreef Nashje het volgende:
Word ik net wakker, zet ik de tv aan, 818:.
Moet Nac tegen Groningen dan?quote:Op zondag 26 maart 2006 14:05 schreef marsu het volgende:
NAC gaat verliezen van de Godenzonen!
En toen zag je dat PSV had gewonnen gister avond?quote:Op zondag 26 maart 2006 14:07 schreef Nashje het volgende:
Word ik net wakker, zet ik de tv aan, 818:.
Niet met godenzonen? want?quote:Op zondag 26 maart 2006 14:08 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Associeer ons daar niet mee, dank u
quote:Op zondag 26 maart 2006 14:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Kut ik wilde nog geld inzetten op den haag.
Klopt, wij zijn juist van een hoger denkniveau.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee alle Ajacieden zijn gewoon niet zo slim![]()
![]()
Niet slim zijn staat bij jullie gelijk aan een hoog denkniveau.....quote:Op zondag 26 maart 2006 14:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Klopt, wij zijn juist van een hoger denkniveau.
quote:Op zondag 26 maart 2006 14:13 schreef clauwheee het volgende:
Rekkie
Maar goed, OT. Hup AZ, NAC en Heracles voor straks
Dat zei je niet, je zei: niet ZO slim.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Niet slim zijn staat bij jullie gelijk aan een hoog denkniveau.....
Altijd interessant om te weten natuurlijk
Clauwheeequote:Op zondag 26 maart 2006 14:13 schreef clauwheee het volgende:
Rekkie
Maar goed, OT. Hup AZ, NAC en Heracles voor straks
Je mag je sig ook wel eens aanpassenquote:Op zondag 26 maart 2006 14:20 schreef Bos81 het volgende:
Mooi zo
en nu hopen dat AZ niet kan winnen van RKC
Vermaelen denk ik dan. Lindenbergh en Rosenberg allebei een linie naar achteren.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:40 schreef Linc_The_Sink het volgende:
ten koste van wie is babel in de basis??
danke sehrquote:Op zondag 26 maart 2006 14:43 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Vermaelen denk ik dan. Lindenbergh en Rosenberg allebei een linie naar achteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |