quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 20:41 schreef okee6 het volgende:[..]
Je had het over meer bieden... PSV wint uiteraard van Willem II, maar dus de manier waarop. Aissati kan de bal met een simpel (niet perfect) boogje over de keeper heen tillen, 0-1. Verder stuiterende passes, weinig openingen en Koné als stoorzender. Als enige resultaat veel corners waar niks uitkomt. De achterste linie kan echt geen bal foutloos rondspelen. Tenslotte Farfan neemt zijn vrije trap matig, bal valt echter gunstig en Addo maakt de rebound 0-2.
Ik heb er geen problemen mee dat het op deze manier gaat, maar om nou te zeggen dat dit "meer" is.
Wel een mooie actie trouwens net van Beasley, die de derde treffer niet te missen aanbood. Beasley speelt trouwens ook weinig. Jammer, want ik zie hem wel graag spelen.
De 0-3 was dan ook niet het resultaat van het spel van PSV, maar van de achterlijke mongoolheid waar de Willem II spelers in spelen. Het lijkt wel of ze op mars zitten in de eerste en laatste 5 minuten van elke helft. We hebben al zoveel punten hierdoor verloren! Het had makkelijk 0-0 tot aan de rust kunnen blijven staan als Willem II eens had opgelet.... Dat PSV als nog had gewonnen geloof ik best, je staat niet voor niets 17e en 1e.....
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.