De Jong deed het goed op een gegeven moment , maar nu die blessure...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat dacht PSV ook van John de Jong, Vayrinen, Sibon en zo...
Vayrinen komt gewoon tekort voor PSV. Leuke speler voor Heerenveen, waar veel om hem draait, maar PSV heeft er gewoon weinig aan..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De Jong deed het goed op een gegeven moment , maar nu die blessure...
Vayrinen krijgt zijn kans niet vind ik.
John de Jong is gewoon erg ongelukkig, die jongen heeft alleen maar blessures gekend, maar speelde in ieder geval in zijn huurperiode bij SC Heerenveen prima... Väyrynen heeft de grote pech dat hij het seizoen is begonnen met een hardnekkige blessure en dat PSV met Culina, Simons, Cocu, Aissati en Afelly toch niet te klagen heeft over alternatieven... de aankoop van Sibon juich ik nu nog steeds toe, alhoewel hij het cijfermatig nog niet eens zo slecht deed bij ons..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat dacht PSV ook van John de Jong, Vayrinen, Sibon en zo...
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:20 schreef venomsnake het volgende:
en nu ff net doen alsof je in de euroborg speelt Grunn, dan mot het lukken.
De Jong deed het goed bij Heerenveen en dat bewijst mijn punt. Leuke speler voor de subtop, maar niet voor PSV. Hetzelfde geldt voor Vayrinen en Sibon.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:21 schreef orchideusstuifmeelsnuiver het volgende:
[..]
John de Jong is gewoon erg ongelukkig, die jongen heeft alleen maar blessures gekend, maar speelde in ieder geval in zijn huurperiode bij SC Heerenveen prima... Väyrynen heeft de grote pech dat hij het seizoen is begonnen met een hardnekkige blessure en dat PSV met Culina, Simons, Cocu, Aissati en Afelly toch niet te klagen heeft over alternatieven... de aankoop van Sibon juich ik nu nog steeds toe, alhoewel hij het cijfermatig nog niet eens zo slecht deed bij ons..
Cziommer heeft heel erg veel kwaliteiten, echter is hij een speler waar je je elftal toch (gedeeltelijk) om heen moet bouwen, terwijl een Culina overal (relatief) gemakkelijk in te passen is..
ben ik niet geheel met je eens... ik vind toch dat John de Jong door alle blessureleed nooit echt de kans heeft gehad om bij PSV te tonen wat hij in huis heeft.. vgl. bijvoorbeeld maar eens een Arnold Bruggink die bij PSV de sterren van de hemel speelde voor hij naar Spanje vertrok, maar bij SC Heerenveen dan weer af en toe alle moeite heeft om het niveau bij te benen (natuurlijk is dat een heel ander soort voetbal, etc.). maar wie van die twee is dan de betere voetballer?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De Jong deed het goed bij Heerenveen en dat bewijst mijn punt. Leuke speler voor de subtop, maar niet voor PSV. Hetzelfde geldt voor Vayrinen en Sibon.
De Jong heeft bijna 100 wedstrijden de kans gehad bij PSV om wat te laten zien. Dat heeft hij nagelaten. Nu is hij geblesseerd, maar ook zonder zijn blessure zou hij van weinig toegevoegde waarde zijn geweest voor PSV.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:30 schreef orchideusstuifmeelsnuiver het volgende:
[..]
ben ik niet geheel met je eens... ik vind toch dat John de Jong door alle blessureleed nooit echt de kans heeft gehad om bij PSV te tonen wat hij in huis heeft.. vgl. bijvoorbeeld maar eens een Arnold Bruggink die bij PSV de sterren van de hemel speelde voor hij naar Spanje vertrok, maar bij SC Heerenveen dan weer af en toe alle moeite heeft om het niveau bij te benen (natuurlijk is dat een heel ander soort voetbal, etc.). maar wie van die twee is dan de betere voetballer?
Hoe is het toch verdmmme mogelijk dat het uit zo fucking slecht gaat met FCGquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:32 schreef bolivian het volgende:
Komaan Groningen!
Ik krijg hier Atletico Madrid flashbacks, make it happen!
Conspiracy theory.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:33 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Hoe is het toch verdmmme mogelijk dat het uit zo fucking slecht gaat met FCG![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nog een goal voor Twente en ik ben tevreden
Ik wil volgend jaar Europees in Twente en je bent voor de verkeerde Friese clubquote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nóg een goal voor grunn en ik ben tevreden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |