mij krijg je niet zo snel de hoek in hoor. maar ga maar weer lekker buiten spelen,als het je niet interesseerd hoef je ook niet te reageren.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:01 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik zie geen massa's mensen die ajax afzeiken, d'r gaat hier een zogenaamde ajax supporter in de hoek zitten waar de klappen vallen, daar reageer ik op.
Wat intresseert mij dat ajax.
Voor mijn part degraderen jullie en gaan jullie wedstrijdjes zoals den bosch uit voetballen enzo.
Gelukkig hebben wij daar geen last van.Den Haag is voor Hagenezen,wij hoeven geen boeren bij ons de tribunes.Met van die gekke spandoeken als "Groeten uit Gorinchem".Alsjeblieft zeg.....Oprotten met die gasten!quote:Op zondag 19 maart 2006 16:45 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ow krijgen we dat gezeik weer.
waar blijven de termen als "nepsupporter" "teletekst supporter" en "succes supporter".
Wat is er mis met Gorinchem?quote:Op zondag 19 maart 2006 17:23 schreef Aequabilitas het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij daar geen last van.Den Haag is voor Hagenezen,wij hoeven geen boeren bij ons de tribunes.Met van die gekke spandoeken als "Groeten uit Gorinchem".Alsjeblieft zeg.....Oprotten met die gasten!
Ja, dat was het idd. niet een leuk resultaat voor mij als Ajacied, maar het was een leuke pot om naar te lijken denk ik.quote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 18:07 schreef Cart_man het volgende:
Vrij veel.
Mooi hequote:Op zondag 19 maart 2006 16:27 schreef MOKUM_HOOLIGAN het volgende:
GVD kankerzooi kankergroningen
Vandaar dat er maar 4.000 mensen komenquote:Op zondag 19 maart 2006 17:23 schreef Aequabilitas het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij daar geen last van.Den Haag is voor Hagenezen,wij hoeven geen boeren bij ons de tribunes.Met van die gekke spandoeken als "Groeten uit Gorinchem".Alsjeblieft zeg.....Oprotten met die gasten!
Liever 4000 echte Ajacieden in het stadion dan daar boven op nog eens 38000 mensen die bijvoorbeeld via Amstel aan kaarten komen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:24 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Vandaar dat er maar 4.000 mensen komen
Dramatisch niveau. Wat wil je ook met Willem II tegen PSV 1,5quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:11 schreef Leso_Varen het volgende:
Iemand die weet hoe PSV speelt? Goed/slecht? Whatever?
Saai, anti-voetbal. Maar wel weer winnenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:11 schreef Leso_Varen het volgende:
Iemand die weet hoe PSV speelt? Goed/slecht? Whatever?
Anti voetbal bestaat niet wel een goed systeem.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:13 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Saai, anti-voetbal. Maar wel weer winnen![]()
![]()
De bijna helft van de Kuip zit met de Amstelcup finale vol met Amstel-volk! :Rquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Liever 4000 echte Ajacieden in het stadion dan daar boven op nog eens 38000 mensen die bijvoorbeeld via Amstel aan kaarten komen.
Normaal wel, maar nu moet elke pass eerst op middel- of ooghoogte worden aangenomen en een fatsoenlijk schot valt er ook amper. Slechte aannames bij de vleet. Gelukkig dat het Willem II maar is.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Anti voetbal bestaat niet wel een goed systeem.
PSV verzamelt corners, maar Vennegoor zit ziek thuisquote:Aanvallend voetbal is pas slecht dan vallen ze dom aan als gekken en dan met 0-1 verliezenofzo
Met de aanwezige krachten van vanavond is dat onmogelijk.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Als regerend en aanstaande kampioen moet je iets meer bieden...
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:20 schreef okee6 het volgende:
Met de aanwezige krachten van vanavond is dat onmogelijk.
Zijn eerste voor PSV (in de eredivisie) volgens mijquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:20 schreef fanneke het volgende:
PSV 0-2, Addo
En ik geloof dat het allemaal mensen zijn met hart voor Ajax. Ze betalen niet voor niets..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Liever 4000 echte Ajacieden in het stadion dan daar boven op nog eens 38000 mensen die bijvoorbeeld via Amstel aan kaarten komen.
Addo is een wisselspeler, die zou bij Willem II ook wel uit de voeten kunnen. Lucius op rechtsachter is ook een wisselspeler. Ball laat weinig zien, Koné is in deze vorm veel minder dan Vennegoor of Hesselink. Beiden spelen geen bespeelbare passes tot nu toe. En Zoetebier is geen Gomes. Plus dat geen van de PSV-ers in grote vorm steekt, of het zou Simons moeten zijn.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]![]()
Kom op okee... we hebben het wel over PSV tegen Willem II ..... iedereen van de bank van PSV zou een vedette zijn bij Willem II
En met al die spelers moet PSV met gemak van Willem II kunnen winnen (en volgens mij zijn ze daar ook mee bezig...). De spelers die je opnoemt zouden ook niet misstaan bij mijn eigen cluppie! Dus PSV 1,5 vind ik zeer overdrevenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:25 schreef okee6 het volgende:
[..]
Addo is een wisselspeler, die zou bij Willem II ook wel uit de voeten kunnen. Lucius op rechtsachter is ook een wisselspeler. Ball laat weinig zien, Koné is in deze vorm veel minder dan Vennegoor of Hesselink. Beiden spelen geen bespeelbare passes tot nu toe. En Zoetebier is geen Gomes. En geen van de PSV-ers steekt in grote vorm, of het zou Simons moeten zijn.
En als het Ajax - Feyenoord is komen ze niet. Een ex-vriend van mijn zus was vertegenwoordiger van Amstel. Ik kon niet naar Ajax - AC Milan in 2003, uitverkocht ofzo... Híj ging wel, terwijl hij helemaal NIETS met Ajax had.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:23 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
En ik geloof dat het allemaal mensen zijn met hart voor Ajax. Ze betalen niet voor niets..
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zijn eerste voor PSV (in de eredivisie) volgens mij![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:25 schreef okee6 het volgende:
[..]
Addo is een wisselspeler, die zou bij Willem II ook wel uit de voeten kunnen. Lucius op rechtsachter is ook een wisselspeler. Ball laat weinig zien, Koné is in deze vorm veel minder dan Vennegoor of Hesselink. Beiden spelen geen bespeelbare passes tot nu toe. En Zoetebier is geen Gomes. Plus dat geen van de PSV-ers in grote vorm steekt, of het zou Simons moeten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |