Ach, iedereen met een beetje verstand moet weten dat zoiets geen geluk is.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Er zijn nog een paar miljoen meer
Eindelijk iemand die het snapt.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:33 schreef Saekerhett het volgende:
Tja, als PSV met een lucky 1-0 wint, is het 'zakelijk op zijn PSV's'.
Als Ajax met een lucky 1-0 wint, is het 'GVD KUT LUCKY AJAX![]()
![]()
#$&*&& MAZZEL'.
13 blessures,tsja een selectie is breed maar je kunt geen Babel en Charisteas als links en rechtsback gebruiken.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:33 schreef Grimm het volgende:
[..]
Doet Ajax toch wat verkeerd als ze Jong-Ajax d'r heen moeten sturen
Slap excuus trouwens, Groningen was heer en meester.
Had Ajax toen evenveel punten als PSV dan?quote:Op zondag 19 maart 2006 16:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ajax werd op dezelfde manier kampioen in 2004. Toen was er toch zo'n ophef omdat Ajax een kutseizoen speelde maar toch kampioen werd.
volgens mij mis jij compleet waar het over gaat jongenquote:Op zondag 19 maart 2006 16:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Had Ajax toen evenveel punten als PSV dan?
Dit spel heet voetbal en de club heet Ajax. Is dus absoluut niet zeker dat Ajax vierde wordt. Ga maar lekker hopen en duimen.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:35 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
heeft iedereen naar het programma gekeken? ja? mooi dan weten we dus allemaal dat ajax vierde blijft.
Ik zie het meer voor Blind als excuus te gebruiken, komt bij mij heel goedkoop over als je ineens 13 geblesseerden hebt.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:37 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
13 blessures,tsja een selectie is breed maar je kunt geen Babel en Charisteas als links en rechtsback gebruiken.
Nee hoor. Als je zo ver voorstaat kun je niet spreken van een kutseizoen voor PSV.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:38 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
volgens mij mis jij compleet waar het over gaat jongen.
Lekker toch?Wat moet je anders doen op zo'n zondagmiddag?Tja,misschien naar 't stadion gaan en naar je cluppie kijken......quote:Op zondag 19 maart 2006 16:40 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
jij bent ook blij met je puntje tegen roda en dacht kom,ik ga eens ff joden afzeiken.
Ach kom op zeg. Ajax heeft altijd veel geblesseerden, misschien moeten ze eens kijken hoe dat komt.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:37 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
13 blessures,tsja een selectie is breed maar je kunt geen Babel en Charisteas als links en rechtsback gebruiken.
Daar gaat het toch niet om? Ajax werd toen overtuigend kampioen met 6 punten voor op psv en 12 punten voor op rotterdam.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Had Ajax toen evenveel punten als PSV dan?
voetbal plus ajax betekend eerste 5 ja! met de wedstrijden die onderling nog moeten worden gespeeld is ajax vrij zeker van een plek bij de eerste 5. alleen AZ kan het ons nog lastig maken thuis,verder denk ik dat NAC breda,roda,rkc en vitesse meer oefen wedstrijden voor de play offs zullen zijn.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:39 schreef Crudus het volgende:
[..]
Dit spel heet voetbal en de club heet Ajax. Is dus absoluut niet zeker dat Ajax vierde wordt. Ga maar lekker hopen en duimen.
PSV KAMPIOENEN!!!WHOEHOE!!!!
Lekker pilsen op het stadshuisplein straks! YEAH!!!!![]()
Overtuigend? In de voorlaatste wedstrijd was er nog niets beslist volgens mij...quote:Op zondag 19 maart 2006 16:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om? Ajax werd toen overtuigend kampioen met 6 punten voor op psv en 12 punten voor op rotterdam.
Voor de tv is het ook goed vertoeven hoor.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:41 schreef Aequabilitas het volgende:
[..]
Lekker toch?Wat moet je anders doen op zo'n zondagmiddag?Tja,misschien naar 't stadion gaan en naar je cluppie kijken......![]()
Het gaat toch om de eindstand bij jullie altijd?quote:Op zondag 19 maart 2006 16:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Overtuigend? In de voorlaatste wedstrijd was er nog niets beslist volgens mij...
ow krijgen we dat gezeik weerquote:Op zondag 19 maart 2006 16:41 schreef Aequabilitas het volgende:
[..]
Lekker toch?Wat moet je anders doen op zo'n zondagmiddag?Tja,misschien naar 't stadion gaan en naar je cluppie kijken......![]()
Ah. Van eerste 4 gaan we alweer naar eerste 5? Even de verwachtingen verrealiseren toch? En ik moet nog maar zien of Ajax wint van Roda. Laat stáán AZ.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:42 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
voetbal plus ajax betekend eerste 5 ja! met de wedstrijden die onderling nog moeten worden gespeeld is ajax vrij zeker van een plek bij de eerste 5. alleen AZ kan het ons nog lastig maken thuis,verder denk ik dat NAC breda,roda,rkc en vitesse meer oefen wedstrijden voor de play offs zullen zijn.
ow trek ff 13 spelers weg bij psv,en kijk dan wie je nog overhoud. zelfs een psv en een feyenoord met een brede selectie zou naar jeugdspelers moeten gaan neigen op zo'n moment. dat onze medische staf zo verschrikkelijk is,was ook al aan het begin van het seizoen te merken.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ach kom op zeg. Ajax heeft altijd veel geblesseerden, misschien moeten ze eens kijken hoe dat komt.
quote:Op zondag 19 maart 2006 16:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Het gaat toch om de eindstand bij jullie altijd?
Ik hoor zelfs PSV-ers klagen dat die voorsprong wel vertekend is, die zien ook liever dat hun team leuker gaat spelen ipv het afwachten op het foutje bij de tegenstander.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat lul je nu weer dom dan? Het ging toch om ovetuigend kampioen worden?
Nee, het ging over op de manier waarop psv kampioen wordt. Elke wedstrijd kut spelen en winnen door een lucky.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat lul je nu weer dom dan? Het ging toch om ovetuigend kampioen worden?
eerste 4 is best mogelijk hoor. en roda is niet zo goed,individuele kwaliteiten van Cziommer zijn misschien groot maar daar is voor roda wel veel mee gezegd. en AZ kunnen we nog wel verliezen met het programma voor onze concurrenten.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:47 schreef Crudus het volgende:
[..]
Ah. Van eerste 4 gaan we alweer naar eerste 5? Even de verwachtingen verrealiseren toch? En ik moet nog maar zien of Ajax wint van Roda. Laat stáán AZ.
Ik wens jullie er veel succes mee, maar probeer wel met het hoofdje uit de wolken te komen...
Idd vertekenend, had veel hoger moeten zijn.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik hoor zelfs PSV-ers klagen dat die voorsprong wel vertekend is, die zien ook liever dat hun team leuker gaat spelen ipv het afwachten op het foutje bij de tegenstander.
Koop dan ook n's andere spelers dan spitsenquote:Op zondag 19 maart 2006 16:47 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ow trek ff 13 spelers weg bij psv,en kijk dan wie je nog overhoud. zelfs een psv en een feyenoord met een brede selectie zou naar jeugdspelers moeten gaan neigen op zo'n moment. dat onze medische staf zo verschrikkelijk is,was ook al aan het begin van het seizoen te merken.
Jij denkt nog steeds dat zoiets lucky is? Hoe oud ben je 16 ofzo? Dan neem ik het je niet kwalijk.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee, het ging over op de manier waarop psv kampioen wordt. Elke wedstrijd kut spelen en winnen door een lucky.
och nog steeds verdrietig om het gelijke spelletje in amsterdam??quote:Op zondag 19 maart 2006 16:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Idd vertekenend, had veel hoger moeten zijn.
jongen,wie ben ik om spelers te gaan kopen voor ajaxquote:Op zondag 19 maart 2006 16:50 schreef Grimm het volgende:
[..]
Koop dan ook n's andere spelers dan spitsen![]()
Als Ajax de komende 34 wedstrijden wint door treffers in de 90e minuut zie ik je hier dus niet janken over Lucky Ajax?quote:Op zondag 19 maart 2006 16:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jij denkt nog steeds dat zoiets lucky is? Hoe oud ben je 16 ofzo? Dan neem ik het je niet kwalijk.
Ach zover ik weet zit jij amper in het stadion (ik ook niet hoor) maar die jongens wel en die geven ronduit toe dat de huidige manier van spelen nou niet echt sfeerverhogend in het stadion is.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Idd vertekenend, had veel hoger moeten zijn.
Nee, was een geweldige prestatie van ons. Ons PSV, dat verschrikkelijk voetbal speelt tegen het grote Ajax. Geweldig resultaat. Ik heb de teletekstpagina boven mijn bed hangen. Ik heb speciaal die avond een extra glas Fanta genomen.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:50 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
och nog steeds verdrietig om het gelijke spelletje in amsterdam??.
Mag jij mij vertellen hoeveel wedstrijden PSV dit jaar door een goal in de 90e minuut gewonnen heeft?quote:Op zondag 19 maart 2006 16:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als Ajax de komende 34 wedstrijden wint door treffers in de 90e minuut zie ik je hier dus niet janken over Lucky Ajax?. Zal het onthouden.
Tuulrijk niet!quote:Op zondag 19 maart 2006 16:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als Ajax de komende 34 wedstrijden wint door treffers in de 90e minuut zie ik je hier dus niet janken over Lucky Ajax?. Zal het onthouden.
Ga dan ook niet zielig zitten doen als je met 13 geblesseerden zit.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:53 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
jongen,wie ben ik om spelers te gaan kopen voor ajax.
en de afgelopen 2 aankopen bleken zeer nuttig, Huntelaar en Rosenberg doen het erg goed.
Stam,Perez en Krohn Deli ook spelend voor ons volgend seizoen,en laten we Gentenaar niet vergeten. allemaal spitsen natuurlijk.
en nu is het wel Het grote ajax zeker. och och och wat ben je toch wisselvallen Zwansen. maarja een extra glaasje fanta en een postertje van de teletekst pagina boven je bed, je bent vast niet ouder dan 12quote:Op zondag 19 maart 2006 16:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee, was een geweldige prestatie van ons. Ons PSV, dat verschrikkelijk voetbal speelt tegen het grote Ajax. Geweldig resultaat. Ik heb de teletekstpagina boven mijn bed hangen. Ik heb speciaal die avond een extra glas Fanta genomen.
ik doe toch niet zielig? ik zeg dat ik het knap vind van die jonge jongens die iets hebben laten zien tegen groningen. jij bent hier degene die zielig doet,en alleen even met de massa mee komt om ajax af te zeiken als ze eens verloren hebbenquote:Op zondag 19 maart 2006 16:55 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ga dan ook niet zielig zitten doen als je met 13 geblesseerden zit.
Ik zeg "Blind moet blijven"prachtig dat zootje daar in Amsterdam.
Snap je dan echt niks? Mijn post was ironisch bedoeld.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:57 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
en nu is het wel Het grote ajax zeker. och och och wat ben je toch wisselvallen Zwansen. maarja een extra glaasje fanta en een postertje van de teletekst pagina boven je bed, je bent vast niet ouder dan 12.
goh je dacht dat ik dat niet doorhadquote:Op zondag 19 maart 2006 16:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Snap je dan echt niks? Mijn post was ironisch bedoeld.
iro·nie (de ~ (v.))
1 spot waarbij men het tegendeel zegt van wat men bedoelt te zeggen
Ik zie geen massa's mensen die ajax afzeiken, d'r gaat hier een zogenaamde ajax supporter in de hoek zitten waar de klappen vallen, daar reageer ik op.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:58 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik doe toch niet zielig? ik zeg dat ik het knap vind van die jonge jongens die iets hebben laten zien tegen groningen. jij bent hier degene die zielig doet,en alleen even met de massa mee komt om ajax af te zeiken als ze eens verloren hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |