Er is maar 1 Friesche clubquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik wil volgend jaar Europees in Twente en je bent voor de verkeerde Friese club
Voetbal is iets magisch: het houdt zich niet aan tijd.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:48 schreef orchideusstuifmeelsnuiver het volgende:
paar minuutjes toch nog maar? iemand die er een tijd bij heeft lopen (oftewel beeld? met klok en tussenstand?)
De 0-3 was dan ook niet het resultaat van het spel van PSV, maar van de achterlijke mongoolheid waar de Willem II spelers in spelen. Het lijkt wel of ze op mars zitten in de eerste en laatste 5 minuten van elke helft. We hebben al zoveel punten hierdoor verloren! Het had makkelijk 0-0 tot aan de rust kunnen blijven staan als Willem II eens had opgelet.... Dat PSV als nog had gewonnen geloof ik best, je staat niet voor niets 17e en 1e.....quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:41 schreef okee6 het volgende:
[..]
Je had het over meer bieden... PSV wint uiteraard van Willem II, maar dus de manier waarop. Aissati kan de bal met een simpel (niet perfect) boogje over de keeper heen tillen, 0-1. Verder stuiterende passes, weinig openingen en Koné als stoorzender. Als enige resultaat veel corners waar niks uitkomt. De achterste linie kan echt geen bal foutloos rondspelen. Tenslotte Farfan neemt zijn vrije trap matig, bal valt echter gunstig en Addo maakt de rebound 0-2.
Ik heb er geen problemen mee dat het op deze manier gaat, maar om nou te zeggen dat dit "meer" is.
Wel een mooie actie trouwens net van Beasley, die de derde treffer niet te missen aanbood. Beasley speelt trouwens ook weinig. Jammer, want ik zie hem wel graag spelen.
Wederom een puntendeling tussen Nijmegen en Groningen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:53 schreef fanneke het volgende:
NEC-Groningen afgelopen. 2-2
Oh ja: talpaquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:00 schreef bolivian het volgende:
Ah, Talpa gaat los.
Ik zit hier in Den Haag en we motte die die hagenezen slachten.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:50 schreef Suijk het volgende:
Wat maakt het nou nog uit. Feyenoord speelt om niks meer op dit moment.
quote:Op zondag 26 maart 2006 12:55 schreef Saekerhett het volgende:
Hoezo doet Kalou niet mee? Toch niet omdat hij niet wist dat de zomertijd in ging? Dan snap ik ook wel waarom hij die test verknald heeft
Niks NAC en RKC, laat ons nou maar tegen Feyenoord spelenquote:Op zondag 26 maart 2006 13:22 schreef pascalheister het volgende:
Ado
alvast Hup Rkc en Nac voor straks
Ik denk dat ze er bij Feyenoord net zo over denken.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:26 schreef twi het volgende:
Niks NAC en RKC, laat ons nou maar tegen Feyenoord spelen
Met als verschil dat ze er in Rotterdam deze keer geen DVD's van zullen makenquote:Op zondag 26 maart 2006 13:31 schreef kasper het volgende:
Ik denk dat ze er bij Feyenoord net zo over denken.
S * A * R * C * A * S * M * Equote:
Ow oke, nu begrijp ik het....quote:
Herkenbaar voor Feijenoord.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:56 schreef clauwheee het volgende:
Feijenoord kan het weer niet bolwerken aan het eind van de competitie.
't Is echt elk jaar zo. Alsof het een soort faalangst isquote:Op zondag 26 maart 2006 13:56 schreef clauwheee het volgende:
Waar spelen ze dan ook nog om, kan me voorstellen dat ze het niet zo meer boeit allemaal. Onbewust zal dat toch meespelen.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:56 schreef clauwheee het volgende:
Je bedoelt dat het geluk op isquote:Op zondag 26 maart 2006 13:56 schreef clauwheee het volgende:
Denk het ook, maar is dan wel lullig voor de supporters.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Waar spelen ze dan ook nog om, kan me voorstellen dat ze het niet zo meer boeit allemaal. Onbewust zal dat toch meespelen.
Wel gek dat ze dat in de eerste 25 wedstrijden niet hadden danquote:Op zondag 26 maart 2006 13:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, dat Feyenoord kwaliteit tekort heeft.
Zeker, je kunt het eigenlijk niet maken natuurlijk.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:58 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Denk het ook, maar is dan wel lullig voor de supporters.
quote:Op zondag 26 maart 2006 13:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wel gek dat ze dat in de eerste 25 wedstrijden niet hadden dan.
Het zit jullie van alle kanten tegen.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:59 schreef Stefkuh het volgende:
dit ga je niet menen gewoon![]()
kut feijenoord
Gezien een groot deel van de competitie hebben jullie dan nog minder kwaliteit?quote:Op zondag 26 maart 2006 13:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, dat Feyenoord kwaliteit tekort heeft.
Wat zei ikquote:Op zondag 26 maart 2006 13:49 schreef EminemRulezz het volgende:
0-2 gaat nog vallenDan is PSV volgende week kampioen want AZ wint ook niet in Waalwijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |