Waarom staan jullie dan 4de??????quote:Op zondag 26 maart 2006 13:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, dat Feyenoord kwaliteit tekort heeft.
Hij is van NAC, winst van ADO vanmiddag is niet echt goed voor ze. NAC maakt er zelf een potje van dit seizoen, maar er is volgens mij ook nog geen één club die ze een beetje heeft geholpen dit seizoenquote:Op zondag 26 maart 2006 14:00 schreef Merkie het volgende:
Hoezo clauwheee?
Ja, stimmt.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:00 schreef Noca het volgende:
[..]
Gezien een groot deel van de competitie hebben jullie dan nog minder kwaliteit?
Omdat wij een kut ongebalanceert elftal hebben, maar waarom moet je de aandacht weer op Ajax richten? Ik begrijp dat Feyenoorders eigenlijk niets anders doen hoor, maar in zo'n (relatief , als je derde wordtquote:Op zondag 26 maart 2006 14:01 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
Waarom staan jullie dan 4de??????
OMG nog zo een, wat heeft het feit dat Feyenoord kwaliteitstekort heeft te maken met Ajax??quote:Op zondag 26 maart 2006 14:01 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
Waarom staan jullie dan 4de??????
Nou, wat dacht je om het feit dat jij voor Ajax bent?quote:Op zondag 26 maart 2006 14:02 schreef Saekerhett het volgende:
Waarom moeten ze meteen weer richting ons kijken als we het over kwaliteitstekort hebben?
Jij begrijpt 't tenminste....quote:Op zondag 26 maart 2006 14:03 schreef Noca het volgende:
[..]
Nou, wat dacht je om het feit dat jij voor Ajax bent?
Had ik dan moeten zeggen dat wij nog minder kwaliteit hebben? Beetje onlogisch he.
Waarom moet Ajax er überhaupt bijgehaald worden?quote:Op zondag 26 maart 2006 14:03 schreef Noca het volgende:
[..]
Nou, wat dacht je om het feit dat jij voor Ajax bent?
Had ik dan moeten zeggen dat wij nog minder kwaliteit hebben? Beetje onlogisch he.
Had een odd van 10.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Kut ik wilde nog geld inzetten op den haag.
Stel je niet zo aan zegquote:Op zondag 26 maart 2006 14:04 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom moet Ajax er überhaupt bijgehaald worden?
Kun je net zo goed zeggen:
"Feyenoord heeft kwaliteitstekort"
- "Ja, maar Groningen heeft een nieuw stadion!!!"
Zo ken ik er ook nog wel één.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:04 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom moet Ajax er überhaupt bijgehaald worden?
t'is uiteraard eerst onze fout, maar hel... wat een kut seizoen wordt het zoquote:Op zondag 26 maart 2006 14:00 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Het zit jullie van alle kanten tegen.
je vraagt er toch zelf omquote:Op zondag 26 maart 2006 14:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
OMG nog zo een, wat heeft het feit dat Feyenoord kwaliteitstekort heeft te maken met Ajax??
Haha, uitgeluld nu?quote:
Dat is lekker wakker wordenquote:Op zondag 26 maart 2006 14:07 schreef Nashje het volgende:
Word ik net wakker, zet ik de tv aan, 818:.
Moet Nac tegen Groningen dan?quote:Op zondag 26 maart 2006 14:05 schreef marsu het volgende:
NAC gaat verliezen van de Godenzonen!
En toen zag je dat PSV had gewonnen gister avond?quote:Op zondag 26 maart 2006 14:07 schreef Nashje het volgende:
Word ik net wakker, zet ik de tv aan, 818:.
Niet met godenzonen? want?quote:Op zondag 26 maart 2006 14:08 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Associeer ons daar niet mee, dank u
quote:Op zondag 26 maart 2006 14:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Kut ik wilde nog geld inzetten op den haag.
Klopt, wij zijn juist van een hoger denkniveau.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee alle Ajacieden zijn gewoon niet zo slim![]()
![]()
Niet slim zijn staat bij jullie gelijk aan een hoog denkniveau.....quote:Op zondag 26 maart 2006 14:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Klopt, wij zijn juist van een hoger denkniveau.
quote:Op zondag 26 maart 2006 14:13 schreef clauwheee het volgende:
Rekkie
Maar goed, OT. Hup AZ, NAC en Heracles voor straks
Dat zei je niet, je zei: niet ZO slim.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Niet slim zijn staat bij jullie gelijk aan een hoog denkniveau.....
Altijd interessant om te weten natuurlijk
Clauwheeequote:Op zondag 26 maart 2006 14:13 schreef clauwheee het volgende:
Rekkie
Maar goed, OT. Hup AZ, NAC en Heracles voor straks
Je mag je sig ook wel eens aanpassenquote:Op zondag 26 maart 2006 14:20 schreef Bos81 het volgende:
Mooi zo
en nu hopen dat AZ niet kan winnen van RKC
Vermaelen denk ik dan. Lindenbergh en Rosenberg allebei een linie naar achteren.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:40 schreef Linc_The_Sink het volgende:
ten koste van wie is babel in de basis??
danke sehrquote:Op zondag 26 maart 2006 14:43 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Vermaelen denk ik dan. Lindenbergh en Rosenberg allebei een linie naar achteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |