Wil je 'm weghalen? Je kunt hem ook in mijn fotoboek bewonderen, overal mijn beeltenis plaatsen is daarom een beetje overdone.quote:
Je moet natuurlijk wel voor 15 euro per maand.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:44 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zo, ik ben bijna level 60 met WoW. Misschien kan ik nu wat meer aan mijn sociale leven doen (in zoverre dit wat voorstelde vóórdat ik WoW ging spelen).
Om tijd te verspelenquote:Op zondag 26 maart 2006 12:46 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel voor 15 euro per maand.
quote:Op zondag 26 maart 2006 12:46 schreef George-Butters het volgende:
[..]
$ 12,50 per maand.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:46 schreef George-Butters het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 maart 2006 12:39 schreef Dwaashaas het volgende:
Ik heb gisteren eens naar De Leeuw gekeken. Ik moet zeggen dat ik deze ene keer meer gelachen heb, dan dat ik bij alle uitzendingen van koppensnellers bij elkaar gedaan heb. Elke week weer dat makkelijke Frutje Friemel bashen en fragmenten uitzoeken die zelf van commentaar worden voorzien om het nog enigsinds grappig te laten lijken. Nee, bedankt Spijkerman, maar ik ga voor De Leeuw op de zaterdagavond.
quote:Op zondag 26 maart 2006 12:58 schreef pberends het volgende:
Die man over euthanasie: "euthanasietoerisme"
Dat zijn zeker alleen maar enkeltjes?
Van Bruchem? Show s een foto.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:50 schreef RichardQuest het volgende:
Er klopt iets niet aan het gezicht van die Van Bruchem....beetje een chimpanseemondje. Die hadden we toch ook tijdens de 2004-meet gezien?
Ik zat me ook al te verwonderen over het gebralquote:Op zondag 26 maart 2006 12:50 schreef RichardQuest het volgende:
Er klopt iets niet aan het gezicht van die Van Bruchem....beetje een chimpanseemondje. Die hadden we toch ook tijdens de 2004-meet gezien?
Hoehoehahahahaaaaaahooehoe.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:02 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ik zat me ook al te verwonderen over het gebral
Chimpansees zijn ook wijsneuzen..quote:
Mhaow, had wel een aardig verhaal. Sterkere argumenten als die andere VVD'er.quote:
Het ging nergens over.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Mhaow, had wel een aardig verhaal. Sterkere argumenten als die andere VVD'er.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |