Naja, 't is een beetje zoals http://www.moblog.nl/ ; je maakt dus foto's met je mobiel/pda/oid, die verzend je met een MMS bericht naar een bepaald emailadres en een programaatje zorgt ervoor dat die foto's op 't net gezet worden.. hoe 't precies werkt weet ik ook nietquote:Op zondag 9 april 2006 21:26 schreef mschol het volgende:
[..]
jaja is et erg ls ik er niks van begrijp![]()
hoe weet je dat als je 3 jaar doet over aanmelden,quote:Op maandag 10 april 2006 09:32 schreef BlueCurl het volgende:
en mijn msn loopt continue vast soms ben ik dire jaar bezig om me aan te melden en das geen fun... is zo op beide pc's waarvan er 1 net geformateerd is... en beide al een paar keer herinstalt etc
+1 scherpquote:Op maandag 10 april 2006 13:54 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe weet je dat als je 3 jaar doet over aanmelden,
quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:49 schreef Jump het volgende:
De andere zijn dan ook allemaal postsletten
quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:49 schreef Jump het volgende:
quote:
wat flauw nou...quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:51 schreef devzero het volgende:
[..]En als bewijs zal ik niet op je reageren!
quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:52 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
heb her misschien nog wel een 203 MB schijf liggen
een nog oudere (64MB) heb ik ongveer een half jaar geleden weggedaan (dat was nog zo'n oude waar geen ide aansluiting opzat maar je iets over printplaat heen moest doen (en ze zo groot waren als de cd spelers)
quote:IBM H3256
One of the first IBM drives we stocked as a new product here at Red Hill, this was our primary replacement for the excellent Maxtor 7213, which had been our mainstay throughout 1993. Like the earlier 170MB IBM unit that we had also sold, the H3256 was rather fast and very reliable — a worthy replacement for the Maxtors. Note the very unusual head count — three head drives are not uncommon in these days of massive platter capacities, but were all-but unheard of until about 1998.
Like all IBM drives in those days, the H256 was beautifully finished, with a simple, logical jumper block. (Illustrated at left. The drive pictured is set for Master/stand-alone, the next jumper pair to the right was for slave.)
It is probably hard for the Pentium-coddled generation to appreciate how important this used to be. In 386 days you only had one IDE controller to work with, networks were arcane and vastly time-consuming things to set up, and if you couldn't do a master-slave data transfer you were reduced to a Backpack drive or, worst of all, Laplink. Drive strappings were not documented on the drive itself in those days and many, many times in the workshop we wished that other manufacturers — Conner in particular — would learn from the example set by IBM.
dat valt echt wel meequote:Op dinsdag 11 april 2006 13:49 schreef Jump het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 06:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:56 schreef Sjowhan het volgende:
Goedenavond!
quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Als bewijs dat ik geen postslet ben, zal ik ook niet op jou reageren!
imgtoolburn? helaas alleen voor dvd'squote:Op dinsdag 11 april 2006 20:23 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
Bestaat er een gratis image burner (iso nrg) die niet zo zwaar draait?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:23 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
Bestaat er een gratis image burner (iso nrg) die niet zo zwaar draait?
Mogguh jumpiequote:
Ja?quote:Op donderdag 13 april 2006 08:55 schreef Jo0Lz het volgende:
Hey, wat een mooie op
Gaan we dit aldoor zo doen? Wordt haast een beetje GoT achtig
Het is de laatste tijd wel een beetje erg stil hčquote:Op donderdag 13 april 2006 08:47 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Mogguh jumpie
Damm man ik ben nog steeds veel te druk.
Ik hoop snel weer wat meer te kunnen ouwehoeren hier
Hehe, dat gaf ik ook aanquote:
Ja joh druk druk druk druk druk enzo...quote:Op donderdag 13 april 2006 09:02 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Het is de laatste tijd wel een beetje erg stil hč
Eens doen als de search eris, iets met prioriteiten ofzoquote:Op donderdag 13 april 2006 09:04 schreef Geqxon het volgende:
En Jump, ga eens aan iemands mouw trekken dat we hier tabellensupport eisen
Ja ik ken hetquote:Op donderdag 13 april 2006 09:04 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja joh druk druk druk druk druk enzo...
Maar komt binnenkort wel weer wat meer tijd hoor
Hehe, ze hebben het er maar druk mee hč, met die searchquote:Op donderdag 13 april 2006 09:07 schreef Jump het volgende:
[..]
Eens doen als de search eris, iets met prioriteiten ofzo
Zijn ze nou serieus met die search bezig?quote:Op donderdag 13 april 2006 09:07 schreef Jump het volgende:
[..]
Eens doen als de search eris, iets met prioriteiten ofzo
quote:Op donderdag 13 april 2006 09:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zijn ze nou serieus met die search bezig?!
Stop the presses!
Supergeinige filmpjes daar!quote:Op donderdag 13 april 2006 10:01 schreef Geqxon het volgende:
http://www.firefoxflicks.com/flick/index.php?id=19542&c=false
Wheeeee!
http://developer.fok.nl/blog/74quote:Op donderdag 13 april 2006 09:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zijn ze nou serieus met die search bezig?!
Stop the presses!
Wat voor school zit jij?quote:Op donderdag 13 april 2006 18:36 schreef SHERMAN het volgende:
Leuk school.
[[url=http://herfkens.biz/uploader/files/1/School/DSC00169_thumb.jpg]afbeelding]
[/URL]
[[url=http://herfkens.biz/uploader/files/1/School/DSC00170_thumb.jpg]afbeelding]
[/URL]
[[url=http://herfkens.biz/uploader/files/1/School/DSC00171_thumb.jpg]afbeelding]
[/URL]
[[url=http://herfkens.biz/uploader/files/1/School/DSC00172_thumb.jpg]afbeelding]
[/URL]
[[url=http://herfkens.biz/uploader/files/1/School/DSC00173_thumb.jpg]afbeelding]
[/URL]
[[url=http://herfkens.biz/uploader/files/1/School/DSC00174_thumb.jpg]afbeelding]
[/URL]
Jammer genoeg heb ik geen fotoos van de server ruimte, maar ik vind dit ook wel een lekker lijstjequote:
Mbo.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:49 schreef Jump het volgende:
[..]
http://developer.fok.nl/blog/74
[..]
Wat voor school zit jij?
Netjes.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Jammer genoeg heb ik geen fotoos van de server ruimte, maar ik vind dit ook wel een lekker lijstje
Die zou er rond Pasen moeten komen, maar zal iets later zijnquote:Op donderdag 13 april 2006 20:03 schreef mschol het volgende:
avond
jullie nog at boeiends gedaan?
en WTF ze zijn me de search bezig
of is dat onder voor beghoud:
its done when its done
hmmm kijk eens op dvd.nl forum en zeg dat nog eens..quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:24 schreef Sjowhan het volgende:
Mocht ook wel weer eens eerlijk gezegd(alsin; al veel te lang zonder search gezeten.. en wat is een forum zonder een goede search?)
Da's waar, maar dat is een phpbb-forumquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:06 schreef mschol het volgende:
[..]
hmmm kijk eens op dvd.nl forum en zeg dat nog eens..das pas een kut search als je specifieke post zoek in topics van 50 pagina's lang
idemquote:Op zondag 16 april 2006 11:39 schreef mschol het volgende:gewoon 24 uur miks gepost...
Goeiemorge en
Fijne Pasen
Naja, die week is nog niet voorbijquote:[Apr 11 15:42:15] <jump> net zoals nu
[Apr 11 15:42:45] <devzero> ach over een week is die wel vol
Je hebt er de beste foto's uitgekozen zo te zienquote:Op woensdag 19 april 2006 15:41 schreef BlueCurl het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]voor jump
dank jequote:Op woensdag 19 april 2006 16:51 schreef devzero het volgende:
Bij die laatste foto dacht ik van huh wordt jump vader
Maar gefeliciteerd Jump.
Voor deze keer willen Sherman en ik wel een liedje voor je zingen
[afbeelding]
Dat gaat je nu dus niet meer lukkenquote:Op maandag 17 april 2006 12:44 schreef Jump het volgende:
Zou die het nog 9 dagen volhouden? Dan hebben we een slowchat van een maand
quote:Op woensdag 19 april 2006 13:43 schreef BlueCurl het volgende:
bonjour! ik heb zojuist een mega grote wesp vermoord... en nogal op brute wijzeaangezien ik weleens missla met een vliegenmepper en dan met een steek blijf zitten
lang leve de haarlak
Dat lijkt me wel duidelijk; ik zou nooit zo'n rode verwijfde pruik opdoenquote:Op woensdag 19 april 2006 18:50 schreef Jump het volgende:
Wie sherman is, en wie jij bent, moet maar tussen jullie uitgevochten worden
Het sluit al over 25 hoorquote:Op woensdag 19 april 2006 21:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach die ene opleving. Straks ligt het weer stil en we moeten nog 40 posts
dan gooi je em toch nog een paar daagjes extra openquote:
Nee, ik denk dat hij wel eerder dan over 25 dagen vol is hoorquote:
hahaha een sprinkhaan heb ik ontleed met biologie les. 1 van mijn laatste lessen voordat ik stoptequote:Op woensdag 19 april 2006 23:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat hij wel eerder dan 25 dagen vol is hoor![]()
Nog een paar posts van BC dat ze een sprinkhaan heeft onthoofd met haar zwaard, een paar posts van mij dat hij nog lang niet vol zit, mschol die weer een lading dvds binnen heeft en sjohan met 40 goedemorgen/weltrusten posts en we zijn klaar.
roflquote:Op woensdag 19 april 2006 23:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat hij wel eerder dan over 25 dagen vol is hoor![]()
Nog een paar posts van BC dat ze een sprinkhaan heeft onthoofd met haar zwaard, een paar posts van mij dat hij nog lang niet vol zit, mschol die weer een lading dvds binnen heeft en sjohan met 40 goedemorgen/weltrusten posts en we zijn klaar.
hahahaquote:Op donderdag 20 april 2006 07:47 schreef Jump het volgende:
Damn, nu ik wat kon uitslapen ben ik te vroeg opgestaan
Moet ik op 8u50 vertrekken, dacht ik dat het 7u50 was
Zonde, eindelijk een mod op die dig die wel leuk wasquote:Op donderdag 20 april 2006 08:42 schreef Marty26 het volgende:
Hey lieve mensen van de SC ik wil graag jullie ook vertellen dat ik ga stoppen als modje.
of dev op digquote:Op donderdag 20 april 2006 15:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Zonde, eindelijk een mod op die dig die wel leuk was
Ach als je het te druk hebt op je werk, dan is het ws verstandiger om de fakkel door te geven. Krijgen we nu Godt op DIG
Ik zal met me kloon eens mailenquote:
Mods op dig: slarioux, jump en jumperkequote:
pfff ga ik overal melden dat jump een kloon is van jumperkequote:Op donderdag 20 april 2006 17:35 schreef Jump het volgende:
[..]
Mods op dig: slarioux, jump en jumperke![]()
Valt op hoor, beiden uit "gent" en op 19 april jarigquote:Op donderdag 20 april 2006 17:36 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
pfff ga ik overal melden dat jump een kloon is van jumperke
hetzelfde met BlueCurl en BlaBlaSjitquote:Op donderdag 20 april 2006 17:37 schreef Jump het volgende:
[..]
Valt op hoor, beiden uit "gent" en op 19 april jarig
ik laat jemorgen heus niet meer binnen jij jij overloperquote:Op donderdag 20 april 2006 17:38 schreef Jump het volgende:
Ik vandaag wat gekocht in de Apple Store in Gent. Voel me opeens zo:
[afbeelding]
niet slecht bedoeld
Nee, anders kan ik toch naar de opendeurdag van me schoolquote:Op donderdag 20 april 2006 17:39 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik laat jemorgen heus niet meer binnen jij jij overloper
Wat heb je gekochtquote:Op donderdag 20 april 2006 17:38 schreef Jump het volgende:
Ik vandaag wat gekocht in de Apple Store in Gent. Voel me opeens zo:
[afbeelding]
niet slecht bedoeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |