Het was maar een pakketje van de postbank hoorquote:
quote:Op zondag 9 april 2006 12:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het was maar een pakketje van de postbank hoor
Een zgn. Sim-PDA; simpel elektronisch dingetje waar je 255 telefoonnrs, adressen ed. in op kan slaan.. Ben benieuwd wanneer 't kapot gaat
ik zeg niet dat 't kapot moet gaan, maar zo te zien is het niet gemaakt van al te sterk materiaalquote:
Plastic? Of nog slapper?quote:Op zondag 9 april 2006 12:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik zeg niet dat 't kapot moet gaan, maar zo te zien is het niet gemaakt van al te sterk materiaal
Gratiesquote:Op zondag 9 april 2006 13:19 schreef X-fi het volgende:
[..]
Leuk dingetje inderdaad. Wat mocht hij wel kosten?
quote:Op zondag 9 april 2006 14:39 schreef mschol het volgende:
Woei
zojuist heb ik eff in een bakbeest van 277,000kg en length 72,75m (238ft 8in). Height 24,08 m (79ft) rondgereden en gevolgen
plaatje![]()
daarom zitten we toch in DIGquote:
jaja is et erg ls ik er niks van begrijpquote:Op zondag 9 april 2006 21:13 schreef Sjowhan het volgende:
Kewl..
Ik heb waarschijnlijk nu ook moblog op me weblog aangezet(moblog = niets anders dan email verzenden vanaf een mobile device naar een mailadres zeg maar
)
Jij bent niet de enigequote:Op zondag 9 april 2006 21:26 schreef mschol het volgende:
[..]
jaja is et erg ls ik er niks van begrijp![]()
Naja, 't is een beetje zoals http://www.moblog.nl/ ; je maakt dus foto's met je mobiel/pda/oid, die verzend je met een MMS bericht naar een bepaald emailadres en een programaatje zorgt ervoor dat die foto's op 't net gezet worden.. hoe 't precies werkt weet ik ook nietquote:Op zondag 9 april 2006 21:26 schreef mschol het volgende:
[..]
jaja is et erg ls ik er niks van begrijp![]()
hoe weet je dat als je 3 jaar doet over aanmelden,quote:Op maandag 10 april 2006 09:32 schreef BlueCurl het volgende:
en mijn msn loopt continue vast soms ben ik dire jaar bezig om me aan te melden en das geen fun... is zo op beide pc's waarvan er 1 net geformateerd is... en beide al een paar keer herinstalt etc
+1 scherpquote:Op maandag 10 april 2006 13:54 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe weet je dat als je 3 jaar doet over aanmelden,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |