Mbo.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:49 schreef Jump het volgende:
[..]
http://developer.fok.nl/blog/74
[..]
Wat voor school zit jij?
Netjes.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Jammer genoeg heb ik geen fotoos van de server ruimte, maar ik vind dit ook wel een lekker lijstje
Die zou er rond Pasen moeten komen, maar zal iets later zijnquote:Op donderdag 13 april 2006 20:03 schreef mschol het volgende:
avond
jullie nog at boeiends gedaan?
en WTF ze zijn me de search bezig
of is dat onder voor beghoud:
its done when its done
hmmm kijk eens op dvd.nl forum en zeg dat nog eens..quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:24 schreef Sjowhan het volgende:
Mocht ook wel weer eens eerlijk gezegd(alsin; al veel te lang zonder search gezeten.. en wat is een forum zonder een goede search?)
Da's waar, maar dat is een phpbb-forumquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:06 schreef mschol het volgende:
[..]
hmmm kijk eens op dvd.nl forum en zeg dat nog eens..das pas een kut search als je specifieke post zoek in topics van 50 pagina's lang
idemquote:Op zondag 16 april 2006 11:39 schreef mschol het volgende:gewoon 24 uur miks gepost...
Goeiemorge en
Fijne Pasen
Naja, die week is nog niet voorbijquote:[Apr 11 15:42:15] <jump> net zoals nu
[Apr 11 15:42:45] <devzero> ach over een week is die wel vol
Je hebt er de beste foto's uitgekozen zo te zienquote:Op woensdag 19 april 2006 15:41 schreef BlueCurl het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]voor jump
dank jequote:Op woensdag 19 april 2006 16:51 schreef devzero het volgende:
Bij die laatste foto dacht ik van huh wordt jump vader
Maar gefeliciteerd Jump.
Voor deze keer willen Sherman en ik wel een liedje voor je zingen
[afbeelding]
Dat gaat je nu dus niet meer lukkenquote:Op maandag 17 april 2006 12:44 schreef Jump het volgende:
Zou die het nog 9 dagen volhouden? Dan hebben we een slowchat van een maand
quote:Op woensdag 19 april 2006 13:43 schreef BlueCurl het volgende:
bonjour! ik heb zojuist een mega grote wesp vermoord... en nogal op brute wijzeaangezien ik weleens missla met een vliegenmepper en dan met een steek blijf zitten
lang leve de haarlak
Dat lijkt me wel duidelijk; ik zou nooit zo'n rode verwijfde pruik opdoenquote:Op woensdag 19 april 2006 18:50 schreef Jump het volgende:
Wie sherman is, en wie jij bent, moet maar tussen jullie uitgevochten worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |