Ik denk dat niet, weet het zelfs zeker.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:41 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Kloptmaar ik denk dat zij dat ook moeilijk vindt....
Maak dat haar maar eens wijsquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die angst kan je natuurlijk begrijpen, maar ook haar vader zal er aan moeten wennen
dat ze uit huis gaat. Hij zal er mee moeten leven, ook die boosheid( mocht hij die krijgen)
Vervaagd weer, ze moet nu aan haar eigen welzijn denken.
Ik ookquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat niet, weet het zelfs zeker.![]()
Doe mijn bestquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet wijsmaken, ze zal er zelf achter komen.
Lastig he om dit te volgenquote:
Erg beschermd kan ook minder zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:45 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik ookwant ik heb het zelf thuis ook niet even makkelijlk gehad altijd... ik was altijd thuis... ouders erg bescheremnd en ik deed niet wat ik eigenlijk wilde omdta ik er vanuit ging of dacnt dat t niet mocht en ik geen ruzie wilde aangezien mn ouders al genoeg te stellen hadden met andere problemen, m tmijn broer bijvoorbeeld.
Het wordt te persoonlijk?quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:46 schreef OoAstridoO het volgende:
sorry voor die typfouten maar ik heb op dit moment even geeen zin om daar al teveel om te denken en mn handen trillen ook nog een beetje..
ik wacht geduldigquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De zon is onderweg, duurt alleen even voordat die hier is.![]()
Maar het is de waarheid.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wow die is hard
***zegt:
en anders heeft ie maar pech gehad
Huh?quote:
Ik heb eht vooruitzicht om in sept. hier weg te kunnenquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Erg beschermd kan ook minder zijn natuurlijk.
Je bent er toch goed uitgekomen, of heb je dat gevoel niet?
nee vanwege het nieuws over mn opa....quote:[Het wordt te persoonlijk?
ik ben eten.![]()
wat nu precies?quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Bingo! ze accepteert het!
Werk maken dat ze daar pleite gaat.quote:
Oke danquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Werk maken dat ze daar pleite gaat.
eerste afslag linksquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Huh?
Oh, verkeerde topic![]()
Solly, had niet hier gemoeten
Klopt daarnaast zit ik met nog een probleem.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:01 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Oke dan1 tip.. push haar niet teveel ermee... ze moet het op haar eigen tempo doen... want het is een moeilijke stap voor haar, dat is wel gebleken.
geen van beide, haar moeder is of gezaghebbende ouder of niet met het gezag belaste ouder... Na een echtscheiding kan het zo zijn dat haar moeder de 'niet met het gezag belaste ouder' is geworden of dat ze gezaghebbende ouder is gebleven...quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt daarnaast zit ik met nog een probleem.
Voogd
Toezient voogd
Ik weet niet wat der moeder is.
qu!quote:
kant-en-klaar-maaltijd?quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
ikmoet nog steeds koken en ik heb geen zin
*onrustig doetquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een rust hier
Het werkt nietquote:
Ik ga maar eens de sportspullen eens klaarzetten, over een half uur ga ik weer debiel doenquote:
ook hoiquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:30 schreef leonieke het volgende:
Qu, dat was hetzelfde hoor(makro)
Hoi trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |