Ik denk dat dat ook komt door andere omgeving, even helemaal niks met thuis en de problemen daar te maken hebben, die doen er dan niet toem en dat is fijn....quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Als je der thuis ziet he, dan kijkt ze heel anders dan op deze foto, dan kun je degelijk zien dat ze zich niet op haar gemak voelt en dat ze vol problemen zit. Als ze hier is dan vergeet ze echt alles en dat vind ik gewoon erg super, als ik die foto weer bekijk dan krijg ik de tranen in mijn ogen, en dan vraag ik me af: Hoe heb ik dit voorelkaar gekregen, iets wat een ander niet voorelkaar krijgt.
Wees er trots op Moppie. en blijf je best doen, meer kan je niet voor haar doen, ben er voor haarquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Als je der thuis ziet he, dan kijkt ze heel anders dan op deze foto, dan kun je degelijk zien dat ze zich niet op haar gemak voelt en dat ze vol problemen zit. Als ze hier is dan vergeet ze echt alles en dat vind ik gewoon erg super, als ik die foto weer bekijk dan krijg ik de tranen in mijn ogen, en dan vraag ik me af: Hoe heb ik dit voorelkaar gekregen, iets wat een ander niet voorelkaar krijgt.
gaan nu kijken of er iets veranderd als ik 50mg minder slik.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oke, das nog niet fijn, kan hij er iets aan veranderen?
Hopelijk de hoofdpijn weg en geen verdere klachten..quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
gaan nu kijken of er iets veranderd als ik 50mg minder slik.
nou vooruit dan maarquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee hoor, ben wel met koken bezig.
[..]
quote:Laat eens zien.
owja, dadelijk ff doenquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:22 schreef Bengeltje het volgende:
Nice.dat jij je kenteken niet verdoezelt.
![]()
Klopt!quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:01 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook komt door andere omgeving, even helemaal niks met thuis en de problemen daar te maken hebben, die doen er dan niet toem en dat is fijn....
Idd klopt ookquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wees er trots op Moppie. en blijf je best doen, meer kan je niet voor haar doen, ben er voor haar
als ze je nodig heeft, dat doet veel goed.
Je ziet altijd veel aan de ogen, mijn ogen waren vaak "dof" zeg maar, geen uitstraling niets hartelijk.
iets meer zon kan geen kwaad hoorquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tis nu wel perfect weer voor die bak, of niet?
Ik herken dat nml wel, je even helemaal zorgeloos voelen als je weg bent van huisquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt!
[..]
Idd klopt ook![]()
Ik heb net met haar gepraat en kwam eigelijk het volgende uit: Ze is bang dat haar vader boos wordt als dit gebeurt.
Ik heb der net een vraag gestelt van: hoe zou het volgend jaar dan hebben gemoeten als je dan bij me kwam wonen ik bedoel, als je vader dan niet boos zou zijn waarom zou hij dan nu wel boos moeten zijn
Ja maar dit gaat even over het bovenstaandequote:Op dinsdag 11 april 2006 17:34 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik herken dat nml wel, je even helemaal zorgeloos voelen als je weg bent van huis
Omdat ze nu nog minderjarig is? dat klinkt heel dom... maar dat geveol heb ik ook gehad... "Als ik 18 ben kan ik toch maken wat ik wil, en mogen en kunnen ze me niet tegenhouden". Moeilijk uit te leggenquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja maar dit gaat even over het bovenstaandemisschien dat je dat nog niet gelezen hebt
![]()
Mah zou kunnen, maar als ze zo graag het huis uit wil dan zou ze toch blij moeten zijnquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:37 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Omdat ze nu nog minderjarig is? dat klinkt heel dom... maar dat geveol heb ik ook gehad... "Als ik 18 ben kan ik toch maken wat ik wil, en mogen en kunnen ze me niet tegenhouden". Moeilijk uit te leggen
Die angst kan je natuurlijk begrijpen, maar ook haar vader zal er aan moeten wennenquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt!
[..]
Idd klopt ook![]()
Ik heb net met haar gepraat en kwam eigelijk het volgende uit: Ze is bang dat haar vader boos wordt als dit gebeurt.
Ik heb der net een vraag gestelt van: hoe zou het volgend jaar dan hebben gemoeten als je dan bij me kwam wonen ik bedoel, als je vader dan niet boos zou zijn waarom zou hij dan nu wel boos moeten zijn
Maar dta is dus het punt dat ze bang is dat haar ouders of alleen vader (?) dat niet wil en dat hij dus kwaad wordt en dat dat nog meer problemen veroorzaakt... die zij er niet bij gebruiken kan.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mah zou kunnen, maar als ze zo graag het huis uit wil dan zou ze toch blij moeten zijn
Kloptquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die angst kan je natuurlijk begrijpen, maar ook haar vader zal er aan moeten wennen
dat ze uit huis gaat. Hij zal er mee moeten leven, ook die boosheid( mocht hij die krijgen)
Vervaagd weer, ze moet nu aan haar eigen welzijn denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |