O RLY, YA RLYquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:26 schreef B_BOY het volgende:
neej dat is er niet maar we maken een lijstje:
Ik begin
Kankerkachel kees
Pomme & Kelly
Leuke (matige) grap
Oh, jij kan mij vertellen waar het hype-verzamel-topique te vinden is?quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:29 schreef martinlutherking het volgende:
Goh, leuk en origineel topic.
Hoiquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:29 schreef Tamea het volgende:
Pussy kijken, jointje roken
;-)))))quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:31 schreef pekel het volgende:
Ik ken
er volgens mij
nog wel een
;-)
Baukel
I've noticed.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:32 schreef k_man het volgende:
Veel ervan staat in het Fok! Woordenboek, maar dat is al jaren niet meer bijgewerkt.
da's geen hype.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:28 schreef Furious het volgende:
Yildiz met z'n bommentas.
Nee, nee, je kent je eigen zin niet meer.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:33 schreef Swetsenegger het volgende:
neuken?
doen ze er nog steeds aan?quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:36 schreef Mappy het volgende:
FOKstok
FOK!stok door Nederland-spel deel 46! Naardenquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:37 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
doen ze er nog steeds aan?
Of zijn ze gestopt toen iemand van GoT (meen ik) hem jatte?
Hoe jij het wilt noemen, maar je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:46 schreef greatgonzo het volgende:
dat zijn geen hypes, dat zijn irritante gewoontes, net als
V.
enz
daar ben ik samen met yoghydrink mee begonnenquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:35 schreef greatgonzo het volgende:
:-)))))
Alberto checked de park
matige grap
breezah uitlach topics
hamsters
kachel kees
gidols
hendig sjiek
pauper
in willekeurige volgorde
Maak een koprol dan.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
daar ben ik samen met yoghydrink mee begonnen![]()
nee, maar één idioot denkt daarmee iets leuks te hebbenquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:09 schreef Onderbroek het volgende:
hendig sjiek?
Zou wel tof zijnquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:28 schreef splendor het volgende:
kan dit topic niet worden opgedoopt tot "typische fok dingen" topic ofzo?
nee als het mis gaat ben ik de lul. Ik ben daar niet meer voor verzekerdquote:
da's niet echt fok specifiek.quote:
RobbieRicardoquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:56 schreef tralalala het volgende:
Die ene gast die een stukje jupiter had gekocht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Er zit iets op je lip![]()
Kikkerlikkerquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:39 schreef The_Dijkstra het volgende:
Kankerkachel kees (SHKK )
Leuke (matige) grap
Alberto checkt de park
Junkiesietze met z'n neon.
Maikuul met z'n hendig sjiek
Causal Talk (met U-IeRzZz)
Geqxon met z'n huilie-gedrag
i-spy24 met z'n afwijking
[14.gif]
LMK
Baukel ;-)
Ijsmeis.zip (aanradertje)
Swets uitvinder van de paranoia-ban (en de hond van Danny )
Thijs Bosma
en hier begon hetquote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:03 schreef Sjoe538 het volgende:
Wat dacht je van de TMF pedo's die werden gepakt op tape.. Mensen van fok! die naar de TMF chatrooms gingen.. mennen () meelokten.. fake msn, cam aan ( niet jezelf laten zien.. een vid of zoals wouty je omkleden
) hun laten rukken en opnemen.. posten.
*meldtquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:29 schreef Tamea het volgende:
Dat was ook leuk jaquote:
Dit gaat over hetzelfde.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Leuke (matige) grap
mijn[...], wat doe je
Ik heb Summerqueen (Patriciaonline) weer gevonden!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:11 schreef Isabeau het volgende:
Er is ook nog een hele serie topics geweest over zo'n heel jong grietje die helemaal niet super aantrekkelijk was, maar zichzelf en haar onderbroekjes wel uitgebreid verkocht via internet.
Jaaaaa, Patricia!!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:31 schreef Herald het volgende:
Ik heb Summerqueen (Patriciaonline) weer gevonden!
Je icon is duidelijk onderdeel van de hype van het moment. Ik heb overigens een spuughekel aan hypes, en zeker aan users die er zo schaapachtig aan meedoen...quote:
Zit het stomme topic alweer op slotquote:
Ik tyf je door een bushokjequote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:40 schreef MrBean het volgende:
[..]
GOFFEDOMME MAN DAT IS MN VRINEDIN IK KOM JE INELKAAR SLAAN
quote:
Was zo'n gast niet in elkaar geslagen ofso?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb de gabber alien weer gevonden!!
Kan er zo snel geen pic van vinden [afbeelding]
Doe eens linkjequote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat dacht je van Kastanova die ontslagen werd na een topic op Fok!?
Oh ik d8 dat het over Sylvana ging.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:31 schreef Herald het volgende:
[..]
Ik heb Summerqueen (Patriciaonline) weer gevonden!
Idd, dat was MikeyMoquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:04 schreef S-Two het volgende:
[..]
Was zo'n gast niet in elkaar geslagen ofso?
Die was goedquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
[MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammen
![]()
gelukkig klagen er nooit users dat foto's in US niet sexy zijn!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:37 schreef Isabeau het volgende:
Zit het stomme topic alweer op slotWaarom zet je het dan ook in B&H, daar mag je niet praten.
En waar zitten mensen met hun kop als ze denken dat dit sexy is?
[afbeelding]
Een foto op een plee is nooit sexy
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
[MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammen
![]()
Ja, ik was al even bang dat ie niet voorbij zou komen.quote:
Ik loop toch ook alweer sinds 2001 mee, maar hier heb ik werkelijk nog nooit van gehoord. Een korte uitleg of in elk geval een beginnetje om me in te lezen?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, ik was al even bang dat ie niet voorbij zou komen.
Ik word vervuld met nostalgie als ik aan die periode terugdenk.
Nou, het is een beetje lullig dat ik nu mijn enige eigen gecreëerde grap moet gaan uitleggen, maar dat moet maar.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:19 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik loop toch ook alweer sinds 2001 mee, maar hier heb ik werkelijk nog nooit van gehoord. Een korte uitleg of in elk geval een beginnetje om me in te lezen?
Da's geen hype man, da's traditie.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:28 schreef Bosbeetle het volgende:
semi bikkel tijd
en thijs bosma is wel een hypequote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Da's geen hype man, da's traditie.
Nou ben ik overtuigd. Echt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:32 schreef Herald het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs meegedaan aan Veronica's lekkerste
Ja, want daar had iedereen (nou ja) het een korte tijd over, terwijl S-B daarentegen al 4 jaar bezig is en nooit hip geweest is.quote:
die bladzijde heeft fok anders wel zelf geschreven.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:08 schreef buzzer het volgende:
[..]
Dat was ook leuk ja
een iets mindere bladzijde uit de Fok! geschiedenis: Lotte
gewoon een kukloon van de crew van fok. die ze toen het ietwat uit de hand ging lopen op slinkse wijze hebben laten verdwijnen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:53 schreef The_Dijkstra het volgende:
Wat is er nou met die Lotte?
Iemand heeft het nooit begrepenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:58 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
gewoon een kukloon van de crew van fok. die ze toen het ietwat uit de hand ging lopen op slinkse wijze hebben laten verdwijnen.
Het Officiële Fok!woordenboekquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:59 schreef 14.gif het volgende:
En hoe moet ik die vinden?![]()
google.fok.nl levert niets bruikbaars![]()
t/m 2005quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:06 schreef 14.gif het volgende:
Heeft deze search altijd nog gewerkt trouwens?![]()
http://forum.fok.nl//fok/search_lite
Hij heeft een weblog waar je hem kan volgen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:08 schreef Vitalogy het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met Dirk?
O, ja diequote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:45 schreef haarb0l het volgende:
En natuurlijk het mysterie van de twee verdwenen fokkers die, na het uitlaten van hun hondje een grote kuil in het bos ontdekten, god, wat heb ik veel doorgelezen
Geen pottenkijkers.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Yildiz met zijn Treinstation avontuur
Is het antwoord ooit nog boven tafel gekomen?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het Officiële Fok!woordenboek
Op het forum heette ze Lot.
Je bent nooit verder gekomen dat hooguit licht irritant zijn voor rokers.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Rietvaerder die ÁLLE rokers-topics bashed en vervolgens alle rokers tegen zich weet te krijgen.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:46 schreef renz0r het volgende:
Stomme kooi!
Terug in je mand, hond!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je bent nooit verder gekomen dat hooguit licht irritant zijn voor rokers.
Vergelijk het met een mug. Enigzins vervelend, maar met een beetje citroensap weg te jagen.
Je kan nog wel wat oefening gebruiken inderdaadquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:14 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Terug in je mand, hond!
Ik blijf oefenen natuurlijk
rokers is een nieuw woord voor Motor-SC?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Rietvaerder die ÁLLE rokers-topics bashed en vervolgens alle rokers tegen zich weet te krijgen.
Het lukt je nog steets niet he, om ergens bij te horenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:36 schreef Rietvaerder het volgende:
quote:Je bent nooit verder gekomen dat hooguit licht irritant zijn voor rokers.
Vergelijk het met een mug. Enigzins vervelend, maar met een beetje citroensap weg te jagen.
quote:rokers is een nieuw woord voor Motor-SC?
quote:Het lukt je nog steets niet he, om ergens bij te horen
quote:Op maandag 27 maart 2006 13:31 schreef djbambam het volgende:
Kledingrek, ik snap er geen ! ! KUT ! ! van....
ken ik niet.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:09 schreef P0rt0 het volgende:
stoma?
Als dit jouw definitie van 'op de kast krijgen' is, begrijp ik waarom je denkt dat je master flamer bentquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Ach, zolang ik mensen op de kast krijg door middel van 1 zinnetje
[..]
[..]
[..]
Swets en ruzie is meer iets dat zo nu en dan terugkomt. Je noemt de zomer ook geen hype.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:37 schreef SCH het volgende:
Zijn de ruzies tussen mij en Swetsenegger ook hypes?
quote:Op maandag 27 maart 2006 15:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Swets en ruzie is meer iets dat zo nu en dan terugkomt. Je noemt de zomer ook geen hype.
quote:Op maandag 27 maart 2006 15:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Swets en ruzie is meer iets dat zo nu en dan terugkomt. Je noemt de zomer ook geen hype.
vertel!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat dacht je van Kastanova die ontslagen werd na een topic op Fok!?
o. maar ik ben geen dudequote:Op maandag 27 maart 2006 16:18 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Dude, die link staat al in t topic....
Zal het dan toch aan mij liggen?quote:Op maandag 27 maart 2006 15:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Haha, dat is wel erg oldskool.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:56 schreef scarefreak het volgende:
over fries gesproken: Twarres forum
Ik kan me herinneren dat ik een jaar of 3 geleden ook nog wel flink ruzie heb gemaakt met jou achter de schermen, terwijl ik natuurlijk de onschuld zelve ben, dus het ligt aan jou.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zal het dan toch aan mij liggen?
Yvonne aanbidden in de hoop mod te worden is ook een behoorlijke hype aan het worden.quote:
Heb ik ruzie gehad met JOU?quote:Op maandag 27 maart 2006 16:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat ik een jaar of 3 geleden ook nog wel flink ruzie heb gemaakt met jou achter de schermen, terwijl ik natuurlijk de onschuld zelve ben, dus het ligt aan jou..
Volgens mij wilde je alle mensen uit #filosofie permanent bannen of zo. Je had een conflict met zodiakk of iets dergelijks.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heb ik ruzie gehad met JOU?
waarover in godsnaam?
Dat maakt je zo sexyquote:Op maandag 27 maart 2006 16:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zal het dan toch aan mij liggen?
Slechts een kleine groep bedreef dit, daarom.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
De nacht van plunk staat er nog steeds niet bij.
Net als Groetjes Veldmuis, was 't slechts een kortdurende opleving.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:28 schreef Jeff89 het volgende:
Is die stomme kooi al genoemd? Of was dat geen hype?
Wat is dit nou weer voor arbitrair geneuzel. Het werd opgemerkt op het hele forum.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:55 schreef The_Dijkstra het volgende:
[..]
Slechts een kleine groep bedreef dit, daarom..
ik denk dat hoe minder je hiervan kent hoe groter de kans dat je nog te redden bentquote:Op maandag 27 maart 2006 17:22 schreef The_Dijkstra het volgende:
Kankerkachel kees (SHKK )
Leuke (matige) grap
Alberto checkt de park
Junkiesietze met z'n neon.
Maikuul met z'n hendig sjiek
Causal Talk (met U-IeRzZz)
Geqxon met z'n huilie-gedrag
i-spy24 met z'n afwijking
[14.gif]
Barry van Dam (dé man met 281 klonen op Fok)
LMK
Baukel ;-)
Ijsmeis.zip (aanradertje)
Swets uitvinder van de paranoia-ban (en de hond van Danny )
Thijs Bosma
sourcy, er zit iets op je lip
mijn [...], wat doe je
O RLY?
Kledingrek, ik snap er geen ! ! KUT ! ! van....
Tubgirl
Boomlaars topics
verkapt [....] topic
"Kutnewbie, ik tief je door een bushokje"
EmmyKuHhh
Gabber Alien
Lamon's bikkeltijd
Nuecken?
PDD-topic (topic met een onterecht slotje)
En Ruftende Rijger komt er mooi niet in
doe maar niet meerquote:Op maandag 27 maart 2006 21:15 schreef Nuna het volgende:
Ik doe even een poging:
Nou blijkbaar niet.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mogen de kamelenplaatjes dan misschien wel?
Ik mis eigenlijk de 'wij'. En ik ben wel benieuwd wie de 'wij' zijn, want zo te zien heeft 'wij' geen enkel historisch besef.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:06 schreef The_Dijkstra het volgende:
Zonder opgaaf van reden keilen wij andere dingen weg, sommige dingen hebben het geluk om in het lijstje geplaatst te worden.
Nou, welkom op Fok!
Je spreekt me aan op een zeldzaam moment waarop ik geen onbeduidende crewfunctie heb, dwerg.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:40 schreef dwerg het volgende:
[..]
Nou blijkbaar niet.
Kijk maar eens in mijn notes, kutaap.
Die palindroom shitquote:Op maandag 27 maart 2006 22:22 schreef Arcee het volgende:Post hier zo vaak mogelijk om 22:22 uur precies #28
22:22
quote:Op maandag 27 maart 2006 22:22 schreef Arcee het volgende:Post hier zo vaak mogelijk om 22:22 uur precies #28
dat was idd leukquote:Op maandag 27 maart 2006 22:22 schreef Arcee het volgende:Post hier zo vaak mogelijk om 22:22 uur precies #28
Vooral toen jij per ongeluk in het testtopic zat te 22:22-en. Toen heb ik echt hardop zitten lachen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:09 schreef dolle_hond het volgende:
dat was idd leuk
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Vooral toen jij per ongeluk in het testtopic zat te 22:22-en. Toen heb ik echt hardop zitten lachen.![]()
en ik zat toen echt enorm te balenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Vooral toen jij per ongeluk in het testtopic zat te 22:22-en. Toen heb ik echt hardop zitten lachen.![]()
moet er nu weer om lachenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Einde verhaal voor mijquote:Op maandag 27 maart 2006 21:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik denk dat hoe minder je hiervan kent hoe groter de kans dat je nog te redden bent
Die heb ik gemistquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:27 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Einde verhaal voor mij
Wel vind ik dat Barry van dam te weinig wordt genoemd. Het ging zelfs zo ver dat Fok een compleet subdomein bande omdat we niet van Barry afkwamen
Één van z'n kwaliteitscolumns: http://forum.fok.nl/showtopic.php/97609quote:
Meer columns?quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:14 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Één van z'n kwaliteitscolumns: http://forum.fok.nl/showtopic.php/97609
Zn 250 clones zullen wel vakkundig verwijderd zijn door de crew.
Scherp, niemand die dat door had. Inclusief ikzelf.quote:
en dat moet ik geloven.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Scherp, niemand die dat door had. Inclusief ikzelf.
3 posts erbovenquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Scherp, niemand die dat door had. Inclusief ikzelf.
Moet je voor de gein hier eens vragen.quote:
Tonny Eyk.quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:38 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Moet je voor de gein hier eens vragen.
Inderdaad. In KLB kan hij er ook wat van, al heeft hij al een tijdje geen topics meer geopend. Zal wel geen inspiratie meer hebben ofzo...quote:
Ja, en als je erop googled kom je ook massas imitatietubjes tegen. Net als met goatse trouwens, echt prachtig wat mensen bedenkenquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:13 schreef Silven het volgende:
valse tubgirl topics
die moet er op zeker inquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:29 schreef Tamea het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |