Haha, dat is wel erg oldskool.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:56 schreef scarefreak het volgende:
over fries gesproken: Twarres forum
Ik kan me herinneren dat ik een jaar of 3 geleden ook nog wel flink ruzie heb gemaakt met jou achter de schermen, terwijl ik natuurlijk de onschuld zelve ben, dus het ligt aan jou.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zal het dan toch aan mij liggen?
Yvonne aanbidden in de hoop mod te worden is ook een behoorlijke hype aan het worden.quote:
Heb ik ruzie gehad met JOU?quote:Op maandag 27 maart 2006 16:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat ik een jaar of 3 geleden ook nog wel flink ruzie heb gemaakt met jou achter de schermen, terwijl ik natuurlijk de onschuld zelve ben, dus het ligt aan jou..
Volgens mij wilde je alle mensen uit #filosofie permanent bannen of zo. Je had een conflict met zodiakk of iets dergelijks.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heb ik ruzie gehad met JOU?
waarover in godsnaam?
Dat maakt je zo sexyquote:Op maandag 27 maart 2006 16:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zal het dan toch aan mij liggen?
Slechts een kleine groep bedreef dit, daarom.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
De nacht van plunk staat er nog steeds niet bij.
Net als Groetjes Veldmuis, was 't slechts een kortdurende opleving.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:28 schreef Jeff89 het volgende:
Is die stomme kooi al genoemd? Of was dat geen hype?
Wat is dit nou weer voor arbitrair geneuzel. Het werd opgemerkt op het hele forum.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:55 schreef The_Dijkstra het volgende:
[..]
Slechts een kleine groep bedreef dit, daarom..
ik denk dat hoe minder je hiervan kent hoe groter de kans dat je nog te redden bentquote:Op maandag 27 maart 2006 17:22 schreef The_Dijkstra het volgende:
Kankerkachel kees (SHKK )
Leuke (matige) grap
Alberto checkt de park
Junkiesietze met z'n neon.
Maikuul met z'n hendig sjiek
Causal Talk (met U-IeRzZz)
Geqxon met z'n huilie-gedrag
i-spy24 met z'n afwijking
[14.gif]
Barry van Dam (dé man met 281 klonen op Fok)
LMK
Baukel ;-)
Ijsmeis.zip (aanradertje)
Swets uitvinder van de paranoia-ban (en de hond van Danny )
Thijs Bosma
sourcy, er zit iets op je lip
mijn [...], wat doe je
O RLY?
Kledingrek, ik snap er geen ! ! KUT ! ! van....
Tubgirl
Boomlaars topics
verkapt [....] topic
"Kutnewbie, ik tief je door een bushokje"
EmmyKuHhh
Gabber Alien
Lamon's bikkeltijd
Nuecken?
PDD-topic (topic met een onterecht slotje)
En Ruftende Rijger komt er mooi niet in
doe maar niet meerquote:Op maandag 27 maart 2006 21:15 schreef Nuna het volgende:
Ik doe even een poging:
Nou blijkbaar niet.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mogen de kamelenplaatjes dan misschien wel?
Ik mis eigenlijk de 'wij'. En ik ben wel benieuwd wie de 'wij' zijn, want zo te zien heeft 'wij' geen enkel historisch besef.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:06 schreef The_Dijkstra het volgende:
Zonder opgaaf van reden keilen wij andere dingen weg, sommige dingen hebben het geluk om in het lijstje geplaatst te worden.
Nou, welkom op Fok!
Je spreekt me aan op een zeldzaam moment waarop ik geen onbeduidende crewfunctie heb, dwerg.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:40 schreef dwerg het volgende:
[..]
Nou blijkbaar niet.
Kijk maar eens in mijn notes, kutaap.
Die palindroom shitquote:Op maandag 27 maart 2006 22:22 schreef Arcee het volgende:Post hier zo vaak mogelijk om 22:22 uur precies #28
22:22
quote:Op maandag 27 maart 2006 22:22 schreef Arcee het volgende:Post hier zo vaak mogelijk om 22:22 uur precies #28
dat was idd leukquote:Op maandag 27 maart 2006 22:22 schreef Arcee het volgende:Post hier zo vaak mogelijk om 22:22 uur precies #28
Vooral toen jij per ongeluk in het testtopic zat te 22:22-en. Toen heb ik echt hardop zitten lachen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:09 schreef dolle_hond het volgende:
dat was idd leuk
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Vooral toen jij per ongeluk in het testtopic zat te 22:22-en. Toen heb ik echt hardop zitten lachen.![]()
en ik zat toen echt enorm te balenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Vooral toen jij per ongeluk in het testtopic zat te 22:22-en. Toen heb ik echt hardop zitten lachen.![]()
moet er nu weer om lachenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Einde verhaal voor mijquote:Op maandag 27 maart 2006 21:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik denk dat hoe minder je hiervan kent hoe groter de kans dat je nog te redden bent
Die heb ik gemistquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:27 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Einde verhaal voor mij
Wel vind ik dat Barry van dam te weinig wordt genoemd. Het ging zelfs zo ver dat Fok een compleet subdomein bande omdat we niet van Barry afkwamen
Één van z'n kwaliteitscolumns: http://forum.fok.nl/showtopic.php/97609quote:
Meer columns?quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:14 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Één van z'n kwaliteitscolumns: http://forum.fok.nl/showtopic.php/97609
Zn 250 clones zullen wel vakkundig verwijderd zijn door de crew.
Scherp, niemand die dat door had. Inclusief ikzelf.quote:
en dat moet ik geloven.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Scherp, niemand die dat door had. Inclusief ikzelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |