t/m 2005quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:06 schreef 14.gif het volgende:
Heeft deze search altijd nog gewerkt trouwens?![]()
http://forum.fok.nl//fok/search_lite
Hij heeft een weblog waar je hem kan volgen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:08 schreef Vitalogy het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met Dirk?
O, ja diequote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:45 schreef haarb0l het volgende:
En natuurlijk het mysterie van de twee verdwenen fokkers die, na het uitlaten van hun hondje een grote kuil in het bos ontdekten, god, wat heb ik veel doorgelezen
Geen pottenkijkers.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Yildiz met zijn Treinstation avontuur
Is het antwoord ooit nog boven tafel gekomen?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het Officiële Fok!woordenboek
Op het forum heette ze Lot.
Je bent nooit verder gekomen dat hooguit licht irritant zijn voor rokers.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Rietvaerder die ÁLLE rokers-topics bashed en vervolgens alle rokers tegen zich weet te krijgen.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:46 schreef renz0r het volgende:
Stomme kooi!
Terug in je mand, hond!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je bent nooit verder gekomen dat hooguit licht irritant zijn voor rokers.
Vergelijk het met een mug. Enigzins vervelend, maar met een beetje citroensap weg te jagen.
Je kan nog wel wat oefening gebruiken inderdaadquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:14 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Terug in je mand, hond!
Ik blijf oefenen natuurlijk
rokers is een nieuw woord voor Motor-SC?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Rietvaerder die ÁLLE rokers-topics bashed en vervolgens alle rokers tegen zich weet te krijgen.
Het lukt je nog steets niet he, om ergens bij te horenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:36 schreef Rietvaerder het volgende:
quote:Je bent nooit verder gekomen dat hooguit licht irritant zijn voor rokers.
Vergelijk het met een mug. Enigzins vervelend, maar met een beetje citroensap weg te jagen.
quote:rokers is een nieuw woord voor Motor-SC?
quote:Het lukt je nog steets niet he, om ergens bij te horen
quote:Op maandag 27 maart 2006 13:31 schreef djbambam het volgende:
Kledingrek, ik snap er geen ! ! KUT ! ! van....
ken ik niet.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:09 schreef P0rt0 het volgende:
stoma?
Als dit jouw definitie van 'op de kast krijgen' is, begrijp ik waarom je denkt dat je master flamer bentquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Ach, zolang ik mensen op de kast krijg door middel van 1 zinnetje
[..]
[..]
[..]
Swets en ruzie is meer iets dat zo nu en dan terugkomt. Je noemt de zomer ook geen hype.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:37 schreef SCH het volgende:
Zijn de ruzies tussen mij en Swetsenegger ook hypes?
quote:Op maandag 27 maart 2006 15:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Swets en ruzie is meer iets dat zo nu en dan terugkomt. Je noemt de zomer ook geen hype.
quote:Op maandag 27 maart 2006 15:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Swets en ruzie is meer iets dat zo nu en dan terugkomt. Je noemt de zomer ook geen hype.
vertel!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat dacht je van Kastanova die ontslagen werd na een topic op Fok!?
o. maar ik ben geen dudequote:Op maandag 27 maart 2006 16:18 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Dude, die link staat al in t topic....
Zal het dan toch aan mij liggen?quote:Op maandag 27 maart 2006 15:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |