Dit gaat over hetzelfde.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Leuke (matige) grap
mijn[...], wat doe je
Ik heb Summerqueen (Patriciaonline) weer gevonden!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:11 schreef Isabeau het volgende:
Er is ook nog een hele serie topics geweest over zo'n heel jong grietje die helemaal niet super aantrekkelijk was, maar zichzelf en haar onderbroekjes wel uitgebreid verkocht via internet.
Jaaaaa, Patricia!!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:31 schreef Herald het volgende:
Ik heb Summerqueen (Patriciaonline) weer gevonden!
Je icon is duidelijk onderdeel van de hype van het moment. Ik heb overigens een spuughekel aan hypes, en zeker aan users die er zo schaapachtig aan meedoen...quote:
Zit het stomme topic alweer op slotquote:
Ik tyf je door een bushokjequote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:40 schreef MrBean het volgende:
[..]
GOFFEDOMME MAN DAT IS MN VRINEDIN IK KOM JE INELKAAR SLAAN
quote:
Was zo'n gast niet in elkaar geslagen ofso?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb de gabber alien weer gevonden!!
Kan er zo snel geen pic van vinden [afbeelding]
Doe eens linkjequote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat dacht je van Kastanova die ontslagen werd na een topic op Fok!?
Oh ik d8 dat het over Sylvana ging.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:31 schreef Herald het volgende:
[..]
Ik heb Summerqueen (Patriciaonline) weer gevonden!
Idd, dat was MikeyMoquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:04 schreef S-Two het volgende:
[..]
Was zo'n gast niet in elkaar geslagen ofso?
Die was goedquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
[MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammen
![]()
gelukkig klagen er nooit users dat foto's in US niet sexy zijn!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:37 schreef Isabeau het volgende:
Zit het stomme topic alweer op slotWaarom zet je het dan ook in B&H, daar mag je niet praten.
En waar zitten mensen met hun kop als ze denken dat dit sexy is?
[afbeelding]
Een foto op een plee is nooit sexy
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
[MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammen
![]()
Ja, ik was al even bang dat ie niet voorbij zou komen.quote:
Ik loop toch ook alweer sinds 2001 mee, maar hier heb ik werkelijk nog nooit van gehoord. Een korte uitleg of in elk geval een beginnetje om me in te lezen?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, ik was al even bang dat ie niet voorbij zou komen.
Ik word vervuld met nostalgie als ik aan die periode terugdenk.
Nou, het is een beetje lullig dat ik nu mijn enige eigen gecreëerde grap moet gaan uitleggen, maar dat moet maar.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:19 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik loop toch ook alweer sinds 2001 mee, maar hier heb ik werkelijk nog nooit van gehoord. Een korte uitleg of in elk geval een beginnetje om me in te lezen?
Da's geen hype man, da's traditie.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:28 schreef Bosbeetle het volgende:
semi bikkel tijd
en thijs bosma is wel een hypequote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Da's geen hype man, da's traditie.
Nou ben ik overtuigd. Echt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:32 schreef Herald het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs meegedaan aan Veronica's lekkerste
Ja, want daar had iedereen (nou ja) het een korte tijd over, terwijl S-B daarentegen al 4 jaar bezig is en nooit hip geweest is.quote:
die bladzijde heeft fok anders wel zelf geschreven.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:08 schreef buzzer het volgende:
[..]
Dat was ook leuk ja
een iets mindere bladzijde uit de Fok! geschiedenis: Lotte
gewoon een kukloon van de crew van fok. die ze toen het ietwat uit de hand ging lopen op slinkse wijze hebben laten verdwijnen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:53 schreef The_Dijkstra het volgende:
Wat is er nou met die Lotte?
Iemand heeft het nooit begrepenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:58 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
gewoon een kukloon van de crew van fok. die ze toen het ietwat uit de hand ging lopen op slinkse wijze hebben laten verdwijnen.
Het Officiële Fok!woordenboekquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:59 schreef 14.gif het volgende:
En hoe moet ik die vinden?![]()
google.fok.nl levert niets bruikbaars![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |