quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:28 schreef Remzz het volgende:
AMSTERDAM, dinsdag
Drie weken geleden bestond het nog niet, maar nu is het zo?n beetje de grootste internetrage van het moment: Google Idol. Geen lange rijen om auditie te mogen doen voor drie chagrijnige juryleden, maar gewoon je optreden filmen met je webcam en opsturen naar GoogleIdol.com waar het wereldwijde internetpubliek zijn oordeel kan vellen.
Inmiddels is de strijd op Google Idol gevorderd tot de halve finales, waarin twee vijftienjarige Nederlandse meiden tot de favorieten behoren. Onder de artiestennamen Pomme en Kelly zijn ze uitgegroeid tot absolute playbacksterren. Met het nummer ?Respect? van Aretha Franklin proberen ze tot de finale door te dringen. In eerste instantie had het duo de geplaybackte nummers van onder meer de Spice Girls, Backstreet Boys en Shania Twain voor de grap geplaatst op Google Video. Deze werden opgepikt door de Australische Ben Petro, die ze op zijn website googleIdol.com zette. De Hollandse meiden werden al snel publiekslievelingen.
Graag gedaanquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:47 schreef HuHu het volgende:
En nog bedankt voor het user-icon Boes-Poes.
Nou, ik dacht dat ik ze allemaal had. Maar het plaatje van because i got high wil niet ladenquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:48 schreef HuHu het volgende:
Er missen trouwens wat filmpjes in de OP, hier staan ze allemaal: http://video.google.com/videosearch?q=pomme+kelly.
Because I got High staat er niet tussen bijvoorbeeld.
Owjaquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:49 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
Nou, ik dacht dat ik ze allemaal had. Maar het plaatje van because i got high wil niet laden.
Ik heb het uitgelegd in het vorige topic, lees maar terug.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:49 schreef HuHu het volgende:
Met welk programma maak je dit Boes-Poes, dan ga ik ook zelf even wat proberen.
En download je ze eerst, kan je de Google-Video bestanden openen, of capture je ze?
Je icon!quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:51 schreef Yeahinho het volgende:
Die OP!
Ik ben al anderhalf uur aan het klooien, maar heb nu eindelijk een nieuw icoontje trouwens.
Misschien kun je nog wat tutorials voor mij maken voor Photoshop want daar bak ik nog echt niets van. Ik weet niet eens hoe je fatsoenlijk een figuur uit kunt knippen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:51 schreef Yeahinho het volgende:
Die OP!
Ik ben al anderhalf uur aan het klooien, maar heb nu eindelijk een nieuw icoontje trouwens.
Dat is wel erg mooi gedaan.quote:
Zoals hiervoor al gepost is, dat is eerder uit gelegd.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:49 schreef HuHu het volgende:
Met welk programma maak je dit Boes-Poes, dan ga ik ook zelf even wat proberen.
En download je ze eerst, kan je de Google-Video bestanden openen, of capture je ze?
Dr mist er ook één waar dat hoofddeksel op Kelly's hoofd neerdondertquote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:01 schreef bupatH het volgende:
zou iemand misschien een betere kunnen maken uit het beginstukje van de video mama ??
<--kvind deze niet zo geweldig eigenlijk
Jahoor pomme avatars maak ik het liefstquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:23 schreef jowblow het volgende:
ik wil een pomme avatar![]()
wie wil der een voor me maken?![]()
ik ga nu alle filmpjes bestuderenquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:25 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
Jahoor pomme avatars maak ik het liefst. Vertel maar even uit welk filmpje je wilt en op welke seconden ongeveer.
![]()
Tuurlijk.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:33 schreef B-Fifty-Two het volgende:
haha die oownt asskicker !kank die mss als ava zetten
?
daar staat die andere ook op en dat vink jammerquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:22 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat vind je van deze?
Vastwel, en Ja.quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:34 schreef bupatH het volgende:
[..]
daar staat die andere ook op en dat vink jammer![]()
maar kvind wel heeeel tof dat je em voor me gemaak thebt![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:33 schreef jowblow het volgende:
van van i lay my love on you bij seconde 30 t/m 33 en dat dan die bek als een ware t-rex open gaat en dat je hem dan weer terug spoelt zodat ie zijn bek weer dicht doet![]()
of gewoon dat stukje totdat ze hem weer terug trekt
Ik heb een nieuwe gemaakt die wat langer is, misschien wil je die wel hebben. Kies maar.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:33 schreef B-Fifty-Two het volgende:
haha die oownt asskicker !kank die mss als ava zetten
?
je gaat behulpzaam zijn???quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:54 schreef Maisnon het volgende:
ok, ik vind playbacken voor webcams maar matig, maar aangezien deze hype aanslaat, doe ik mee omdat ik er iets van kan leren! LET THE MARKETING AND PROMOTING BEGIN!
Ik zal er eerst eens voor zorgen dat die Boespoes bewegende avatar lekker vloeiend loopt
heldquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:45 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoals dit?
[afbeelding]
Of dit?
Puikquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:54 schreef Maisnon het volgende:
ok, ik vind playbacken voor webcams maar matig, maar aangezien deze hype aanslaat, doe ik mee omdat ik er iets van kan leren! LET THE MARKETING AND PROMOTING BEGIN!
Ik zal er eerst eens voor zorgen dat die Boespoes bewegende avatar lekker vloeiend loopt
Nou, ik bedacht zo:quote:
aha jij bekijkt het als een tactisch spel.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:10 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
Nou, ik bedacht zo:
Als we nou enorm veel stemmen op die gasten die tegen die chinezen moeten (Sweet & Sour). Dan winnen de goede chinezen niet, en dan hebben Pomme en Kelly meer kans om te winnen in de finale.![]()
nej hoor wij zijn alleen lief voor ze.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:09 schreef __Saviour__ het volgende:
jullie verering van die 2 meisjes is schrikbarend.
straks moeten ze nog bodyguards gaan inhuren.
Heb jij twee persoonlijkheden ofzo? Je praat in jezelf, op een forum, zo lijkt hetquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:12 schreef B_BOY het volgende:
[..]
nej hoor wij zijn alleen lief voor ze.
Een hype buroquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:14 schreef Maisnon het volgende:
Ik leer iets over hypen en promoten, en hoe iets volkomen nutteloos kan uitgroeien tot iets wat ongekend populair is. Daar moet toch iets achter zitten?
Hello, Industrial Design marketing competency, je weet maar nooit
het lukte trouwens niet goed, dus heb ik em half gereversed en er een DORKSIDED GOD WARRIOR van gemaakt!
[afbeelding]
ey had jij niet op het odulphus gezete?quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:14 schreef Maisnon het volgende:
Ik leer iets over hypen en promoten, en hoe iets volkomen nutteloos kan uitgroeien tot iets wat ongekend populair is. Daar moet toch iets achter zitten?
het lukte trouwens niet goed, dus heb ik em half gereversed en er een DORKSIDED GOD WARRIOR van gemaakt!
[afbeelding]
Potsierlijkquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:14 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
We kunnen natuurlijk ook combinerenquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:13 schreef Fir3fly het volgende:
Al die avatars![]()
Stiekem wil ik er zelf ook wel een, maar ik wil mn eigen ook houden
![]()
<---- wilde ik ookquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:13 schreef Fir3fly het volgende:
Al die avatars![]()
Stiekem wil ik er zelf ook wel een, maar ik wil mn eigen ook houden
![]()
pommekelly@hotmail.com, volgens hun weblog maar je zal vast niet de enige zijnquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:19 schreef GummyGadGet het volgende:
Heeft iemand eigenlijk kelly's msn (of die van pomme, ik prefereer die van kelly) al eens opgesnort?
Ik ben te lui om zelf wat in elkaar te knutselenquote:
Lijkt me ook vrij sterk jaquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:25 schreef longinus het volgende:
2x 15 is ook 30, maar ik denk niet dat justitie er hetzelfde over denkt.![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ben te lui om zelf wat in elkaar te knutselen
Nee, ik had WEL op het odulphus gezetenquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:15 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ey had jij niet op het odulphus gezete?
Geweldig snood plan.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:10 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
Nou, ik bedacht zo:
Als we nou enorm veel stemmen op die gasten die tegen die chinezen moeten (Sweet & Sour). Dan winnen de goede chinezen niet, en dan hebben Pomme en Kelly meer kans om te winnen in de finale.![]()
wtf is dit voor trieste actiequote:Op donderdag 23 maart 2006 22:10 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
Nou, ik bedacht zo:
woei die heb ik nu !quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:46 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe gemaakt die wat langer is, misschien wil je die wel hebben. Kies maar.
[afbeelding]
Dan ben je nog niet echt oud volgens mijquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:50 schreef Repeat het volgende:
* Repeat is groot gebracht met die achterlijke chinezen![]()
![]()
Je neemt het veel te serieus op.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:50 schreef Repeat het volgende:
[..]
wtf is dit voor trieste actie![]()
The Back Dormitory Boys zijn gewoon een soort legende op internet en fucking goed, als daar meer stemmen op komen hebben ze het gewoon eerlijk gewonnen. Daarbij verdienen ze het zeker om in de finale te komen, want ze zijn gewoon veruit de beste. Al lang bekend voordat Pomme en Kelly uberhaupt geboren waren...
* Repeat is groot gebracht met die achterlijke chinezen![]()
![]()
Ik neem het te serieus op?quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:53 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Je neemt het veel te serieus op.
Het is maar Google Idol for God's sake!
Ik zie het als een grapje, jouw reactie vind ik inderdaad overkomen alsof je het serieus neemt. Als ik het fout heb, sorry.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:54 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik neem het te serieus op?
Wie komt er hier nou met achterlijke strategiën om te zorgen dat er een slechte in de finale komtEn wie gaat dan gelijk op de minder goede stemmen?
Bwhaha te serieus, laat me niet lachen.
Goede SV ^_^ ben benieuwd hoe veel die collectie nog gaat groeienquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:49 schreef Falco het volgende:
De avatars:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Dat zullen ze binnen een paar jaar wel weer kwijtraken hoor en de schaamte zal dan ook toeslaan. Nu zijn ze nog jong, onwetend en onbevangen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:10 schreef Shirley het volgende:
Geweldig! Ik ben misschien laat, maar ken ze pas sinds ik dit topic net lees. Heb me kapot gelachen, wat een gekke wijven joh! Heerlijk.
Maakt niet zo uit of ze het weer kwijtraken, nu hebben ze het nog toch!quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat zullen ze binnen een paar jaar wel weer kwijtraken hoor en de schaamte zal dan ook toeslaan. Nu zijn ze nog jong, onwetend en onbevangen.
jesus die gruwelijke pijn lijd.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben bezig. Je krijgt hem morgenvroeg wel.
Pardon?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:50 schreef outcast_within het volgende:
[..]
jesus die gruwelijke pijn lijd.
Of system of a down - i cry when angels deserve to die
Lekker misvormdquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Een verse avatar, voor een ieder die hem wil gebruiken. Grijp je kans.
[afbeelding]
Betekent dat nou appel of aardappel?quote:
Appel.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:20 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Betekent dat nou appel of aardappel?![]()
Daar zat ik ook al aan te denken jaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Binnenkort kunnen we een Kelly & Pomme avatar-tournament houden om te bepalen wie de beste Kelly & Pomme avatar heeft.
jouw avatar is echt geweldig die moet je uitbreiden en Fantômas muziek onder zettenquote:
vanavond eens even knutselen kijken of ik iets met andere muziek kan doenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
jouw avatar is echt geweldig die moet je uitbreiden en Fantômas muziek onder zetten!
Nee hoorquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:51 schreef Pony-Lover het volgende:
is het erg dat ik die wijven nu al zat ben?
Volgens mij neemt ze meteen een ander e-mail adres, als ze opeens merkt dat ze door tig mensen is toegevoegdquote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:34 schreef Magno het volgende:
Dat heb ik maar direct gedaan, wil wel op tijd zijn!
Kan je verwachten idd...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:35 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Volgens mij neemt ze meteen een ander e-mail adres, als ze opeens merkt dat ze door tig mensen is toegevoegd![]()
"OH NOES!!11!, ze hebben zelfs dit e-mail adres gevonden!!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:38 schreef Magno het volgende:
[..]
Kan je verwachten idd...
Ze zal wel een doodschrik krijgen als ze vandaag vrij is van school en inlogt op MSN![]()
Ze hadden al een MSN adres op hun site gezet, maar daar zitten ze nooit (zeiden ze zelf ook al)... dat was zelfbescherming... maar hier op FOK! vind met alles... Dus ook een goed MSN-Adresquote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:39 schreef Noir666 het volgende:
[..]
"OH NOES!!11!, ze hebben zelfs dit e-mail adres gevonden!!"
![]()
welke?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:42 schreef Magno het volgende:
[..]
Ze hadden al een MSN adres op hun site gezet, maar daar zitten ze nooit (zeiden ze zelf ook al)... dat was zelfbescherming... maar hier op FOK! vind met alles... Dus ook een goed MSN-Adres![]()
Dat is geheim!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Klaas Vaak krijgt van mij een honkbalknuppel op een dusdanige manier in zijn aarsch dat "Enter Sandman" een geheel nieuwe betekenis krijgt"
Doe niet zo engquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:29 schreef doctor.starbucks het volgende:
en we mogen weer stemmen
net alsof we een leven hebben buiten hun om
Valt wel mee hoor...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:27 schreef Hugster het volgende:
Er zijn hier ook vast mensen die ze vannacht tot in detail geadoreerd hebben.
15 kan nog netquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kelly is echt lekkerhoe oud zijn ze eigenlijk??
helaas net niet ..... ik wacht wel tot ze 18 is (en totaal uitgewoont door half fok)quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kan iemand voor mij een puike avatar maken als Kelly bij That don't Impress Me Much als ze 'I think you're alright' doet op ongeveer 50 seconden?.
jij hebt een mooiequote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:24 schreef woeeiiii het volgende:
Wat is mijn avatar ook alweer, even spieken
quote:
14.gifquote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wie kan inloggen op deviant art en ff de link naar dit toppic inder shoutbox droppen???
want ze checkt daar wel regelmatig
Dat is dan weer geen pluspuntquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:08 schreef Orcaman1984 het volgende:
Die Kelly lijkt soms een beetje op Sita!
ADO Den Haag?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:33 schreef outcast_within het volgende:
ado-nogwah ^_^
Ik vind het zo schattig dat ze telkens hun haar en staartjes corrigeren! Daar is echt over na gedachtquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:57 schreef yvonne het volgende:
Ik vind het schattigste nog dat wasrekje op de achtergrond
Ik vind het schattig dat ze (met name kelly) van die spontane dingen doen zoalsquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik vind het zo schattig dat ze telkens hun haar en staartjes corrigeren! Daar is echt over na gedacht
Dat filmpje heb ik nog niet gevondenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:41 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Ik vind het schattig dat ze (met name kelly) van die spontane dingen doen zoals
<---------------------------------------------------------------------![]()
![]()
Dan heb je hem nu gevondenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat filmpje heb ik nog niet gevonden
Waarom heb je precies dezelfde als die van tonks?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:41 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Ik vind het schattig dat ze (met name kelly) van die spontane dingen doen zoals
<---------------------------------------------------------------------![]()
![]()
Nee, dat kan..nietquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:56 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Waarom heb je precies dezelfde als die van tonks?
zoek een nieuwe is veel leuker
Dat zijn de momenten in het leven die je moet koesterenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:58 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Nee, dat kan..niet![]()
Dat is de vastlegging van het moment waarop ik Kelly leuk begon te vinden![]()
U begrijpt hetquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:02 schreef Gebs het volgende:
[..]
Dat zijn de momenten in het leven die je moet koesteren![]()
Bagger..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze is ook nog een goede tekenaar.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]![]()
Voor een beginnende 15-jarige is dat toch geweldig?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:27 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Bagger..Leuk ingekleurd maar voor de rest, de proporties kloppen voor geen kant.
ik vind 'm leuk, maar de verhoudingen kloppen volgens mij niet helemaal.quote:
Netjes,quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze is ook nog een goede tekenaar.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]![]()
Hoe vind je hem nu?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
ik vind 'm leuk, maar de verhoudingen kloppen volgens mij niet helemaal.. Kun je 'm niet iets ingezoomder op haar hoodf en in betere verhoudingen maken?
.
Bij cartoontekeningen kloppen de verhoudingen nooit. dat hoort gewoon bij die tekentstijlquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:27 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Bagger..Leuk ingekleurd maar voor de rest, de proporties kloppen voor geen kant.
Ik weet niet welk gedeelte van de zin kanslozer isquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
voor als ze komt :
Kelly wil je een keer met me uit als je 18 bent geworden?
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
voor als ze komt :
Kelly wil je een keer met me uit als je 18 bent geworden?
voor als ze komt :
Kelly wil je een keer met me uit met me trouwen als je 18 bent geworden?
voor als ze komt :
Kelly wil je mij een paar manga tekenlessen geven een keer met me uit als je 18 bent geworden?
als je heel goed kijkt zegt ze: koffie tijdquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Een verse avatar, voor een ieder die hem wil gebruiken. Grijp je kans.
[afbeelding]
Volgens mij zegt ze: Kooom in mijn mond klaaaaar, of ben ik nou wel erg Freudiaans bezig?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:10 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
als je heel goed kijkt zegt ze: koffie tijd
of wacht, misschien niet
Welkom bij de clubquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:32 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb net een aantal filmpjes gekeken en ik ben meteen fan. Geweldig om te zien.
Ligt het aan mij of loopt jouw avatar niet 'vloeiend'?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik heb mijn avatar wat aangepast. Zo is die beter vind ik.
Lachen om een respons op jouw quote is so not done.quote:
ik kan ook niet kiezenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:00 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik weet niet welk gedeelte van de zin kanslozer is![]()
wel als hij verdient isquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:50 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Lachen om een respons op jouw quote is so not done.![]()
![]()
Hij liep idd niet helmaal vloeiend. Zo is die wel goed.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:48 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of loopt jouw avatar niet 'vloeiend'?
K3.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Dit is dan weer wel een leuke fokhype. die 2 brengen het met veel lol en enthousiasme.
niet dat ik er mijn avatar voor ga opofferen, maar toch
Zou het de tekst zijn? Zouden ze niet gewoon naar zichzelf kijken om te kijken of ze nog wel helemaal in beeld zijn of zo??quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:03 schreef Henkmanz het volgende:
Ik vind het wel jammer dat ze telkens op het scherm naar de tekst kijken.
Dat denk ik inderdaad ook. Die tekst kunnen ze ws wel dromen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zou het de tekst zijn? Zouden ze niet gewoon naar zichzelf kijken om te kijken of ze nog wel helemaal in beeld zijn of zo??
quote:#
Wij adoreren jullie.
Adoreer hier Kelly en Pomme deel 3
Comment by Lonewolf — March 24, 2006 @ 3:23 pm
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Heb even een berichtje achter gelaten op hun site. Kunnen ze ook lachen.
[..]
Goeie zaak mên!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Heb even een berichtje achter gelaten op hun site. Kunnen ze ook lachen.
[..]
...En schakelen ze de pedo-politie inquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:27 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Goeie zaak mên!
Nu zien ze onze oproepjes
* Editten gaatquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:38 schreef Noir666 het volgende:
[..]
...En schakelen ze de pedo-politie in![]()
Ik wil een specifiekequote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:28 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Nou zo boos hoef je toch niet te doen!
Er zijn er ontzettend veel!
Wat voor een dan?quote:
Als Kelly (?) dat bordje WARNING ophoud in Toxic... lukt da?quote:
Ja, dat moet kunnen, hoewel ik absoluut geen GIF-jes kan maken, is er vast wel iemand anders zo gewilligquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als Kelly (?) dat bordje WARNING ophoud in Toxic... lukt da?
Ja hoiquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:34 schreef Noir666 het volgende:
[..]
is er vast wel iemand anders zo gewillig![]()
I'm not worthyquote:
Te veel vrije tijd ofzo?quote:
Ik wil gewoon iedereen die een Kelly avatar wil, een avatar gunnen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:50 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Te veel vrije tijd ofzo?![]()
Nee hoor, ze zijn mooi, ik zou het niet kunnen
Een nobel strevenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon iedereen die een Kelly avatar wil, een avatar gunnen.![]()
Bijna... zeer succesvolle reeks!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:56 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Een nobel streven [afbeelding]![]()
Is het topic trouwens niet bijna alweer vol?![]()
Kijk AL mijn icons er maar op na, ze zitten allemaal onder de 100kb.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:22 schreef Dagonet het volgende:
Jongens, qua avatars, hou even in de gaten dat 100kb de limiet is voor webicons
Met behulp van http://iconresizer.phserver.net/ (geschreven door The_Terminator) kan je je icoontjes aanpassen naar 60x60 en binnen de juiste bestandsgrootte.
Vraag anders in http://forum.fok.nl/topic/834917 hulp voor het verkleinen ofzo.
Gôh, dat is iets nieuws hierquote:
That's just gross, je bent in godsnaam 6 jaar ouder.quote:
Echte liefde hou je niet tegen met zoiets als wetten tegen pedofilie.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:27 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
That's just gross, je bent in godsnaam 6 jaar ouder.![]()
Lesbo!quote:
Moet nog komenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:30 schreef Svensational het volgende:
Okee, ik heb me niet ingelezen, maar is die finale al geweest, of komt die nog?
En wanneerquote:
Competition 1:quote:
Niet persoonlijk, ik had je icons al gezien, maar er zijn er genoeg die andere hebben die te groot zijn.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:25 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Kijk AL mijn icons er maar op na, ze zitten allemaal onder de 100kb.
Kelly of Pomme? Of beiden wellicht?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:40 schreef stijgende_ster het volgende:
Minuut 2:23 tot 2:33 van "That don't impress me much" alstublieft?
Dat knipogenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:52 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
Kelly of Pomme? Of beiden wellicht?
-edit-
Ik verwacht dat je kelly wil. Dus:![]()
quote:
Geweldig!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |