heldquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:45 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoals dit?
[afbeelding]
Of dit?
Puikquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:54 schreef Maisnon het volgende:
ok, ik vind playbacken voor webcams maar matig, maar aangezien deze hype aanslaat, doe ik mee omdat ik er iets van kan leren! LET THE MARKETING AND PROMOTING BEGIN!
Ik zal er eerst eens voor zorgen dat die Boespoes bewegende avatar lekker vloeiend loopt
Nou, ik bedacht zo:quote:
aha jij bekijkt het als een tactisch spel.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:10 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
Nou, ik bedacht zo:
Als we nou enorm veel stemmen op die gasten die tegen die chinezen moeten (Sweet & Sour). Dan winnen de goede chinezen niet, en dan hebben Pomme en Kelly meer kans om te winnen in de finale.![]()
nej hoor wij zijn alleen lief voor ze.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:09 schreef __Saviour__ het volgende:
jullie verering van die 2 meisjes is schrikbarend.
straks moeten ze nog bodyguards gaan inhuren.
Heb jij twee persoonlijkheden ofzo? Je praat in jezelf, op een forum, zo lijkt hetquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:12 schreef B_BOY het volgende:
[..]
nej hoor wij zijn alleen lief voor ze.
Een hype buroquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:14 schreef Maisnon het volgende:
Ik leer iets over hypen en promoten, en hoe iets volkomen nutteloos kan uitgroeien tot iets wat ongekend populair is. Daar moet toch iets achter zitten?
Hello, Industrial Design marketing competency, je weet maar nooit
het lukte trouwens niet goed, dus heb ik em half gereversed en er een DORKSIDED GOD WARRIOR van gemaakt!
[afbeelding]
ey had jij niet op het odulphus gezete?quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:14 schreef Maisnon het volgende:
Ik leer iets over hypen en promoten, en hoe iets volkomen nutteloos kan uitgroeien tot iets wat ongekend populair is. Daar moet toch iets achter zitten?
het lukte trouwens niet goed, dus heb ik em half gereversed en er een DORKSIDED GOD WARRIOR van gemaakt!
[afbeelding]
Potsierlijkquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:14 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
We kunnen natuurlijk ook combinerenquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:13 schreef Fir3fly het volgende:
Al die avatars![]()
Stiekem wil ik er zelf ook wel een, maar ik wil mn eigen ook houden
![]()
<---- wilde ik ookquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:13 schreef Fir3fly het volgende:
Al die avatars![]()
Stiekem wil ik er zelf ook wel een, maar ik wil mn eigen ook houden
![]()
pommekelly@hotmail.com, volgens hun weblog maar je zal vast niet de enige zijnquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:19 schreef GummyGadGet het volgende:
Heeft iemand eigenlijk kelly's msn (of die van pomme, ik prefereer die van kelly) al eens opgesnort?
Ik ben te lui om zelf wat in elkaar te knutselenquote:
Lijkt me ook vrij sterk jaquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:25 schreef longinus het volgende:
2x 15 is ook 30, maar ik denk niet dat justitie er hetzelfde over denkt.![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ben te lui om zelf wat in elkaar te knutselen
Nee, ik had WEL op het odulphus gezetenquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:15 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ey had jij niet op het odulphus gezete?
Geweldig snood plan.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:10 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
Nou, ik bedacht zo:
Als we nou enorm veel stemmen op die gasten die tegen die chinezen moeten (Sweet & Sour). Dan winnen de goede chinezen niet, en dan hebben Pomme en Kelly meer kans om te winnen in de finale.![]()
wtf is dit voor trieste actiequote:Op donderdag 23 maart 2006 22:10 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
Nou, ik bedacht zo:
woei die heb ik nu !quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:46 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe gemaakt die wat langer is, misschien wil je die wel hebben. Kies maar.
[afbeelding]
Dan ben je nog niet echt oud volgens mijquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:50 schreef Repeat het volgende:
* Repeat is groot gebracht met die achterlijke chinezen![]()
![]()
Je neemt het veel te serieus op.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:50 schreef Repeat het volgende:
[..]
wtf is dit voor trieste actie![]()
The Back Dormitory Boys zijn gewoon een soort legende op internet en fucking goed, als daar meer stemmen op komen hebben ze het gewoon eerlijk gewonnen. Daarbij verdienen ze het zeker om in de finale te komen, want ze zijn gewoon veruit de beste. Al lang bekend voordat Pomme en Kelly uberhaupt geboren waren...
* Repeat is groot gebracht met die achterlijke chinezen![]()
![]()
Ik neem het te serieus op?quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:53 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Je neemt het veel te serieus op.
Het is maar Google Idol for God's sake!
Ik zie het als een grapje, jouw reactie vind ik inderdaad overkomen alsof je het serieus neemt. Als ik het fout heb, sorry.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:54 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik neem het te serieus op?
Wie komt er hier nou met achterlijke strategiën om te zorgen dat er een slechte in de finale komtEn wie gaat dan gelijk op de minder goede stemmen?
Bwhaha te serieus, laat me niet lachen.
Goede SV ^_^ ben benieuwd hoe veel die collectie nog gaat groeienquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:49 schreef Falco het volgende:
De avatars:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Dat zullen ze binnen een paar jaar wel weer kwijtraken hoor en de schaamte zal dan ook toeslaan. Nu zijn ze nog jong, onwetend en onbevangen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:10 schreef Shirley het volgende:
Geweldig! Ik ben misschien laat, maar ken ze pas sinds ik dit topic net lees. Heb me kapot gelachen, wat een gekke wijven joh! Heerlijk.
Maakt niet zo uit of ze het weer kwijtraken, nu hebben ze het nog toch!quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat zullen ze binnen een paar jaar wel weer kwijtraken hoor en de schaamte zal dan ook toeslaan. Nu zijn ze nog jong, onwetend en onbevangen.
jesus die gruwelijke pijn lijd.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben bezig. Je krijgt hem morgenvroeg wel.
Pardon?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:50 schreef outcast_within het volgende:
[..]
jesus die gruwelijke pijn lijd.
Of system of a down - i cry when angels deserve to die
Lekker misvormdquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Een verse avatar, voor een ieder die hem wil gebruiken. Grijp je kans.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |