quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:33 schreef jowblow het volgende:
van van i lay my love on you bij seconde 30 t/m 33 en dat dan die bek als een ware t-rex open gaat en dat je hem dan weer terug spoelt zodat ie zijn bek weer dicht doet![]()
of gewoon dat stukje totdat ze hem weer terug trekt
Ik heb een nieuwe gemaakt die wat langer is, misschien wil je die wel hebben. Kies maar.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:33 schreef B-Fifty-Two het volgende:
haha die oownt asskicker !kank die mss als ava zetten
?
je gaat behulpzaam zijn???quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:54 schreef Maisnon het volgende:
ok, ik vind playbacken voor webcams maar matig, maar aangezien deze hype aanslaat, doe ik mee omdat ik er iets van kan leren! LET THE MARKETING AND PROMOTING BEGIN!
Ik zal er eerst eens voor zorgen dat die Boespoes bewegende avatar lekker vloeiend loopt
heldquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:45 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoals dit?
[afbeelding]
Of dit?
Puikquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:54 schreef Maisnon het volgende:
ok, ik vind playbacken voor webcams maar matig, maar aangezien deze hype aanslaat, doe ik mee omdat ik er iets van kan leren! LET THE MARKETING AND PROMOTING BEGIN!
Ik zal er eerst eens voor zorgen dat die Boespoes bewegende avatar lekker vloeiend loopt
Nou, ik bedacht zo:quote:
aha jij bekijkt het als een tactisch spel.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:10 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
Nou, ik bedacht zo:
Als we nou enorm veel stemmen op die gasten die tegen die chinezen moeten (Sweet & Sour). Dan winnen de goede chinezen niet, en dan hebben Pomme en Kelly meer kans om te winnen in de finale.![]()
nej hoor wij zijn alleen lief voor ze.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:09 schreef __Saviour__ het volgende:
jullie verering van die 2 meisjes is schrikbarend.
straks moeten ze nog bodyguards gaan inhuren.
Heb jij twee persoonlijkheden ofzo? Je praat in jezelf, op een forum, zo lijkt hetquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:12 schreef B_BOY het volgende:
[..]
nej hoor wij zijn alleen lief voor ze.
Een hype buroquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:14 schreef Maisnon het volgende:
Ik leer iets over hypen en promoten, en hoe iets volkomen nutteloos kan uitgroeien tot iets wat ongekend populair is. Daar moet toch iets achter zitten?
Hello, Industrial Design marketing competency, je weet maar nooit
het lukte trouwens niet goed, dus heb ik em half gereversed en er een DORKSIDED GOD WARRIOR van gemaakt!
[afbeelding]
ey had jij niet op het odulphus gezete?quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:14 schreef Maisnon het volgende:
Ik leer iets over hypen en promoten, en hoe iets volkomen nutteloos kan uitgroeien tot iets wat ongekend populair is. Daar moet toch iets achter zitten?
Hello, Industrial Design marketing competency, je weet maar nooit
het lukte trouwens niet goed, dus heb ik em half gereversed en er een DORKSIDED GOD WARRIOR van gemaakt!
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |