Goede SV ^_^ ben benieuwd hoe veel die collectie nog gaat groeienquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:49 schreef Falco het volgende:
De avatars:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Dat zullen ze binnen een paar jaar wel weer kwijtraken hoor en de schaamte zal dan ook toeslaan. Nu zijn ze nog jong, onwetend en onbevangen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:10 schreef Shirley het volgende:
Geweldig! Ik ben misschien laat, maar ken ze pas sinds ik dit topic net lees. Heb me kapot gelachen, wat een gekke wijven joh! Heerlijk.
Maakt niet zo uit of ze het weer kwijtraken, nu hebben ze het nog toch!quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat zullen ze binnen een paar jaar wel weer kwijtraken hoor en de schaamte zal dan ook toeslaan. Nu zijn ze nog jong, onwetend en onbevangen.
jesus die gruwelijke pijn lijd.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben bezig. Je krijgt hem morgenvroeg wel.
Pardon?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:50 schreef outcast_within het volgende:
[..]
jesus die gruwelijke pijn lijd.
Of system of a down - i cry when angels deserve to die
Lekker misvormdquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Een verse avatar, voor een ieder die hem wil gebruiken. Grijp je kans.
[afbeelding]
Betekent dat nou appel of aardappel?quote:
Appel.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:20 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Betekent dat nou appel of aardappel?![]()
Daar zat ik ook al aan te denken jaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Binnenkort kunnen we een Kelly & Pomme avatar-tournament houden om te bepalen wie de beste Kelly & Pomme avatar heeft.
jouw avatar is echt geweldig die moet je uitbreiden en Fantômas muziek onder zettenquote:
vanavond eens even knutselen kijken of ik iets met andere muziek kan doenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
jouw avatar is echt geweldig die moet je uitbreiden en Fantômas muziek onder zetten!
Nee hoorquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:51 schreef Pony-Lover het volgende:
is het erg dat ik die wijven nu al zat ben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |