Volgens mij neemt ze meteen een ander e-mail adres, als ze opeens merkt dat ze door tig mensen is toegevoegdquote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:34 schreef Magno het volgende:
Dat heb ik maar direct gedaan, wil wel op tijd zijn!
Kan je verwachten idd...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:35 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Volgens mij neemt ze meteen een ander e-mail adres, als ze opeens merkt dat ze door tig mensen is toegevoegd![]()
"OH NOES!!11!, ze hebben zelfs dit e-mail adres gevonden!!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:38 schreef Magno het volgende:
[..]
Kan je verwachten idd...
Ze zal wel een doodschrik krijgen als ze vandaag vrij is van school en inlogt op MSN![]()
Ze hadden al een MSN adres op hun site gezet, maar daar zitten ze nooit (zeiden ze zelf ook al)... dat was zelfbescherming... maar hier op FOK! vind met alles... Dus ook een goed MSN-Adresquote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:39 schreef Noir666 het volgende:
[..]
"OH NOES!!11!, ze hebben zelfs dit e-mail adres gevonden!!"
![]()
welke?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:42 schreef Magno het volgende:
[..]
Ze hadden al een MSN adres op hun site gezet, maar daar zitten ze nooit (zeiden ze zelf ook al)... dat was zelfbescherming... maar hier op FOK! vind met alles... Dus ook een goed MSN-Adres![]()
Dat is geheim!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Klaas Vaak krijgt van mij een honkbalknuppel op een dusdanige manier in zijn aarsch dat "Enter Sandman" een geheel nieuwe betekenis krijgt"
Doe niet zo engquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:29 schreef doctor.starbucks het volgende:
en we mogen weer stemmen
net alsof we een leven hebben buiten hun om
Valt wel mee hoor...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:27 schreef Hugster het volgende:
Er zijn hier ook vast mensen die ze vannacht tot in detail geadoreerd hebben.
15 kan nog netquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kelly is echt lekkerhoe oud zijn ze eigenlijk??
helaas net niet ..... ik wacht wel tot ze 18 is (en totaal uitgewoont door half fok)quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kan iemand voor mij een puike avatar maken als Kelly bij That don't Impress Me Much als ze 'I think you're alright' doet op ongeveer 50 seconden?.
jij hebt een mooiequote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:24 schreef woeeiiii het volgende:
Wat is mijn avatar ook alweer, even spieken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |