helaas net niet ..... ik wacht wel tot ze 18 is (en totaal uitgewoont door half fok)quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kan iemand voor mij een puike avatar maken als Kelly bij That don't Impress Me Much als ze 'I think you're alright' doet op ongeveer 50 seconden?.
jij hebt een mooiequote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:24 schreef woeeiiii het volgende:
Wat is mijn avatar ook alweer, even spieken
quote:
14.gifquote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wie kan inloggen op deviant art en ff de link naar dit toppic inder shoutbox droppen???
want ze checkt daar wel regelmatig
Dat is dan weer geen pluspuntquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:08 schreef Orcaman1984 het volgende:
Die Kelly lijkt soms een beetje op Sita!
ADO Den Haag?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:33 schreef outcast_within het volgende:
ado-nogwah ^_^
Ik vind het zo schattig dat ze telkens hun haar en staartjes corrigeren! Daar is echt over na gedachtquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:57 schreef yvonne het volgende:
Ik vind het schattigste nog dat wasrekje op de achtergrond
Ik vind het schattig dat ze (met name kelly) van die spontane dingen doen zoalsquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik vind het zo schattig dat ze telkens hun haar en staartjes corrigeren! Daar is echt over na gedacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |