Volgens mij neemt ze meteen een ander e-mail adres, als ze opeens merkt dat ze door tig mensen is toegevoegdquote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:34 schreef Magno het volgende:
Dat heb ik maar direct gedaan, wil wel op tijd zijn!
Kan je verwachten idd...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:35 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Volgens mij neemt ze meteen een ander e-mail adres, als ze opeens merkt dat ze door tig mensen is toegevoegd![]()
"OH NOES!!11!, ze hebben zelfs dit e-mail adres gevonden!!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:38 schreef Magno het volgende:
[..]
Kan je verwachten idd...
Ze zal wel een doodschrik krijgen als ze vandaag vrij is van school en inlogt op MSN![]()
Ze hadden al een MSN adres op hun site gezet, maar daar zitten ze nooit (zeiden ze zelf ook al)... dat was zelfbescherming... maar hier op FOK! vind met alles... Dus ook een goed MSN-Adresquote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:39 schreef Noir666 het volgende:
[..]
"OH NOES!!11!, ze hebben zelfs dit e-mail adres gevonden!!"
![]()
welke?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:42 schreef Magno het volgende:
[..]
Ze hadden al een MSN adres op hun site gezet, maar daar zitten ze nooit (zeiden ze zelf ook al)... dat was zelfbescherming... maar hier op FOK! vind met alles... Dus ook een goed MSN-Adres![]()
Dat is geheim!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Klaas Vaak krijgt van mij een honkbalknuppel op een dusdanige manier in zijn aarsch dat "Enter Sandman" een geheel nieuwe betekenis krijgt"
Doe niet zo engquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:29 schreef doctor.starbucks het volgende:
en we mogen weer stemmen
net alsof we een leven hebben buiten hun om
Valt wel mee hoor...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:27 schreef Hugster het volgende:
Er zijn hier ook vast mensen die ze vannacht tot in detail geadoreerd hebben.
15 kan nog netquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kelly is echt lekkerhoe oud zijn ze eigenlijk??
helaas net niet ..... ik wacht wel tot ze 18 is (en totaal uitgewoont door half fok)quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kan iemand voor mij een puike avatar maken als Kelly bij That don't Impress Me Much als ze 'I think you're alright' doet op ongeveer 50 seconden?.
jij hebt een mooiequote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:24 schreef woeeiiii het volgende:
Wat is mijn avatar ook alweer, even spieken
quote:
14.gifquote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wie kan inloggen op deviant art en ff de link naar dit toppic inder shoutbox droppen???
want ze checkt daar wel regelmatig
Dat is dan weer geen pluspuntquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:08 schreef Orcaman1984 het volgende:
Die Kelly lijkt soms een beetje op Sita!
ADO Den Haag?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:33 schreef outcast_within het volgende:
ado-nogwah ^_^
Ik vind het zo schattig dat ze telkens hun haar en staartjes corrigeren! Daar is echt over na gedachtquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:57 schreef yvonne het volgende:
Ik vind het schattigste nog dat wasrekje op de achtergrond
Ik vind het schattig dat ze (met name kelly) van die spontane dingen doen zoalsquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik vind het zo schattig dat ze telkens hun haar en staartjes corrigeren! Daar is echt over na gedacht
Dat filmpje heb ik nog niet gevondenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:41 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Ik vind het schattig dat ze (met name kelly) van die spontane dingen doen zoals
<---------------------------------------------------------------------![]()
![]()
Dan heb je hem nu gevondenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat filmpje heb ik nog niet gevonden
Waarom heb je precies dezelfde als die van tonks?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:41 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Ik vind het schattig dat ze (met name kelly) van die spontane dingen doen zoals
<---------------------------------------------------------------------![]()
![]()
Nee, dat kan..nietquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:56 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Waarom heb je precies dezelfde als die van tonks?
zoek een nieuwe is veel leuker
Dat zijn de momenten in het leven die je moet koesterenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:58 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Nee, dat kan..niet![]()
Dat is de vastlegging van het moment waarop ik Kelly leuk begon te vinden![]()
U begrijpt hetquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:02 schreef Gebs het volgende:
[..]
Dat zijn de momenten in het leven die je moet koesteren![]()
Bagger..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze is ook nog een goede tekenaar.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]![]()
Voor een beginnende 15-jarige is dat toch geweldig?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:27 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Bagger..Leuk ingekleurd maar voor de rest, de proporties kloppen voor geen kant.
ik vind 'm leuk, maar de verhoudingen kloppen volgens mij niet helemaal.quote:
Netjes,quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze is ook nog een goede tekenaar.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]![]()
Hoe vind je hem nu?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
ik vind 'm leuk, maar de verhoudingen kloppen volgens mij niet helemaal.. Kun je 'm niet iets ingezoomder op haar hoodf en in betere verhoudingen maken?
.
Bij cartoontekeningen kloppen de verhoudingen nooit. dat hoort gewoon bij die tekentstijlquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:27 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Bagger..Leuk ingekleurd maar voor de rest, de proporties kloppen voor geen kant.
Ik weet niet welk gedeelte van de zin kanslozer isquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
voor als ze komt :
Kelly wil je een keer met me uit als je 18 bent geworden?
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
voor als ze komt :
Kelly wil je een keer met me uit als je 18 bent geworden?
voor als ze komt :
Kelly wil je een keer met me uit met me trouwen als je 18 bent geworden?
voor als ze komt :
Kelly wil je mij een paar manga tekenlessen geven een keer met me uit als je 18 bent geworden?
als je heel goed kijkt zegt ze: koffie tijdquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Een verse avatar, voor een ieder die hem wil gebruiken. Grijp je kans.
[afbeelding]
Volgens mij zegt ze: Kooom in mijn mond klaaaaar, of ben ik nou wel erg Freudiaans bezig?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:10 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
als je heel goed kijkt zegt ze: koffie tijd
of wacht, misschien niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |