Ik heb niet alleen een 360 vanwege dit spel gekocht hoor.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:47 schreef Retuobak het volgende:
En gisteren was het nog niks voor je Strolie?
Draaikont
Respect dat je het gaat proberen... de probeer factor zal snel verdwijnen Gijs... spel is Godquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb niet alleen een 360 vanwege dit spel gekocht hoor.Maar gezien alle enthousiaste reacties wil ik de gok wel wagen. Kijken of ik mijn Eye of the Beholder-trauma achter me kan laten.
En anders verkoop ik het spel wel weer.
Jij hebt krediet opgebouwd met het hypen van Metroid Prime en Fable. Beide games leken me helemaal niks maar uiteindelijk toch geprobeerd, en ik vond ze geweldig!quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:05 schreef Sjotime het volgende:
Respect dat je het gaat proberen... de probeer factor zal snel verdwijnen Gijs... spel is God
De macht van hypenquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jij hebt krediet opgebouwd met het hypen van Metroid Prime en Fable. Beide games leken me helemaal niks maar uiteindelijk toch geprobeerd, en ik vond ze geweldig!
leg s uitquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Omdat imho flink wat van de "feel" van het spel weghaalt. Ik doe het wel soms, maar niet veel. Ik wil natuurlijk wel weten waar alle kleine kutdorpjes, inns en dungeons zijn![]()
Ik snap nu eindelijk ook hoe dat persuasion gedoe goed werktBest wel leuk gedaan, kleine puzzeltjes.
Ik morgen ookquote:
8 vierkante mijl tegen 16quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:32 schreef Ereinion het volgende:
Damn, heb er een uur of 10 opzitten, ben nog niet eens begonnen aan de main quest, en heb nog maar een stuk of 3 guild quests gedaan. Dit spel is zooooooo groot, volgens mij zelfs nog groter dan Morrowind. Nu maar weer verder
quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:12 schreef Strolie75 het volgende:
Waarom staat er trouwens geen 360 in de TT?
Ik ben al een paar keer tegen de rand aangekomenquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:39 schreef Sjotime het volgende:
[..]
8 vierkante mijl tegen 16Ja... Oblivion is groter ja !
Ik was al blij op zoek naar een 360 versie van dit topicquote:
Gijs heb je hemquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik was al blij op zoek naar een 360 versie van dit topic
Maar helaas, we zullen de brakke screencapture's en de discussie over videokaarten op de koop toe moeten nemen.![]()
een maalquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En hoeveel keer is het spel al gecrashed bij jullie?Bij mij al 9x ofzo
I rest my casequote:Op donderdag 23 maart 2006 20:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mja, dat probleem heb ik ook. Alt+tabben vind het spel niet leuk.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
een maal
Omdat ik ging alt+tabben
Yep.. ik heb hem.. en meteen een 82 cm breedbeeld bijgekocht, omdat ik vond dat dat het spel wel nodig zou hebben.quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Yep.. ik heb hem.. en meteen een 82 cm breedbeeld bijgekocht, omdat ik vond dat dat het spel wel nodig zou hebben.
Maar op het feit dat hij bij mij verder niet crashed reageer je niet?quote:
Je kan niet ontkennen dat een pc over het algemeen meer om zijn problemen bekend staat dan de 360. Dat jij nou toevallig kennelijk een brakke 360 zou hebben.. die van mij is 2 maal vastgelopen, eenmaal door een softwarebug, tweede maal omdat de server op LIVE er uit klapte voor iedereen..quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:15 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Maar op het feit dat hij bij mij verder niet crashed reageer je niet?
En m'n 360 is al 100+ keer vastgelopen, dus om nou direct dat ding te prijzen voor stabiliteit
Reset knop op m'n PC heb ik voor het laatste afgelopen november gebruikt, aan/uit knop op de 360 gebruiken om te resetten heb ik dus al 100+ keer moeten doen.
Christusquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je kan niet ontkennen dat een pc over het algemeen meer om zijn problemen bekend staat dan de 360. Dat jij nou toevallig kennelijk een brakke 360 zou hebben.. die van mij is 2 maal vastgelopen, eenmaal door een softwarebug, tweede maal omdat de server op LIVE er uit klapte voor iedereen..
Maar goed dat terzijde, de helft van de posts in die gemengde topics gaan over instellingen en problemen op een pc. "Gaat mijn ati pro kaart dit trekken" "Ik heb hem vol staan" "Mijn cpu word te warm" "heeft iemand een savegame voor mij"
Ik stoor mij daaraan ja.. omdat die posts net zo min bijdragen aan het topic dan dat deze post of discussie doet.
1 maal, toen ik ergens een gebouw uitkwam. verder nog nietquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bekend staat ja, en mijn 360 is niet brak, het dashboard icm met PGR3 met name is ongelofelijk brakquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je kan niet ontkennen dat een pc over het algemeen meer om zijn problemen bekend staat dan de 360. Dat jij nou toevallig kennelijk een brakke 360 zou hebben.. die van mij is 2 maal vastgelopen, eenmaal door een softwarebug, tweede maal omdat de server op LIVE er uit klapte voor iedereen..
Een deel van die posts vind je nergens terug, en een deel draagt best bij aan dit topic voor een aanzienlijk deel van de lezers. En die posts kun je gerust overslaan. Jou interesseert toch ook niet elke game die besproken wordt in het 360 topic? Daar kun je blijkbaar wel mee leven, dan moet dit ook gewoon lukken lijkt me.quote:Maar goed dat terzijde, de helft van de posts in die gemengde topics gaan over instellingen en problemen op een pc. "Gaat mijn ati pro kaart dit trekken" "Ik heb hem vol staan" "Mijn cpu word te warm" "heeft iemand een savegame voor mij"
Ik stoor mij daaraan ja.. omdat die posts net zo min bijdragen aan het topic dan dat deze post of discussie doet.
Mijn 360 is tot nu toe maar één keer vastgelopen tijdens PGR3quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:38 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Bekend staat ja, en mijn 360 is niet brak, het dashboard icm met PGR3 met name is ongelofelijk brak. En ook GR:AW loopt regelmatig vast. En ik ben lang niet de enige met problemen met dat dashboard.
totaal offtopic maar mijn 360 nog nooit !quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:55 schreef gieling het volgende:
[..]
Mijn 360 is tot nu toe maar één keer vastgelopen tijdens PGR3
quote:Geachte heer xxx,
Hartelijk dank voor uw bestelling bij bol.com.
Hierbij laten wij u weten dat uw bestelling is verzonden naar:
Bestelnummer: xxxxxx
Aantal Prijs Titel
----------------------------------------------------------------------
1 EUR 49.99 The Elder Scrolls 4, Oblivion (collector's
Editon) (dvd-Rom)
-------------------------------
EUR 49.99 Subtotaal
EUR 1.95 Verzendkosten
-------------------------------
EUR 51.94 Totaalbedrag
Let op: alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW.
Heeft u meer artikelen besteld dan u hierboven terug kunt vinden?
Controleer dan de status van uw bestelling die u kunt opvragen via
BESTELSTATUS op onze website.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
Misschien morgen binnenquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:13 schreef JanaX het volgende:
goed nieuws voor mensen met een preorder van de CE bij bol.com, kreeg net dit via mail:
[..]
[offtopic]quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:10 schreef JanaX het volgende:
[..]
Drizzt_DoUrden, wat doe je met hetzelfde figuur als tonks? en waar komt het vandaan? :S
Gewoon manueel doenquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:28 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb nog 1 kans om bij de Thieves guild te komen en daarvoor moet ik iets stelen en dan moet ik een Easy Lock open maken.
Ik heb een spell waarmee ik Very easy locks open kan en maken en met picklocks kan ik ook alleen nog maar very easy open maken.
Iemand suggestie's.
Dat met die sticks weet ik niet, moet je even in je manual kijken.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:34 schreef Wessiej het volgende:
Ja maar als ik 1 ding omhoog heb geduwd wil die om een of andere reden niet naar de volgende toe.
Of moet dat niet met de thumbstick maar met een andere knop, nee toch?
Mijn skills bij openmaken zijn nu 10.
//Omg ik ben een n00b, wist niet dat je ze 1 voor 1 moest doen
quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:34 schreef Wessiej het volgende:
//Omg ik ben een n00b, wist niet dat je ze 1 voor 1 moest doen
Dynabyte Assen/Groningenquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:05 schreef pmponer het volgende:
GVD zuiderpark kan deze week niet leveren...
wie heeft er 2 exemplaren voor de 360
Ik morgenquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:05 schreef pmponer het volgende:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:09 schreef Robhimself.2 het volgende:
Waar kan ik die verdomde Thieves guild vinden? Heb die brief van een night elf gekregen, maar kan die rovers nergens vinden.......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:12 schreef Retuobak het volgende:
[..]Net langs de stadsmuren gelopen, alleen een stal gevonden..... Niemand met een fakkel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
Ik heb geen last van haperingen,quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:16 schreef Frasier het volgende:
Leuk spel, alleen hapert 't echt enorm (op de Xbox 360 nog wel) als je rondloopt. Is dat normaal?
Je moet ook wel eerst uitgenodigt worden.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:25 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Net langs de stadsmuren gelopen, alleen een stal gevonden..... Niemand met een fakkel...
Middle mouse button inhouden, en dan met je muis bewegen. In- en uitzoomen met je scrollwieltjequote:Op donderdag 23 maart 2006 22:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb een zo natuurgetrouwe Drizzt proberen te makenJammer dat je de oogkleur niet aan kunt passen
Edit: heeft iemand al uitgevogeld hoe je de view rond je character kan laten draaien? In Morrowind was dat TAB + muis bewegen. Ik wil namelijk een screenshotje van voren maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet te doen man, met mijn lvl 2 assassin
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Raar want zuiderpark gaf mij een statusupdate dat m'n CE vanmiddag is verstuurdquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:05 schreef pmponer het volgende:
Wat voor ras/class/birthsign heb je?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:59 schreef TrySin het volgende:
Ben net uit de Sewer/Tutorial ..
Die heb ik alquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:44 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Je moet ook wel eerst uitgenodigt worden.
2x hier, het valt nog meequote:
Het sleepen van items met ''z'' wordt volgens mij ook gezien als een misdaad.... maar dat zal wel geen bug zijn.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:14 schreef kipknots het volgende:
Ik ben trouwens al wel een irritante bug tegengekomen. Ik zat op mijn paard naast iemand, stapte af en stapte weer op. Blijkbaar werd dat als diefstal gezien, terwijl ik dat paard een 15 minuten eerder zonder problemen mee kon nemen uit een ander stadje.
Dan heb jij wel gelukquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:11 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Raar want zuiderpark gaf mij een statusupdate dat m'n CE vanmiddag is verstuurd
Het enige wat ik kan zien zijn idd de mindere textures heel erg in de verte.... glitches of hangers niet meegemaaktquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:55 schreef =HellFire= het volgende:
HO.LY. Shit. I think we have a winner here ladies & gentlemen.![]()
Okay, de wereld is inderdaad dunbevolkt, de 360 heeft zo z'n moeilijke momenten, er popt wel eens wat op en ik zie wel eens rare artifcats/glitches in de graphics, maar damn, tis wel mooi en groot allemaal zeg!.
Alleen jammer dat m'n 360 vastliep toen het begon te regenen bij Kvatch.![]()
Je zou tegen de tijd dat je oblivion uitgespeeld hebt (quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:15 schreef Atreidez het volgende:
Prachtig spelletjeBen helemaal nieuw met The Elder Scrolls maar dat maakt ook niet uit geloof ik.. Moet ook nog beetje uitvinden wat nou allemaal de mogelijkheden zijn enzo. Zit nu nog in die Dungeon te klooien en te oefenen.
Hey vosss, hoe zijn de graphics op jouw systeem? Ik zie dat wij zo ongeveer hetzelfde systeem hebben op de video kaart na. Ik heb een geforce 6600 gt. Nou ben ik dus geneigd dit spel te gaan kopen, maar slechte graphics verpetsen voor mij een spel, dus vroeg ik me af hoe het bij jou draait.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Je zou tegen de tijd dat je oblivion uitgespeeld hebt () voor een paar knaken Morrowind moeten spelen. Die was ook tof, maar van wat ik er gisteravond met een paar uurtjes spelen van gezien heb is Oblivion stukken sjieker
JA dat gevoel kreeg ik ook aleen beetje ..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:17 schreef =HellFire= het volgende:
Ik vind dit deel trouwens meer op Daggerfall lijken dan Morrowind.
M.A.W.; een veel betere opvolger.
Gijs je bent level 1quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:03 schreef Bastard het volgende:
Ik vind dat slaan en afweren trouwens een beetje onhandig.
Je wil toch zo snel mogelijk je tegenstander op de grond meppen, dus je hebt de neiging om te blijven hakken... en hij dan ook..
Dat blokken heeft nog niet veel zin heb ik het idee omdat hij dan ook niet slaat.. waarom duurt het ook zo lang eer dat die tegenstander dood geslagen is dan?
Een fireball en het is klaar
Oh ja.. maar toch .. fireballs werken uiteindelijk wel snel.. maar dat boog schieten gaat me ook wel goed af.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:11 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijs je bent level 1Duurt wel even voordat je iemand neer hebt... begin eerst eens met wat skeletten in een grot ofzo. Blocken werkt erg goed als je timed....... kort slashen gevolgd door een lange haal ook.... langer de attackknop inhouden.
Zelf ben ik voorstander van pijl en boog in de open ruimtes en een zwaard in de kleine ruimtes.... direct switchen is ook heerlijk.
Proest.... ja die zag je zeker in je menu... gaan vanzelf weg geloof ik. Gisteren trouwens een gozer van een ravijn afgeslagen.... hij bleeef rollenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja.. maar toch .. fireballs werken uiteindelijk wel snel.. maar dat boog schieten gaat me ook wel goed af.
Hoe zit dat trouwens met het verwijderen van die pijlen uit je lichaam? Ik heb 2 pijlen in mn bast zitten![]()
Ik zal jou staf eens vinden.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:16 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Proest.... ja die zag je zeker in je menu... gaan vanzelf weg geloof ik. Gisteren trouwens een gozer van een ravijn afgeslagen.... hij bleeef rollenEn fireballs werken idd top Gijs,...... op den duur vind je de ideale setup voor je character.....
Jij hebt natuurlijk een high Elf en die zijn van nature al beter met magic dan met wapens... je zou een staff moeten vinden ofzo voor je character....
Op een 9800 pro draait hij goed in 800x600 in medium detail. 1024x786 draait over het algemeen ook redelijk, maar wel met af en toe slowdown. Met een 6600GT zal je hem wel zonder problemen op die resolutie kunnen spelen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:35 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Hey vosss, hoe zijn de graphics op jouw systeem? Ik zie dat wij zo ongeveer hetzelfde systeem hebben op de video kaart na. Ik heb een geforce 6600 gt. Nou ben ik dus geneigd dit spel te gaan kopen, maar slechte graphics verpetsen voor mij een spel, dus vroeg ik me af hoe het bij jou draait.
Welke res speel je en ziet het er een beetje gelikt uit?
Ja de Dixons ook, maar de post is net weer geweest en hij zat erbijquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
De MM in het dorp had er gisteravond nog zeker 40 hangen.
Daggerfall. Beste spel ooit.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:17 schreef =HellFire= het volgende:
Ik vind dit deel trouwens meer op Daggerfall lijken dan Morrowind.
M.A.W.; een veel betere opvolger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:31 schreef Fliepke het volgende:
Hoe kom je nu bij die thieves guild. Als ik me moet laten pakken is dat een beetje kut, omdat ik zo'n mooie boog had gejat van een slapende guard
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:32 schreef Retuobak het volgende:
[..]Ah okay, dat laatste wist ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan je die boog niet in een ton in een leeg hutje dumpen? Ik weet het niet zeker, maar volgens mij kan je die later dan wel weer oppikken.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:31 schreef Fliepke het volgende:
Hoe kom je nu bij die thieves guild. Als ik me moet laten pakken is dat een beetje kut, omdat ik zo'n mooie boog had gejat van een slapende guard
Nee als je iets achter laat op een locatie die niet van jou is is er kans dat het wordt gejat.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:40 schreef kipknots het volgende:
[..]
Kan je die boog niet in een ton in een leeg hutje dumpen? Ik weet het niet zeker, maar volgens mij kan je die later dan wel weer oppikken.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:39 schreef Retuobak het volgende:
Iemand trouwens een goede manier om snel vampire te worden?Zit je al bij de Dark Brotherhood??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo ja, leesssssssss......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Verander die 0 in een 1 en je kunt screenies maken en posten ^^quote:bAllowScreenshot=0
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:43 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zit je al bij de Dark Brotherhood??
Zo ja, leesssssssss......Voor mij de vraag hoe kom ik weer van die lui af , want ik wil weer naar de Fighters Guild toe , als ik die dan nog kan vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iemand die het weet?"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
Storyline 25 uurquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:14 schreef koen_pijl het volgende:
Is de vrijheid even groot als in Morrowind? Dus dat je niet persee de hoofdquest hoeft te doen.
Die jat jequote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:15 schreef Fliepke het volgende:
Nog even een andere vraag.
Waar koop ik in godsnaam torches. Ik zie geen flikker in die dungeons
Kun je die ook aan doen dan?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die jat jeIn de tutorial zijn er genoeg te vinden
Allemaal op. Waar kan ik ze nog meer jattenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die jat jeIn de tutorial zijn er genoeg te vinden
Doe je schild eens af of berg je wapens op (toets F)quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kun je die ook aan doen dan?
Ik heb er 1 exuipped... maar nada licht he
Je kan gewoon bij meerder guilds.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:11 schreef RAVW het volgende:
[..]
Voor mij de vraag hoe kom ik weer van die lui af , want ik wil weer naar de Fighters Guild toe , als ik die dan nog kan vinden
iemand die het weet?
Wanneer denk je dat je review op de site staat?? Zit wel te wachten op een nederlandse reviewquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:33 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Als je de bugs niet meerekent, misschien.![]()
![]()
Toets X bij mij danquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe je schild eens af of berg je wapens op (toets F)
Eventjes een paar dagen geduld voordat we het definitieve oordeel kunnen vellen. We reviewen beide versies tegelijk denk ik.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wanneer denk je dat je review op de site staat?? Zit wel te wachten op een nederlandse review![]()
Succes er mee. En als er iets niet in staat....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:38 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Eventjes een paar dagen geduld voordat we het definitieve oordeel kunnen vellen. We reviewen beide versies tegelijk denk ik.Bij zo'n game is dat wel van belang vind ik.
oke maar waar zat die fighter guild ook al weer in de buurtquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:27 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Je kan gewoon bij meerder guilds.
Na nog wat spelen, durf ik zowat te zeggen dat dit misschien wel het beste spel is ooit wat ik ooit gespeed hebtDe vrijheid, de gameplay, het epische gevoel
![]()
In volgens mij elke grote stad wel.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:45 schreef RAVW het volgende:
[..]
oke maar waar zat die fighter guild ook al weer in de buurt
Like what?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:41 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Succes er mee. En als er iets niet in staat....![]()
![]()
behalve de eerste stadquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:51 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
In volgens mij elke grote stad wel.
lvl wel, als ie maar niet meer dan 10 lvls hoger is. HP hoor je inderdaad niet te zienquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:41 schreef =HellFire= het volgende:
Die hele toestand bij WOW is ook alleen maar omdat men handig is geweest met mods, als het aan Blizzard lag kreeg je amper tot niet informatie te lezen wat hp en level een tegenstanders is betreft.
Terecht cijferquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:50 schreef Strolie75 het volgende:
En nu ophouden met zeiken dat Eurogamer niet lief is voor de 360.
Oblivion krijgt een 10/10!
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=63571![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:43 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zit je al bij de Dark Brotherhood??
Zo ja, leesssssssss......Ja, dacht ik al,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noem er eens 1, ik ken eigenlijk geen RPG's die onterecht geprezen werden namelijkquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:05 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Terecht cijfer
Eindelijk weer een waardige toevoeging aan het genre na talloze volkomen lineaire RPG's die veelal om bizarre redenen geprezen werden
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Noem er eens 1, ik ken eigenlijk geen RPG's die onterecht geprezen werden namelijk
Wat ik deed was gewoon een huis binnenlopen, daar een gast gekilled, al zn shit gepakt en gaan slapen in zijn bed. Nu ben ik een 'part of the family'quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:04 schreef Fliepke het volgende:
Ik heb al zo vanalles bij allerlei mensen gestolen, maar nog geen uitnodiging gehad. Misschien eens naar een ander stadje
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie weet is dat de echte wereld en zitten wij in een spel
Zulke lui zijn altijd te vertrouwenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:12 schreef EmjaY het volgende:
Toevallig ook vandaag nieuwe breedbeeld binnen, kreeg ik bij het verlengen van mn telfoonabbo![]()
Ook fijn dat ze hem bij mn psycho alcoholic serialkiller buurman afgaven.
Oh ja droog..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:04 schreef Fliepke het volgende:
Ik heb al zo vanalles bij allerlei mensen gestolen, maar nog geen uitnodiging gehad. Misschien eens naar een ander stadje
Nee, hij pakte me niet.. hij was klaar met zn verhaal en liep weg.. en ik er achteraan met die keizerquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:32 schreef Retuobak het volgende:
Pakte hij je Bastard? Of was je stealth hoog genoeg?
Ok denk tekst "ik ken eigenlijk geen RPG's die onterecht geprezen werden namelijkquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:11 schreef DeHovenier het volgende:
Wat heeft Japan hiermee te maken?
Logischquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:52 schreef Egamer het volgende:
Heb hem ook, over een paar uur maar installeren.
Dunmer Battlemage ftwquote:
Ben nu zo'n 5 uur bezig en idd nog niet echt met de main quest bezig geweest. Ook nog maar twee sidequests gedaan, verder een beetje aan het rond lopen/rijden geweest (geen fan van de auto travelquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:08 schreef Retuobak het volgende:
Is er eigenlijk iemand hier al echt begonnen aan de main quest? Of dat binnenkort van plan?
Of hebben ze zoals mij al 8+ uur gestoken in enkel sidequests en de wereld verkennen?
Same, maar dan op 8+ dusquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:11 schreef Wessiej het volgende:
Ik zit nu op 6 uur en heb alleen die amulet weggebracht.
Je videokaart ondersteund geen 2.0 shaders. Je kan het spel er simpelweg niet op draaien, het enige wat je kan doen is een nieuwe videokaart halen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:17 schreef BossFight het volgende:
Hallo medegamers,
Ik heb het spel vanmiddag gekocht en geinstalleerd. Nu wilde ik het net gaan spelen en na het laden van een nieuw spel is heel het beeld spierwit en alleen de items om me heen hebben kleur!
Even mijn specs erbij:
pentium 4 2,8 ghz
512 mb ddr geheugen
Geforce 4 ti 4200 128 mb
Heeft iemand dit probleem ook gehad? Of heeft iemand een idee waardoor het komt? En hoe ik het op kan lossen?
PLEASE HELP!
Ik kijk al maanden uit naar dit spel, en nu doet hij het niet
Alvast bedankt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:25 schreef Morthill het volgende:
Whaha, ik zit nu al vast, wat in godsnaam moet ik doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb een GeForce 4MX. Kan niet/wel?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:19 schreef Retuobak het volgende:
Je videokaart wordt niet ondersteund.
Supported Video Card Chipsets:
* NVIDIA GeForce FX series
Ook niet meer dan logisch, je kaart is een 4-5 jaar oud.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:20 schreef BossFight het volgende:
GODDAMMIT!
tss, dan jat ik de videokaart van mijn broer wel even die zit toch in Nieuw Zeeland.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:25 schreef Morthill het volgende:
Whaha, ik zit nu al vast, wat in godsnaam moet ik doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nietquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb een GeForce 4MX. Kan niet/wel?
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:44 schreef Retuobak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
NietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:50 schreef Strolie75 het volgende:
En nu ophouden met zeiken dat Eurogamer niet lief is voor de 360.
Oblivion krijgt een 10/10!
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=63571![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:48 schreef Morthill het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:48 schreef Morthill het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Ah, natuurlijk, ik dacht al, waar komt ie vandaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:54 schreef Retuobak het volgende:
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
Je kan de hype gewoon niet weerstaanquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:49 schreef twi het volgende:
Aaaaaaaaarghhhhhhh waarom komt bij mij nu die drang om deze game die me totaal niet ligt te kopenMorgen maar even kijken dan
Whahahahaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:51 schreef twi het volgende:
Kut hypers GVDWat een last, die dure versie zal namelijk nergens meer te koop zijn en ik wil GVD ook zo'n klote kut muntje
Haha, ik ben teveel aan wow gewend, daar word alles voor je voorgekauwdquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:47 schreef Retuobak het volgende:
Het brengt nadelen met zich mee Mister_T, hoe zwaarder je armour, hoe minder effectief je spreuken. Staat ook in de handleiding
Ik had de CE vanmiddag binnen gekregen en ben dat muntje nu al kwijtquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:51 schreef twi het volgende:
Kut hypers GVDWat een last, die dure versie zal namelijk nergens meer te koop zijn en ik wil GVD ook zo'n klote kut muntje
Ik heb nu ook de CE en ik moet zeggen dat die het echt waard is. Prachtig openklap boek cover zeg maar, met mooi artwork. Een groot boek van 121 pages en idd het heerlijke muntje....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:51 schreef twi het volgende:
Die guide to the Empire ga ik nog wel 's doorlezen in bed ofzoquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:07 schreef Retuobak het volgende:
Die coin en pocket guide to the empire gaan bij mij echt nooit meer de verpakking verlaten
Alleen die making of vond ik erg leuk om te zien![]()
En de doos is natuurlijk prachtig.
En het was maar 5 euro meer dan de gewone versie (54 ipv 49), dus dat was het me nog wel waard.
hahaha, gister tijdens pes5, zei je nog dat die game je niks leekquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:49 schreef twi het volgende:
Aaaaaaaaarghhhhhhh waarom komt bij mij nu die drang om deze game die me totaal niet ligt te kopenMorgen maar even kijken dan
Ik nietquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:56 schreef Bastard het volgende:
Hoeveel Oblivion gamers hebben we hier eigenlijk?
En nu niet allemaal 'ik' roepen
jij had toch die, Geforce 4 Ti?? Zo ja, dan moet er toch waarschijnlijk echt aan gaan geloven en een nieuwe halenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:34 schreef BossFight het volgende:
Mejn heb ik net serieus mijn videokaart probleem opgelost heb ik een bug of iets dergelijks.
Aan het einde van de sewers, na het koning dood gebeuren. Mag je nog een keer je ras en shit bepalen. Daarna druk ik braaf op ja ik wil wel verder, en dan krijg je een laadscherm. Tijdens dat laden klapt hij er iedere keer uit, krijg ik een windows foutmelding. programma afgesloten. GODVERDOMME!
Iemand een idee?
Dude lezen!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:59 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
jij had toch die, Geforce 4 Ti?? Zo ja, dan moet er toch waarschijnlijk echt aan gaan geloven en een nieuwe halen![]()
Lol al die shitquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:57 schreef Retuobak het volgende:
Ikke
Ik speel overigens een wannabe-vampire Breton Mage Dark Brotherhood Thievery Guild Mage Guild alchemist
ik heb de CE geregeld, ik heb Condemned kunne verkopen voor 37:50 dus dat scheelt weer op oblivionquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:56 schreef Bastard het volgende:
Hoeveel Oblivion gamers hebben we hier eigenlijk?
En nu niet allemaal 'ik' roepen
Ze hebben nog steeds niet geprobeerd van mij te jattenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:08 schreef Morthill het volgende:
aah, te veel vrijheid, wat te doen wat te doen.
Loop nog geen 5 minuten rond of ik wordt al overvallen trouwens. (Naja, 5 minuten, kan ook 15 minuten zijn, of weet ik veel hoe lang)
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb de CE geregeld, ik heb Condemned kunne verkopen voor 37:50 dus dat scheelt weer op oblivion
PROEST!!!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:19 schreef H.Flick het volgende:
Ik kwam net ergens midden in het bos iemand tegen die helemaal alleen daar rond liep en die zei tegen me dat de Dark Brotherhood me komt bezoeken als ik iemand vermoord... de keus was snel gemaakt.
Helaas is hij weggevlucht voordat ik hem af kon maken... gaat dit nog consequenties hebben?
Waar zitten die gekke vampieren?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:57 schreef Retuobak het volgende:
Ikke
Ik speel overigens een wannabe-vampire Breton Mage Dark Brotherhood Thievery Guild Mage Guild alchemist
die kaart heb ik, en als ik dan speel, is alles wit..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:59 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
jij had toch die, Geforce 4 Ti?? Zo ja, dan moet er toch waarschijnlijk echt aan gaan geloven en een nieuwe halen![]()
Whahahahaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:19 schreef H.Flick het volgende:
Ik kwam net ergens midden in het bos iemand tegen die helemaal alleen daar rond liep en die zei tegen me dat de Dark Brotherhood me komt bezoeken als ik iemand vermoord... de keus was snel gemaakt.
Helaas is hij weggevlucht voordat ik hem af kon maken... gaat dit nog consequenties hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben nu in Bruma aan het rondklooien.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Check de screenshots. Zegt genoeg denk ik.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:21 schreef Sloggi het volgende:
Is dit spel trouwens wat 'lichter' dan Morrowind? Ik vind Morrowind zo saai en somber qua kleurgebruik.
Oh veel en veel lichter joh.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:21 schreef Sloggi het volgende:
Is dit spel trouwens wat 'lichter' dan Morrowind? Ik vind Morrowind zo saai en somber qua kleurgebruik.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:27 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga straks op weg naar Cheydinhal, daar schijn ik Fighters Guild missies te kunnen doen.Kun je me directions geven? Wil die ook wel eens doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed puntquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:25 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Check de screenshots. Zegt genoeg denk ik.
Het gaat om een klein dorpje met een boerderij en een inn ten noorden van Imperial City. Je moet de Red Ring Road volgen en dan kom je er vanzelf langs.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:28 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Kun je me directions geven? Wil die ook wel eens doen
Aan de overkant van het meer/gracht,..... net ten Noorden van de Imperial City !quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:28 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Kun je me directions geven? Wil die ook wel eens doen
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:27 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga straks op weg naar Cheydinhal, daar schijn ik Fighters Guild missies te kunnen doen.Daar kwam ik ook, dat zag er echt lomp uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie je zo'n hark uit zich zelf zitten te harken, blijkt het een man te zijn die het doet.
En hij viel mij zonder reden aan dus die quest ga ik mooi niet doen.
.....Kennedy
Top, bookmark deze post ff en dan check ik het zondag wanneer ik weer bij m'n game PC benquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:29 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het gaat om een klein dorpje met een boerderij en een inn ten noorden van Imperial City. Je moet de Red Ring Road volgen en dan kom je er vanzelf langs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:49 schreef Wessiej het volgende:
Ik moet dit dus nu voor de Thieves Guild doen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:50 schreef Retuobak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
Qua uiterlijk niet, volgens mij. Dat was bij Morrowind in ieder geval niet zo. Maar je attributes veranderen natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:21 schreef piet_pelle het volgende:
Ik vraag me af, veranderd je character ook naar gevolg van de akties die je onder neemt zoals in Fable? Dat je breder wordt als je veel vecht b.v. maar voornamelijk ook dat je evil wordt naarmate je je slecht gedraagt.
Want indien wel![]()
'B' drukken...... dan met L of R de tabs afgaan totdat je op het meest rechterstukje staat... dan met je vierpunt toets naar links of rechts...... Map scrollen kan je doen door L in te houden.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:23 schreef -Dries- het volgende:
Hoe open je trouwens de World Map in de game?
TAB, en dan met je linkermuis op je kompas klikkenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:23 schreef -Dries- het volgende:
Hoe open je trouwens de World Map in de game?
In het spel zelf vind ik het maar een grauwe bedoening.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:27 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Oh veel en veel lichter joh.
[afbeelding]
Nee, die moet je er later apart bij downloadenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:33 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Maar je zal wel een PC gamer zijn dus hier heb je niet veel aan warez hoer.... zit er geen boekje bij de downloads tegenwoordig
Doom III flashbackquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:08 schreef piet_pelle het volgende:
Wel zwaar fucked up dat je geen wapen en torch tegelijk vast kunt houden.
Mocht je een mage zijn dan heb je een illumination spell waarmee je jezelf een tijdje licht kunt laten geven, erg handige spreukquote:Als ik nu in een kerker aangevallen wordt zie ik helemaal niks en moet ik maar een beetje als een kip zonder kop in de rondte hakken.
Vreemd want volgens mij kon ik dat in het begin nog wel.![]()
Bij mij ziet het er exact zo uit als op die screenshot?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
In het spel zelf vind ik het maar een grauwe bedoening.
Of gewoon je shield unequippen en blocken met je wapenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:18 schreef Retuobak het volgende:
Mocht je een mage zijn dan heb je een illumination spell waarmee je jezelf een tijdje licht kunt laten geven, erg handige spreuk. Gebruik ook eigenlijk nooit meer torches daardoor. Mooiste is dan natuurlijk ook dat het wel werkt tijdens combat. Ben je geen mage, tja, dan heb ik ook geen oplossing voor je behalve de brightness ingame of van je TV iets hoger zetten, sorry.
Kan ook wel, mits je wapen one-handed is EN je je schild even wegstoptquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:08 schreef piet_pelle het volgende:
Wel zwaar fucked up dat je geen wapen en torch tegelijk vast kunt houden.
Als ik nu in een kerker aangevallen wordt zie ik helemaal niks en moet ik maar een beetje als een kip zonder kop in de rondte hakken.
Vreemd want volgens mij kon ik dat in het begin nog wel.![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Of gewoon je shield unequippen en blocken met je wapen
Dan weet ik 't nietquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:24 schreef Beach het volgende:
Nee.
quote:
quote:
Krijg je helemaal je ass gekickt, shieldquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Of gewoon je shield unequippen en blocken met je wapen
Als jij het ziet staan graag, ik heb dat forum al veel te vaak bezocht afgelopen dagenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:28 schreef Merkie het volgende:
www.elderscrolls.com/forums, en dan bij Hardware Issues ff kijken.
Ik op een crash na, niks. Denk dat het een beetje overdreven is allemaal.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:36 schreef Retuobak het volgende:
Wat een problemen daar, de tering he
Zelfs 80% van de 360 users heeft problemen, waarvan 60% ernstige.
Blij dat ik nergens last van heb (voorlopig)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 | SStartingCell= SStartingCellY= SStartingCellX= SStartingWorld= STestFile10= STestFile9= STestFile8= STestFile7= STestFile6= STestFile5= STestFile4= STestFile3= STestFile2= STestFile1= bEnableProfile=0 bDrawSpellContact=0 bRunMiddleLowLevelProcess=1 iHoursToSleep=3 bActorLookWithHavok=0 SMainMenuMusicTrack=special\tes4title.mp3 bUseEyeEnvMapping=1 bFixFaceNormals=0 bUseFaceGenHeads=1 bFaceMipMaps=1 bFaceGenTexturing=1 bDefaultCOCPlacement=0 uGridDistantTreeRange=15 uGridDistantCount=25 uGridsToLoad=5 fGlobalTimeMultiplier=1.0000 bNewAnimation=1 fAnimationDefaultBlend=0.1000 fAnimationMult=1.0000 bFixAIPackagesOnLoad=0 bForceReloadOnEssentialCharacterDeath=1 bKeepPluginWhenMerging=0 bCreate Maps Enable=0 SLocalSavePath=Saves\ SLocalMasterPath=Data\ bDisableDuplicateReferenceCheck=1 bTintMipMaps=0 uInterior Cell Buffer=3 uExterior Cell Buffer=36 iIntroSequencePriority=3 bPreloadIntroSequence=1 fStaticScreenWaitTime=3.0000 SCreditsMenuMovie=CreditsMenu.bik SMainMenuMovie=Map loop.bik SMainMenuMovieIntro=Oblivion iv logo.bik SIntroSequence=bethesda softworks HD720p.bik,2k games.bik,game studios.bik,Oblivion Legal.bik iFPSClamp=25 bRunVTuneTest=0 STestFile1= bActivateAllQuestScripts=0 fQuestScriptDelayTime=5.0000 SMainMenuMusic=Special\TES4Title.mp3 bUseThreadedBlood=0 bUseThreadedMorpher=0 bExternalLODDataFiles=1 bBorderRegionsEnabled=1 bDisableHeadTracking=0 bTrackAllDeaths=0 SCharGenQuest=0002466E uiFaceGenMaxEGTDataSize=67108864 uiFaceGenMaxEGMDataSize=67108864 SBetaCommentFileName= bCheckCellOffsetsOnInit=0 bCreateShaderPackage=0 uGridDistantTreeRangeCity=4 uGridDistantCountCity=4 bWarnOnMissingFileEntry=0 iSaveGameBackupCount=1 bDisplayMissingContentDialogue=1 SSaveGameSafeCellID=2AEEA bAllowScriptedAutosave=1 bPreemptivelyUnloadCells=0 iNumBitsForFullySeen=248 iPreloadSizeLimit=26214400 SOblivionIntro=OblivionIntro.bik bUseHardDriveCache=0 bEnableBoundingVolumeOcclusion=0 bDisplayBoundingVolumes=0 bUseThreadedTempEffects=0 bUseThreadedParticleSystem=0 bUseMyGamesDirectory=1 [Display] uVideoDeviceIdentifierPart1=3619102270 uVideoDeviceIdentifierPart2=298795010 uVideoDeviceIdentifierPart3=2705675034 uVideoDeviceIdentifierPart4=902545920 fDecalLifetime=0.0000 bEquippedTorchesCastShadows=0 bReportBadTangentSpace=0 bStaticMenuBackground=1 bForcePow2Textures=0 bForce1XShaders=0 bHighQuality20Lighting=0 bAllow20HairShader=1 bAllowScreenShot=0 iMultiSample=0 bDoTallGrassEffect=1 bForceMultiPass=1 bDoTexturePass=1 bDoSpecularPass=1 bDoDiffusePass=0 bDoAmbientPass=0 bDoCanopyShadowPass=0 bDrawShadows=0 bUseRefractionShader=1 bUse Shaders=1 iNPatchNOrder=0 iNPatchPOrder=0 iNPatches=0 iLocation Y=0 iLocation X=0 bFull Screen=1 iSize W=640 iSize H=480 iAdapter=0 iScreenShotIndex=0 SScreenShotBaseName=ScreenShot iAutoViewMinDistance=2000 iAutoViewHiFrameRate=40 iAutoViewLowFrameRate=20 bAutoViewDistance=0 fDefaultFOV=75.0000 fNearDistance=10.0000 fFarDistance=10000.0000 iDebugTextLeftRightOffset=10 iDebugTextTopBottomOffset=10 bShowMenuTextureUse=1 iDebugText=2 bLocalMapShader=1 bDoImageSpaceEffects=1 fShadowLOD2=400.0000 fShadowLOD1=200.0000 fLightLOD2=1500.0000 fLightLOD1=1000.0000 fSpecularLOD2=300.0000 fSpecularLOD1=0.0000 fEnvMapLOD2=800.0000 fEnvMapLOD1=500.0000 fEyeEnvMapLOD2=190.0000 fEyeEnvMapLOD1=130.0000 iPresentInterval=0 fSpecualrStartMax=1000.0000 fSpecularStartMin=0.0000 iActorShadowIntMax=10 iActorShadowIntMin=0 iActorShadowExtMax=10 iActorShadowExtMin=0 fGammaMax=0.6000 fGammaMin=1.4000 iMaxDecalsPerFrame=10 bDynamicWindowReflections=0 fShadowFadeTime=1.0000 fGamma=1.1360 bDecalsOnSkinnedGeometry=0 iShadowFilter=0 bAllowPartialPrecision=1 iShadowMapResolution=1024 bShadowsOnGrass=0 bActorSelfShadowing=0 iActorShadowCountInt=0 iActorShadowCountExt=0 bAllow30Shaders=0 iTexMipMapMinimum=0 iTexMipMapSkip=2 bDoStaticAndArchShadows=0 bDoActorShadows=0 bIgnoreResolutionCheck=0 fNoLODFarDistancePct=1.0000 fNoLODFarDistanceMax=10240.0000 fNoLODFarDistanceMin=1700.0000 [Controls] fVersion=1.7000 Forward=0011FFFF Back=001FFFFF Slide Left=001EFFFF Slide Right=0020FFFF Use=00FF00FF Activate=0039FFFF Block=003801FF Cast=002EFFFF Ready Item=0021FFFF Crouch/Sneak=001DFFFF Run=002AFFFF Always Run=003AFFFF Auto Move=0010FFFF Jump=0012FFFF Toggle POV=001302FF Menu Mode=000FFFFF Rest=0014FFFF Quick Menu=003BFFFF Quick1=0002FFFF Quick2=0003FFFF Quick3=0004FFFF Quick4=0005FFFF Quick5=0006FFFF Quick6=0007FFFF Quick7=0008FFFF Quick8=0009FFFF QuickSave=003FFFFF QuickLoad=0043FFFF Grab=002CFFFF bInvertYValues=0 fXenonLookXYMult=0.0005 fMouseSensitivity=0.0032 ;X = 1, Y = 2, Z = 3, XRot = 4, YRot = 5, ZRot = 6 iJoystickMoveFrontBack=2 iJoystickMoveLeftRight=1 fJoystickMoveFBMult=1.0000 fJoystickMoveLRMult=1.0000 iJoystickLookUpDown=6 iJoystickLookLeftRight=3 fJoystickLookUDMult=0.0020 fJoystickLookLRMult=0.0020 fXenonMenuMouseXYMult=0.0003 bBackground Mouse=0 bBackground Keyboard=0 bUse Joystick=1 fXenonLookMult=0.0030 fXenonMenuStickSpeedMaxMod=5.0000 iXenonMenuStickSpeedThreshold=20000 iXenonMenuStickThreshold=1000 ;Language values: 0-English, 1-German, 2-French, 3-Spanish, 4-Italian iLanguage=0 Attack=00FF00FF Ready Weapon=0021FFFF Sneak=001DFFFF Change View=001302FF Journal=000FFFFF Wait=0014FFFF fXenonMenuStickMapCursorMinSpeed=1.0000 fXenonMenuStickMapCursorMaxSpeed=15.0000 fXenonMenuStickMapCursorGamma=0.1700 fXenonMenuStickSpeedPlayerRotMod=3000.0000 fXenonMenuDpadRepeatSpeed=300.0000 fXenonMenuStickSpeed=300.0000 iXenonMenuStickDeadZone=15000 [Water] fAlpha=0.5000 uSurfaceTextureSize=128 SSurfaceTexture=water SNearWaterOutdoorID=NearWaterOutdoorLoop SNearWaterIndoorID=NearWaterIndoorLoop fNearWaterOutdoorTolerance=1024.0000 fNearWaterIndoorTolerance=512.0000 fNearWaterUnderwaterVolume=0.9000 fNearWaterUnderwaterFreq=0.3000 uNearWaterPoints=8 uNearWaterRadius=1000 uSurfaceFrameCount=32 uSurfaceFPS=12 bUseWaterReflectionsMisc=0 bUseWaterReflectionsStatics=0 bUseWaterReflectionsTrees=0 bUseWaterReflectionsActors=0 bUseWaterReflections=0 bUseWaterHiRes=0 bUseWaterDisplacements=0 bUseWaterShader=1 uDepthRange=125 bUseWaterDepth=1 bUseWaterLOD=1 fTileTextureDivisor=4.7500 fSurfaceTileSize=2048.0000 uNumDepthGrids=3 bUseObliqueFrustumCulling=1 [Audio] bDSoundHWAcceleration=1 fMinSoundVel=10.0000 fMetalLargeMassMin=25.0000 fMetalMediumMassMin=8.0000 fStoneLargeMassMin=30.0000 fStoneMediumMassMin=5.0000 fWoodLargeMassMin=15.0000 fWoodMediumMassMin=7.0000 fDialogAttenuationMax=35.0000 fDialogAttenuationMin=7.7500 bUseSoundDebugInfo=1 fUnderwaterFrequencyDelta=0.0000 bUseSoftwareAudio3D=0 fDefaultEffectsVolume=0.8000 fDefaultMusicVolume=0.3000 fDefaultFootVolume=0.8000 fDefaultVoiceVolume=0.8000 fDefaultMasterVolume=1.0000 bMusicEnabled=1 bSoundEnabled=1 fLargeWeaponWeightMin=25.0000 fMediumWeaponWeightMin=8.0000 fSkinLargeMassMin=30.0000 fSkinMediumMassMin=5.0000 fChainLargeMassMin=30.0000 fChainMediumMassMin=5.0000 fDBVoiceAttenuationIn2D=0.0000 iCollisionSoundTimeDelta=50 fGlassLargeMassMin=25.0000 fGlassMediumMassMin=8.0000 fClothLargeMassMin=25.0000 fClothMediumMassMin=8.0000 fEarthLargeMassMin=30.0000 fEarthMediumMassMin=5.0000 bUseSpeedForWeaponSwish=1 fLargeWeaponSpeedMax=0.9500 fMediumWeaponSpeedMax=1.1000 fPlayerFootVolume=0.9000 fDSoundRolloffFactor=4.0000 fMaxFootstepDistance=1100.0000 fHeadroomdB=2.0000 iMaxImpactSoundCount=32 fMainMenuMusicVolume=0.6000 [ShockBolt] bDebug=0 fGlowColorB=1.0000 fGlowColorG=0.6000 fGlowColorR=0.0000 fCoreColorB=1.0000 fCoreColorG=1.0000 fCoreColorR=1.0000 fCastVOffset=-10.0000 iNumBolts=7 fBoltGrowWidth=1.0000 fBoltSmallWidth=3.0000 fTortuosityVariance=8.0000 fSegmentVariance=35.0000 fBoltsRadius=24.0000 [Pathfinding] bDrawPathsDefault=0 bPathMovementOnly=0 bDrawSmoothFailures=0 bDebugSmoothing=0 bSmoothPaths=1 bSnapToAngle=0 bDebugAvoidance=0 bDisableAvoidance=0 bBackgroundPathing=0 [MAIN] bEnableBorderRegion=1 fLowPerfCombatantVoiceDistance=1000.0000 iDetectionHighNumPicks=40 fQuestScriptDelayTime=5.0000 iLastHDRSetting=-1 [Combat] bEnableBowZoom=1 bDebugCombatAvoidance=0 fMinBloodDamage=1.0000 fHitVectorDelay=0.4000 iShowHitVector=0 fLowPerfNPCTargetLOSTimer=1.0000 fHiPerfNPCTargetLOSTimer=0.5000 iMaxHiPerfNPCTargetCount=4 fLowPerfPCTargetLOSTimer=0.5000 fHiPerfPCTargetLOSTimer=0.2500 iMaxHiPerfPCTargetCount=4 iMaxHiPerfCombatCount=4 [HAVOK] bDisablePlayerCollision=0 fJumpAnimDelay=0.7500 bTreeTops=0 iSimType=1 bPreventHavokAddAll=0 bPreventHavokAddClutter=0 fMaxTime=0.0167 bHavokDebug=0 fRF=1000.0000 fOD=0.9000 fSE=0.3000 fSD=0.9800 iResetCounter=5 fMoveLimitMass=95.0000 iUpdateType=0 bHavokPick=0 fCameraCasterSize=1.0000 iHavokSkipFrameCountTEST=0 fHorseRunGravity=3.0000 fQuadrupedPitchMult=1.0000 iNumHavokThreads=1 fChaseDeltaMult=0.0500 iEntityBatchRemoveRate=100 iMaxPicks=40 bAddBipedWhenKeyframed=0 [Interface] fDlgLookMult=0.3000 fDlgLookAdj=0.0000 fDlgLookDegStop=0.2000 fDlgLookDegStart=2.0000 fDlgFocus=2.1000 fKeyRepeatInterval=50.0000 fKeyRepeatTime=500.0000 fActivatePickSphereRadius=16.0000 fMenuModeAnimBlend=0.0000 iSafeZoneX=20 iSafeZoneY=20 iSafeZoneXWide=20 iSafeZoneYWide=20 fMenuPlayerLightDiffuseBlue=0.8000 fMenuPlayerLightDiffuseGreen=0.8000 fMenuPlayerLightDiffuseRed=0.8000 fMenuPlayerLightAmbientBlue=0.2500 fMenuPlayerLightAmbientGreen=0.2500 fMenuPlayerLightAmbientRed=0.2500 bAllowConsole=1 bActivatePickUseGamebryoPick=0 iMaxViewCasterPicksGamebryo=10 iMaxViewCasterPicksHavok=10 iMaxViewCasterPicksFuzzy=5 bUseFuzzyPicking=1 fMenuBGBlurRadius=2.0000 [LoadingBar] iMoveBarWaitingMilliseconds=10 iMoveBarChaseMilliseconds=100 iMoveBarMaxMilliseconds=2500 fLoadingSlideDelay=15.0000 fPercentageOfBar3=0.1500 fPercentageOfBar2=0.4400 fPercentageOfBar1=0.3500 fPercentageOfBar0=0.0600 bShowSectionTimes=0 [Menu] fCreditsScrollSpeed=40.0000 iConsoleTextYPos=890 iConsoleTextXPos=30 iConsoleVisibleLines=15 iConsoleHistorySize=50 rDebugTextColor=255,251,233 iConsoleFont=3 iDebugTextFont=3 [GamePlay] bDisableDynamicCrosshair=0 bSaveOnTravel=1 bSaveOnWait=1 bSaveOnRest=1 bCrossHair=1 iDifficultyLevel=50 bGeneralSubtitles=1 bDialogueSubtitles=1 bInstantLevelUp=0 bHealthBarShowing=1 fHealthBarFadeOutSpeed=1.0000 fHealthBarSpeed=80.0000 fHealthBarHeight=4.0000 fHealthBarWidth=40.0000 fHealthBarEmittanceFadeTime=0.5000 fHealthBarEmittanceTime=1.5000 STrackLevelUpPath= fDifficulty=0.0000 bTrackLevelUps=1 bAllowHavokGrabTheLiving=0 bEssentialTakeNoDamage=1 iDetectionPicks=21 bSaveOnInteriorExteriorSwitch=1 [Fonts] SFontFile_1=Data\Fonts\Kingthings_Regular.fnt SFontFile_2=Data\Fonts\Kingthings_Shadowed.fnt SFontFile_3=Data\Fonts\Tahoma_Bold_Small.fnt SFontFile_4=Data\Fonts\Daedric_Font.fnt SFontFile_5=Data\Fonts\Handwritten.fnt [SpeedTree] iTreeClonesAllowed=1 fCanopyShadowGrassMult=1.0000 iCanopyShadowScale=512 fTreeForceMaxBudAngle=-1.0000 fTreeForceMinBudAngle=-1.0000 fTreeForceLeafDimming=-1.0000 fTreeForceBranchDimming=-1.0000 fTreeForceCS=-1.0000 fTreeForceLLA=-1.0000 fTreeLODExponent=1.0000 bEnableTrees=1 bForceFullLOD=0 fLODTreeMipMapLODBias=-0.7500 fLocalTreeMipMapLODBias=-0.2500 [Debug] bDebugFaceGenCriticalSection=0 bDebugFaceGenMultithreading=0 bDebugSaveBuffer=0 [BackgroundLoad] bBackgroundLoadLipFiles=0 bLoadBackgroundFaceGen=0 bUseMultiThreadedFaceGen=1 bBackgroundCellLoads=1 bLoadHelmetsInBackground=1 iAnimationClonePerLoop=5 bSelectivePurgeUnusedOnFastTravel=0 bUseMultiThreadedTrees=1 iExteriorPriority=50 bCloneModelsInBackground=0 iBackgroundLoadFaceMult=200 fBackgroundLoadingPerLoop=20.0000 fBackgroundLoadClonedPerLoop=5.0000 iBackgroundLoadExtraMaxFPS=20 iBackgroundLoadExtraMinFPS=10 iBackgroundLoadExtraMax=3000 iBackgroundLoadExtraMin=5 iBackgroundLoadExtraMilliseconds=2 iBackgroundLoadTreeMilliseconds=7 iBackgroundLoadMilliseconds=1 iBackgroundLoadLoading=1 bUseBackgroundFileLoader=0 [LOD] fLodDistance=500.0000 bUseFaceGenLOD=0 iLODTextureTiling=2 iLODTextureSizePow2=8 fLODNormalTextureBlend=0.5000 bDisplayLODLand=0 bDisplayLODBuildings=1 bDisplayLODTrees=1 bLODPopTrees=0 bLODPopActors=0 bLODPopItems=0 bLODPopObjects=0 fLODFadeOutMultActors=2.0000 fLODFadeOutMultItems=1.0000 fLODFadeOutMultObjects=1.0000 fLODMultLandscape=1.0000 fLODMultTrees=0.0200 fLODMultActors=2.0000 fLODMultItems=2.0000 fLODMultObjects=2.0000 iFadeNodeMinNearDistance=400 fLODFadeOutPercent=0.9000 fLODBoundRadiusMult=3.0000 fTalkingDistance=2000.0000 fTreeLODMax=2.0000 fTreeLODMin=0.0200 fTreeLODDefault=1.2000 fObjectLODMax=15.0000 fObjectLODMin=1.0000 fObjectLODDefault=5.0000 fItemLODMax=15.0000 fItemLODMin=1.0000 fItemLODDefault=2.0000 fActorLODMax=15.0000 fActorLODMin=2.0000 fActorLODDefault=5.0000 bLODUseCombinedLandNormalMaps=1 bForceHideLODLand=0 fLODQuadMinLoadDistance=65536.0000 fLODFadeOutActorMultInterior=1.0000 fLODFadeOutItemMultInterior=1.0000 fLODFadeOutObjectMultInterior=1.0000 fLODFadeOutActorMultCity=1.0000 fLODFadeOutItemMultCity=1.0000 fLODFadeOutObjectMultCity=1.0000 fLODFadeOutActorMultComplex=1.0000 fLODFadeOutItemMultComplex=1.0000 fLODFadeOutObjectMultComplex=1.0000 fLODLandVerticalBias=0.0000 [Weather] fSunGlareSize=350.0000 fSunBaseSize=250.0000 bPrecipitation=1 fAlphaReduce=1.0000 SBumpFadeColor=255,255,255,255 SLerpCloseColor=255,255,255,255 SEnvReduceColor=255,255,255,255 [Voice] SFileTypeLTF=ltf SFileTypeLip=lip SFileTypeSource=wav SFileTypeGame=mp3 [Grass] iMinGrassSize=80 fGrassEndDistance=0.0000 fGrassStartFadeDistance=0.0000 bGrassPointLighting=0 bDrawShaderGrass=0 iGrassDensityEvalSize=2 iMaxGrassTypesPerTexure=2 fWaveOffsetRange=1.7500 fGrassWindMagnitudeMax=125.0000 fGrassWindMagnitudeMin=5.0000 fTexturePctThreshold=0.3000 [Landscape] bCurrentCellOnly=0 bPreventSafetyCheck=0 fLandTextureTilingMult=2.0000 fLandFriction=2.5000 iLandBorder2B=0 iLandBorder2G=0 iLandBorder2R=0 iLandBorder1B=0 iLandBorder1G=255 iLandBorder1R=255 [bLightAttenuation] fQuadraticRadiusMult=1.0000 fLinearRadiusMult=1.0000 bOutQuadInLin=0 fConstantValue=0.0000 fQuadraticValue=16.0000 fLinearValue=3.0000 uQuadraticMethod=2 uLinearMethod=1 fFlickerMovement=8.0000 bUseQuadratic=1 bUseLinear=0 bUseConstant=0 [BlurShaderHDRInterior] fTargetLUM=1.0000 fUpperLUMClamp=1.0000 fEmissiveHDRMult=1.0000 fEyeAdaptSpeed=0.5000 fBrightScale=2.2500 fBrightClamp=0.2250 fBlurRadius=7.0000 iNumBlurpasses=1 [BlurShaderHDR] fTargetLUM=1.2000 fUpperLUMClamp=1.0000 fGrassDimmer=1.3000 fTreeDimmer=1.2000 fEmissiveHDRMult=1.0000 fEyeAdaptSpeed=0.7000 fSunlightDimmer=1.3000 fSIEmmisiveMult=1.0000 fSISpecularMult=1.0000 fSkyBrightness=0.5000 fSunBrightness=0.0000 fBrightScale=1.5000 fBrightClamp=0.3500 fBlurRadius=4.0000 iNumBlurpasses=2 iBlendType=2 bDoHighDynamicRange=0 [BlurShader] fSunlightDimmer=1.0000 fSIEmmisiveMult=1.0000 fSISpecularMult=1.0000 fSkyBrightness=0.5000 fSunBrightness=0.0000 fAlphaAddExterior=0.2000 fAlphaAddInterior=0.5000 iBlurTexSize=256 fBlurRadius=0.0300 iNumBlurpasses=1 iBlendType=2 bUseBlurShader=0 [GethitShader] fBlurAmmount=0.5000 fBlockedTexOffset=0.0010 fHitTexOffset=0.0050 [MESSAGES] bBlockMessageBoxes=0 bSkipProgramFlows=1 bAllowYesToAll=1 bDisableWarning=1 iFileLogging=0 bSkipInitializationFlows=1 [DistantLOD] bUseLODLandData=0 fFadeDistance=12288.0000 iDistantLODGroupWidth=8 [GeneralWarnings] SGeneralMasterMismatchWarning=One or more plugins could not find the correct versions of the master files they depend on. Errors may occur during load or game play. Check the "Warnings.txt" file for more information. SMasterMismatchWarning=One of the files that "%s" is dependent on has changed since the last save. This may result in errors. Saving again will clear this message but not necessarily fix any errors. [Archive] SMasterMiscArchiveFileName=Oblivion - Misc.bsa SMasterVoicesArchiveFileName2=Oblivion - Voices2.bsa SMasterVoicesArchiveFileName1=Oblivion - Voices1.bsa SMasterSoundsArchiveFileName=Oblivion - Sounds.bsa SMasterTexturesArchiveFileName1=Oblivion - Textures - Compressed.bsa SMasterMeshesArchiveFileName=Oblivion - Meshes.bsa SInvalidationFile=ArchiveInvalidation.txt iRetainFilenameOffsetTable=1 iRetainFilenameStringTable=1 iRetainDirectoryStringTable=1 bCheckRuntimeCollisions=0 bInvalidateOlderFiles=1 bUseArchives=1 SArchiveList=Oblivion - Meshes.bsa, Oblivion - Textures - Compressed.bsa, Oblivion - Sounds.bsa, Oblivion - Voices1.bsa, Oblivion - Voices2.bsa, Oblivion - Misc.bsa [CameraPath] iTake=0 SDirectoryName=TestCameraPath iFPS=60 SNif=Test\CameraPath.nif [Absorb] fAbsorbGlowColorB=1.0000 fAbsorbGlowColorG=0.6000 fAbsorbGlowColorR=0.0000 fAbsorbCoreColorB=1.0000 fAbsorbCoreColorG=1.0000 fAbsorbCoreColorR=1.0000 iAbsorbNumBolts=1 fAbsorbBoltGrowWidth=0.0000 fAbsorbBoltSmallWidth=7.0000 fAbsorbTortuosityVariance=2.0000 fAbsorbSegmentVariance=7.0000 fAbsorbBoltsRadius=5.0000 [OPENMP] iThreads=20 iOpenMPLevel=10 [TestAllCells] bFileShowTextures=1 bFileShowIcons=1 bFileSkipIconChecks=0 bFileTestLoad=0 bFileNeededMessage=1 bFileGoneMessage=1 bFileSkipModelChecks=0 bFileCheckModelCollision=0 [CopyProtectionStrings] SCopyProtectionMessage2=Insert the Oblivion Disc. SCopyProtectionTitle2=Oblivion Disc Not Found SCopyProtectionMessage=Unable to find a CD-ROM/DVD drive on this computer. SCopyProtectionTitle=CD-ROM Drive Not Found |
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:52 schreef Retuobak het volgende:
Ik vond arena combat echt moeilijkBen je daar al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb net pas die stomme kajhit verslagen met die axe.
Waar haal jij je wapens en armour?fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |