Gijs heb je hemquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik was al blij op zoek naar een 360 versie van dit topic
Maar helaas, we zullen de brakke screencapture's en de discussie over videokaarten op de koop toe moeten nemen.![]()
een maalquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En hoeveel keer is het spel al gecrashed bij jullie?Bij mij al 9x ofzo
I rest my casequote:Op donderdag 23 maart 2006 20:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mja, dat probleem heb ik ook. Alt+tabben vind het spel niet leuk.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
een maal
Omdat ik ging alt+tabben
Yep.. ik heb hem.. en meteen een 82 cm breedbeeld bijgekocht, omdat ik vond dat dat het spel wel nodig zou hebben.quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Yep.. ik heb hem.. en meteen een 82 cm breedbeeld bijgekocht, omdat ik vond dat dat het spel wel nodig zou hebben.
Maar op het feit dat hij bij mij verder niet crashed reageer je niet?quote:
Je kan niet ontkennen dat een pc over het algemeen meer om zijn problemen bekend staat dan de 360. Dat jij nou toevallig kennelijk een brakke 360 zou hebben.. die van mij is 2 maal vastgelopen, eenmaal door een softwarebug, tweede maal omdat de server op LIVE er uit klapte voor iedereen..quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:15 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Maar op het feit dat hij bij mij verder niet crashed reageer je niet?
En m'n 360 is al 100+ keer vastgelopen, dus om nou direct dat ding te prijzen voor stabiliteit
Reset knop op m'n PC heb ik voor het laatste afgelopen november gebruikt, aan/uit knop op de 360 gebruiken om te resetten heb ik dus al 100+ keer moeten doen.
Christusquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je kan niet ontkennen dat een pc over het algemeen meer om zijn problemen bekend staat dan de 360. Dat jij nou toevallig kennelijk een brakke 360 zou hebben.. die van mij is 2 maal vastgelopen, eenmaal door een softwarebug, tweede maal omdat de server op LIVE er uit klapte voor iedereen..
Maar goed dat terzijde, de helft van de posts in die gemengde topics gaan over instellingen en problemen op een pc. "Gaat mijn ati pro kaart dit trekken" "Ik heb hem vol staan" "Mijn cpu word te warm" "heeft iemand een savegame voor mij"
Ik stoor mij daaraan ja.. omdat die posts net zo min bijdragen aan het topic dan dat deze post of discussie doet.
1 maal, toen ik ergens een gebouw uitkwam. verder nog nietquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bekend staat ja, en mijn 360 is niet brak, het dashboard icm met PGR3 met name is ongelofelijk brakquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je kan niet ontkennen dat een pc over het algemeen meer om zijn problemen bekend staat dan de 360. Dat jij nou toevallig kennelijk een brakke 360 zou hebben.. die van mij is 2 maal vastgelopen, eenmaal door een softwarebug, tweede maal omdat de server op LIVE er uit klapte voor iedereen..
Een deel van die posts vind je nergens terug, en een deel draagt best bij aan dit topic voor een aanzienlijk deel van de lezers. En die posts kun je gerust overslaan. Jou interesseert toch ook niet elke game die besproken wordt in het 360 topic? Daar kun je blijkbaar wel mee leven, dan moet dit ook gewoon lukken lijkt me.quote:Maar goed dat terzijde, de helft van de posts in die gemengde topics gaan over instellingen en problemen op een pc. "Gaat mijn ati pro kaart dit trekken" "Ik heb hem vol staan" "Mijn cpu word te warm" "heeft iemand een savegame voor mij"
Ik stoor mij daaraan ja.. omdat die posts net zo min bijdragen aan het topic dan dat deze post of discussie doet.
Mijn 360 is tot nu toe maar één keer vastgelopen tijdens PGR3quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:38 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Bekend staat ja, en mijn 360 is niet brak, het dashboard icm met PGR3 met name is ongelofelijk brak. En ook GR:AW loopt regelmatig vast. En ik ben lang niet de enige met problemen met dat dashboard.
totaal offtopic maar mijn 360 nog nooit !quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:55 schreef gieling het volgende:
[..]
Mijn 360 is tot nu toe maar één keer vastgelopen tijdens PGR3
quote:Geachte heer xxx,
Hartelijk dank voor uw bestelling bij bol.com.
Hierbij laten wij u weten dat uw bestelling is verzonden naar:
Bestelnummer: xxxxxx
Aantal Prijs Titel
----------------------------------------------------------------------
1 EUR 49.99 The Elder Scrolls 4, Oblivion (collector's
Editon) (dvd-Rom)
-------------------------------
EUR 49.99 Subtotaal
EUR 1.95 Verzendkosten
-------------------------------
EUR 51.94 Totaalbedrag
Let op: alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW.
Heeft u meer artikelen besteld dan u hierboven terug kunt vinden?
Controleer dan de status van uw bestelling die u kunt opvragen via
BESTELSTATUS op onze website.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
Misschien morgen binnenquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:13 schreef JanaX het volgende:
goed nieuws voor mensen met een preorder van de CE bij bol.com, kreeg net dit via mail:
[..]
[offtopic]quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:10 schreef JanaX het volgende:
[..]
Drizzt_DoUrden, wat doe je met hetzelfde figuur als tonks? en waar komt het vandaan? :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |